1195924330 88
1203070329 88
1381720286 87
1503202257 85

1. pj de ronde

fantastisch net als altijd goed eten en vriendelijke bediening kan niet beter

2. Ontvangst, bediening, keuze en smaak beleving… prijs kwaliteit verhouding zijn top.
    Een klein min puntje.
    Tafels en stoelen staan krap tussen elkaar.

3. Albertine

Met 'n vriendin bijgekletst onder het genot van overheerlijke gerechten in 'n verzorgde ambiance. Ongelooflijk dat je uit zoveel heerlijkheden kunt kiezen, echt voor elk wat wils.
    De bediening is zeer vriendelijk en correct, tot de volgende keer.

4. Lekker eten. Vriendelijk personeel met sfeermuziek.

5. Zoals gewoonlijk een TOP avond gehad.
    Er was wel 1 minpuntje: invalide parkeerplaatsen. Wij hadden gereserveerd voor 18.00 uur, er was geen invalide parkeerplaats meer over, er zijn er maar 2 of 4 hooguit. Dat is op zoveel bezoekers wel heel weinig...
    Dan misschien nog een tip: een kinderspeelhoek! Er is immers ook een hele kamer voor de rokers dan is er vast ook voor de kleine bezoekers... wel ergens een klein hoekje?

6. Heerlijk gegeten, veel keuze. Had genoeg aan alle voor en nagerechten. Heel goedkoop voor wat je krijgt.
    Snelle bediening en afruimen tafel.
    Zaten in de serre, dus niet veel last van het op en neer geloop van de gasten.
    Het was bloedheet binnen, jammer, want dan wil je snel weg.

7. H. Stijnen

Prima locatie. Goede organisatie en lekker en gevarieerd eten van goede kwaliteit.

8. Ron van Haarlem

9. Werden gastvrij ontvangen. Eten was goed. Maar het was erg druk/rumoerig. Wat wil je, het restaurant zat vol met 400 gasten. Dus bij het woord vreetschuur kan ik me wel iets bij voorstellen.

10. Nelleke maas

Geweldig, het was voor ons 7 jaar geleden dat we er geweest waren.
    Lekker gegeten, mooie locatie, nette bediening.

11. Goede sfeer, eten was lekker. Veel keus. Vriendelijk personeel.
    Alles was schoon.

12. Met 7 personen gegeten. Was onzettend lekker, ruime keuze, voor iedereen wat wils. Bediening was goed!

13. Heb er zaterdag avond met 4 personen gegeten en komen er vrij vaak, maar dit keer viel het erg tegen. De ossenhaas was werkelijk niet te eten, het leek wel bedorven, een vieze zure smaak, dit ben ik niet gewend, normaal altijd top.

14. Heel gezellig en lekker gegeten, m'n kleinkinderen vonden het top. Komen zeker terug.

15. C..Binnekamp

Heerlijk gegeten. Fijne ontspannen sfeer. Vriendelijke jonge mensen díe ons bedienden.

16. Voor de 3e keer alweer heerlijk gegeten. Genoeg keuze, vers, lekker bereid.

Echt een aanrader!!

17. Ans Boom

Paradijs heeft mijn hart gestolen,bij binnenkomst op 5 Mei jl,een zacht
    Pianospel kwam je tegemoet....prachtig linnengoed op de tafels en ook
    rode rozen...mijn dag kon al niet meer stuk.
    En we moesten nog gaan eten....voortreffelijk eten,alles heel overzichtelijk,en
    geen gehol en gevlieg van mensen.
    We gaan gauw weer!

18. w. schoutens

Vanavond wederom gegeten bij Paradijs Oosterhout. Na al die jaren verveelt dit restaurant nooit. Alle gerechten zijn echt bereid en waar eet je vrijuit oesters voor deze prijs?
    Ook de bediening is goed!!
    Kortom toppie!

19. A.J. Wattel

Correcte ontvangst, vriendelijke bediening. Zeer uitgebreid buffet met vele mogelijkheden en kwalitatief goed.

