De Sinjoor in Roosendaal

Je proeft de smaak van gastvrijheid.

Op korte afstand.

Welkom bij De Sinjoor Roosendaal

Wat is een Sinjoor?

Een Sinjoor is een Antwerpenaar waarvan zijn familie al generaties lang binnen de oude stadswallen van Antwerpen woont. “Een gezellig mens”, die van grappen en grollen houdt, en die tevens de verworvenheden van de vlaamse cultuur weet te waarderen.
Een levensgenieter, Antwerpenaar in hart en nieren met oog voor gezelligheid en de schone dingen van het leven zoals eten en drinken.

De Sinjoor restaurants.

De Sinjoorzaken zetten deze traditie voort in het hartje van Breda en Roosendaal, door u met oprechte gastvrijheid te verwelkomen.
Om een met liefde en hartstocht bereidde maaltijd te serveren vergezeld van een goed glas wijn of een echte Antwerps Bolleke de Koninck.

*** Voor meer informatie graag telefonisch contact ***

• Rookruimte

1318072021 85
1419385277 80
1432049434 80
1465820519 81
1470041905 84

1. Marco Schoolenberg

Voor de eerste keer gegeten bij De Sinjoor. Heerlijk, gezellig en vriendelijke bediening zeker voor herhaling vatbaar.

2. Leo Schreuder

Gezellige sfeer, vriendelijk personeel dat keihard werkt en ondanks de grote drukte staat toch alles snel op tafel. Er wordt voortdurend gevraagd of alles naar wens is en dat is het ook steeds. Prima restaurant, gelukkig geen haute cuisine waarbij je na afloop met honger naar buiten gaat.

3. Ina van ast

Heerlijk gegeten maar erg rumoerig we waren met zijn zevenen maar konden elkaar soms niet verstaan.

4. Wij hebbenner heerlijk gegeten en gedronken en ze zijn er altijd vriendelijk en gastvrij en de dames krijgen bij vertrek altijd een roos mee...

5. Wij hebben daar met z'n drieën gegeten, maar het viel ons tegen. Het vlees was niet je dat, te weinig groente en de frietjes waren niet zoals dat zou moeten.

6. We hebben met onze "Diner voor twee"-bon gegeten. Deze waren we vergeten te activeren, we zijn hierbij ontzettend goed geholpen door een medewerker.
    Het menu was heerlijk, volop keuze. Lekker ontspannen kunnen genieten van een fijne maaltijd.
    Na afloop een mooie roos gekregen als dank voor onze aanwezigheid. Zeker voor herhaling vatbaar.

7. Voor het eerst bij jullie gegeten, en zeker voor herhaling vatbaar!
    Alles prima in orde en we hebben genoten van de gerechten.

8. Heerlijk eten in een goede gezellige en gemoedelijke sfeer. Heel leuke bediening die in zijn voor een gezellig praatje.

9. Zoals gewoonlijk zeer gastvrij ontvangen. Eten was lekker. Kleine tip, het vel van de eendenborst was niet goed uitgebakken waardoor het vel wat vet en rubberachtig was.

10. Jac Schoonen

Ga er regelmatig (paar keer per jaar) en gezellig met mijn echtgenote, familie en vrienden uit eten.

11. We hebben heerlijk gegeten met de bon van het vaste gasten menu.
    Konden uit verschillende voorgerechten, hoofdgerechten kiezen en een sinjoor dessert of koffie met likeur.
    Eten was heel lekker en goed. Vriendelijke bediening.

12. Wij hadden een madiwodo-menu en tja… je krijgt waar voor je geld.

13. Annemie Mol

Leuk madiwodo-menu. Lekker gegeten en een gezellige avond gehad.

14. Heerlijk gegeten.

15. Hans van der Hagen

Heel leuk oud restaurant met goede en aardige bediening en zeker een aanrader.

16. Adrie van Gastel

Zoals gewoonlijk weer een prettige en zeer smakelijke avond gehad met een uitstekend wildmenu.
    Aan te bevelen aan eenieder.
    We komen zo snel mogelijk weer eens binnen voor een etentje.
    Ook het personeel en de bedrijfsleider verdienen een pluim.
    Met vriendelijke groet,
    Adrie en Truus van Gastel.

