Wereldrestaurant A17 in Roosendaal

di 16:30 - 22:30

1644252060 51
1655319987 51
1671921877 47

1. Het was lekker vers, smakelijk.
    Een ding heb ik gemist dat is Dimsum.

2. We hebben weer lekker gegeten.
    Komen zeker terug.
    Zeer vriendelijk personeel.

3. Oriana

Is een mooie en top restaurant🩷

4. Marcel Lobbezoo

Vandaag met de familie 12 personen heerlijk gegeten. Alles lekker vers en goed van smaak, zeer veel keuzes en vlot bijgevuld. We hadden behulpzame bediening. We komen zeker nogmaals hier terug eten, dus zeker een aanrader

5. Wij komen hier regelmatig wat eten en wij vinden het altijd keurig schoon en het eten is prima.
    Reserveer is ook zeer eenvoudig via internet.
    Ook zeer geschikt voor grotere groepen.

6. Via socialdeal uitgekomen bij A17. Ervaring is niet al te best geweest. De kwaliteit van het eten was dermate slecht dat ik het nodig vind om deze recensie te schrijven

Ook de sfeer droeg niet echt bij aan een gezellig avondje uit, ik had een beetje het gevoel of ik te gast was in een grote fabriekshal. Als ik denk aan een weredrestaurant denk ik aan tafeltjes dicht op elkaar, lekkere geuren van de platen en woks (wat ik overigens echt miste… je stond te wachten op je vers bereidde eten, maar je rook niks van geur) Maargoed, even verder over het eten…

Zoals ik al eerder benoemde was de kwaliteit gewoon erg laag. Weinig smaak, het vlees van de wok zag er grijs en grauw uit, bami smaakte nergens naar. De oesters (creuses waarvan ik het vlees nog moest lossteken) smaakte absoluut niet vers. Tot mijn verbazing lagen er ook halve kreeftjes (met de vleeskant op het ijs wat langzaam aan het smelten was) die ik vervolgens nog kon schoonmaken aangezien de maag en het darmkanaal er nog in zaten. Ook vond ik het erg klein gezien de ruimte. Erg kunnen onwijs veel gasten kwijt, maar je keuze is in tegenstelling erg beperkt.

De gastvrouw was wel erg vriendelijk en de vers gemaakte sushi was heerlijk!

Ik zal er niet snel terug komen.

3,7
  7. Robot was super leuk.
    Eten was goed.
    Goed personeel.
    Sappig eten.
    Robot was super cute en schattig en leuk hij zong ook happy birthday.

8. Lilit Malkasyan

9. Koen van Esterik

10. Het eten was koud.
    De gegrilde medium biefstuk smaakte naar vis 🤢 en ik lust dus geen vis.

Het restaurant was ook koud, heb met mijn winterjas aan zitten eten.
    Het is dat je vooraf betaalt anders waren we na een half uur al weg gegaan ipv 2u..
    De 2.5U hebben we dus niet eens vol gemaakt.

Eigenlijk was het enige wat wel goed was het drinken want dat hoort koud.

11. Er is hangt hier geen sfeer, personeel laat borden lang op tafel staan.
    En spreken slecht Nederlands.
    Kwaliteit van het eten is minimaal.
    €40 per persoon is veel geld voor dit concept.

12. Ik vond het heel rommelig binnen toen het druk werd, als je wat ging halen liep iedereen voor de voeten.
    Het eten was vaak koud.
    Bediening was vriendelijk.

3,4
  13. Lekker eten voor ieder wat wils. Prijs kwaliteit is goed. Komen zeker weer terug. Ook personeel was vriendelijk.

14. Dinsdag 5 oktober 2021 hier gegeten.
    Waren er om 18.00 uur en bij de koude gerechten waren al lege schalen die ook niet meer gevuld werden gedurende de avond terwijl de meeste gasten nog later dan ons binnen kwamen!
    Dit kan echt niet.
    Mijn man had tomahawk steak en gevraagd om medium te bakken.
    Eenmaal op het bord was hij nog half rauw en vol met vet en pezen.
    Ook de ossenhaas zou medium worden gebakken maar ook deze was half rauw en er zat geen smaak aan.
    We hebben hier vaker gegeten maar het is echt achteruit gegaan.
    Vitrines waar de duketape aanzat, als je creme brule wilde moest je wachten totdat er iemand van achter de grillplaat verderop kwam om het suiker laagje aan te branden.
    Heel jammer als we dat geweten hadden waren we ergens anders gaan eten op mijn verjaardag.
    Dit was echt een tegenvaller!!!!!

