Ruime eigen parkeergelegenheid.

• OV

600 meter van het station. Bushalte voor de deur.

Bezorgrestaurants in de buurt van China Tuin

1432071684 75
1588120377 73
1643852053 77

1. V. Huibers

De bediening was prima. Vriendelijk. Sfeer gezellig maar was rustig, omdat t doordeweekse dag was. Drinken en eten voldoende keuze.

2. Ben

Prima prijs kwaliteit verhouding!

We komen er dan ook vaak.

3. Erwin Bosch

Weer super lekker gegeten.
    Fijne gastvrouw, leuke nette bediening.
    Kok achter bakplaat compliment voor zo goed en snel bereiden van heerlijk vlees.
    We komen hier graag.
    Tot binnenkort.
    Erwin en ilona.

4. Lekker eten, alleen de menukaart stelt niks voor, lopend buffet is beter.

5. All you can eat formule is een lachertje, er wordt bijna niets aangevuld. Veel producten gewoon uit blik van de Lidl.
    Service valt vies tegen. Chagrijnige kok achter de bakplaat die om 20.00 gewoon pauze gaat nemen zodat de bakplaat onbemand is. Slechte ventilatie in het restaurant, kortom een aanfluiting.
    Sinds de overname is het hard achteruit gegaan.

6. T.Lindenhovius

Rustige ambiance. Je had niet het idee in een "vreetschuur" terecht te zijn gekomen. Kortom: voor herhaling vatbaar.

7. Erwin Bosch

Heerlijk lekker vers eten, goeie kok achter bakplaat en fijne lieve gastvrouw.
    We komen altijd weer.

8. Helaas heb ik moeten constateren dat dit restaurant een wel heel aparte invulling geeft aan het begrip klantvriendelijkheid. Na een onprettige discussie over de zitplaats in een overigens leeg etablissement meende mevrouw ons gewoonweg weg te kunnen sturen terwijl het eten gedeeltelijk al op tafel stond. Wij hoefden niet te betalen; weg weg. De eetlust was ons uiteraard inmiddels vergaan en toen wij het restaurant wilden verlaten zonder te betalen was dat niet naar de zin van mijnheer, die ons de doorgang belette; op hoge toon volledige betaling eiste en het ook nog nodig vond mijn vrouw aan te raken en met de politie te dreigen. Om een enorme escalatie te voorkomen hebben wij maar betaald. Wij komen veel in eerste klas horeca in binnen en buitenland maar zoiets hebben wij werkelijk nog nergens beleefd. Uiteraard een 0 als beoordeling.

9. Mari de Koning

Het was geweldig, goede uitleg, goed eten, gewoon top. Wij komen zeker nog een keer terug als wij in de buurt zijn, alles goed verzorgd, vriendelijk en goede looprichting aangeven.
    China Tuin ga zo door

10. Jolanda van Beesten

Met 11 personen lekker gegeten aan een mooie ruime tafel. Inclusief drankjes 300 euro. Volgend jaar gewoon weer!

11. Wir waren mit unseren hollaendischen Freunden in Ihrem Restaurant und mit allem sehr zufrieden.

12. Net weer gewone loempia en loempia China Tuin opgehaald.
    Deze waren vet en vrij smakeloos. Aan het rundvlees zaten dikke vetstukjes.
    Niet gewend van China Tuin Ommen. Hopelijk is het een incident. Zo niet, dan kom ik hier niet weer.

13. Jan van Houten

Een niet al te beste ervaring gehad. Koude bami en nasi, vlees was niet altijd gaar en plakkerig bestek. De service was dan wel weer goed en de sfeer was oké.

3,3
  14. Ellen huisman

Heerlijk gegeten, vanuit coeliakie een streng glutenvrij dieet. Maar dit was geen probleem. Alles duidelijk aangegeven en speciaal gemaakt door de kok. Erg lekker gegeten en geen last.
    Komen zeker nog een x terug.

