Deal Genieten bij de Pannekoekencarrousel, nu van woensdag tot en met vrijdag 25% korting op het eten!

Maak er een heus pannekoekenfeest van, met 171 verschillende soorten pannekoeken biedt de Pannekoekencarrousel voor iedereen wat wils. En met deze deal krijg je van woensdag tot en met vrijdag maar liefst 25% korting op het eten!

Pannekoekencarrousel is een knus restaurant in het bruisende centrum van Roosendaal. Het karakteristieke pand dateert uit 1891 en de oude sfeer is dan ook op gezellige wijze terug te vinden. Voor groot en klein heeft het restaurant wat wils, ook voor degene die geen zin hebben in pannenkoeken.

-25%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-04-2019

Goede en grote parkeermogelijkheden voor de deur.

• Buffet: € 7,50

1368519239 75
1393198165 76
1491913872 84
1535101994 84

1. De pannenkoeken waren oké. Restaurant was volgeboekt en dat was te merken. We waren met 3 personen. 2 Waren klaar met eten en 1 nog niet, maar het eten werd al van tafel gehaald. Bediening gaf aan dat het niet erg netjes was alles zo snel weg te halen, maar wilde de snelheid erin houden zodat de tafel weer met nieuwe eters gevuld kon worden.

2. Het was erg gezellig. We zijn zeer vriendelijk bediend. Pannenkoeken waren erg lekker. Zeer ruime keuze van Pannenkoeken.

3. Alles prima heel erg gastvrij ontvangen. Alleen jammer dat het erg slap was wat eters betreft maar hierdoor kregen wij wel de volle aandacht. Geweldig.

4. Pieter-Jan

Nostalgisch etentje in de Pannekoeken Carrousel! Goede pannekoeken, service en gezelligheid. Nostalgisch omdat we er lang niet meer geweest waren.

5. Rozalinda

Heerlijk gegeten en aardige bediening.

6. Familie van de Merbel

We hebben wederom weer heerlijk gegeten en geweldig genoten.

7. Goed en lekker gegeten met de kids.
    Weer voor herhaling vatbaar.

8. wim van keulen

Duurde in eerste instantie al lang voor dat ze bestelling opnamen. Na een kwartier werd de bestelling opnieuw opgenomen omdat ze het papiertje van de bestelling kwijt waren. Alles duurde een uur voor dat de pannenkoeken op tafel stonden.

9. We hebben weer heerlijk gegeten! Zoveel lekkere keuzes. Helaas niet lactosevrij dus na het eten even ziek, maar het was het waard!

10. Annelies legand

Ieder jaar met koningsdag eten wij er wat. Altijd lekker wat we bestellen. Aardig personeel en t is n leuke zaak. 👍

11. We hebben heerlijk en gezellig gegeten. De bediening was prima, het zag er keurig en verzorgd uit. Het was voor ons een geslaagd etentje bij de pannekoekencarrousel.

12. stephanie dekker

Lekker eten, leuk personeel. Eigenaar stond zelf in het restaurant en hij toonde ook interesse in mijn zwangerschap. Er hing een gezellige sfeer.

13. Gezellige tent, precies wat je kunt verwachten van een pannenkoeken restaurant. Goede pannenkoeken.

14. Het was heerlijk. Het was de lekkerste pannenkoek met kersen die ik ooit op heb.

15. Al meerdere keren gegeten, prima pannenkoeken (ruime keuze) en salades, knusse sfeer.

16. Leuk restaurant, lekker eten.
    Het was alleen zo druk dat de bediening tekort schoot.

17. Het was weer goed en lekker.

18. G. de Zeeuw

Lekker gegeten, vriendelijk bedient voor weinig… gewoon helemaal tevreden :-).

19. De keuze is reuze en een waar genot! We komen hier zeker terug! De service was goed maar er leek een dame bij te lopen die er 'niet zoveel zin in had'. Kan gebeuren maar daardoor is het net geen 10+ geworden.

20. Vriendelijke gastvrouw.
    Pannenkoeken waren heerlijk!
    Bestelling duurde niet lang.
    Minpuntjes.
    - Geen speelhoek voor de kids.
    - Ze laten honden binnen. Dus kids kunnen niet rondlopen/spelen ivm (bijtende) honden.