15. Eet hier gewoon niet mensen, zonde van het geld. Vuilnis staat tussen de rekken, coronaproof is het daar echt niet.

16. Cmk janssen

Het gaat zienderogen achteruit eten is nog wel goed maar de ambiance gaat erg achteruit, wc deuren die niet op slot kunnen en koelvitrine gerepareerd met duktape een rommelige indruk borden niet goed schoon en dan nog een een boze eigennaarresse die het personeel een uitbrander geeft waar klanten bij zijn. Ik ga er voorlopig niet meer eten.

17. DSV

18. Theo Gommans

Wij zijn er met 3 personen geweest op 4 juli 2020. Het is zeer zeker niet CORONA PROEF. Bij binnen komst moet 1 persoon zijn naam en telefoonnummer noteren. Er word verder niets aan je gevraagd hoe je gezondheid is.
    Vervolgens werden wij naar een tafeltje gebracht die nog niet gedekt was. De mevrouw die ons begeleid raapte wat bestek van een andere tafeltje bij een en gooide het op de tafel met een manier van.... pak maar wat je nodig hebt....
    Bij de grill en wok liepen de mensen kriskras door elkaar heen. De pijlen op de grond waren niet logisch ingedeeld. Je liep juist daardoor tegen elkaar aan. De koks stonden te bakken zonder mondkapje. Dan heb ik nog niks verteld over hoe het eten erbij ligt. Het ziet eruit als of je een dag te laat bent bij een lopend buffet. Dan ben ik nog mild.
    En dit allemaal voor 30 euro per persoon voor 2,5 uur. Dit is echt niet meer voor herhaling vatbaar.
    Doe er uw voordeel mee om deze review serieus te nemen.

2,7
  19. Zeer slecht eten, bakken leeg, nooit meer, deze tent is heel hard achteruit gegaan. Zonde van mijn geld, krijgt geen sterren.

20. Nicole de Weert

We kwamen binnen werden naar onze plaats gebracht en het zag letterlijk blauw van de rook. We zeiden nog is hier de afzuiging soms kapot. Gingen we eten halen, niet normaal wat een stank. We zijn hier al zo vaak geweest, maar deze luchten nog nooit ervaren.
    Liet voor 3 mensen een biefstukje klaar maken. Kregen we niet doorgesneden. Was een en al stiek dus met bediening meegeven. Daarna kipfilet, was drillerig in onze mond dus ook terug met de bediening mee gegeven. Daarna garnalen laten wokken, zat t zwart gewoon aan. Mijn vriendin loempiarolletjes gehaald dreven in het vet. Toen ons beklag gaan doen bij de eigenaresse.
    Haar reactie: respectloos naar ons staan gillen. We konden een tegoedbon van 20 euro krijgen. Toen ik zei daar hebben we niets aan want mijn vriendin komt uit Delft en wij komen hier niet meer als het zo moet. Nou ze bleef gillen, toen ik zei hier lossen we niets mee op, ging ze gewoon door. Toen mijn vriendin erbij kwam liep ze de andere kant op en ging daar staan gillen.
    We waren 100 euro kwijt, bijna niets gegeten en nog verrot gescholden ook. Toen liep ze gewoon weg ging in de keuken zitten en liet haar personeel ons zeggen dat ze niet meer kwam. En daar stonden we dan. We waren 18.15 binnen, ik stond daar in 19.05. Ze beweerde ook nog dat we zeiden dat onze kinderen 10 waren maar dat ze veel groter waren, terwijl de 1e in januari 11 wordt en de andere in maart. Dus werd nog als leugenaar weg gezet ook!! Haar personeel heeft echt hun best gedaan voor ons dat we er recht op hadden geld terug te krijgen. Personeel zelfs bevestigd dat de borden vol terug gingen, maar ze was niet voor rede vatbaar. Dus geld kwijt en met honger naar huis, echt schandalig. We zetten daar nooit meer een voet binnen!!

