Proeflokaal Bregje in Oosterhout

• Corona – 14 okt t/m 11 nov

1519577413 82
1541202376 76
1552014858 76

1. Wij zijn afgelopen week op de katjeskelder geweest en hebben de week afgesloten met een diner bij proeflokaal bregje Oosterhout met een groep van 20 personen. We hebben lekker gegeten. Het eten kwam vlot en de bediening was leuk. Het is wel erg druk waardoor het rumoerig is. Aanrader om in Oosterhout te eten.

2. Julie Van Kessel

3. Heerlijk gegeten voor een ontzettend scherpe prijs. De vegetarische Quesadilla is een aanrader! Wij komen zeker nog eens terug.

4. Samen met mijn man gaan eten. Helaas was het eten lauw/koud zo ook de friet. Mijn man zijn eten weer terug de keuken in. Na toch weer lang wachten kwam het terug. Zonder nieuwe frietjes waar ik om moest vragen. Er werd geen sorry gezegd, alleen dat het doorgegeven werd aan de keuken. Ook het wachten op het eten duurt erg lang. Ondanks dat het niet druk was moest iedereen lang wachten en de tafel naast ons kreeg pas de friet nadat hun eten al bijna op was. Nadat ik de bon had gevraagd werd er gevraagd of alles naar wens was ondanks het koude eten. Ik had wel een compensatie verwacht zei ik. Toen vroeg hij of hij het moest vragen. Nou dat hoefde voor mij niet meer. Had verwacht dat ze meer kordater erop zouden handelen! Erg jammer! Wij hebben het wel weer gezien daar. Viel ons op dat het erg rustig was voor de zondag terwijl het restaurant ernaast stamp vol zat. Doe er iets aan Bregje, anders gaat het verkeerd aflopen!

5. Op zich een leuke zaak. Ruim opgezet. Maar het viel ons tegen. We hebben meer dan 2 uur gezeten. Ook kwam er eerst een gerecht en 5 minuten later voor de andere gast dezelfde gang. Bediening laat zeer te wensen over deze avond. Vroeg je wat, kwamen ze niet terug of pas 10 minuten later. Maar om drank op te nemen kwamen ze wel elke paar minuten. Niet duur, maar daarvoor ook niks culinairs verwachten. Dus ons viel het tegen, met name op het gebied van service en bediening.

6. A.Kleinekoort

Prima restaurant. Met een groep van 6 personen gegeten. De bediening was erg vriendelijk en professioneel. De keuze op de menukaart is voor ieder wat wils. Alle voor, hoofd en nagerechten kwamen, ook hadden we ieder een verschillend menu gekozen, allemaal tegelijk, zodat we niet op elkaar hoefden te wachten tot iedereen wat had. Het eten was bijzonder lekker en heerlijk mals en was veel aandacht besteed aan de opmaak van de gerechten, dus ook een lust voor het oog. Ook de tussenliggende tijden, tussen de verschillende gangen, was erg goed getimed. Al met al een perfecte avond uit. Zeker een aanrader om te gaan eten, zeker voor die prijs. Drankje, brood met boter en tapenade, voorgerecht, hoofdgerecht, dessert en een heerlijke speciale koffie voor iets meer dan €30 p.p. Complimenten aan de kok en het bedienend personeel.

7. Vanavond gegeten bij bregje, Vriendelijk personeel, lekker gegeten, gezellige sfeer. We hebben een leuke avond gehad, bedankt.

8. Was wel lekker eten alleen moesten ik en mijn vriendin heel erg lang wachten voordat we iets kregen en duurde zeker een uur voor desert en we vroegen er ook na en de mevrouw kwam niet terug.

9. Leuke bediening. Gastvrouw Emma deed het prima.

10. Lekker gegeten voor een schappelijke prijs. Leuke gezellige sfeer. Wel druk. Eerste keer zonder reservering geen plek.

11. Vanavond met ons gezinnetje heerlijk gegeten bij Bregje in Oosterhout. Écht een aanrader. De bediening door oa Dorie, was geweldig! We komen zéker keertje terug. Dank je wel, Steijn + team.

