De Lindenberg in Ommen

1512207094 77
1522620890 76

1. Desiree

2. Simone Miedema

Heerlijk gegeten. Voor ieder wat wils. Ruime en voldoende keus. 2 soorten soep, Chinese pizza, sushi, wok, grill, bbq, zeer ruime keuze aan toetjes waaronder vers fruit. Verschillende soorten ijs. Petit fours. Ik raad dit restaurant aan

3. Zeer slecht personeel.
    Vieze toiletten onder de poep.
    Eigenaresse doet er niks mee.
    Speel hoek vies en oud.
    Snoepbak leeg.

1,9
  4. Eten was goed, heerlijke sushi, desserts etc. Service is goed, lege borden en glazen zijn snel weg. Buffet goed bijgevuld.

5. Marco en Nelleke,
    Wat een leuk ontvangst,
    Sfeervol, gezellig, en we hebben toch heerlijk genoten afgelopen Zaterdag. En ook zeer smakelijke eten. En het zeer vriendelijke groeten. :-) Wat fijn, dat we even in de gelegenheid waren om u te bedanken voor alles! En wat mooi dat u familie hebt wonen, bij mijn vriendin in de woonplaats. ;-) leuke verhalen over en weer! Wij hadden zo een geweldig weekend :-) Dankjewel.. en genoten!

6. Goed vertoeven en lekker en gevarieerd eten😋😋😋

7. David Snippe

De prijs die je betaald is niet in goede verhouding met het eten wat je krijgt. De patat was koud, het was koud in de eetzaal, er zat weinig tot geen smaak aan de sushi en het vlees was dan wel goed.
    Personeel was vriendelijk

4,9
  8. Top zaak.
    Goed eten.
    Vriendelijk personeel.
    Verder niks aan toe te voegen, ga er graag heen.

9. Siegfried kamphuis

Prima eten vriendelijk personeel

10. Een leuke plek om met je gezin te eten. Gezien de prijs is de kwaliteit prima, vriendelijke mensen, en leuke spelgelegenheid voor jonge kinderen. (voor mensen die ala cart verwachten, dit is het niet)

11. Lesley-ann Nebbeling

Prima eten, voor ieder wat wils!

12. Hans Boers

Lege Borden/glazen worden nauwelijks opgehaald.
    De Nederlandse kok loopt weg bij het eten maken om te roken.
    Het eten was wel goed voor elkaar maar de service eromheen was wat minder.

13. A. Grendelman

Lekker eten en vriendelijk personeel kom hier zeker weer terug

14. Nog nooit in zo een slechte wok gegeten.
    Ronduit smerig.
    Smaakloos.
    Amper keuze.
    Alles in bakken opgewarmd te vies om op te scheppen.

1,8
  15. Maja eshuis..mensink

Wij komen nu al jarenlang in dit prachtige restaurant de lindenberg, en de kwaliteit en service zijn altijd uitmuntend, we gaan er graag heen, ook de gastvrijheid is erg fijn.
    Goede kwaliteit van eten, en ruime keus. Ga zo door, de lindenberg!
    Tot gauw!

16. Het ziet er erg leuk uit met bijna alleen maar vriendelijk personeel.
    Het is alleen erg jammer dat als je om 19 uur komt eten, er alleen maar lege bakken en koud eten te krijgen is. Het lijkt erop dat ze het om 17 uur neerzetten en de hele avond kijken ze er niet naar om. Chinese specialiteiten waarvan de saus al aangekoekt in de schaal zit, patat wat koud en droog is. In de 2,5 uur dat wij daar hebben gezeten is er niks bijgevuld aan warme gerechten. Veel was al leeg.
    Gevraagd aan personeel of er nog gebakken kipschnitzel bij kwam omdat er alleen nog maar harde rest stukjes en een paar koude stukjes in de schaal lagen. De baas kwam er bij en deed net of hij gek was. Heb 3 keer gezegd dat het koud is en ik graag warme wil hebben. Hij zei een beetje geïrriteerd dat het dan wel gemaakt werd. 30 minuten later lag er nog niks in. Nogmaals gevraagd en diegene liep naar de keuken en kwam met de mededeling dat het er binnen 5 minuten aan kwam. 10 minuten later zat de baas om de bak heen te draaien. Ben er heen gelopen en gaan wachten tot het klaar was. Werd hij boos en zei dat wat er in lag vers was terwijl het hetzelfde was als 30 min geleden. Ook zei hij boos dat het niet koud kon zijn omdat het op een warmte plaat met warmte lamp erboven stond. De kip kwam eraan en werdt er boven op gegooid. Hij husselde wat en zei boos dit is vers. Het enige wat goed is was het eten van de grill en bakplaat. Een beetje jammer dat je veel betaald voor slecht eten. Wij gaan hier nooit weer heen en raden het zeker NIET aan. In de omgeving zijn genoeg restaurants die vele malen beter zijn als deze!

1,3
  17. Ik vind het heel lekker eten, wel een beetje druk omdat iedereen in 1 zaal zit en je daardoor soms goed je best moet doen om elkaar te verstaan. Wel zeer goed eten en veel keuze!

