Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oosterhout verdeeld zijn.

Wederom heerlijk gegeten. Ondanks drukte hebben we niet lang hoeven te wachten.

Sanne P.

Sfeervol ingericht restaurant met een nette bediening. Mooi ruim opgezet terras.

Timo van Nieuwkoop

Erg lekker eten voor een leuke prijs.

We dachten voor vaderdag lekker uit eten te gaan met onze 3 kinderen naar 5 min hadden we de kaart al alleen drinken liet een half uur op zich wachten bediening supper slecht had voor gerecht met gamba bestelt waar het darmkannaal nog in zat gelijk terug gestuurd naar de keuken rest van de tafel was al klaar toennik nog moest beginnen erg jammer. Vervolgens hadden 2 van onze kinderen spareribs besteld meer vet dan vlees bah boontjes waren nog rauw werdt ook van onze rekening gehaalt om een lang verhaal kort te maken het was gewoon supper slecht

De kinderen konden leuk spelen in de speeltuin en de borrel was ok. Helaas werd de bestelling 2x vergeten. Bij het diner was het eten heel heet en de tournedos was erg taai en verkeerd op de draad gesneden. Het personeel was heel aardig, maar reageerde niet adequaat op de drukte en had het onderling erg gezellig terwijl gasten probeerden hun aandacht te krijgen. Nadat er wat van gezegd was, ging dat beter. Al met al kon het stukken beter. De potentie is er, alleen de uitvoering nog niet.

peter van den laar

Wat een slechte tent is dat. Alles was koud en gaar. Je moest 20 keer vragen om wat te drinken en de leiding bakte er helemaal niks van. Zaal was erg rumoerig en je kon niks verstaan van elkaar. Dan kan je niet eens een leuke avond hebben. Zeker geen aanrader en nooit meer terug komen daar.

7. Kleine eetwaren Oosterhout

BELACHELIJK. Heb je netjes gereserveerd. Met het hele gezin. Krijg je niet eens een tafel. Doen ze alsof ze van niets weten en vragen of we kunnen wachten tot de rest is uitgegeten. Niet eens excuses. Kan je lekker weer terug met hele familie. Bedankt, fantastische service.

Prima avond,heerlijk gegeten,fijne bediening.echte aanrader.

Het was lekker. Wij zullen er nog wel meer naar toe gaan.

10. Indonesisch Oosterhout

Zeer lekker gegeten vriendelijk personeel voor herhaling vatbaar!

Hannie Speetjens

Heerlijk gegeten, prima, leuke bediening.

12. Nederlands Oosterhout

Joke de vries

Wij hebben het als heel gezellig en goed ervaren.

Inge van Hees

Erg lekker gegeten; vlees en vis was mals. Aardige en servicegerichte bediening. Wij komen zeker een keer terug!

Akkermans

Heerlijk gegeten echter 4,50 euro voor een fles water dat gewoon uit de kraan komt vinden we erg veel geld.
    De fles staat zonder dop op tafel lijkt van een merk te zijn maar was gewoon kraanwater.

Goede sfeer, uitstekende bediening en heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.

Ton Lansbergen

DeBal is uitgegroeid tot een geweldig restaurant, sfeervol, hartelijke bediening en gezellig.
    De kwaliteit en presentatie van de gerechten is prima!

W damen

Hebben zaterdag bij de bal in oosterhout gegeten en het is ons heel goed bevallen. Service bediening en gezelligheid super. Ze zullen ons zeker terug zien en kan het iedereen aanbevelen.

Brigitte

Wat een fantastisch restaurant. Heerlijk eten, geweldige bediening, goede sfeer. Echt een aanrader. We zullen zeker teruggaan.

In 1 woord geweldig. Leuke bediening, leuk restaurant en met buikpijn naar huis. Zoveel en zo heerlijk.

Maaike Roza

Vos

Karaf water gevraagd, maar er werd gezegd dat ze geen kraanwater hebben! Vieze boel dus daar😝
    Ga daar dus niet meer heen. Naast vier glazen wijn van vier euro per stuk kan een glas kraanwater er niet af. Belachelijk.
    Vermijden dus die tent!

Vos

F van elewout

Woensdagavond gegeten met mijn vrouw capatcho vlinderdun netjes opgemaakt heerlijk hoofdgerecht kogelbiefstuk perfect gebakken ijsje na ook lekker en dat alles voor 16 euro kom zeker terug

henk

Zeer goede service en heerlijk eten.

25. Italiaans Oosterhout

Met zes personen gegeten. Restaurant ziet er mooi uit. Eigenaresse heeft ons bediend, straalde totaal geen enthousiasme uit. Leek te moe om te werken.
    3x pizza, deze waren lekker 3x pasta, smaakte redelijk.
    We hebben hééél erg lang moeten wachten op het gerecht.
    Even iets gaan eten kostte ons 2 uur en 3 kwartier. Niet voor herhaling.

Jacqueline Snijders

Afgelopen zondag 20 mei hebben wij voor mijn moeders verjaardag met 8 personen heerlijk gegeten bij Eeterij D'en Bal. 3 personen hebben een glutenallergie normaal zorgt dat best wel voor problemen maar hier niet. De service was heel goed waarvoor mijn complimenten. Ze hebben voor het eerst spareribs en saté met saus kunnen eten!

Misschien een tip: We hebben het voorgerecht in de tuin genuttigd, maar een onderhoudsbeurt zou geen kwaad kunnen.

Rieky van Steenis

Het was weer een geweldig avond, prima eten, vlotte en nette bediening. Zeker weer voor herhaling vatbaar.

Oosterhout biedt genoeg alternatieven voor dit restaurant. Wij hebben vandaag spareribs besteld en de bestel tijd is meer dan 1,5 uur. De reactie van dan bal was het is ontzettend druk en er wordt onderscheid gemaakt tussen bezorging en restaurant. Was altijd te spreken over dn bal maar dit is echt waardeloos. Lekker thuis spare ribs eten?!? Trek er maar 2 uur extra voor uit. Ik bestel hier nooit meer. Een leeg bord als resultaat.

Vanmorgen koffie gedronken in De Seterse Hoeve met een worteltaartje voor een overtrokken prijs van € 4,50 waar ongevraagd slagroom bij werd gedaan voor €0,50 maar dan heet het tegenwoordig carrotcake.
    Voor mij de laatste keer ook de prijs van € 2,70 voor een cappuccino is aan de hoge kant.

Jos verhoeven

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening