1. Bestelde stokbroodjes kwamen pas tegelijk met voorgerecht. Sla op carpaccio en het bakje sla waren oud en verschrompeld. De biefstukken waren niet medium rare maar welldone en leken wel gekookt zo wit. De frietjes waren wel lekker. De Dame Blanches waren niets anders dan 2 bolletjes vanille ijs in een bakje GEKWAKT met slingertje slagroom.(De kok al naar huis??) Ik kom hier nu dus écht nooit meer. Hele slechte kwaliteit! En begin nou niet dat de prijs al zo laag is dus dat je dit dan kan verwachten. ..!! Als ze geen kwaliteit kunnen garanderen en slecht voedsel voorschotelen voor dit geld, moeten ze het niet aanbieden voor deze prijs!! En gewoon de hele boel dichtgooien!! De gastvrouwen/heren waren erg vriendelijk! Daar ligt het niet aan! Dus Proeflokaal Bregje: even concept omgooien: zet er paar euro bovenop de basisprijs en serveer goed voedsel!

De nieuwste recensie

1. Zojuist reactie gekregen van Steijn, manager Van Proeflokaal Bregje in Oosterhout. Heeft eea op een meer dan nette manier opgelost! We mogen met zessen nogmaals komen eten om een betere ervaring op te doen. Dank je wel Steijn. Ik ga mijn ervaringen zeker weer via dit medium ventileren.👍