15. Lekker gegeten en gedronken.
    Door allergie kon ik niet eten van de teriyaki plaat omdat vis, schaaldieren en vlees op 1 plaat werden bereidt.
    Na uitleg over de allergie werd het vlees in de keuken klaargemaakt, super service dus.

16. Dongxian Ma

17. We komen er al een paar jaar en wij zijn uitermate tevreden. Ze hebben idd een andere eigenaar. Deze eigenaar is opgeleidt door de vorige, regelmatig gezien hoe dat ging. We hebben er nu sinds de nieuwe eigenaar 4 keer gegeten, waaronder op 21 augustus met een groep van 16 man, die echt tevreden waren. We zijn er net weer geweest, niets dan lof en wat een vriendelijke eigenaresse...echt geïnteresseerd. Lekker eten en als je iets niet lust, dan pak je het toch niet op je bord?

18. Fuyuan Zhang

19. henk de graaf

We vonden het uitstekend allemaal. We werden goed ontvangen en begeleid. Er was 1 minpuntje; We wokken wel eens vaker en er was een misverstand betr. Chinese wijn. In Schalkaar is deze soort wijn inclusief. Nu had mijn vriend reeds een fles besteld en de gastvrouw zei dat dat inderdaad inclusief was. Later kwam de eigenaresse en die verklaarde dat we de volgende fles zelf moesten betalen (27 euro), omdat er andere zoete wijn inclusief was. Was geen probleem verder. Wel raar dat in Schalkhaar deze Chinese wijn wel incl. is.

20. Helaas!
    Vaak hier gegeten en we waren uiterst tevreden over het eten.
    Maar vandaag (12-sept-2018) vonden wij het eten echt niet lekker. Haring uit diepvries. Werd later vervangen na mijn opmerking. Vlees van grill was taai en in de vitrine zagen de gerechten er niet florisant uit en waren niet warm.
    Wel alle respect voor de lieve gastvrouw die haar best deed om het ons naar de zin te maken!

21. Is de kok met vakantie?
    Kom hier reeds meer dan >25 jaar
    Zeer slechte kwalitet en uitemate SMAKELOOS eten
    Helaas nog wel dezelfde hoge prijzen
    Absoluut NIET naar toe gaan.
    Volgens mij is er recent van eigenaar gewisseld?
    Beoordeelde het eten eerder met 8-9 nu een 1!!!!
    Echt waardeloos en sonde van uw geld
    Teun

1,8
  22. Wat is er in vredesnaam gebeurt?

Kom hier al jaren naar volle tevredenheid, maar aangezien dit de derde keer is dat het flink mis is, schrijf is toch deze recensie:

Afhaalmenu gehaald:
    Peking eend met magnetron verwarmd niet knapperig soppig en taai, deksel zat niet dicht, omdat de bak al krom getrokken was van de magnetron vermoed ik.

Ik de kerrie soep zat geen ossenhaas, was net of je een kerriesaus aan het eten was.

De loempia was zo sponsig en vet, dat ik die tot mijn spijt niet eens op kreeg😢

Ernstig jammer, hoop dat de oude kok weer snel terug is.

Normaal beoordeel ik deze chinees met een 10 nu kom ik niet verder dan een drie.

Mvg Natanya

23. Vandaag twee loempia's China tuin afgehaald. Kwaliteit was slecht. Slechts enkele stukken vlees vol vet en pezen. Bijna geen saus. Vulling was alleen stukje slechte kwaliteit varkensvlees (geperst) en taugé. Aanzienlijk slechter dan vroeger. Helaas.

24. Nog nooit in me leven zo n slechte wok meegemaakt. Echt gadverdamme. Eten was vies. Sushi was gemaakt met gerookte zalm. Blehh. Slechte service. Onvriendelijke gastvrouw. Wij gaan hier nooit meer heen. Zou het iedereen afraden.

1,5
  25. j

26. van der zee

Ik vond t eten erg lauw vond t jammer dat er geen wok eten was alleen bakplaat we hebben er een uur gezeten en zijn toen weggegaan omdat t niet echt lekker was.