Eén vorige recensie
  12. Wij zijn al veel keren bij jullie komen eten jammer dat het steeds slechter word of wij hebben die pech. Bij voorgerecht 3 mensen moesten langer wachten hoofdgerecht 1 persoon moest een kwartier op een halve haan wachten en de bief leek wel gekookt vlees lauw friet lekker nagerecht matig dame blanche ijs half gesmolten weer 2 mensen later eten, drinken opgenomen voor de tweede maal niks gekregen komen ze weer vragen? Het zijn lage prijzen maar moet het wel goed zijn zoals in het begin of de prijzen verhogen En lange wacht tijden. Dus Bregje maak je naam niet stuk.

13. Fam Schrauwen

Met 8 personen lekker gegeten.
    Sfeervol buiten kunnen zitten met live muziek, heel gezellig.
    Eten redelijk goed, goedkoop en prima service.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

14. Lekker voordelig uit eten bij bregje onder de grote bomen op het terras. Reserveren aan te raden.
    Tot snel.
    Familie dijkhof.

15. Zijn met 6 personen uit eten gegaan bij Bregje. Ik moet je zeggen dat het eten, de bediening en service uitstekend was. Het was 'n geslaagde avond.

16. Nu voor de 3de keer geweest 2× redelijk waar voor je geld. Maar donderdag met 7 pers gegeten wat was het slecht friet koud biefstuk zo hard als een plank vraag je medium krijg je door bakken. Alle 3 terug. Dus zaten er 4 te eten en 3 naar een kwartier. Toen het ijs wat je ijs noemt was gesmolten dus kon je drinken. Dus nooit meer.

17. Mieke Gerits

Zo slecht heb ik het in mijn leven nog nooit meegemaakt. Twee keer brood besteld nooit gekregen. Twee keer vtagen om drankjes en dan nog een half uur wachten en krijgen na het hoofdgerecht. Een uur op het voorgerecht zitten wachten. Bediening ver onder de maat. Hoofdgerecht slecht de groente bestond uit een stukje wortel. Nagerecht dame blanche klein stukje gesmolten ijs en een grote dot slagroom. Kortom schandalig.
    Het gratis kopje koffie ter compensatie hebben we maar niet afgewacht.

18. P. Verkerk

12 Juli zijn wij wezen eten bij Proeflokaal Bregje Oosterhout. Heerlijk verzorgd met vriendelijk personeel. Komen zeker terug.

19. peter van den laar

Wat een slechte tent is dat. Alles was koud en gaar. Je moest 20 keer vragen om wat te drinken en de leiding bakte er helemaal niks van. Zaal was erg rumoerig en je kon niks verstaan van elkaar. Dan kan je niet eens een leuke avond hebben. Zeker geen aanrader en nooit meer terug komen daar.

20. Vos 10 punten

Karaf water gevraagd, maar er werd gezegd dat ze geen kraanwater hebben! Vieze boel dus daar😝
    Ga daar dus niet meer heen. Naast vier glazen wijn van vier euro per stuk kan een glas kraanwater er niet af. Belachelijk.
    Vermijden dus die tent!

21. F van elewout

Woensdagavond gegeten met mijn vrouw capatcho vlinderdun netjes opgemaakt heerlijk hoofdgerecht kogelbiefstuk perfect gebakken ijsje na ook lekker en dat alles voor 16 euro kom zeker terug

22. Prima keuze mogelijkheden op menu. Zeer groot nadeel vinden wij dat het heel rumoerig is waardoor je elkaar nauwelijks verstaat. Een goed gesprek kun je er niet voeren. Goede geluidsisolatie aanbrengen lijkt ons noodzakelijk om het restaurant en succes te laten blijven. Daarbij komt dat het personeel niet afstemt wie welke tafel doet waardoor meerdere malen hetzelfde gevraagd werd; nog wat drinken? Smaakt het? Tot hinderlijk toe.
    Voor ons een reden om niet meer te komen.

23. Luijten

Naar aanleiding van een gegeven recensie door ons, zijn we benadert door Bregje Oosterhout. Zij hebben dit keurig netjes opgelost. Zijn gisteren nogmaals op uitnodiging van de manager gaan eten. Hebben dit zoals aangegeven perfect opgelost, waarvoor onze dank. Dit wil zeggen dat ze hun verkregen recensies heel serieus nemen.

