De Beren in Oosterhout

1526501993 71
1594203886 66
1661905778 63
1690920875 65

1. Mooi restaurant, goede ambiance, lekker druk. Maar dat was het dan ook wel. Eten was lauw, zelfs de friet. Een kok zonder fantasie die alleen het voorgestoomde eten warm moet maken. Helaas daar was hij deze avond niet zo goed in. Voor een stoommaaltijd aardig aan de prijs.

2. Arnaud de Klerk

3. We hadden besteld bij De Beren. En de bezorger was heel aardig. Alleen het eten was zo slecht. Alles was koud en echt niet lekker!! Het bakje mayonaise was niet vol.

4. Roely Kersten

Na lange tijd weer hier gegeten. Waren altijd erg tevreden maar helaas was onze conclusie ditmaal : menukaart vrij beperkt en prijs en kwaliteit van het eten niet meer met elkaar in overeenstemming. Het enige positieve vonden we de vriendelijke bediening.

5. Bar slecht personeel op afgelopen dinsdag. Waren meer bezig net het afruimen om zo snel mogelijk naar huis te kunnen dan bediening. Ben na 20 minuten wachten, maar zelf het dessert bij de keuken gaan bestellen.
    Heb je het dessert op, komen ze erachter dat wij wat te vieren hadden(doorgegeven bij reservering). Wat denk je: komen ze met een dessert aan voor de geslaagde! Kansloos personeel.
    Voor herhaling vatbaar… niet echt.

6. Vanmiddag gaan lunchen bij De Beren. Leuke terras en leuk personeel (dachten we). Mijn vriendin had een omelet zonder kaas en spek besteld (ze is namelijk vegetarisch en deze producten stonden namelijk op de kaart). Bij aankomst en na een paar happen, kwam ze er achter dat er kip in zat. Erg vervelend voor mijn vriendin. Bij het aangeven geen excusus o.i.d. Alleen dat ze zelf had aangegeven dat ze geen kaas en spek wilde. De kip staat niet op de kaart.

Ook bij het afrekenen geen excuus o.i.d. Jammer. Een tip voor de eigenaren: zorg dat je personeel weet wat er in je gerechten zit EN zorg dat wanneer dat niet zo is, ALLES op de kaart staat!

Beetje inlevingsvermogen is wel op z'n plaats op zo'n moment.

1,6
  7. We kwamen hier al jaren maar na de verbouwing is het sterk achteruit gegaan met de kwaliteit van het geserveerde voedsel. Porties lijken kleiner en ook hadden we een entrecot die zo dik was dat hij van binnen nog rauw was en waar aan de buitenkant met een stuk vel nog iets ondefinieerbaars hing. Uit eindelijk vorige week nog maals een poging gewaagd maar nu kregen we spare ribs met barbecue smaak die naar alles smaakte behalve barbeque, tot twee keer toe moeten vragen om de friet die niet geserveerd was en toen deze eindelijk kwam was deze compleet hol van binnen.

5,5
  8. We zijn met het gezin lekker terasje gaan pakken.
    Heerlijk weer, goede service en super lekker gegeten.
    Bedankt wij hebben genoten.

9. Wat een top restaurant! Vriendelijke bediening en vooral lekker eten voor een mooie prijs.
    De kinderen staan altijd te springen om hier te gaan eten, en wij als ouders stiekem ook.

Ons zien jullie snel weer
    Gr
    Petra

10. Leuke sfeer bij de beren oosterhout, personeel altijd vriendelijk, het eten is altijd lekker, heel de zaak zit altijd vol dus ze doen het heel goed!

11. Serveerster was erg kortaf. Tafel niet afgeruimd. Lange wachttijd tussen de gangen. Eten was minimaal. Geen groente erbij. Veel friet. Maar dat is in een cafetaria ook te kop.

12. Dhr kusters

Is er sinds de verbouwing niet op vooruit gegaan eerder achteruit je komt er om 14.00 uur binnen en je krijgt te, horen dat je geen lunch meer kunt bestellen want het is te druk slechte reclame dit was de eerste keer en de laatste keer sinds de verbouwing dat we erzijn geweest.

13. Frans Wildhagen

Kom er regelmatig, bediening is geweldig. Hier ben je nog als welkom als gast. En het eten is gezien de prijs gewoon goed. Jammer dat het in Oosterhout een beetje donker is. Maar zullen zeker hier vaker gaan eten.