1,9
  21. A.E. Hoetelmans

We hebben genoten, goed eten, fijne medewerkers.

22. Hadden gereserveerd voor zaterdag en ik belde zaterdag middag af omdat ik ziek ben krijg ik aan de telefoon te horen dat ze dicht zijn! Gelukkig dat ik ziek ben dan anders had ik er voor JanLul gestaan! Had even gebeld of een email gestuurd ik kom hier nooit meer!

23. Hadden besproken en wisten ons nummer maar gesloten ivm gaslek. Hadden wel even kunnen bellen. 1 uur voor niks gereden.

24. Henry en Angela

Wat een vreetschuur, onsmakelijk en ongezellig!

25. Anita Jaspers

Niet mijn favoriete restaurant, eten was niet echt warm geen gezelligheid heeft meer iets weg van een vreetschuur i.p.v. restaurant.

3,6
  26. Daisiree

Tops: Het eten was heerlijk. Er was ruim voldoende keuze. Voor ieder wat wils.

Tips: Naarmate de zon zakte, scheen deze in onze ogen. Wellicht een zonwering installeren? Verder kon mijn zus, die slechtziend is, de tekst op het bordje 'sauzen' bij de wok niet lezen. En als laatste was het erg warm en benauwd binnen.

27. Wat me erg stoorde was, dat de dame die bardienst had, zowat de uren dat we daar waren, met haar vingers in haar mond aan het pulken was. Vroeg iemand om een glas bier, tapte ze vrolijk een pilsje met haar vieze vingers. Irritant was ook dat hetgeen, waarvan men dacht wat leeg was, ineens voor je neus werd weggehaald. Zonder te vragen of je klaar was!! Niet echt klantvriendelijk.

5,5
  28. linda 17 punten

Veel keuze, lekkere smaak. En je kan ook verschillende soorten vlees en vis laten bakken. Eten was goed warm.
    Als laatste natuurlijk de desserts. Ook genoeg keuze en er werd ook aangevuld.

29. Was echt abnormaal slecht.
    Alles was slecht, voorgerecht, hoofdgerecht, zelfs het dessert was slecht.

2,3
  30. Het eten was niet warm was lauw tot koud gamba’s laten bakken waren niet gaar,

Lasagne was koud.
    Sparribs waren lauw.
    Pizza was lauw tot aan koud.
    Heel erg zonde voor t dure bedrag 32euro voor dit koude eten!

31. Vandaag voor de eerste en de laatste keer geweest, na een uur zijn we weggelopen wat een aanfluiting daar! De meeste bakken waren leeg en wat er wel stond was lauw warm, afval van de sinaasappelpers stond in zakken naast de machine wat nou niet echt een fris gezicht was. Als je dan aangeeft dat er iets op is kijken ze je aan alsof je niks daarover mag zeggen nou was zonde voor mijn 93 euro had beter naar de buurman kunnen gaan was ik een derde kwijt geweest en wel fatsoenlijk eten!

32. Echt super slecht, onvriendelijk en niet gastvrij. Het beloofde dieet kon niet geboden worden omdat de kok niets wist van de allergenen en men weet niet wat gluten zijn. Jammer.

33. P M Goverde

Was echt een verrassing, grote verscheidenheid in keuzes, goed verzorgd, heb veel kleine porties gegeten en moet zeggen, de smaak was heerlijk, was goed gekookt/gebakken en verzorgd. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Hier ga ik meer naar toe en zal mijn kennissen het ook aanbevelen. TOP.

34. Philip van Hees

Het was weer geweldig we waren met een ploeg van 11 personen we hebben genoten van het eten ok dat sommige mensen zeggen het is een vreetschuur dan moet je naar een 3sterren restaurant gaan dat is dan wel 3 x zo duur maar niet lekkerder dan bij de A17 waar je uit de lekkerste dingen kunt kiezen en zo veel je op kunt wat wil je nog meer het is allemaal even lekker en de keus is enorm wat wil je nog meer??? Dus was het voor ons weer geweldig en tot vrijdag want dan zijn we er weer 👍👍👍👍👍😊

35. Ik hoop dat ik het binnen houd. Wat een vreet schuur. Eten lag al heel lang onder de lamp en zag er echt niet uit. Lauw eten. Zelfs de vers gebakken coquilles smaakte naar niks. Uitgedroogde pizza's. Hoewel de koude voorgerechten weer wel lekker waren. Gillende kinderen, vuil op de grond, bloed heet. Kortom NOOIT MEER.