24. Op 31-1-2017 met 5 personen gegeten. Prijs kwaliteit verhouding goed. Jammer dat je door de drukte elkaar moeilijk kan verstaan. Heel rumoerig. Door het ophangen van gordijnen zou dat een stuk kunnen verbeteren. Personeel is vriendelijk en correct.

25. Bij binnenkomst sta je te wachten en niemand die iets zegt. Rustig eten is er niet bij: wat een herrie. Voorgerecht was de gambasalade: een bak sla waarin je de gamba’s moest zoeken. Die waren vervolgens Droog en taai. Dus teruggegeven. Hoofdgerecht: spies van ossenhaas: had de indruk dat het vlees gekookt was: geen bruine kleur van het bakken. Nagerecht: tiramisu: de lange vingers waren sporadisch aanwezig. Er zit geen smaak aan de gerechten. Er wordt ook niet gevraagd was het lekker maar kan ik alles meenemen.
    Voor € 15,00 weet je al dat het niet veel kan zijn.

26. Maarten van der Zanden

We hebben op maandagavond 16 oktober gegeten. Het was druk, maar prima sfeer. Heel vriendelijke bediening. Drankje en voorgerecht ging vlot, daarna 45 minuten moeten wachten op het hoofdgerecht. Daarom koffie en nagerecht tegelijk besteld, maar eerst kwam de koffie en daarna het nagerecht pas. Kleine prijs, maar ook kleine hoeveelheden. Het eten was verder wel lekker, zeker de ossehaas en de frietjes. Drankjes zijn redelijk duur, maar de lage prijs moet ergens gecompenseerd worden, niet dan?

27. Meerdere malen gegeten en iedere keer weer top! Voor een restaurant dat in juni 2017 is geopend loopt het goed en soepel. Het eten is lekker en de bediening is erg vriendelijk.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  28. j. van Gils

Al verscheidene keren bij Bregje gegeten en niets te klagen. Leuk personeel en niet te beroerd om jou te helpen. Eten was eenvoudig (wat kan je verwachten voor zo'n prijs) maar toch lekker. Jammer dat ze de laatste keer geen Radler o, O meer schonken. Verder niets te klagen, ga zo door!

29. Heerlijk eten en vriendelijk personeel. Prijs-kwaliteitverhouding is extreem goed.

30. We hebben vandaag lekker gegeten bij jullie. We hebben een feestje gehad van een man die 70 werdt en alles was heel goed georganiseerd. Het personeel heeft zelfs nog gezongen voor deze man. Heel vriendelijk personeel en voor dit bedrag kan je heel lekker eten.

We hebben aan tafel 50 gezeten op dinsdag 15 augustus.
    Grote complimenten voor de organisatie.
    Gr corina van gestel.

31. Jack van Gestel

Hebben heerlijk geeten en er was vriendelijk personeel.

32. Gisela van Erven

Al meerdere keren hier gegeten. De sfeer is top! Mooie locatie en zeer vriendelijk personeel!

33. Phlip Bickers

Aardig personeel daar! Ik ga dr vaker heen!

34. Esmée Dekkers

Gezellige sfeer, leuke bediening en goed eten. Zeker voor herhaling vatbaar.

35. Lekker eten voor een klein prijsje. De bediening is erg vriendelijk en het restaurant zeer sfeervol, top!

36. Erg lekker gegeten! Personeel was erg vriendelijk. Eten en drankjes werden snel gebracht. Zeker voor herhaling vatbaar!

37. Dit restaurant is pas sinds juni 2017 open we zijn al enkele keren geweest.
    We zijn bekend met het concept: drie gangen voor een vaste prijs.
    Het heeft een heel gezellige sfeer. De bediening ervaren wij als zeer vriendelijk en hulpvaardig. Het eten is prima en je kunt heerlijk ontspannen in een mooie omgeving genieten van je eten.
    We komen hier zeer zeker vaker terug.

38. José van Meel

Heerlijk gegeten, goede service, zeer vriendelijk personeel.