3,7
  27. H. Routers

Eten en drinken voldoende aanwezig en goed van temperatuur. Goede service. Smaak oké. Prijs in verhouding met hetgeen wordt geboden. Eten er twee tot drie keer per jaar.

28. Viel erg tegen! : Soep niet warm, gerechten niet warm, slecht (droog) vlees. Slagroomautomaat werkt niet goed.

Koude salades waren erg lekker.

Volgende keer toch maar ergens anders kijken.

29. Super restaurant, keurig verzorgd! Echt een aanrader!

30. Super tevreden. Heerlijk eten, ik kom hier regelmatig. De sfeer is altijd goed.

31. Uitstekend buffet en een gezellige sfeer en zeer vriendelijk personeel. Aanrader.

32. Vandaag bij de afhaal geweest, naast een mooi interieur en leuke dames achter de balie hoefden we ondanks drukte helemaal niet lang te wachten. We liepen naar huis (10 minuten) en eenmaal thuis was het eten nog heerlijk warm. Goed van smaak, wat krokant moet zijn was krokant. We waren al bekend en zeer tevreden over het buffet, en nu dus ook met de afhaal!

33. Van der veen

Prima sfeer genoten ga zo door

34. Fam van Lenthe

Wij zijn gisteravond wezen uiteten. Soep smaakt heel lekker. Maar loempia's zijn lauw. Verder vinden wij buffet eten niet echt warm genoeg. Duidelijk is dat eten niet helemaal goed is, jammer!

5,9
  35. Ruitenberg

Goeie tent! Kom zeker eens terug!!

36. Angelique

We zaten vlakbij in een hotel en omdat ik gisteren jarig was hadden we zoiets van we gaan buiten het hotel eten. We hadden om 19:30 uur een tafel gereserveerd voor 2en een half uur, maar wij waren de laatste die binnen kwamen en tot ons grote verbazing gingen ze om 20:50 uur het warm buffet al uitgooien en leegmaken en gingen ze schoonmaken. Had dit nog nooit meegemaakt, dat vonden wij heel vreemd en raar. Het eten was verder goed.

37. Gister twee loempia's opgehaald, het vet droop eruit, loempia's waren ongaar er zat bijna alleen tauge in die zuur smaakte! Direct teruggebracht naar China Tuin, daar werd gezegd, zo horen loempia's te zijn?? Het was ronduit smerig! Nooit meer China Tuin! Kreeg wel het geld terug.

38. G van der Vegt

Het was netjes, gezellig en ondanks de drukte leek het rustig. Het is ons goed bevallen.

39. Afhaalservice, altijd prima geweest, maar gisteren zijn mijn partner en ik er goed beroerd van geworden. We zaten de hele avond na te shaken. Was de kok met de Ve-tsin uitgeschoten?? Of een nieuwe kok?? Wij hoeven even geen Chinees eten meer....😕

40. Jaap en Saar merk

Gaan vaak eten bij China Tuin in Ommen. Super restaurant. Zeer netjes. Schoon. Gezellig, heerlijk eten, veel variatie, goed en zeer vriendelijk personeel. Een aanrader.

41. Teeuwissen

Het meest smerige eten wat wij ooit bij een Chinees Restaurant hebben gehaald. De rijst was slecht, het gerecht is het gerecht niet, de saté geef ik nog niet aan mijn grootste vijand en de loempia was een slappe pannenkoek, vies! Ons geld was onbedorven, had zijn waarde en was eerlijk. Wij komen nooit meer bij dit restaurant. De titel "restaurant" is deze zaak niet waard. Hartelijke groet uw teleurgestelde klant.

42. Had er weinig van verwacht maar dat ten onrechte. Ruime keuze in alles, zeer vriendelijk personeel. De leuke knul achter de bakplaat is een topper, alles kan!

Eten is totaal niet zout en kan je naar je wens natuurlijk toevoegen. Volgens mij wel belangrijk voor mensen die niet graag zout eten. Ik zou er graag weer komen.