17. Heerlijk gegeten, fijne bediening. Voor herhaling vatbaar

18. De verschillen zijn te groot tussen een normaal menu vergeleken met social deal. Bij social deal krijg je maar 1/4 vergeleken met de nomale menu's. Extra betalen voor sausjes is ook belachelijk. Wordt ook niet verteld bij bijbestellen. Saus was veel te weinig in vergelijking met het vlees wat je kreeg. De attentie voor de roos was wel erg leuk.

19. Heerlijk gegeten met mijn Gift for you bon. Lang geleden dat ik zulke heerlijke ossenhaaspuntjes op heb.
    Kortom we komen zeker terug.

20. Lekker gegeten in een gezellige sfeer. Vriendelijke bediening.

21. Wederom heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en prima betaalbaar. Kortom super!

22. Fantastisch lekker gegeten in goede ambiance. Personeel attent en supervriendelijk. Ruime porties! Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
    Leuke attentie bij vertrek: roos voor de dames!

23. C Meesters

Was een gezellige sfeer en vlotte bediening. Komen zeker een keer terug

24. Uitstekend gegeten bij de Sinjoor. Warme en betrokken gastheer. Frisse en vriendelijke bediening. Prijs-kwaliteit verhouding ook prima. Precies wat je van een bistro / ontspannen eetgelegenheid als de Sinjoor zou verwachten.

25. brigitte baelde

Goede service, lekker eten en goed betaalbaar, een aanrader!

26. Kerremans

Lekker eten en gezellige bediening. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
    We gaan zeker terugkomen!

27. Marianne van de Luijtgaarden

Gezellig restaurant; leuke attente bediening; goede prijs-kwaliteit verhouding.

28. Leen Lems

Lekker weer gezellig buiten gezeten
    Leuk gebaar roos na afloop. Top.

29. Carolien Botermans

Het eten was ongelofelijk lekker, daarbij kwam kijken dat de chef en zijn bediening ontzettend gezellig waren. We werden goed ontvangen en werden snel geholpen. De prijs was erg aangenaam voor een student, zoals dat ik ben. Ik heb genoten van de avond!

30. We hebben heerlijk gegeten. We hadden dit restaurant gekozen zodat iedereen naar zijn smaak kon bestellen, maar toch uiteindelijk gekozen voor de keuzemenu's. Wat een prima keuze bleek te zijn tegen een hele leuke prijs!

31. andre mol

Super goed, we komen zeker terug.

32. Hans en Nancy

We hebben er weer heerlijk gegeten. Hele aardige bediening.

33. Jetty Blijdenstein

Wij gaan minstens 2 x per jaar eten bij De Sinjoor. Niets dan lof voor deze zaak, vooral de meer dan vriendelijke bediening. En het eten is er altijd uitstekend, zeker gezien de prijs. Voor ons altijd voor herhaling vatbaar.

34. Patricia den Hollander

Zalig gegeten voor een goede prijs.
    Erg gastvrij en vriendelijke bediening we kwamen niks tekort

35. Het eten was top bij de Sinjoor!!! Evenals de service, wij hebben namelijk een week eerder op zaterdagavond een vraag gesteld omtrent de nationale dinerkaart en dezelfde avond nog een bijzonder tevreden antwoord op gekregen.

36. Heerlijk gegeten. Prettige bediening. Goede plaats waarom we gevraagd hadden. Voor herhaling vatbaar.

37. a.kleinenberg1.1@kpnmail.nl

Attente verwelkoming. Leuke gereserveerde plaats. Heerlijk eten

38. Erg lekker eten, gezellige sfeer & vriendelijk personeel, zeker een aanrader!

39. Van rijsbergen

Het eten was heerlijk, gezellige sfeer en vriendelijk personeel!

40. Freek Kuijstermans

We hebben heerlijk gegeten. Service en klantvriendelijk was TOP.