20. Anita kreeft

Het was heerlijk eten, gezellig en voor een goede prijs zou ik het iedereen aanraden. Het is alleen jammer dat ze geen valentijn actie hadden.

21. Fam. v. Eersel

We hebben heerlijk gegeten. Ondanks dat het z'n groot restaurant is verloopt alles heel relaxed. Geen lege schalen, alles voldoende aangevuld steeds.

Bediening is ook oké

22. cala van gerven

Lekker eten, mooi gelegen, gezellig binnen, goede bediening.

23. Kees van Groeninge

Wat een enorme variatie aan Oosters eten. Alles smaakte voortreffelijk. Alleen jammer dat in een Oosters restaurant geen haaivinnensoep te krijgen was. Verder... alle lof, en voor herhaling vatbaar.

24. Zelden zo'n wokrestaurant gezien, met zo'n uitgebreide keuze en goede service.

25. Heel goed restaurant, super eten en gezellige sfeer...

26. Betreft het afhaal gedeelte:
    De nasi/bami paradijs speciaal menu's zijn goed gevuld en erg lekker. Genoeg om de volgende dag nog van te smullen.

De babi pangang spek was wel een tegenvaller. Heel erg weinig. Bak was voor 1/3 gevuld met atjar en voor 1/3 met twee krokant gebakken speklapjes.

27. Heerlijk! Chinees zoals het hoort! Voor €13,90 een menu waar je met zijn tweeën ruim, maar dan ook echt ruim voldoende aan hebt!

Halen er graag af! Aanrader. Snelle service. Je krijgt hier zelfs nog een consumptie tijdens het wachten. Netjes!

28. Ron van Haarlem

29. Lia van Dorst

30. nick

31. M032 154 punten

Erg lekker eten, veel keuze, niet duur! Super! Zeker een aanrader!

32. Het is een vreetschuur maar dat weet je van te voren. Eten is gewoon super en keuze ruim. Zo af en toe voor door de week, super

33. Meggy Stolk

Dinsdag 28 januari 2013 met 5 zussen gegeten bij Het Paradijs aan de weg naar Teteringen in Oosterhout.
    Het restaurant is heel makkelijk bereikbaar en er is een prima parkeergelegenheid.
    Je kunt uit diverse concepten kiezen. Wij kozen voor het buffet.
    Voor een goeie prijs kun je genieten van heerlijke voorgerechten, prima hoofdgerechten en een zalig toetjesbuffet.
    De bediening is vriendelijk en correct.
    We hebben een voortreffelijke avond gehad en kunnen het restaurant aan iedereen aanbevelen.
    Voor ons voor herhaling vatbaar.

34. Han

35. Ik ga er regelmatig heen en ik vind het erg lekker, sfeer ook erg goed, en gezellig. Service ook goed erg vriendelijk en snel en netjes. Ik ben er erg tevreden over!

36. stefander

Gisteren hier gegeten met 4 personen van het buffet, echt super, alles echt heerlijk en lekker warm, dat is ook heel belangrijk, zeker een aanrader om echt heerlijk te eten, veel succes Restaurant Paradijs jullie zijn voor ons een topper,ga zo door.

37. Wij gaan naar dit restaurant als we wat te vieren hebben. Je kunt het zo duur maken als je zelf wilt, maar wij vinden het altijd leuk om lang aan de plaat te zitten.

Bediening is uiterst vriendelijk en behulpzaam. De sfeer is gemoedelijk. Leuk restaurant met super eten!

38. Een heerlijk restaurant, prima eten, alles goed verzorgd.

39. Eline en Erik

40. We komen hier al jaren, en gisteravond hier weer gegeten. Lopend buffet, het was weer super geweldig, lekker eten. telkens wordt het bij gevuld, geen lege schalen. Vriendelijke bediening!

41. Was op 7 jan 2012 om te eten en wat te drinken met mijn vriendin. We hadden lopend buffet en het was in een woord gezegd geweldig. We hebben genoten, niet alleen van het eten maar ook van de sfeer en de bediening. Voor ons was het een geweldige avond. Raad een ieder aan om ook eens een bezoekje te brengen.