21. Lekker gegeten. Prima prijs kwaliteit verhouding.

22. Gezellig en heel kindvriendelijk restaurant.

23. Marianne vd Luijtgaarden

Lekker gegeten. Er is een enorme variatie aan pannenkoeken. Zo is er voor ieder wat wils.
    Vriendelijke, attente bediening. Voor herhaling vatbaar!

24. Staf

25. Mevr. P den Boer

We hebben heerlijk gegeten. Het was er heel gezellig.

26. R Mostard

Met 5 volwassenen gegeten en iedereen was tevreden. Bediening was goed.

27. Redelijk eten, niet slecht. Mijn pannekoek was wel aangebrand, waren met 9 personen, pannekoek terugsturen zit ik daarna alleen te eten… moet gelijk goed zijn.
    Vond het allemaal wel aan de prijs.

28. Wim van Hoof

Een heerlijke pannenkoek in een sfeervol restaurant. Niet druk toen wij arriveerden, maar al snel tot de nok gevuld, reserveren is dus aan te bevelen.

29. Geweldig… leuke bediening en fijne sfeer.

30. Ralph Luthart

Alles heerlijk keuze uit 171 verschillende pannekoeken echt een aanrader voor iedereen.

31. Jennifer

Voor het eerst gegeten bij de pannenkoeken carrousel. De bediening was erg goed. Voorgerecht kon eerst zakken voordat de pannenkoeken kwamen. Erg prettig.

De pannenkoek was heerlijk! Glutenvrij voor mij. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

32. was een heerlijke pannenkoek

33. Heerlijk gegeten. Verrassend goede pannenkoek!!!
    De bediening kwam wat snel.

34. manuela willemse

de tomaten soep en de pannekoeken smaakte heerlijk en vriendelijk personeel. komen zeker terug.

35. Yolanda van Oers

36. Heerlijk gegeten en gezellige sfeer. 👍

37. Slecht. Kan een iets grotere groep niet naar behoren helpen. Om dat op te vangen beperkte keus en de zeemleren lappen worden maar in stukken gedeeld zodat iedereen toch maar gelijktijdig iets op zijn bord heeft. Erg derde werelds/behelpen.

38. Els Dekkers

Pannenkoek met Aardbeien, bosvruchten, ijs, likeurtje en verse slagroom. Niet te versmaden! Heerlijke avond in een gezellige ambiance.

39. Tessa

40. Meer dan lekker, enorme keus, betrokken personeel/service.
    Gewoon lekker eten voor een normale prijs.

41. Prima zaak! Telkens weer een goede,vriendelijke service en lekkere dikke pannenkoeken die rijkelijk belegd zijn. De prijs kwaliteit verhouding is erg goed in tegen stelling tot veel andere pannenkoekenhuizen. Hier ga je tenminste niet weg met een honger gevoel of een lege portemonnee..

42. Meer dan goed, wat een keus zeg, tot de volgende keer

43. s verhoog

Wij zijn dol op pannenkoeken, dus hebben ook al in veel verschillende restaurants gegeten.
    De kwaliteit van de pannenkoeken vonden wij niets bijzonders. Weinig smaak en erg dik. Zo kun je ze thuis ook maken.
    Voor de rest was het een gezellig restaurant, maar er valt nog veel meer uit te halen wbt de pannenkoeken.

De service van de bediening was goed en de prijs was ook erg goedkoop.
    Wij betalen liever ietsje meer voor betere kwaliteit.

44. Het is een leuk pannenkoekenhuisje, wel wat klein. We zijn er nu 2 keer geweest, het is allemaal heerlijk, goede bediening en lekker toetje ook, alleen de prijzen vind ik aan de dure kant. Zal daarom niet nog eens gaan.

45. Gezellig restaurant! Veel keus, voor iedereen wat! We hebben heel lekker gegeten. Alleen ging het allemaal wel erg vlotjes, we hadden net de pannekoek op en ze stonden er al voor het toetje.

46. Ik heb nog nooit zo een slechte pannekoeken geproefd,na 2 happen uit een dikke deegpannekoek, moest ik stoppen.Volgens mij komt het omdat ze niet in de pan gebakken zijn, en daardoor ook geen krokante randje hebben.
    Ook waren ze veel te dik en had ik de indruk dat ze zelfrijzend bloem erin hadden gedaan.Hier kom ik nooit meer eten, al was de service goed!
    Ik snap echt niet dat de andere recensies goed waren.