18. Erg lekker eten, goed personeel. Was onverwachts erg druk, spraken een medewerker en die bood hiervoor haar excuus meteen aan. Heel netjes allemaal.

19. Karin Leemhuis

20. De sushi bar was steeds leeg en andere producten waren ook vaak leeg.
    Weinig keuze in vlees.
    En de kinderafdeling was ook niet veel.
    Prijs kwaliteit verhouding vinden we niet kloppen

1,3
  21. Lotte Kamps

22. Restaurant is aardig prijzig voor het eten wat wordt aangeboden. Bij de wok wordt weinig saus gebruikt wat juist smaak geeft aan een gerecht.

Personeel bij de gril en bakplaten is niet bepaald vriendelijk, en gedraagt zich nonchalant en alsof het allemaal maar moet.

23. Goed en lekker gegeten voor een leuke prijs. Personeel is vriendelijk en vlot.

24. Waardeloos, personeel trekt t niet, lege schalen eten. Vies, slecht nooooit meer.

1,4
  25. Vanwege Corona erg weinig gasten wat de sfeer helaas niet ten goede kwam, maar desalniettemin werden het eten wederom prima verzorgd en was het personeel vriendelijk. Zeker tevreden.

26. Marinus Vos

Het ontvangst, gastvrijheid bediening en het eten: Sjapo. Super goed. Aanbevolen.

27. Hier pas gegeten, was allemaal erg lekker, alleen wel opeens erg druk met jongeren die overal heen vlogen en het bij het buffet erg druk werd en de anderhalve meter niet te doen was.
    Maar verder prima gegeten!

28. Fam Jonker-Peters

Heerlijk gegeten! Alles is keurig verzorgd een aanrader voor iedereen :)

29. De gene die ons in ontvangst nam was erg aardig en behulpzaam. De sfeer was niet fijn en je werd nagestaard door het personeel. Verder was het eten matig.

30. Niels ten Brinke

Vandaag 31 mei hebben wij een menu besteld en opgehaald ik zou daar mee door gaan want ik denk dat je dan meer verkoopt. Het eten wat we besteld hadden was echt heerlijk het is een aanrader.

Groetjes Niels ten Brinke.

31. Justin eilander

Erg leuk om met familie uit eten te gaan. Kinderen kunnen zich goed vermaken in de speelruimte. Eten is lekker en de prijs is netjes. Al meerdere keren hier gegeten. We komen zeker terug

32. Een familie

Slecht eten: aangebrand (grill, wok en bakplaat). Grote porties knoflook om de smaak te verhullen?! De nasi, bami en mihoen van zo'n slechte kwaliteit dat je er acuut buikpijn van kreeg. Overige eten (f)lauw of te doorgekookt. Vieze (plastic) borden en glazen. De chocolade fonteinen rondom smerig en de lepels te vies om aan te pakken. Personeel maakt er geen avondje uit van. Elke prijs is te hoog voor deze kwaliteit (groot bedrag afgetikt omdat we met een grote groep waren, zonde want friet van de frietboer was lekkerder geweest). Jammer hoor, locatie is prima nu nog de kwaliteit!

1,2
  33. Eten was goed.
    Vieze borden en glazen op halen erg matig.

4,3
  34. Anoniem

Op 12 juni werd ik 70 en hier gegeten. Opa’s en Oma’s je kunt hier met een gerust hart al je kleinkinderen naar toenemen! Er is volop te eten en te drinken voor alle leeftijden. Bv flesjes Fristi of Chocomel en smurfenijs voor de kleintjes en voor de rest werkelijk kun je het zo gek niet verzinnen of het is er qua drank of gerechten. En het ALLERFIJNSTE vond ik dat je normaal met elkaar kon praten omdat er geen muziek aan stond. 10 juli ga ik weer met verlate verjaarsvisite. En betreffende de opmerking over Social Deal: ik had daar ook vouchers van, maar toen zij bij binnenkomst zagen dat ik slecht ter been was werd ik gelijk naar de dichtstbijzijnde tafel bij de buffetten gebracht zonder te vragen, dus uit hun zelf! Dat vind ik ECHT klantvriendelijk!

35. Eten wat warm moet zijn is lauw tot koud en eten wat koud moet zijn is lauw. Toiletten waren gewoon vies het stonk er enorm.

3,9
  36. D van Slochteren

Het was jammer dat er GEEN enkele keer onze vieze borden opgehaald werden. Op het laatst hebben we ze maar iedere keer op de tafel naast ons neergezet.

37. Eten was slecht smaakte aangebrand was droog koud/lauw of keihard, borden waren niet schoon. Er was geen steer en de eigenaar oogt gestresst. Personeel oogt ongeinteresseerd. Eten wordt zo op het bord gekwakt. Met klachten wordt niets gedaan. Echt een vreetschuur waar de kwaliteit ver te zoeken is. De tijd niet volgemaakt en na een dicussie met de eigenaar de helft van het geld teruggekregen ipv een waardebon waarmee we toch niets zouden doen. Dit was veruit het slechtste wereldrestaurant tot nu toe.