42. Voor het eerst. Goed gegeten, goede sfeer. Geen chinees restaurant waar de boel versleten en oud is maar een verse bos rozen op de piano (waar later op de avond nog op gespeeld werd). Heerlijk gegeten aan de bakplaat. Goed eten, prettige service, nette zaak... waar vind je dat nog? Prima zaak, als we nog eens in de buurt zijn komen we weer. Een aanrader!

43. Rosa Habets

44. Liefhebber

Wij waren met 6 mensen op de Katjeskelder en ff Chinees besteld, wat een hoeveelheden en wat een goede smaken. Kortom we konden het niet op en hebben de volgende dag nog een keer hiervan kunnen eten en er bleef nog over.
    top !

45. Goed restaurant. Ruime parkeermogelijkheden. Zelfs eigen garderobedienst ( alleen bij drukte denk ik) Schoon restaurant en sanitair! Naast Chinees ook Japans mogelijk, in kledij :-) (Teppan Yakki-tafels) Kortom, gewoon leuk en goed restaurant!

46. Ger Hardebol

Al jaren haal ik take away food bij het Paradijs, maar vanaf
    januari 2011 werd het steeds slechter. De bami was koud en nagenoeg nog bevroren, Het blijkt dat vooraf ingepakte bami wordt ingevroren.
    De keer daarna was de bami warm, maar plakte het geheel aan
    elkaar, je kon en plakken van snijden.
    Iedere keer was er wel iets dat van mindere kwaliteit was.
    Maar wat belangrijker is, ik mis de smaak van vroeger, die
    specifieke smaak van chinees eten, het verfijnde van de
    vakman.
    Het maakt nu eigenlijk niets meer uit waar ik chinees voedsel
    vandaan haal, het smaakt niet meer.
    Jammer voor Het Paradijs, wat eens een genot was om te eten is nu weg.
    Opvallend is dat het er de laatste tijd zeer rustig is.

1,7
  47. Ik heb het nu drie keer op uitnodiging geprobeerd, maar ik vind het helemaal niks. Als je gewend bent goed Chinees of Japans te eten dan. Het is vooral goedkoop vind ik.

De uitstraling vind ik erg chinees maar dan 1970 (oudbollig)
    En ook niet echt schoon overal.
    Ik vond t eten helemaal niet vers maar alleen veel. De sushi op het buffet was echt droog, dus van slechte kwaliteit. De saté stond al heel erg lang in bakken te pruttelen, had ik het idee. De babi pangang was beetje zurig.
    Aan de plaat ging het iets beter en was het eten verser, maar ook beetje vlak van smaak.

Wellicht heb ik het verkeerd getroffen want ik zie er altijd veel auto's staan, als ik er langs rij (wat erg vaak is)

Maar of dat nu voor de prijs of kwaliteit is ?

48. Met 1 woord PERFECT

49. Ben hier gister voor het eerst geweest met mijn vriendin.

Eenmaal aangekomen werden we ontvangen, jas opgehangen en een plekje toegewezen gekregen. Kimono aan en kiezen uit de menukaart! Hadden allebei "Ryori Niku de luxe" gekozen.

Al snel werd het heel warm omdat de bakplaat 200 graden warm was! Jammer dat hier geen oplossing voor was, hebben er ook niet om gezeurd bij het personeel dus misschien was er wel een oplossing voor ;)

Ook kregen we erg dorst door de warmte en helaas werd het drinken ook snel warm omdat je naast de bakplaat zit, dit is een minpuntje voor de score bij "Eten & drinken".

Het eten was wel heel erg lekker, leuk om een kok te hebben die gedreven is in zijn vak, dit zie ik graag!

Op een gegeven moment kregen we een ijsje en dachten dat het daarmee klaar was, echter hadden we nog 2 gerechten tegoed en leek het alsof het klaar was. Beetje onduidelijk want we wilden al bijna naar huis gaan!

Toen het echt gedaan was wilden we gaan maar bleek dat we nog een toetje kregen, daarna zijn we gegaan.