1,9
  36. Tadderak

Voor all u can eat behoorlijke kwaliteit. Het is wel een wat kille omgeving waar je zin zit maar het eten is zeker niet verkeerd. Keuze genoeg en alles is goed te eten. Volgende keer zeker weer!

37. M boeren

Ik deed het voor de kleinkinderen, die hebben er van genoten.
    Ikzelf sla dicht bij zoveel eten… de voorgerechten waren heerlijk.

38. Regelmatig gegeten en het eten is ons zeer goed bevallen!

39. Wir kwamen er regelmatig maar de laatste tijd gaat de sfeer erg achteruit. Gillende door het restaurant rennende kinderen die overal en niet begeleid aan zitten. Baby’s die gevoerd worden waar de helft van het eten op de grond valt, opruimen ho maar. Je kijkt er gewoon tegen een smerige tafel en vloer aan. Kinderen die over de ruimdiver kruipen. Ouders vinden dit gedrag blijkbaar normaal en het restaurant doet er niets aan. Zo wil ik thuis mijn maaltijd niet nuttigen en al helemaal niet als ik uit ga. Met het assortiment eten ben ik nog steeds tevreden maar onder zulke omstandigheden heb ik geen zin meer om daar naar toe te gaan.

40. Geen sfeer, Was net een kazerne met rijen tafels, koud binnen. Wat vers klaar gemaakt werd was lekker. Voor de rest matig tot slecht. Soms zelfs koud.

Een keer maar nooit meer.

3,3
  41. Goossens

42. Het eten was prima en inclusief drankjes (All you can eat.) Grote zaal en veel tafels.
    Je moest van te voren betalen en dan kon je beginnen met eten. Personeel zeer onvriendelijk, vooral de eigenaresse. Beschuldigde ons ervan dat we niet betaald hadden voor iedereen. Bleek niet waar te zijn, na bekijken van camerabeelden.

Geen excuus niets. Hier komen we dus niet meer. Je wordt neergezet als crimineel in een vol restaurant.

43. Heel vettig eten allemaal, alleen de nagerechten waren te doen. Borden en glazen werden niet goed opgehaald en de sfeer is uitermate slecht. Prijs is ook matig.

44. Deze tent blijft regelrechte massacatering met een budgetprijs en all time lòw kwaliteit. Behalve op de superdrukke dagen krijg je wellicht eetbaar vers achtig voedsel. Mvg Arjan.

1,6
  45. We hadden er zin in iedereen wilde wat anders dus is dit ideaal . Helaas bami en nasi koud. Gehaktballen koud. Waar we zin in hadden lag al een geruimetijd in vet te drijven. Van de plaat smaakte allemaal hetzelde. En zoete witte wijn smaakte eerder naar schoonmaak middel.

3,2
  46. Erg lekker eten en heel veel keuze.
    Ben er nu twee keer geweest en dat zal zeker niet de laatste keer zijn.

47. Heel erg slecht. Ik ben twee keer met mijn vrienden geweest. Nooit meer.

48. Wij hebben met onze vrienden heerlijk gegeten .De keuze is reuze!.
    Alles netjes verzorgd .Voorgerecht veel vis-oesters-kreeft..enz..heerlijk.
    Hoofdgerecht ook voor iedereen keuze genoeg..

Onder het genot van een wijntje-biertje-ijs-koffie na met taartjes,noem maar op, nog lekker na-tafelen,noemen ze dat.

Wij komen beslist terug,dan weer met andere vrienden.

49. Zaterdag 2 april gegeten, het was heerlijk al het eten werd goed bijgevuld en was lekker warm en salad's etc waren lekker en zagen er top uit!! Toetjes zo veel konden we niet uit kiezen! En bij europa afdeling waren er ook heerlijke en veel gerechten wat warm en ook goed bijgevuld werd echt een aandrader! En voor de drinkers bier en wijn zit bij de prijs in begrepen!!!