43. M. van Calker

Een zeer goede ervaring Woensdag 17 juni 2015. Gegeten bij China Tuin in Ommen, een hele beleving! Ruim voorzien van alles, zeer vriendelijk personeel en een mooie omgeving. Alles was echt heel vers, in 1 woord: je moet hier eens hebben gegeten! Een aanrader voor jong en oud. Professioneel personeel.
    Eten, sfeer, service en kwaliteit een echte 9,5!!

44. Heerlijk gegeten. Uitgebreide keuze. Het vlees op de plaat wordt professioneel gebakken. Heel vriendelijk personeel. Als wij in Ommen zijn gaan wij daar weer eten. Aanrader.

46. c. coenen

2e kerstdag 2014 met 8 personen gegeten bij restaurant China tuin in Ommen. Hadden familie over uit Amerika en vrienden van ons uit Zwolle. Wij hebben allemaal op een zeer prettige wijze genoten van het eten en drinken. De keuze was ruim voldoende uit verschillende gerechten en werd op tijd aangevuld, ook bij de dranken was er voldoende keus. We hebben met zijn allen zeer genoten en hadden ruim te tijd om ook nog rustig te kunnen "natafelen". Een aanrader. Ook de andere recensies gelezen, van mensen met een mindere goede ervaring, voor ons onbegrijpelijk.

47. Met kerst lekker gegeten van het buffet, de variatie en de smaak was prima. De temperatuur was ook prima. Het gebruikte serviesgoed werd steeds op tijd van tafel gehaald. Lekker zelf een pilsje tappen en drink zo veel je wilt voor één prijs. We hebben genoten.

48. Het allerslechtste Chinese eten wat ik ooit tegengekomen ben, en ik reis veel door Azie. We namen hier ongeveer anderhalf jaar geleden het buffet voor 3 personen. Teppanyaki van bevroren vis, verdronken in zilte saus, sushi van gortdroge rijst (sushi hoort zacht zoetig en een beetje warm te zijn!), en er stond een bak waarvan ik vermoed dat er Chicken Tonight in geplempt was. De smaak kwam in ieder geval bekend voor. Dessert bestond uit o.a. roomsoesjes die van binnen nog stijf bevroren waren. Het dranken menu kregen we niet te zien. "Een Chinees biertje alstublieft" resulteerde in een Tsingtao van ik geloof 3 of 4 euro (bij Lidl krijg je voor minder een 6 pack). Misschien was het een bijzonder slechte dag, maar zelfs dan kan ik mij de andere recensies hier moeilijk voorstellen. Wat een aanfluiting.

1,3
  49. Familie Groeneveld

Sinds kort een volledig zelfbedieningsrestaurant, je moet zelfs je drank zelf halen! Dit betekent: geen persoonlijke aandacht, geen klantgerichtheid, geen klantvriendelijkheid. Het eten is altijd goed, maar de huidige situatie doet geen goeds aan de service, de sfeer (je blijft lopen!) en de prijs/kwaliteit. Te duur voor een zelfbedieningsrestaurant!

50. Van der Beek

Slechte ervaring gehad.
    Ging hier een keertje afhalen en eten was koud toen we thuis kwamen, dus moesten we weer opwarmen helaas. De koeluyuk was alsof ik 1 hap vet at. Erg teleurgesteld.
    Eerste keer en ook laatste keer.

51. marjolein

Afhaal chinees is altijd heerlijk hier!

52. Als we op de camping staan in ommen is het vaste prik even op de aankomst dag een combinatie hapje bij de chinees te halen. Snelle service daar. We kozen voor foe yong hai, babi pangang met saté en een halve tsjap tjsoy met witte rijst voor 17.50 E. Heerlijk. Er was meer dan genoeg voor 2 personen. Kortom een aanrader !

53. Super lekker eten. Geweldig lekkere wijnen erbij. Proef de gewurtztraminer van Kunz Bas …geweldig. Heerlijke tepanyaki en sushi buffet. Waneer onze kinderen over zijn, ook hun favoriete restaurant.