Voor herhaling vatbaar maar zelfs de afvalstoffen van mijn lichaam ruiken nu naar knoflook, maargoed.. het eten heeft wel gesmaakt!

Tot een volgende keer :)

PS: Parkeerplaats zoeken was wel wat moeilijker, we moesten naar de 2e parkeerplaats rijden.

50. We waren met 8 personen en gingen afhalen. We bestelden 1 chinese rijsttafel en 1 indonesische rijsttafel en 4 loempia's. Het was zo ontzettend veel eten en ook zo lekker dat we er de dag erna nog met z'n 8en van konden eten. Geweldig genoten en ook nog eens voor een schappelijke prijs!

51. Een echte aanrader! Echt warm eten, goed van smaak en een grote keuze! Alles netjes apart in bakken/schalen, met omschrijving van het gerecht erbij.

Livemuziek erbij, goede pianiste!

52. Ik haal regelmatig loempia's (groot en goed gevuld) en andere gerechten zoals Babi Pangang en Foe Yong Hai met bami of rijst.

Telkens verbaas ik mij over de goede kwaliteit, ruime porties tegen een zeer schappelijke prijs.

Een keer gebruik gemaakt van het lopend buffet. Echt een feest.

53. Kom hier al een jaar of 12 meerdere keren per jaar. Prijs/kwaliteit is en blijft goed. Altijd een feestje om hier lekker te eten. Enige nadeel is dat er steeds minder echte Japanse koks aanwezig zijn, dit wordt nu opgevuld door anderen, deze hebben beduidend minder ervaring met het Japanse koken. Tip; vraag bij reservering aan de bakplaat altijd om een Japanse kok aan de tafel.

54. Uitstekend, wel erg druk.

55. In januari 2011, samen met de hele familie aan de wok gegeten.

Het was erg gezellig, vooral aan het eind toen we gebakken stukjes roerei moesten opvangen met onze mond, moeilijk maar verrassend.

56. Mijn zoon is een echte sushi liefhebber. De keuze was ruim voldoende en de kwaliteit uitstekend. Geen visgeurtjes of rare smaakjes, gewoon prima. Ook de rest van de geserveerde gerechten was goed van kwaliteit. Ik kook zelf ook heel graag en ben volgens kenners een zeer erkentelijk amateur-kok in oosterse gerechten, dus weet waarover ik praat als ik zeg dat het buffet echt fantastisch is en in het weekend nog uitgebreider dan door de week. Als we weer in de buurt zijn dan ga ik er zeker weer eten. Prijs voor 2 personen met drankjes was nog geen € 45,00 en je mag zo lang blijven als je wil. Wel rond 16.30 uur komen dan is het heerlijk rustig en kun je eerst nog even de sfeer snuiven en rustig wat rond kijken, dus een grote Aanrader.

57. Kom er al jaren elke 2 a 3 weken. Heb nog nooit gehad dat het tegenviel. Echt een aanrader voor een gezellig avondje uit.
    Is een zaak waar men de klanten waardeert en leert kennen.
    Vriendelijk personeel, ook de jeugdige en zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Je gaat naar huis met in je achterhoofd hier weer een keer naar toe te gaan.
    Na zoveel jaren en zo dikwijls daar gegeten te hebben gaat dit nog niet vervelen. Een aanrader voor jong en oud.

58. helene gervais

Geweldig!!! Het Japans aan de plaat: Heerlijk en veel keuzes zijn mogelijk. De bediening is heel vriendelijk en altijd weer een hartelijke ontvangst. Aan de plaat of het buffet"allemaal prima"
    Kortom een aanrader!!!

59. we hebben japanse tepanyaki gegeten dit was fantastisch leuke show zeer goede bediening in één woord we gaan zeker nog een keer.

60. Als je in het Okura Japans hebt gegeten dan valt dit alleen maar tegen.Ik zou zeggen, sluit lekker aan bij het buffet, dat is echt fantastisch en in het weekend nog uitgebreider dan door de week. Als ik weer in de buurt ben dan ga ik er zeker weer eten. Aanrader.