Hier zie je hoe de meningen over de Akropolis verdeeld zijn.

1. Wij hebben een leuke avond gehad, het eten en de sfeer waren prima.
    Een opmerking; het duurde voor enkele mensen in ons gezelschap meer dan anderhalf uur voor ze iets te eten kregen. Een aantal mensen die 1 uur later binnen kwamen waren echter eerder aan het eten. Verder prima adres tegen een goede prijs.

2. We hebben een hele gezellige, en lekkere avond gehad bij Restaurant D'N Bal.
    Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren top. De bediening was heel vriendelijk.
    We gaan er zekers weer naar toe.

3. Bertrand Tweewieler

1 woord: Super!
    Dit voelt als thuiskomen voor mij na een lange fietstocht met hartverwarmend personeel en een heerlijke kop soep met vers brood of een lekkere bak koffie met een heerlijke zelfgemaakte appelbol. Sfeer is warm en huiselijk, zeker een aanrader!

4. Lekker en goed Japans eten. Even wennen aan het tablet systeem, ik denk dat de app wel iets gebruiksvriendelijker mag zijn.

Koud personeel, ik werk zelf in de horeca en vind dat het personeel bij Asuka erg onvriendelijk is. Een vrij koude personaliteit van de gastvrouw. Niemand lijkt er zin in te hebben om te werken.

Kortom, goed eten. Slecht personeel.

5. V Gageldonk

Lekker gegeten, vriendelijke bediening.

6. Super sparrebis maar dat wisten we natuurlijk… Daarom komen we ook… Kleine tip: surf en turf weer op de kaart en dameblanche beetje karig voor de 8 euro.
    Verder super lekker gegeten… En erg vriendelijk personeel.

7. Het eten was zoals gewoonlijk erg lekker, de sfeer was erg gemoedelijk en gezellig. Ondanks dat het behoorlijk druk was werden we toch snel, vriendelijk en correct geholpen. Eeterij d'n Bal is zeker een aanrader. Wij bevelen dit restaurant zeker aan.

8. Frans Wildhagen

Kom er regelmatig, bediening is geweldig. Hier ben je nog als welkom als gast. En het eten is gezien de prijs gewoon goed. Jammer dat het in Oosterhout een beetje donker is. Maar zullen zeker hier vaker gaan eten.

9. Was wel lekker eten alleen moesten ik en mijn vriendin heel erg lang wachten voordat we iets kregen en duurde zeker een uur voor desert en we vroegen er ook na en de mevrouw kwam niet terug.

10. Bediening accuraat en vriendelijk. Eten lekker en prima verzorgd.

11. E. de Haan

Over het algemeen goed. Bediening was goed, aardig personeel. Had alleen niet volledig op tafel zoals de kaart deed vermoeden. Smaak was wel voldoende.

12. Wilma broeders

Om 17.oo een bestelling bestelling geplaatst.
    Kon pas om 18.30 gelevert worden.. geen probleem netjes tel. overleg over gehad.
    Komt de besteling om 18.45 incompleet.
    De bezorger kan hier niets aan doen (krijgt nog tip ivm de correcte afhndeling).
    Maar mevr die op dat moment dienst heeft zou ik heel graag willen ontmoeten. Een opleiding comunicatie lijkt hier wel van toepassing. Zo onproffesioneel en NIET CORRECT.
    Graag wil ik hier een antwoord van u zijde op.
    Zo wens ik niet als klant behandeld te worden.

13. Locatie heel gezellig, bediening zeer vriendelijk en eten heel lekker, zeker voor herhaling vatbaar.

14. We hebben eerder via AH en toen daar vis gegeten met de ingewanden er nog in. Na reclamatie geen reactie ontvangen.

Onlangs een recensie geplaatst voor een reservering van de viering van onze trouwdag september. We hadden een tafel om 18.00 besteld en voor die tijd aanwezig. Om 20.15 uur nog steeds geen hoofdgerecht gekregen (wel voorgerecht). Toen we er na vroegen zeiden ze dat het een fout v.d. keuken was; om half 9 het hoofdgerecht gekregen. Ons vlees was koud. Ik had geen zin om hier weer op te reageren, immers zou het dan ook nog langer duren. Bij het afhalen vd tafel of bij vertrek werd er niet meer gevraagd of alles naar wens was, geen excuses en bij vertrek ook niet gezegd tot volgende keer!
    De eigenaar is ook erg onsympathiek!