47. Met 5 gaan eten, ondanks topdrukte zonder reservering hadden we zo een tafeltje en heel vlot de pannenkoeken van onze keus, met een drankje erbij. Heel leuk voor onze dochter (3,5 jaar) een kleurplaat vooraf en een grabbelcadeautje achteraf toen ze haar portie poffertjes op had.

48. Lekker gegeten!

49. Goede pannenkoeken, maar absoluut niet kindvriendelijk! Onze kindjes waren klaar met eten en gingen van tafel. Ze stonden in een kringetje rustig een liedje te zingen en echt ze waren rustig, want ik hou zelf niet van drukte en al helemaal niet van gegil. Maar de kinderen dringend verzocht om terug te gaan zitten. Later reden gevraagd en dat was beter voor de bediening. Kom op zeg een Pannenkoekenhuis is toch voor kinderen! Wij komen er nooit meer. Dat is zonde want ik kwam er graag.

50. Sarra Laurens

Al een paar keer geweest, en altijd goed en lekker. Vriendelijke bediening, veel keus en voor een prijs die niet meer van deze tijd is, zo voordelig.

51. Willem van der Linden

Een van de betere pannekoekenrestaurants. Heerlijke pannekoeken. Goed gevuld. Zeer goede prijs prestatieverhouding. Vriendelijke bediening. Eigenaar is betrokken bij zijn product. Gaan hier zeker weer naar toe.

52. Wij komen hier regelmatig en het is echt het favoriete uitstapje van onze kinderen. De eigenaar en het personeel zijn erg vriendelijk en betrokken.

Met name de prijs/kwaliteit verhouding spreekt ons aan. Je kunt voor een klein bedrag heerlijk eten en de kinderen vinden het geweldig (vooral het grabbelen).

Daarnaast is er ook voldoende keuze voor mensen die niet van pannenkoeken houden. Hoewel een pannenkoekenrestaurant vaak bekend staat als een restaurant voor kinderen, zou ik zeker ook zonder de kinderen nog vaak terug gaan!

53. Eigenaar is zeer betrokken en vriendelijk naar zijn klanten.

Je krijgt veel waar voor je geld.

Echt een aanrader om meerdere malen te eten!

54. De pannekoekencarrousel is een echte aanrader. Je moet wel van de echte dikke pannekoeken houden, niet die dunne die je thuis ook kunt maken.

Er is zeer veel keuze. Ook voor de kinderen zijn er verschillende leuke pannekoeken; de mickey-mouse is een aanrader (pannekoek met hagelslag in de vorm van Mickey Mouse).

En kun je je pannekoek niet op? Pakken ze hem in. Persoonlijk vind ik de Zwitserse pannekoek koud het lekkerst, maar smaken kunnen verschillen.

Ben hier al meerdere malen geweest en altijd zeer tevreden naar huis teruggekeerd.

55. Ik kom regelmatig bij het Pannekoekenhuis en het is echt aan te raden om daar te gaan eten.

Het personeel is erg vriendelijk, snelle service en de pannekoeken smaken erg lekker. Als je een keer bij het pannekoekenhuis gaat eten zou ik zeker de Mexicaanse pannekoek eens proberen.

56. Een tijdje geleden hier gaan eten.

Zeer goed bevallen, de bediening was erg vriendelijk, ook erg leuk met onze kinderen.

De pannenkoeken waren lekker, weer eens wat anders dan thuis.

Komen zeker nog eens terug.

57. Stephannie

Ben hier een tijdje terug wezen eten.
    Viel erg tegen, pannenkoeken waren erg dik. En niet in de pan gebakken, maar door middel van een automaat.
    Wat de smaak, vind ik, er niet beter op maakt.
    Bediening was niet erg vlot. Vond het in zijn geheel erg tegenvallen. Thuis eet ik ze lekkerder.

58. Wij zijn een keer op woensdagavond geweest.
    Pannekoeken waren zeer goed van smaak. Eigenaar was zeer vriendelijk en had echt interesse in zijn klanten en was oprecht. Besteedde genoeg aandacht aan het eten en wil graag dat mensen het naar de zin hebben.
    Vind alleen een pannenkoekenrestaurant de moeite waard voor 1 keer per jaar, maar dan zou ik hier zeker terugkeren naar de "Kaai".