14. Heerlijk onbezorgd glutenvrij gegeten.

15. F. Ligtvoet

Super avond gehad! Enthousiaste bediening en lekker eten voor een leuke prijs! (3 gangen voor €19,50) Jammer dat hier op eet.nu nog oude foto's staan. De zaak is zo te zien dus helemaal vernieuwd, en prachtig geworden! Wij komen zeker terug!!

16. Piet van Dorp

Top restaurant! Heerlijk gegeten en super bediening! We zijn niks tekort gekomen!

17. Kip saté was zwart, saus proefde aangebrand, personeel waar kortaf, of te wel zeer slecht, Beren in Oosterhout geen aanrader! Beren in Dordrecht was dan toch iets beter

2,6
  18. Inge de Bont

Onze ervaringen over de beren waren niet heel goed.
    Het eten kwam super laat, verkeerde drinken werd gebracht, En toen het eten er eindelijk was, was het ook nog Rauw!!
    Kortom onze ervaring is niet heel goed en gaan niet snel terug meer naar dit restaurant.
    We hadden er heel veel zin in, maar het stelde ons heeel erg te leur.

Groetjes Inge de Bont

19. We hebben met de ah actie gegeten bij de beren in Oosterhout. Het eten was lekker en we zaten heerlijk buiten met het mooie weer. Ook vriendelijk personeel.

20. A.v.Poeijer

Prima service.
    Gezellige ambiance.

21. Sfeervol ingericht, mooie kleding van personeel waarvan de bediening geweldig was.
    Het eten was gewoon klasse.
    Wij komen binnenkort zeker terug, maar dan met het hele gezin.
    Zeer vriendelijk personeel, ik hoop dat het zo blijft.

22. Goede sfeer, heerlijk gegeten en erg kindvriendelijk! Aanpassingen in het driegangenmenu waren geen probleem en er werd meegedacht door het personeel zodat we niet te lang op het dessert hoefden te wachten nadat het hoofdgerecht op was.

Absolute aanrader, we komen zeker nog een keer terug!

23. Vrijdag 30/09 gaan eten omdat we toch in Oosterhout waren. Na de slechte ervaring in het filiaal in Tilburg, toch maar weer geprobeerd. Service was uitstekend, vriendelijk personeel en het eten was uitstekend en warm. Zeker een aanrader om hier te gaan eten. Wij zouden er zo weer gaan eten.

24. Ontzettend vriendelijk personeel !
    We verbleven recent enkele dagen in Oosterhout en zijn hier telkens met evenveel enthousiasme ontvangen door alle medewerkers. Zeker de dagschotels of 3-gangenmenu's zijn zeer goed betaalbaar...
    Soms (bvb bij sliptongetjes of spareribs) staat er de melding "onbeperkt"... Dat is ook echt waar : personeel kwam zelf meermaals vragen of we voldoende hadden. De ligging op het fraaie marktplein biedt een enorme meerwaarde.
    Inrichting binnen ook apart.
    De "gewone kaart" is niet extreem duur, maar ook niet voordelig...

25. Wij hebben samen met onze zoon genoten van een avondje lekker spare-ribs eten. Prima sfeer en een prettige bediening. leuke avond voor een prachtige prijs-kwaliteit verhouding.

Dames en heren van de Beren in Oosterhout bedankt voor een prettige avond. Tot een volgende keer.

26. Vandaag met de AH actie wezen eten. Hier moet je enorm veel geduld hebben op je eten. Ruim een uur per gang wachten, zitten, staren. Volgens mij werkt er maar één man in de keuken. Half 6 binnen en half 8 pas klaar met hoofdgerecht. We zijn maar weggegaan zonder nagerecht. Want de kaart zouden we nog moeten ontvangen. Terwijl de buren al een half uur wachten op hun nagerecht. Het eten was ook bar weinig. Ik heb nog trek. Met kinderen wil je toch gauw wat eten op tafel. Voor mij nooit meer.

4,5
  27. Op 6-7 hier op het terras gegeten. We waren verrast door de bediening, heel attent en snel. Korte wachttijd op het eten, terwijl er toch best wel wat klanten waren. Regelmatig werd gevraagd of alles naar wens was, maar niet opdringerig. Eten was lekker. We waren hier al enige tijd niet geweest, maar na dit bezoek komen we zeker terug.