1,1
  15. Gezellige sfeer personeel zeer vriendelijk en attent. Het eten laat niets te wensen over, alles tip top in orde.

16. Overwater

Heerlijk gegeten, het vlees was goed bereid en mals.
    De bediening was vriendelijk, ik kom zeker weer terug.
    Er was een misverstand met de nota, later gebeld en de volgende dag was het bedrag al terug gestort, hartelijk bedankt voor de goede service.
    Mevr E Overwater.

17. We hebben heerlijk gegeten. De bediening was snel en correct. Het eten was heerlijk en warm. Dus een aanrader. Wat alleen jammer is: je zit aan tijden vast vanwege het feit dat er in twee shifts gedraaid wordt☹️

18. Heerlijk gegeten, gezellig lekker kunnen tafelen zonder een te opdringerige ober. Lekker op ons gemak. Het eten was lekker en de wijn was op advies juist bij het juiste gerecht. Ik zou dit aanbevelen aan vrienden en familie. Dankjewel Toby!

19. Alles was heerlijk! Nog lekkerder dan verwacht. 👌🏼

20. Lovink

21. Ontevreden klant

Wat een slechte service. Na een uur en 30 minuten wachten op je bestelling.. Krijg je je eten binnen. Kapsalon die nog eens goed was. Friet nog niet gaar en kalfsvlees die er erg bleek uit zag. En geen saus erbij. Bel je op.. Want tja je betaald ervoor dus dan wil je het goed hebben toch. Word er toch een partij nors gereageerd!! Wat een slechte service gaf dat meisje. En toen zei nog geïrriteerd nou weet zeker dat ik saus erin heb gedaan. Ojaa!!?? Nou wij zijn niet blind en dat zat er dus niet bij! Ongelooflijk arrogant en klant onvriendelijk hoe ze voor de rest deed. Dit is onze eerste en zeker onze laatste keer bij Wadi. #jammer

22. Leuk en goed restaurant waar je in een ongedwongen sfeer kan eten. Echte Brabantse gezelligheid beleef je hier. Het eten is voor goede kwaliteit behalve de friet die je erbij krijgt. De eerste portie was slappe hap die maar even het frietuurvet had aangeraakt. De nieuwe bak friet was 30 sec tot 1 min langer in het vet geweest. Best raar dat de spareribs die ze hebben heerlijk zijn maar een goed frietje bakken er bij in schiet. De prijzen zijn boven gemiddeld naar mijn idee/gevoel.

23. We hadden een tafeltje naast iemand die haar verjaardag vierde (50 jaar). Tafels staan dicht bij elkaar en door geluid (herrie) andere tafel konden we zelf niet rustig praten.

In verhouding veel zaken die verkeerd gaan in de bediening:
    * we hebben gevraagd om friet en frikandel van onze zoon te serveren bij voorgerecht. Werd pas klaargemaakt nadat we onze voorgerecht kregen. Dus toen voorgerecht op was, kreeg hij zijn eten.
    * We hadden ijs zonder slagroom besteld, echter ijs met slagroom geserveerd.
    * Koffie en thee besteld ter afronding etentje. Alleen koffie werd opgediend, en thee vergeten.

24. Doremalen

Sfeervol en vriendelijk.

25. Hartstikke leuk, heerlijk gegeten, mooie herfstversiering. Kortom we komen zeker nog eens terug!

26. Henri Boogaarts

Lekker gegeten we komen zeker nog een keer terug.

27. Heerlijk gegeten, goede service.

28. Chinees-Indisch Oosterhout

Goed eten in een goede sfeer voor een nette prijs.

29. Beste kapsalon en pizza van heel brabant het was super lekker, bediening was goed, je wordt netjes behandeld ik vond het een top eettent.
    En niet te vergeten binnen ziet het er heel netjes uit.

30. frank