41. Heerlijk gegeten van een hele ruime kaart met Belgische invloed :)
    Hele vriendelijke bediening en alles is mogelijk.
    Zeker in combinatie met theater een aanrader, +/- 150 meter lopen!

42. Echt heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening! Echt een aanrader!

43. Heerlijk uitmuntend gegeten! Wisten van te voren niet dat ik jarig was en kreeg in mijn dessert vuurwerk! En bij de rekening nog een hele mooie roos. Goede service en heel gastgericht! Voor ons helemaal top!

44. John Klep

Met 2 volwassenen en 2 kinderen gegeten. Heel gastvrij ontvangen en buitengewoon vriendelijk. Heel lekker gegeten en de tijden tussen de gangen waren prima. Zeker een aanrader! De dames onder ons kregen ook een roos mee. Erg attent!

45. Roy Kraus

Met totaal 5 personen hier gegeten, eten was erg lekker en de sfeer was goed. We kregen ook nog de keuze waar we eventueel wilde zitten. Aangezien het best druk was deze avond kregen we ergens een rustig tafeltje. Dit vonden we ook erg fijn. Kortom een goede en gezellige avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!

46. een lekkere ervaring in een omgeving vol geschiedenis. Wij hadden een bon en volgens mij zijn de porties daarvan anders (zeker kleiner) dan van de normale kaart. Wij hadden in ieder geval geen 200 gram. Dat zie je helaas wel vaker terug bij restaurants met aanbiedingen. Het eten en sfeer was verder prima.

47. Fijne sfeer, goede bediening en lekker eten voor de prijs/kwaliteit.

48. Huurdersvereniging West en Weihoek

Wij hebben genoten van de goede sfeer, prima eten en de gezellige gastvrijheid, wij komen zeker een keer terug en zullen anderen ook motiveren om een keer bij jullie te reserveren.

49. Lekker gegeten! Hadden het madiwodo menu, lekker menuutje voor weinig geld. Personeel was vriendelijk.

50. Jacqueline

We hebben erg lekker gegeten voor een schappelijke prijs.

51. Als wij uit eten willen, gaan wij eigenlijk altijd naar de Sinjoor. Het eten is hier altijd lekker en de sfeer is heel aangenaam. De eigenaar en de bediening zijn erg vriendelijk en servicegericht. De prijs past goed bij wat je krijgt.

52. We hebben een madiwodo menu gehad. Heel lekker gegeten voor een zeer aantrekkelijke prijs. Personeel ook erg vriendelijk.

53. Bediening gastvrij en attent.
    Eten en drinken met prima prijs-/kwaliteitverhouding.

54. Zijn gisteren gaan eten in de Sinjoor heel hartelijke bediening compliment hoor, heerlijk eten en na afloop een roos voor de dames.
    Zeker een aanrader

55. annie raaphorst

Wij zijn een country linedance club ..hebben met 20 pers gegeten bij de Signoor in Roosendaal. Was weer geweldig voor de 2 de keer. Gezellig en leuke bediening. We hebben heerlijk gegeten. Komen zeker terug.

56. Scheepers

Was weer geweldig heb weer heerlijk gegeten

57. carolina

Goede service, vriendelijk personeel

58. Lekker gegeten voor een mooie prijs, vriendelijke bediening en een gezellige en gemoedelijke omgeving.

59. Sabine

Zeer goed gegeten en hele goede en vriendelijke bediening

60. Elly en Toon

Lekker op ons gemakje gegeten. Eten en bediening heel goed. Complimenten!
    Komen zeker terug.

61. We hebben goed gegeten v.d. gril. Alleen met een uur sta je weer buiten. Stokbrood net uit de oven, jammer. Te veel spekjes overal door.

62. Riek Schoonenboom

Wij vonden het heel gezellig en goed gegeten tegen een redelijke prijs.
    Ook met Kerst hebben wij een heerlijk menu gekregen en de sfeer was ook goed.

63. Komen hier regelmatig in Roosendaal, af en toe in Breda. Snelle service, goede prijs / kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader.