28. Marilyn v holt

De laatste tijd vaak hier gegeten! De 3 gangen menu's zijn heel goed en de service is top! Altijd druk als we komen eten en dit is niet voor niks! Het verbaasde mij dat de beren maar een 6 heeft hier. Vandaar dat ik het even opkrik! Voel me hier altijd op mijn gemak en ze komen regelmatig vragen of alles naar wens is. De zaak heeft redelijk recent een opknapbeurt gekregen en ziet en nu veel mooier uit! Wij zullen hier nog vaak terugkomen!

29. Verschrikkelijk. Laatst met een groep van 23 man gaan eten. We zaten om half 8 aan tafel, alleen een hoofdgerecht besteld en om half 10 kregen we deze pas. De service was echt onvriendelijk en totaal niet begripvol voor het feit dat we twee uur moesten wachten op ons gerecht. Toen we weggingen werd er geeneens "Totziens" tegen ons gezegd. Ik ga nooit meer terug.

3,9
  30. 2e kerstdag met familie gegeten bij Broeder Beer in Oosterhout. Kwaliteit eten en prijs prima in verhouding.

31. Viel erg tegen. Eten was niet warm, terug gegeven en weer niet warm. Onbeperkt spareribs waren ook koud. Vis erg droog en leek wel uit de supermarkt lauw gemaakt. Echt een klacht voor de keuken/kok/manager. Doe er iets mee. De serveerster deed haar uiterste best. Ik kom hier zeker niet meer terug.

32. Als het terras weer is gaan we hier meestal zitten. Heb je tenminste nog een mogelijkheid om uitgebreid te lunchen. Zeer vriendelijk en correcte bediening. Met kinderen leuk om te eten binnen. Hebben ook uitgebreide kaarten. Redelijk veel en 'normale' gerechten.

De spareribs vind ik geen aanrader: vind ze niet echt mals en het lijkt alsof ze fabrieksmatig gegaard zijn (rare rooster afdruk op de holle kant van de ribs). De smaak is echt maar een kwast streepje wat er op het laatste moment erop is gebracht dus niet even meegegrilled. Vlees van de rib zelf zit weinig smaak aan. Gelukkig zat andere keus naast de ribs.

6,1
  33. Vandaag geweest met mijn vriendin. We hadden gekozen voor het beren keuze menu van 19,95 euro. Vooraf een Toscaanse tomaten soep die wel aardig was en een chamignonnen crème soep die erg naar/raar smaakte. Hoofdgerecht een snoekbaars fillet die gruwelijk zout was en met volop graad, en een vegetarische pasta met een paar tortolinies overgoten met een dikke laag kaas die op een bloemkool saus leek. De koffie deluxe was volgens de kaart met een cupcake, maar het was een chocolade muffin! Het andere toetje was iets met aardbeien vanille ijs en een soort baveroia. Dat was tenminste nog lekker. Bediening is wel über aardig! Toen wij er waren was t kermis en de deuren stonden gewoon open, super lawaaierig! Samenvatting: voor weinig geld en lage kwaliteit kun je in deze vreetschuur prima spare ribs, sate sticks en andere grote vleesgerechten eten, maar ga hier geen "speciale" gerechten van de kaart eten! Dat kan de keuken niet lekker bereiden!

4,7
  34. Leuk tentje met goed eten. Vooral in de zomer komen mijn vrouw en ik er graag, en zitten dan op het terras. Voldoende keus op de kaart en het eten is altijd heerlijk. Bediening is de ene keer snel, de andere keer langzaam, hangt beetje van het personeel af wat er op dat moment staat. Meestal moet je wel wat langer wachten op je eten.

35. Tussen 2005 en 2011 heb ik hier zeker 15x gegeten. Het eten is simpel maar altijd perfect van kwaliteit. De glazen wijn heb ik nog nooit zo klein gezien als hier en dat ben ik nooit vergeten. :) Als je betaalbaar en goed wil eten, ga dan hier heen.

36. carin ripzaad

Hebben gisteren gegeten bij Broeder Beer Oosterhout, waren er nog nooit geweest, maar was zeker voor herhaling vatbaar! Gezellige sfeer, betaalbaar en lekker gegeten, vriendelijke bediening, dus echt een aanrader.

37. Wat een leuk eetcafé. We hebben er heerlijk varkens en kipsate op. De bediening was erg vriendelijk en in voor een praatje. Prijs en kwaliteit is uitstekend. We zullen zeker terug komen.