50. Eergisteren gegeten bij wereld restaurant a17, goede service. We werden goed geholpen. Vieze glazen en borden werden snel van ons tafel afgeruimd en het eten was heerlijk. Alles was lekker warm en werd goed bij gevuld. Bij Europa keuken hadden ze heel veel verschillende gerechten ik zelf kon er niet uit kiezen en het personeel was vriendelijk.

51. Kimberly

Het is niet zo goed, ze gebruiken of werken met te veel vet en je moet te lang wachten voor dat ze de borden/glazen weg halen en het is eten word te vlug klaar gemaakt om een voorbeeld te noemen als je zalm wilt word het bereid met sojasaus en knoflook kruiden.

52. Heerlijk gegeten bij A17.

53. Geweldige sfeer, heel lekker eten, veel variatie, niet duur.

54. Sorry maar wat is dit een vaag zaakje zeg. Slecht eten en slechte bediening. Dingen die wij gezien hebben in de keuken (achter de schermen, dus niet de kookeilanden in het zicht) en bij de spoelkeuken hoop ik dat het maar eenmalig was, waarvan ik ook weet dat het vaker gebeurd.
    Hygiënisch valt nog over te twisten, best jammer want het ziet er op het eerste gezicht goed uit, maar bij wat verlichting bah gewoon. Echt zonde van ons geld en toen we er iets over zeiden was er een mega slecht gesprek want wie spreekt er nu Nederlands daar? Niks en niemand.
    Eerder een restaurant voor Chinezen en Arabische mensen.

Succes voor degene die nog gaan maar wij danken hier en kiezen voortaan iets anders uit.

55. Arjan van de W

Een ervaring rijker... Maar om het nu een positieve te noemen. Volmondig nee. Alwaar in de beschrijving een sprookje wordt geschetst, is het zowaar een fabeltje. Zo is het dan ook.

Wij gingen er om 19:30 eten, 2.5 uur. Keurig betalen vooraf aan de balie. Waar de promo foto's mooie volle plateaus tonen, is de waarheid praktisch lege vitrines. Maar vergis je niet, deze werden dus de hele avond niet meer bijgevuld. Half lauwe salades, door geroerde Chinese warmhoudbakken, drijvend in de olie. Plakband en handgeschreven etiketten overal. Rauw, vlees, kip en vis op 1 bakplaat. Kruisbesmetting all over the place. Noem maar even dat de kip van mijn vrouw de knoflook van mijn biefstuk als hoofdsmaak had. Genoeg gezegd.

Naast de oudbakken aardappeltjes die uren liggen te drogen, lege vitrines en lallend personeel wat gewoon mee staat te vreten in de wachtrij, is er natuurlijk nog de bazin die omstreeks 9en als fuhrer alle busboys door de toko moet dirigeren. Geef mij maar een AYCE waar ik wel extra betaal voor de drank en alles wel aangevuld, net en zuiver is. Blij dat ik hier niet met Valentijn hoef te komen. Ter illustratie zie foto's.

Nog voor geen gratis goedmakertje zou ik er mijn ergste vijand heensturen. Grote vreetschuur die oogt berekend te zijn op 400 man, maar met 80 binnen nog geen volle, verse producten kan leveren. Ok, de toetjes waren te doen, genoeg keuze (spoelbak ijslepel gore troep, zelf gespoeld in glas). Wok is zowat te doen (maar niet als je een allergie hebt! In verband met kruisbesmetting vlees/vis!) Bier (waar ik nog zelfs geen trek in kreeg door het eten) hebben we maar over geslagen. Na 21:00 begint men te ruimen, alles in het zicht. Wat een afknapper.

56. Het was te doen, restaurant opzich wel mooi ingericht maar miste een gezellig sfeertje... die was er niet. Wel heel veel keuze aan eten, alleen het vlees van de grill vond ik geen succes, de entrecote die ik had besteld in medium, kreeg ik zo hard als een schoenzool. Wel lekkere toetjes.

Het was leuk voor een keertje. Helaas ook veel aso mensen die niet achteraan willen sluiten.

57. Zeer nette en gezellig restaurant. Bediening en koks zeer vriendelijk. Eten lekker en vers en ruime keus aan gerechten. Eigenaars zeer vriendelijk. Wij zijn al een paar keer geweest en komen zeker nog vaker terug. Prijs, ja goedkoop is het niet, maar aangezien je er bier, wijn, koffie en fris bij krijgt is het niet te duur..