64. Patrick Mertens

Super ervaring in dit gastvrije restaurant. Uitgebreide kaart, vriendelijke en bijzonder efficiënte service en lekker eten voor een eerlijke prijs! Wat wil een mens nog meer als voorbereiding op een heerlijke culturele avond in het aangrenzende culturele centrum?

Als Belg is het leuk om 'De Sinjoor' als een soort van Belg-vriendelijk restaurant te mogen ervaren. Aan de bierkaart kan nog gewerkt worden en ook de kaaskroketjes hadden voor mij ambachtelijk gemogen ipv uit de diepvrieskist. Maar dat zijn details. Een aanrader in elk geval na een dagje Roosendaal! Hier kom ik weer...

65. Annelies

Was gezellig, lekker eten. Prijs/kwaliteit is zeker goed. De zalmcocktail was meer zalmsalade. Bij de Zalm Italia was er erg veel pasta en weinig zalm.

66. Geweldige service. Heerlijk eten en een redelijke prijs.

67. Gezellig en leuke bediening.

68. Gezellig gegeten, bijzonder vriendelijk bediend. Punten van aandacht: kwaliteit van de wijn en de smaak van enkele sauzen kan beter. Sashlicks mogen stuk warmer. Prijs/kwaliteit is in orde.

69. Op vrijdagavond 30 oktober 2015 hebben we onder het genot van een bolleke hier weer heerlijk gegeten. We genoten van het vaste-gasten-keuzemenu van €15,75. De carpaccio van ossenhaas was wat flauwtjes, maar de brochette van ossenhaas was overheerlijk, alsmede het nagerecht dessert Sinjoor. Altijd fijn om hier te komen voor een heerlijk hapje.

70. Natascha van Renswouw

Voorafgaand aan een voorstelling in theater De Kring gaan eten bij De Sinjoor. Vanwege files vanuit Tilburg gebeld dat we later zouden zijn (we hadden gereserveerd) en of we dan op tijd zouden zijn voor de voorstelling. Bij binnenkomst gelijk zeer vriendelijk geholpen, ons eten snel maar ook heerlijk op tafel en om 19.50 uur via de achterkant uitgelaten zodat we meteen voor de deur van het theater stonden. Zeer vriendelijk personeel en heerlijke gerechten! Toppie!

72. Afgelopen dinsdag met ons jaarlijks familie uitstapje gegeten bij de Sinjoor. Bijzonder leuke ervaring, goede service en kwaliteit. Leuke attentie voor de dames van ons gezelschap, een mooie roos. We komen hier zeker vaker.

73. We komen hier al jaren, weinig klachten. In de zomer asperges besteld, waar 1 niet goed van was. Die werd meteen meegenomen en kreeg er 2 voor terug. Porties zijn altijd groot genoeg. MaDiWoDo-menu is echt een aanrader, lekker eten voor weinig geld!

74. Afgelopen zaterdag leuke familliedag met als afsluiting een etentje bij de Sinjoor. Erg leuke avond gehad, vlotte bediening en lekker eten. Bij het afscheid voor alle dames een mooie roos. Kortom geslaagde avaond en we komen zeker weer eens terug.

75. Tafel bij stinkende rioolput, je kon niet rustig eten door de vliegenplaag. Vieze kapotte borden. Eten zeer karig en drankjes belachelijk duur. geen salade, en slechte service. Daarnaast ook nog eens een vies toilet met overal gebruikt wc papier op de vloer. Echt heel jammer dit, had leuk verjaardagetentje moeten zijn maar bleek enorme teleurstelling.

76. Kim 15 punten

Ik wil toch even gebruik maken van deze site om een recensie neer te zitten want eerlijk is eerlijk:
    Wij hebben super gegeten. Heerlijk van de grill met een zalig voorgerecht. Lang geleden dat ik zo goed gegeten heb! Alles vers en zeer verzorgd. Ik eet vaak buiten de deur, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt zo lekker! En de sfeer was ook geweldig. De gastheer Ruud Krijnen en de dame van de bar (haar naam ben ik even kwijt), waren zeer vriendelijk en speelden leuk in op onze gasten. Daarnaast heeft Ruud ons ook nog de leuke uitgaansplekjes in Roosendaal gewezen. Waardoor we tot de nachtelijke uurtjes zijn doorgegaan.
    Kortom: een super avond om graag nog eens over te doen!

