Groots, modern en onverwacht

Dat is het nieuwe Wereldrestaurant A17 met al zijn verschillende menu's en specialiteiten.
Waar onze klant in het middelpunt staat of je nu jong of wat ouder bent, met een grote groep of misschien helemaal alleen, wij willen je graag laten genieten van al dat lekkers. Met chef-koks vanuit de gehele wereld, die de lekkerste gerechten voor u bereiden. En heeft u een speciale wens of bent u bijvoorbeeld op dieet dan helpen wij u graag om de juiste keuzes te maken.

Uw verblijf in ons restaurant moet onvergetelijk en speciaal zijn. En met ons All You Can Eat & Drink concept heeft u de zekerheid dat de rekening niet verder kan oplopen. Wij hopen dat u via de opname vast een indruk krijgt wat het Wereldrestaurant A17 u kan bieden.

1452332032 70
1520182736 58
1522016539 56

1. Voor all u can eat behoorlijke kwaliteit. Het is wel een wat kille omgeving waar je zin zit maar het eten is zeker niet verkeerd. Keuze genoeg en alles is goed te eten. Volgende keer zeker weer!

2. M boeren

Ik deed het voor de kleinkinderen, die hebben er van genoten.
    Ikzelf sla dicht bij zoveel eten… de voorgerechten waren heerlijk.

3. Regelmatig gegeten en het eten is ons zeer goed bevallen!

4. Wir kwamen er regelmatig maar de laatste tijd gaat de sfeer erg achteruit. Gillende door het restaurant rennende kinderen die overal en niet begeleid aan zitten. Baby’s die gevoerd worden waar de helft van het eten op de grond valt, opruimen ho maar. Je kijkt er gewoon tegen een smerige tafel en vloer aan. Kinderen die over de ruimdiver kruipen. Ouders vinden dit gedrag blijkbaar normaal en het restaurant doet er niets aan. Zo wil ik thuis mijn maaltijd niet nuttigen en al helemaal niet als ik uit ga. Met het assortiment eten ben ik nog steeds tevreden maar onder zulke omstandigheden heb ik geen zin meer om daar naar toe te gaan.

5. Geen sfeer, Was net een kazerne met rijen tafels, koud binnen. Wat vers klaar gemaakt werd was lekker. Voor de rest matig tot slecht. Soms zelfs koud.

Een keer maar nooit meer.

6. Goossens

7. Het eten was prima en inclusief drankjes (All you can eat.) Grote zaal en veel tafels.
    Je moest van te voren betalen en dan kon je beginnen met eten. Personeel zeer onvriendelijk, vooral de eigenaresse. Beschuldigde ons ervan dat we niet betaald hadden voor iedereen. Bleek niet waar te zijn, na bekijken van camerabeelden.

Geen excuus niets. Hier komen we dus niet meer. Je wordt neergezet als crimineel in een vol restaurant.

8. Heel vettig eten allemaal, alleen de nagerechten waren te doen. Borden en glazen werden niet goed opgehaald en de sfeer is uitermate slecht. Prijs is ook matig.

9. Deze tent blijft regelrechte massacatering met een budgetprijs en all time lòw kwaliteit. Behalve op de superdrukke dagen krijg je wellicht eetbaar vers achtig voedsel. Mvg Arjan.

10. We hadden er zin in iedereen wilde wat anders dus is dit ideaal . Helaas bami en nasi koud. Gehaktballen koud. Waar we zin in hadden lag al een geruimetijd in vet te drijven. Van de plaat smaakte allemaal hetzelde. En zoete witte wijn smaakte eerder naar schoonmaak middel.

11. Erg lekker eten en heel veel keuze.
    Ben er nu twee keer geweest en dat zal zeker niet de laatste keer zijn.

12. Heel erg slecht. Ik ben twee keer met mijn vrienden geweest. Nooit meer.

13. Wij hebben met onze vrienden heerlijk gegeten .De keuze is reuze!.
    Alles netjes verzorgd .Voorgerecht veel vis-oesters-kreeft..enz..heerlijk.
    Hoofdgerecht ook voor iedereen keuze genoeg..

Onder het genot van een wijntje-biertje-ijs-koffie na met taartjes,noem maar op, nog lekker na-tafelen,noemen ze dat.

Wij komen beslist terug,dan weer met andere vrienden.