58. Voor wie houdt van bediening die weinig zegt en uitlegt en geen plezier lijkt te hebben in hun werk. Van grote zalen waar zoveel mensen in gepropt worden. Van ossenhaas op de grill waar je doorheen kunt kijken en van slijmerige kip om te laten wokken. Van smakeloze carpaccio en biefstuk die niet helemaal vers smaakt. En van een receptioniste die alles weg lacht wanneer je er melding van maakt en daarna in het chinees met een collega gaat praten waar je bij staat. Dan moet je zeker een bezoekje brengen aan wereldrestaurant A17.

We zijn binnen een uur al vertrokken want het was werkelijk waar een aanfluiting en dat zeg ik niet gauw, toen we weer in de auto zaten hadden we nog trek. Maar na wat we geproefd en gezien hadden wisten we niet wat we nog konden eten. Ik denk dat wanneer ik die 80 euro had gebruikt als toiletpapier dat ik er meer voldoening uit had kunnen halen. Laten we het er op houden dat er nog genoeg verbeterpunten en dus kansen zijn. Heel netjes gezegd: Zelden een restaurant meegemaakt met zoveel kansen!

1,6
  59. Mooie opstelling, veel keuze, aankleding is ook prima. Prijs is wel wat aan de dure kant. Aan de andere kant kun je wel 2,5 uur blijven zitten en dat is bij veel andere all you can eat weer niet. Bij ons was het niet zo druk, ik vermoed dat als de zaak vol zit dat het dringen geblazen is. Echter deze maal prima gegeten!

60. Frederik Janssen

Mijn moeder vierde haar 60ste verjaardag in het restaurant, met de hele familie. Ik kan niet anders dan zeggen dat we een heel leuke avond hebben gehad. Je kunt onbeperkt smullen van allerlei soorten voedsel; van oesters tot frikandel.

Zelf heb ik gesmuld van haring, makreel, oesters, spareribs, zalm, sushi, garnalen en heerlijk tap-pils. Je kunt ook allerlei gerechten laten maken, zoals varkenshaasjes, lamskoteletjes, biefstukjes etc. De keuze is reuze! Verder is er een zeer ruim assortiment aan desserts. IJsjes, patisserie, suikerspin en een chocofontijn. De koffie is lekker, het ziet er netjes en schoon uit en het personeel is vriendelijk en gastvrij.

Je komt binnen, neemt plaats en je kunt eten tot je er bij neer zou vallen. Het personeel ruimt de borden af op een attente en onopvallende wijze. Precies zo als het hoort. Verder is het druk. En dat is goed. Als het niet druk zou zijn, zou er iets niet kloppen.

Ik kan u zeggen dat de prijs/kwaliteit verhouding helemaal prima is en kan u dit restaurant van harte aanraden!

61. 13 September met 12 personen heerlijk gegeten, alles was heerlijk vers en lekker.

Komen zeker nog eens terug!

62. Afgelopen maandag met 5 personen 3-uurs arrangement geboekt. Van 18.45 uur tot 21.45 uur. € 30,95 pp.
    Al om 21.00 uur werd onze tafel afgeruimd. Bestek weg, borden weg, etc. Omliggende tafels waren leeggeruimd, kaarsjes uit. Om 21.05 kwam serveerster met de mededeling dat als we nog iets wilden drinken we het snel moesten pakken, want de zaak ging dicht. Er werd ons dus gewoon 3 kwartier afgepakt, waarvoor wel was afgerekend. Andere dag mail gestuurd, klacht ingediend. Antwoord bedankt voor uw melding. Nogmaals klacht ingediend. Reactie met genereus voorstel: 3 uur arrangement voor prijs 2,5 uur arrangement (€ 2,-- pp). Goede klantenbinding hoor. Ons zien ze in elk geval nooit meer na deze schandalige behandeling. Zakkenvullers.

3,7
    1 positieve stem1 negatieve stem
  63. Verwachting was hoog maar resultaat viel tegen. Lawaaierige drukke ruimte, sommige gerechten leken niet vers te smaken, het was het allemaal net niet. Dan is 28,95 p.p. toch wel erg veel.
    Voor ons geen herhaling.