77. E van Ruitenburg

We hebben lekker en betaalbaar gegeten. Zowel de menu's als de gewone kaart waren zodanig samengesteld dat er iedereen voldoende keus was. Voor de kinderen stond er ook een mixed grill op de kaart die goed in de smaak viel bij de oudere kinderen. Het was ook geen probleem dat een kind graag een gebakken scholfilet wilde.
    De ossenstaartsoep was erg lekker.
    De hoeveelheden waren precies goed, de borden goed verwarmd.
    De koffie, waarschijnlijk behorend bij het menu, werd zeer verzorgd geserveerd met diverse koekjes en snoepjes.
    Er waren felicitaties en vuurwerk bij het toetje voor de jarige.
    Echt genoten van deze avond.

78. Lekker, goedkoop en goede service

79. Loes Ruyten

We hebben hier voortreffelijk gegeten, de bediening was prima in orde, niets was te veel. De sfeer is bijzonder goed en ontspannen.
    De prijs viel ons heel erg mee. Een echte aanrader en wij zullen er zeer zeker nog vele malen te vinden zijn.

80. van Meer

Ik heb daar met mijn familie mijn verjaardag gevierd! Het was een hele gezellige avond. Eten en de bediening waren uitstekend. Bij het nagerecht kreeg ik vuurwerk en een fles wijn. En voor alle vrouwen een roos. Kortom wij gaan zeker nog eens terug!!!

81. Wij gaan al enkele jaren naar de Sinjoor in Roosendaal.
    Sfeer was goed en eten ook lekker... alleen nu ben ik de laatste drie keer niet met een tevreden gevoel naar buiten gegaan. Ben normaal echt geen zeur maar moet dit toch kwijt. Gisteren moesten we vragen waar ons hoofdgerecht bleef wat nog steeds niet was gekomen na 1 uur en 45 min. We kregen een geirriteerd antwoord dat het al klaar stond en een blik van wat zeur je nu. Dit gebeurde dus allemaal nadat het voorgerecht al verkeerd was opgenomen en mijn vriendin dus het verkeerde voorgerecht kreeg ! Toen het goede voorgerecht kwam was helaas de meloen ook nog is keihard !
    Ook is de drukte en geschreeuw van grote groepen mensen niet te harden ! Je moet op het einde van de avond gaan schreeuwen tegen je vriendin om je verstaanbaar te maken. Jammer ... had een leuk avondje met me vriendin moeten worden... nu irritatie alom ! Gebeurd dit op vrijdag,zaterdag of zondag avond is dit te begrijpen, alleen dit is op woensdag avond! En dit is nu de derde keer op en rij ! Helaas moet ik dus zeggen dat we niet meer zullen komen. Jammer !

82. Al jaren regelmatig heerlijk gegeten en in de toekomst zal ik ook terug blijven komen. De sfeer is geweldig, zij het als je ervan houdt. Het heeft een warme en gemoedelijke uitstraling en het personeel is erg vriendelijk (zoals het ook hoort in een restaurant). Het menu biedt een ruime keus aan zowel vis- als vleesliefhebbers. Eveneens staan er een aantal vegetarische gerechten op de kaart. Kortom: gewoon goed.

83. Wederom heerlijk gegeten en genoten van de Grillspecialiteiten en natuurlijk vooraf de carpaccio.
    Ook door de aanwezigheid van Ruud de avond sfeervol afgesloten. Heerlijke avond weer. Bedankt daarvoor.

84. Lekker gegeten. Gezellige sfeer. Jammer dat de gerechten zo snel na elkaar worden geserveerd. Hier mag meer tijd tussen zitten.

85. Heerlijk en betaalbaar gegeten.

Let even of er een actie menu is als je naar binnen gaat (dit wordt namelijk binnen niet meer aangegeven)

Gezellige sfeer.