38. Laatst ben ik gaan eten bij dit eetcafe. Wat een gezelligheid de bediening is vrolijk en spontaan. We hebben hier lekker gegeten ik heb hier niks op aan te merken. We werden vriendelijk bedient en de gerechten die we op hadden waren lekker. En veel keus qua friet.

39. Eten was echt heel slecht. De carpaccio was taai, de tomatensoep was alleen boullion en de tonijnsalade zag er ronduit smerig uit. De saté was redelijk, maar de zalm erg droog.

Bediening was sloom, maar áls ze aan tafel kwamen wel vriendelijk.

Voor ons nooit meer! Voor het geld dat we kwijt waren had ik ergens anders veeeeeeel beter kunnen eten. Jammer!

3,4
  40. Wat een tegenvaller, het eten was ronduit slecht. En dan nog niet te spreken over de rekening, die was aan de hoge kant voor wat we hebben gekregen. Ga hier nooit meer heen.

41. Peter en Anneke

Wat een tegenvaller! Voor vakantieveilingen toch nog een aardig bedrag betaald. Er wordt ook wel regelmatig best veel voor geboden, vandaar toch wel het een en ander verwacht. Uiensoep nog nooit zo slecht ergens gegeten. Een of ander stukje onsmakelijk brood met een italian taste. I.p.v. lekkere gesmolten kaas bovenop de soep. Moesten zeer lang wachten, wel drie kwartier op het hoofdgerecht terwijl het restaurant maar voor een kwart vol was. Satesaus zuur en de sate zelf ook niet om over naar huis te schrijven. Salade smaakloos en zelfs vies te noemen. Vlaamse frites ook smaakloos. Snappen niet dat de zogenaamde BB sate zo goed aangeschreven staat. Voor ons nooit meer!

42. Ik heb hier gisterenavond gegeten en ik heb een hartstikke goede avond gehad. Het eten was erg lekker en de porties waren meer dan voldoende. Wij moesten best lang op ons hoofdgerecht wachten, maar het voorgerecht en het nagerecht stonden snel op tafel. De bediening was echt super vriendelijk. Ze waren netjes, wensten ons allemaal smakelijk eten (ook degenen die niet het deel van het restaurant bedienden waar wij zaten) en ook werd ons gevraagd of alles naar wens was. Kortom: lekker eten, goede prijs, heel vriendelijk personeel en zeker voor herhaling vatbaar :)

43. Eten vanaf een snijplank wie verzint dit? Was er tijdens carnaval maar zelfs toen voel me op hoe vies het daar was. In totaal twee keer geweest met een grote groep. Maar tweede keer had voor mij al niet gehoeven. Al is het eten zelf niet eens zo heel slecht. Maar de ambiance en hygiëne.....

4,1
  44. Ik denk dat Broeder Beer beter "geschikt" is als lunchcafe dan voor net diner. Want wij hadden de Bereburger gekozen, van 200 gram rundvlees en hadden een goede burger verwacht. Wij kregen een vrij kleine hamburger die NIET vers was bereid. Mijn tafelgenoot vond het al raar waarom de ober bij het bestellen niet vroeg "hoe" we onze burger moest worden gebakken. Toen we dit gerecht kregen bleek wel waarom; de burgers leken uit een pak te komen die men in het diepvriesgedeelte van de supermarkt kan vinden. En daar dan 11, 25 voor vragen... Vind ik eigenlijk niet kunnen; verlaag dan de prijs want voor de helft minder kan je naar een bekend fastfood-keten en dan heb je een 2 x grotere burger ook.
    Als je een Bereburger bestelt verwacht je er ook wat voor.

De Hollandse kipfilet die ik mijn een vorig bezoek aan Broeder Beer had besteld beviel me beter. Desondanks denk ik dat je er beter voor de luch en of borrel kan komen; want twee keer diner viel best tegen. Ook al had ik absoluut niet de verwachting extreem goed te eten; het is wel jammer dat ze bij de Bereburger de bal laten vallen.

3,9
  45. Al een aantal keer geweest, omdat je weet dat het bij andere beren restaurant wel goed is. Het eten is op zich best aardig. Maar de service!! Oei die is slecht hoor. Laatst waren we daar. Met twee kleine kinderen. De tafel waar we aan gingen zitten was nog vies van de vorige mensen, twee keer moeten vragen of ze de tafel wilde schoonmaken. Werd gewoon niet gedaan. Wat we bestelden kwam uiteindelijk niet. Was net wat anders. En zette ze een chocomelk bij een kind van zes maanden voor z'n neus! Al met al, geen succes.

