Hier zie je hoe de meningen over de De Hongerige Wolf verdeeld zijn.

1. Het Eten is heerlijk en super goed. En zeer aanbevolen, goede service en zeer klantvriendelijk.

2. Nederlands Ommen

Weer een fantastische eet ervaring erbij. Ze hebben ons nog nooit teleurgesteld. Ons favoriete restaurant in Ommen en omgeving!

3. Lekker gegeten na een dagje wildlands! En een lekker ijsje na👍

4. Heerlijk gegeten, eigenlijk waren wij te laat en waren ze al gesloten toch werden wij super vriendelijk geholpen en de kwaliteit van de friet en broodjes waren super!

Bedankt namens de Turnsters uit Hierden

5. Chinees-Indisch Ommen

H. Routers

Eten en drinken voldoende aanwezig en goed van temperatuur. Goede service. Smaak oké. Prijs in verhouding met hetgeen wordt geboden. Eten er twee tot drie keer per jaar.

6. Heerlijk gegeten. We hebben 6 gangen tapas gehad. Mmmmm.

7. Nederlands Ommen

Fam. Bronger

Wij hebben met 6 personen een heerlijke lunch gehad. Bediening was ook top! Onze hond was meer dan welkom, ze hadden zelfs voor haar hondenkoekjes wat een gastvrijheid.

8. Internationaal Ommen
  9. Lekker gegeten, goede bediening.

Sfeer verlichting zou welkom zijn binnen.

10. In het weekeind hier gegeten, het was erg druk, maar door de grote ruimte merk je hier tijdens het eten niet veel van. Bij de buffetten was ruim toegang, bij de wok ging het ook vlot, Het eten werd overal goed aangevuld, wij hebben geen lege bakken gezien. Kortom een top restaurant, wij hebben hier heerlijk gegeten, gezellige sfeer en aardig personeel. Ook wij vonden het uitstekend en hopen als we in die buurt zijn hier terug te komen.

11. Evert Borger

40 jarig bruiloft gevierd met 66 personen bij de Hongerige Wolf in Stegeren/Ommen.
    De boeking, de begeleiding van de eigenaar was gewoon heel goed. Na een boottocht op de Vecht die ook er goed georganiseerd was door Rederij Peters te Ommen hadden we een Wolvenbuffet bij de Hongerige Wolf in Stegeren/ Ommen. De gasten en ook wij zelf vonden dat het buffet uitgebreid en van heel goede kwaliteit was. Plaats deze review omdat een eigenaar van een bedrijf die zoveel service verleend een goede recensie verdient.

12. Internationaal Ommen

Zat 2 uur tussen voorgerecht en hoofdgerecht en bijna uur een tussen hoofdgerecht en nagerecht.
    Bier was goed maar de wijn was dramatisch slecht paste totaal niet bij de gerechten.
    Personeel blijft achter de bar staan.
    Het eten was prima.

13. Erg lekker eten en aardige service.

14. Nederlands Ommen

Toke de Bruin

Prima gegeten, attente bediening. Ruime glazen wijn.

15. Mooi ruim restaurant. Heerlijk gegeten.

16. Internationaal Ommen

Heerlijk eten van bovengemiddelde kwaliteit in een gezellige ambiance! Zeer vriendelijk en gemoedelijk personeel! Heerlijk terras aan de vecht in de zomer! Zeker een aanrader!!

17. Gewoon in een woord: super kwaliteit, en super bediening een zaak die een dikke 10 verdiend.

18. Nederlands Ommen

Weer super heerlijk gegeten!
    Zeker voor herhaling vatbaar.

19. Gisteren op uitnodiging (van familie die er bekend is) gegeten in de Lindenberg. Doordeweekse dag, niet erg druk maar in tegenstelling tot andere berichten waren alle bakken telkens goed gevuld. Ik ben bekend met deze vorm van(buffet) restaurants en moet concluderen dat deze echt bij de top hoort. Kwalitatief en kwantitatief erg goed. Nu hoef je niet van iedere tafel een verjaardagliedje te horen maar ja dat hoort er kennelijk ook bij. Ik vond het totaal uitstekend en als ik in de buurt ben, zal ik zeker weer aankomen. Een aanrader voor familiefeestjes waarvoor ze ook nog speciale aanbiedingen hebben.

20. Kom laten we naar deze pizzeria gaan. Mooi gelegen, een lokkertje voor de toerist die hier niet bekend is.
    Vriendelijke serveersters. Over het eten kan ik kort zijn: de ene pizza was gortdroog en bevatte olijven met pit dat wel en de andere pizza was er een met een hoog vochtigheidsgehalte niet van olie maar van water. Beide pizza's waren i.p.v. lekker kruidig met een knapperige bodem smakeloos. Jammer. Eens maar nooit weer !

2,8
  21. Pizzeria Ommen

Bedorven kipfilet en kleffe patat. Lang moeten wachten zal daar nooit meer wat bestellen

1,5
  22. Samen met mijn vrouw, heerlijk ontspannen gegeten.
    Het driegangenmenu was van een prima kwaliteit.
    De vlotte bediening, netjes en heel vriendelijk.
    Zeker een aanrader!

23. Bijzonder lekker gegeten, de gerechten waren prima samengesteld. De service is goed en de obers waren zeer behulpzaam. Een restaurant om een volgende keer naar terg te gaan.

24. Goed eten en een goede en vriendelijke bediening.

25. Nederlands Ommen

Miranda Hong

Lekker eten, vriendelijke bediening.

26. Leuk binnenkomen, gezelligheid. En goede bediening en lekker eten!

27. BJ Eibrink

Goed eten voor een goede prijs. Genoeg om een hele dag op te teren.

28. Vanavond laat nog even bellen of men plaats had voor twee personen. Gelukkig konden wij op een gunstig tijd stip komen. Blikken van herkenning gelijk naar ons tafeltje gebracht. U komt hier vaker zei de eigenaar. Redelijk druk, gezellig, niet lang wachter bij de wok. Wij komen zeker terug.

29. Nederlands Ommen

Gegeten met een grotere groep. Het duurde even voor de bestelling geserveerd werd maar we hebben heerlijk gegeten. De beenhammetjes zijn een aanrader. Wat een enorme kluif !! Lekkere keuzemenu's. Prima gegeten. Vriendelijke bediening.

30. Op een maandag wezen te eten, het was er niet druk. Desondanks was het buffet vaak niet aangevuld. Er stonden te veel lege bakken. Biefstukjes zijn geen biefstukjes maar bieflapjes zo dun. De kok vraagt ook niet naar de garing van het vlees, toen zelf maar gevraagd medium/rare. Dat snapte de kok niet hij kende alleen maar medium, rood en doorgebakken. Desserts zwaar onvoldoende overal het blikvocht nog bij, zo krijg je zeer snel zuur fruit. Schepijs heb ik niet durven pakken, zoveel soorten door elkaar heen gemixt en een vieze ijslepel. Eerste en de laatste keer. Er zijn kwalitatief veel betere All you can eat restaurants.