14. Zaterdag 2 april gegeten, het was heerlijk al het eten werd goed bijgevuld en was lekker warm en salad's etc waren lekker en zagen er top uit!! Toetjes zo veel konden we niet uit kiezen! En bij europa afdeling waren er ook heerlijke en veel gerechten wat warm en ook goed bijgevuld werd echt een aandrader! En voor de drinkers bier en wijn zit bij de prijs in begrepen!!!

15. Eergisteren gegeten bij wereld restaurant a17, goede service. We werden goed geholpen. Vieze glazen en borden werden snel van ons tafel afgeruimd en het eten was heerlijk. Alles was lekker warm en werd goed bij gevuld. Bij Europa keuken hadden ze heel veel verschillende gerechten ik zelf kon er niet uit kiezen en het personeel was vriendelijk.

16. Kimberly

Het is niet zo goed, ze gebruiken of werken met te veel vet en je moet te lang wachten voor dat ze de borden/glazen weg halen en het is eten word te vlug klaar gemaakt om een voorbeeld te noemen als je zalm wilt word het bereid met sojasaus en knoflook kruiden.

17. Heerlijk gegeten bij A17.

18. Geweldige sfeer, heel lekker eten, veel variatie, niet duur.

19. Sorry maar wat is dit een vaag zaakje zeg. Slecht eten en slechte bediening. Dingen die wij gezien hebben in de keuken (achter de schermen, dus niet de kookeilanden in het zicht) en bij de spoelkeuken hoop ik dat het maar eenmalig was, waarvan ik ook weet dat het vaker gebeurd.
    Hygiënisch valt nog over te twisten, best jammer want het ziet er op het eerste gezicht goed uit, maar bij wat verlichting bah gewoon. Echt zonde van ons geld en toen we er iets over zeiden was er een mega slecht gesprek want wie spreekt er nu Nederlands daar? Niks en niemand.
    Eerder een restaurant voor Chinezen en Arabische mensen.

Succes voor degene die nog gaan maar wij danken hier en kiezen voortaan iets anders uit.

20. Arjan van de W

Een ervaring rijker... Maar om het nu een positieve te noemen. Volmondig nee. Alwaar in de beschrijving een sprookje wordt geschetst, is het zowaar een fabeltje. Zo is het dan ook.

Wij gingen er om 19:30 eten, 2.5 uur. Keurig betalen vooraf aan de balie. Waar de promo foto's mooie volle plateaus tonen, is de waarheid praktisch lege vitrines. Maar vergis je niet, deze werden dus de hele avond niet meer bijgevuld. Half lauwe salades, door geroerde Chinese warmhoudbakken, drijvend in de olie. Plakband en handgeschreven etiketten overal. Rauw, vlees, kip en vis op 1 bakplaat. Kruisbesmetting all over the place. Noem maar even dat de kip van mijn vrouw de knoflook van mijn biefstuk als hoofdsmaak had. Genoeg gezegd.

Naast de oudbakken aardappeltjes die uren liggen te drogen, lege vitrines en lallend personeel wat gewoon mee staat te vreten in de wachtrij, is er natuurlijk nog de bazin die omstreeks 9en als fuhrer alle busboys door de toko moet dirigeren. Geef mij maar een AYCE waar ik wel extra betaal voor de drank en alles wel aangevuld, net en zuiver is. Blij dat ik hier niet met Valentijn hoef te komen. Ter illustratie zie foto's.

Nog voor geen gratis goedmakertje zou ik er mijn ergste vijand heensturen. Grote vreetschuur die oogt berekend te zijn op 400 man, maar met 80 binnen nog geen volle, verse producten kan leveren. Ok, de toetjes waren te doen, genoeg keuze (spoelbak ijslepel gore troep, zelf gespoeld in glas). Wok is zowat te doen (maar niet als je een allergie hebt! In verband met kruisbesmetting vlees/vis!) Bier (waar ik nog zelfs geen trek in kreeg door het eten) hebben we maar over geslagen. Na 21:00 begint men te ruimen, alles in het zicht. Wat een afknapper.

21. Het was te doen, restaurant opzich wel mooi ingericht maar miste een gezellig sfeertje... die was er niet. Wel heel veel keuze aan eten, alleen het vlees van de grill vond ik geen succes, de entrecote die ik had besteld in medium, kreeg ik zo hard als een schoenzool. Wel lekkere toetjes.

Het was leuk voor een keertje. Helaas ook veel aso mensen die niet achteraan willen sluiten.