46. Vorige week hier gegeten. Prima gelegenheid voor een makkelijke en snelle hap. Niet geschikt om met twee een gezellig avondje uit te gaan. Er zat een grote groep en die hadden net voor ons besteld, dus wij moesten heel lang wachten en dat verwacht je niet hier. Wij zullen hier niet meer zo vaak heen gaan.

47. Perfect. Heerlijk eten van constante kwaliteit, scherpe prijs, leuk voor kinderen (niet dat ik ze heb, haha, maar ik zie dat de kinderen zich vermaken en ik heb er geen last van, mooi dus!), tja, wat moet ik nog meer zeggen? Oh, ja, geen gamba's bestellen. Dat is duur en je krijgt weinig. Hier ga je heen voor vlees. Lekkere garnituur en geen bekakte bedoening, dus in de verhuis met onze niet-zo-mooie kleren aan zijn we hier regelmatig gaan eten. Gewoon heerlijk.

48. Ted Giebels

Waren vorige week op vakantie in Oosterhout en kwamen toevallig bij Broeder Beer langs en zijn daar gaan eten.
    Een heel leuk eetcafé waar je zeer goed kan eten in een prettige sfeer en waar het personeel nog vriendelijk is. De zaak is leuk aangekleed met heel veel beren.
    Heb er met mijn vrouw en schoonzusje vier avonden gegeten en hebben er elke keer weer van genoten.
    Heerlijk spareribs en lekkere sliptong gegeten (onbeperkt) en er werd echt niet moeilijk gedaan, onbeperkt was ook onbeperkt, het personeel kwam elke keer weer vragen of je nog wilde.
    Ook de andere menu’s waren lekker en goed verzorgd.
    Zelfs de verjaardag van mijn schoonzusje werd door hun op een hele leuke manier opgepakt.

Een eetcafé om aan te bevelen en waar ik zeker als ik in de buurt ben nog wel eens wil eten.
    Mensen bedankt voor het lekkere eten en de gezelligheid.

Ted Giebels
    Haarlem

49. jevp 130 punten

Goed eten, en een vlotte bediening.
    Er is zeker lering getrokken uit de negatieve recensies.
    Momenteel een aanrader!

50. Eline en Erik

51. Birgit Martinez Mayans-Leiteritz

Afgelopen weekend hier gegeten. Mooi en gezellig restaurant; leuk met al die beren. Ook het plafond zag er mooi uit. We hebben heerlijk gegeten. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. We hebben een prima avond gehad.

52. Twee simpele lunchgerechtjes, tosti tomaat salami en twee kroketten met brood, duurt gewoon bijna een half uur om op tafel te krijgen. Tosti was redelijk maar de kroketten waren koud. Slecht georganiseerd.

1,8
  53. Wat een leuke avond moest zijn met als 'special' onbeperkt spareribs eten viel vies tegen. Het leek alsof het beperkt spareribs was. De bediening was nog slechter dan slecht, ze stonden maar een beetje kletsen met elkaar. Een 2e glas drinken kon er ook maar net vanaf. Na een halfuur wachten moest ik zelf maar opstaan of ik alsjeblieft nog een sparerib mocht bestellen (het was immers (on)beperkt spareribs). Dit is de 3e keer dat ik hier gegeten heb en ook de laatste keer. Bij de afhaalchinees krijg je nog meer service dan daar...

1,8
  54. Restaurant ziet er op zich leuk uit. Het eten was echter middelmatig, geen hoogstandje. Ons gegrilde gerecht was taai en iets aangebrand, veel te lang gegrild.

55. Na een dagje Efteling hebben Maxime, Sophie, en haar nichtje, oom, tante en vader en moeder lekker wat gegeten. Er was heel veel speelgoed en er was een leuk speelhoekje voor de kinderen. Maxime en ik hebben daar lekker spareribs gegeten en die waren verrukkelijk. Alleen de friet erbij was een beetje lauw!

Groetjes van Maxime, Sophie, Ella en Magen.

56. Wij, mijn man en ik, hebben gisteren na een filmavondje lekker gegeten bij Broeder Beer.

Vriendelijk personeel en het eten was goed. Zeker gelet op de prijs.