39. Nadat wij een paar keer zijn langsgereden, vonden wij het toch een leuk idee om hier te gaan eten. Met aardig wat trek wilden wij lunchen bij Bregjes proeflokaal. Het was erg rustig, maar dat is voor ons niet per se een reden om ergens niet te gaan eten.
    Eenmaal aan tafel moesten wij al even wachten op de lunchkaart. Aangezien dit al eventjes duurde, nam ik zelf maar even het initiatief om de kaart te vragen. De serveerster gaf als antwoord zo langs te komen met de kaart. Na wat excuses over het wachten bestelden wij een soep, een broodje vooraf en hoofdgerecht. Na een kwartier kwam het broodje en konden wij onze honger even stillen. Na een uur gewacht te hebben op onze soep, vond ik het wel welletjes en besloot de rekening te vragen. Na 100 excuses kwam er uiteindelijk uit dat ze de bestelling waren vergeten door te geven. Dit kan absoluut gebeuren, maar het is dan wel zo netjes dit even door te geven. Na 1,5 uur in totaal te hebben gewacht, vond ik het wel goed en rekende ik de drankjes en het broodje af. Tot mijn verbazing was het personeel zelf wel voorzien van een maaltijd uit eigen keuken.
    In de wandelgangen hebben we opgevangen dat ze te weinig personeel hebben. Maar kies er dan voor om alleen met diner open te gaan, want dit werkt duidelijk niet. Heel erg jammer, ik heb gehoord dat het concept leuk is, maar voor mij geen tweede keer meer en met honger weg gegaan.

40. TIm van der Heijden

Duidelijke en volledige allergiekaart, zowel online als op papier.
    Sfeervol interieur en vriendelijk personeel. Absoluut voor herhaling vatbaar.

41. Heerlijk geluncht in een sfeervol restaurant. Prijs kwaliteit is echt goed.

42. Monique van Kaathoven

Heerlijk gegeten en heel leuk bediend. We komen zeker een keertje terug. Bedankt.

43. Esther Jongboom

Sfeervol restaurant waar je voor een klein prijsje heerlijk kan eten.
    Leuke jonge ambitieuze eigenaar met hart voor de zaak.

44. Heerlijk eten voor een lage prijs. Restaurant is sfeervol ingericht en personeel is vriendelijk!

45. Een dag van te voren gereserveerd. Bij aankomst tig x mijn naam moeten herhalen. Conclusie er was niks genoteerd, moest op mijn mobiel kijken hoe laat ik gereserveerd had. Uiteindelijk kregen we een tafeltje. Het hoofdgerecht de ossenhaas spiesjes leken alleen voor gegaard te zijn niet echt gebakken aan de rest van de maaltijd en de drank kan je weinig verpesten. Frietjes salade en ijs. De bediening was vriendelijk. Voor ons geen 2e x meer.

46. eerste keer dat we kwamen was de burger niet gaar we kregen een diner bon van 30 euro we hebben nu weer gegeten en de zeebaars met krokant laagje was sompig van het vet veelste veel olie geen parmazaanse kaas zat erop. nee niet voor herhaling. de bediening is beetje beginelingen ze halen oude glazen en flesjes niet weg. nee ik zou hier niet vaak meer willen komen jammer

47. Lekker eten voor een klein prijsje! Leuke inrichting, vriendelijke bediening. Prijs en kwalitieit zijn prima in verhouding.

48. Anita van Strien

Prachtige locatie, veel keus op de menukaart en erg lekker gegeten. Het personeel is vriendelijk en neemt tijd om een praatje te maken. Super gezellige avond gehad, wij komen weer eens terug!

49. Ik heb afgelopen dinsdag heerlijk gegeten! De bediening was vriendelijk en de drankjes kwamen snel! Binnen kon ik genieten van een heerlijke airco. Mijn complimenten!

50. Ontzettend vriendelijke bediening, heerlijk gegeten op het terras! We komen zeker nog eens!

51. ina hammelburg

Slechtebediening 4maal om ons drinken moeten vragen met dessert drie mensenkregn dessert mijn vrouw 1 uur later ik heb er steeds wat van gezecht ik heb afgerekend en weggegaan tafel10

52. Locatie: 10
    Moet nog echt indraaien, ervaring opdoen.
    Miniem prijsje, maar alles is er op aangepast.
    Jammer dat een gaste het nodig vond op redelijk vol terras, de volle deo behandeling te gaan vertonen.
    Zegt meer over de gast dan het restaurant natuurlijk.