22. Zeer nette en gezellig restaurant. Bediening en koks zeer vriendelijk. Eten lekker en vers en ruime keus aan gerechten. Eigenaars zeer vriendelijk. Wij zijn al een paar keer geweest en komen zeker nog vaker terug. Prijs, ja goedkoop is het niet, maar aangezien je er bier, wijn, koffie en fris bij krijgt is het niet te duur..

23. Voor wie houdt van bediening die weinig zegt en uitlegt en geen plezier lijkt te hebben in hun werk. Van grote zalen waar zoveel mensen in gepropt worden. Van ossenhaas op de grill waar je doorheen kunt kijken en van slijmerige kip om te laten wokken. Van smakeloze carpaccio en biefstuk die niet helemaal vers smaakt. En van een receptioniste die alles weg lacht wanneer je er melding van maakt en daarna in het chinees met een collega gaat praten waar je bij staat. Dan moet je zeker een bezoekje brengen aan wereldrestaurant A17.

We zijn binnen een uur al vertrokken want het was werkelijk waar een aanfluiting en dat zeg ik niet gauw, toen we weer in de auto zaten hadden we nog trek. Maar na wat we geproefd en gezien hadden wisten we niet wat we nog konden eten. Ik denk dat wanneer ik die 80 euro had gebruikt als toiletpapier dat ik er meer voldoening uit had kunnen halen. Laten we het er op houden dat er nog genoeg verbeterpunten en dus kansen zijn. Heel netjes gezegd: Zelden een restaurant meegemaakt met zoveel kansen!

24. Mooie opstelling, veel keuze, aankleding is ook prima. Prijs is wel wat aan de dure kant. Aan de andere kant kun je wel 2,5 uur blijven zitten en dat is bij veel andere all you can eat weer niet. Bij ons was het niet zo druk, ik vermoed dat als de zaak vol zit dat het dringen geblazen is. Echter deze maal prima gegeten!

25. Frederik Janssen

Mijn moeder vierde haar 60ste verjaardag in het restaurant, met de hele familie. Ik kan niet anders dan zeggen dat we een heel leuke avond hebben gehad. Je kunt onbeperkt smullen van allerlei soorten voedsel; van oesters tot frikandel.

Zelf heb ik gesmuld van haring, makreel, oesters, spareribs, zalm, sushi, garnalen en heerlijk tap-pils. Je kunt ook allerlei gerechten laten maken, zoals varkenshaasjes, lamskoteletjes, biefstukjes etc. De keuze is reuze! Verder is er een zeer ruim assortiment aan desserts. IJsjes, patisserie, suikerspin en een chocofontijn. De koffie is lekker, het ziet er netjes en schoon uit en het personeel is vriendelijk en gastvrij.

Je komt binnen, neemt plaats en je kunt eten tot je er bij neer zou vallen. Het personeel ruimt de borden af op een attente en onopvallende wijze. Precies zo als het hoort. Verder is het druk. En dat is goed. Als het niet druk zou zijn, zou er iets niet kloppen.

Ik kan u zeggen dat de prijs/kwaliteit verhouding helemaal prima is en kan u dit restaurant van harte aanraden!

26. 13 September met 12 personen heerlijk gegeten, alles was heerlijk vers en lekker.

Komen zeker nog eens terug!

27. Afgelopen maandag met 5 personen 3-uurs arrangement geboekt. Van 18.45 uur tot 21.45 uur. € 30,95 pp.
    Al om 21.00 uur werd onze tafel afgeruimd. Bestek weg, borden weg, etc. Omliggende tafels waren leeggeruimd, kaarsjes uit. Om 21.05 kwam serveerster met de mededeling dat als we nog iets wilden drinken we het snel moesten pakken, want de zaak ging dicht. Er werd ons dus gewoon 3 kwartier afgepakt, waarvoor wel was afgerekend. Andere dag mail gestuurd, klacht ingediend. Antwoord bedankt voor uw melding. Nogmaals klacht ingediend. Reactie met genereus voorstel: 3 uur arrangement voor prijs 2,5 uur arrangement (€ 2,-- pp). Goede klantenbinding hoor. Ons zien ze in elk geval nooit meer na deze schandalige behandeling. Zakkenvullers.

28. Verwachting was hoog maar resultaat viel tegen. Lawaaierige drukke ruimte, sommige gerechten leken niet vers te smaken, het was het allemaal net niet. Dan is 28,95 p.p. toch wel erg veel.
    Voor ons geen herhaling.