57. Bij Broeder Beer heb ik, mijn man en mijn dochter elke keer heel goed gegeten voor een heel schappelijke prijs.

De bediening is vriendelijk en gezellig.

Voor ons een reden om daar elke keer weer heen te gaan.

Ik ga vandaag ook reserveren voor 1e Kerstdag, dan is mijn dochter jarig en ze wilde daar heel graag eten, voor mij ook een gezellig uitje, lekker mezelf verwennen door niet in de keuken te hoeven staan en toch een heerlijke maaltijd te krijgen.

Houden zo!

58. A.L. de Bruijn

Gisteren met 7 personen bij Broeder Beer gegeten. De bediening was onervaren en tot 2x toe de reeds opgegeven bestelling, tijdens het nuttigen van het voorgerecht, moeten wijzigen omdat bepaalde producten, zoals spare ribs, niet (meer) voorradig waren; als er producten niet voorradig zijn, dan zou het getuigen van netheid en service als dit direct bij de bestelling wordt aangegeven. Ook een bestelling van drankjes was 'vergeten'. Verder waren het eten en presentatie matig, eten soms zelfs lauw geserveerd.

Zeer waarschijnlijk laatste keer geweest bij Broeder Beer, jammer van zo'n sfeervolle zaak.

59. Ik heb betere Beren Eetcafé's bezocht.

De bediening is over het algemeen vriendelijk en vlot, niet slecht maar kan klantbewuster.

Het is wel een gegeven dat er door de bediening wel op kleine kinderen wordt gelet.

De gegrilde vleesgerechten zijn vaak aangebrand.

Simpele maaltijden duren vaak te lang om te bereiden, ook als het niet zo druk is.

De porties zijn royaal, bijgerechten niet altijd vers, maaltijden niet altijd op temperatuur.

Vlees gerechten soms niet goed doorbakken. (rauw van binnen)

Het zou een leuk restaurant kunnen zijn, maar kunnen zeker op een aantal punten verbeteren.

60. Wat het eerste opvalt bij Broeder Beer is dat het personeel totaal ongeïnteresseerd lijkt in hun klanten.

Te weinig bestek, geen drankjes, tafels niet schoon, niet aankijken als de bestelling opgenomen wordt, etc.

Het eten was op zich goed en ook genoeg, maar de prijzen waren dan ook wel aan de maat.
    Het kindermenu is een frikandel met heel weinig frietjes en een eetlepel appelmoes. Je kunt vast om wat extra friet vragen, maar dan moet er wel af en toe personeel in de buurt komen...

Kortom: 3x volwassen-menu, 3x kinder-menu plus 8 drankjes en je bent weer ruim 120 euro armer.

6,3
  61. jackie metz

Wel goed maar heel rustig op de dinsdag avonden.

5,5
  62. Je komt binnen en denkt dat je in een speelparadijs komt.

Carpaccio was zeer droog en je betaald er gewoon 10,00 euro voor! Het was geen echte carpaccio!

Ook moet je zelf best vaak vragen of we aub nog wat te drinken mogen!

Weet je hoe belangrijk het is om een 2e drankje te vragen.

Onervaren personeel en tonen geen interesse in gasten.

Pluspunt, de Kipsaté. Die heeft het nog wel goed gemaakt!

5,3
  63. Het eten is best lekker... alleen is het vervelend als je met meer dan 4 personen bent, dat niet alle gerechten in een keer klaar zijn. Een paar minuten wachten is niet erg, maar wel als het eten van je gezelschap of koud is, of bijna op. Het eten op zich is niet slecht, alleen soms is het vlees inderdaad aangebrand. Maar je krijgt wel veel!

En ook wij moesten vragen om de drankjes....

6,1
  64. Op de inrichting van het eetcafé na heb ik alleen maar slechte ervaringen meegemaakt. Zelf om drinken vragen; alles duurde lang (brengen van eten en drinken); een maaltijd verkeerd gemaakt, zou 10 minuten duurde maar duurde 20 minuten voor het klaar was; koude groenten (die warm zouden zijn); verbrand vlees (en dan de mooie kant boven leggen); slechte bediening... En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik zou er in ieder geval niet meer gaan eten!

2,6
  65. fredrik

Prima sfeer in het restaurant. Lijkt soms iets te veel op een kinder-speel-paleis door alle knuffels en het kinderlijk ogende uiterlijk van het restaurant.

Prima eten, maar friet was te koud.