54. Linda en Marcel

Dit is het beste Chinees-Indische Restaurant waar wij ooit zijn geweest. Super goed eten, bediening en sfeer is uitstekend.

55. Heerlijk. Garnalen, bami, ijs, koffie verkeerd, verse aardbeien, ananas ijs, mmmm.
    Leuk dat kinderen tot 10 jaar halve prijs moeten betalen.

56. gisteren met collega's gegeten en al meerdere keren privé geweest.
    Uitstekend restaurant, prima bediening, schoon, heerlijk eten!

57. Joop Visser

58. Uitstekend restaurant, verse bestanddelen en een goede bediening.

59. Goede verhouding van variatie in het eten.
    Niet veel te veel keus in het buffet.
    Ziet er erg verzorgt uit.

60. 191011 gegeten. Toevallig buffet-aanbieding. Prijs/Kwaliteit prima en steeds alerte bediening. Om zo eens aan te schuiven een goed restaurant, maar.... het blijft tóch een beetje 'chinees tussendoor is ook wel eens lekker', niet méér, niet minder....

61. Schoon, netjes, vriendelijk. Allemaal mooi meegenomen bij een chinees restaurant maar het gaat uiteindelijk om het eten en dat is gewoon uitstekend.

62. Een paar weken geleden tijdens vakantie beland bij dit restaurant, via een toeristisch krantje. Eerst even op de recensies gekeken en ook wij zijn na het bezoek heel positief. Mooie ambiance, geen kitscherige Chinese troep en o heerlijk, geen Chinees gejengel op de achtergrond. Prima buffet met uitgebreide keus, alleen een wokafdeling hebben wij niet gezien. Superschoon toilet.

63. Regelmatig gast bij dit restaurant. Buitengewoon goede prijs/kwaliteit. Teppanyaki en buffet zijn prima. Verse ingredienten, schoon buffet, vriendelijk en attent personeel.

64. We hebben gebruik gemaakt van het buffet inclusief teppan yaki buffet. Bediening was vriendelijk en hier was dus niets op aan te merken. Het eten was ok, maar niet bijzonder. Het dessertbuffet had wat meer vers fruit mogen bieden ipv blikfruit.

Uiteindelijk wel een gezellige en geslaagde avond gehad.

65. Toen we in 2009 in Ommen op vakantie waren zijn we bij dit restaurant geweest, het buffet was geweldig.

Onze kinderen (8 en 12) wilden dit jaar (2010) weer naar de Chinees in Ommen, dus er maar een leuk dagje van gemaakt en afgesloten met een buffet bij de China Tuin. Het was weer geweldig goed.

Personeel is vriendelijk en zeer attent. Buffet in combinatie met teppanyaki is erg goed.

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

We komen volgend jaar zeker nog een keer!

66. Een zeer goede ervaring met dit restaurant.

Wij hadden een buffet (onbeperkt) voor 19,50p.p., met zo ongeveer alles wat denkbaar is. Alles lekker vers. Ook veel vis, wat ze in dit buffet voor je bakken, echt heerlijk.

Alles ook schoon en vriendelijk personeel, lekkere stoelen enz. enz.

Met 2 personen heerlijk en overvloedig gegeten, inclusief voorgerecht en ijs na, voor nog geen 50 Euro, en dat voor zo'n goed restaurant. Kortom een echte aanrader!

67. Een zeer goede Chinees. Niet overladen met kitch zoals zo vaak. Zeer kwalitatief buffet, waarbij onze kinderen ook aan hun trekken kwamen. Zeer vriendelijk en attent personeel. Correcte prijs voor de geboden kwaliteit. De à la carte schotels zagen er ook bijzonder goed uit. Vaak voel je je bekocht als je van de kaart eet en vaststelt dat het hetzelfde is als in het buffet. Hier niet zo. Top.

Aanrader.

68. joop 117 punten

Zeer goed buffet en van de kaart. Gewoon een top 'Chinees'

69. China Tuin: de beste!

70. perfect bedrijf, vriendelijk en lekker eten.