2,6
  38. Tom 13 punten

In de maand maart daar gegeten, waren via socialdeal. Toen we lieten merken via de voucher dat we via een aanbieding zaten was de lol er snel af voor de eigenaar. Kortaf reageren en niet vriendelijk. Gasten na ons waren voor de volle pond en die werden heel vriendelijk gegroet en geholpen. Heel jammer dit, gast is gast lijkt mij! Eten was oke, stof lag wel op de vensterbanken en de stoelen waren aan vervanging toe. Al met al goed gegeten maar de rest eromheen dikke onvoldoende. Is wel eens beter geweest daar. Komen niet snel weer

39. Jan van Egteren

Zondag 22 december gegeten met de kinderen. (20Ers) goede kwaliteit, weer voldoende keus.
    Komen hier regelmatig, we zijn altijd zeer tevreden. Hebben de volgende reservering al weer staan.

40. Het was erg goede sfeer en personeel was erg aardig! Maar het eten was een beetje flauw veel gerechten niet allemaal prijs was daarom te duur.

41. vermaes

Erg veel keuze en erg lekker eten.

42. Wij hebben een goede ervaring. Prima eten aardig en behulpzaam personeel. En geweldige gastheer en gastvrouw, wij komen er regelmatig, wij hoeven niet naar een ander restaurant.

43. Al verschillende wereld restaurants bezocht, maar deze staat dik op 1. Jammer dat het voor ons te ver is maar wanneer we weer in de buurt zijn gaan we zeker weer. Goede keuze en goede kwaliteit tegen een betaalbare prijs. Vriendelijke service en ook belangrijk het is schoon.

44. John de Haan

45. Angelika

Vandaag 18 maart wezen eten super slecht ten eerste was het super druk.
    Het eten was koud.
    Veel dingen waren op.
    Weinig tot geen schone borden.
    Ook stond de baas iemand van zijn personeel af te blaffen in het bijzijn van alle gasten.
    En juist voor deze bediende een dikke duim voor zijn harde werk.
    Was het niet waard deze keer om er te gaan eten.

3,1
  46. Super lekker. Zorg voor de bereiding. Service prima. Sfeer mwah.

47. In het weekeind hier gegeten, het was erg druk, maar door de grote ruimte merk je hier tijdens het eten niet veel van. Bij de buffetten was ruim toegang, bij de wok ging het ook vlot, Het eten werd overal goed aangevuld, wij hebben geen lege bakken gezien. Kortom een top restaurant, wij hebben hier heerlijk gegeten, gezellige sfeer en aardig personeel. Ook wij vonden het uitstekend en hopen als we in die buurt zijn hier terug te komen.

48. Gisteren op uitnodiging (van familie die er bekend is) gegeten in de Lindenberg. Doordeweekse dag, niet erg druk maar in tegenstelling tot andere berichten waren alle bakken telkens goed gevuld. Ik ben bekend met deze vorm van(buffet) restaurants en moet concluderen dat deze echt bij de top hoort. Kwalitatief en kwantitatief erg goed. Nu hoef je niet van iedere tafel een verjaardagliedje te horen maar ja dat hoort er kennelijk ook bij. Ik vond het totaal uitstekend en als ik in de buurt ben, zal ik zeker weer aankomen. Een aanrader voor familiefeestjes waarvoor ze ook nog speciale aanbiedingen hebben.

49. Vanavond laat nog even bellen of men plaats had voor twee personen. Gelukkig konden wij op een gunstig tijd stip komen. Blikken van herkenning gelijk naar ons tafeltje gebracht. U komt hier vaker zei de eigenaar. Redelijk druk, gezellig, niet lang wachter bij de wok. Wij komen zeker terug.

50. Op een maandag wezen te eten, het was er niet druk. Desondanks was het buffet vaak niet aangevuld. Er stonden te veel lege bakken. Biefstukjes zijn geen biefstukjes maar bieflapjes zo dun. De kok vraagt ook niet naar de garing van het vlees, toen zelf maar gevraagd medium/rare. Dat snapte de kok niet hij kende alleen maar medium, rood en doorgebakken. Desserts zwaar onvoldoende overal het blikvocht nog bij, zo krijg je zeer snel zuur fruit. Schepijs heb ik niet durven pakken, zoveel soorten door elkaar heen gemixt en een vieze ijslepel. Eerste en de laatste keer. Er zijn kwalitatief veel betere All you can eat restaurants.

51. Prima restaurant.

Voor elk wat wils, zowel wok, grill, pizza, pannekoek, als het toetjes buffet zijn een aanrader.

52. Was er jaar niet geweest, maar kom er niet weer, moeilijk doen om gewoon bier te krijgen, voor tafel van 6 moet je 3 keer lopen, de bediening is wel vriendelijk en lijd onder het beleid van de eigenaars, ze zijn ook niet voor rede vatbaar, was er al niet gezellig en bepaalde dingen waren niet meer te krijgen, geld binnen en zo snel mogelijk weer op rotten, ga zo door.

53. Vanavond gegeten bij De Lindenberg, was ontzettend druk. Buffet bakken stonden vaak leeg en werd niet snel gevuld. Verschillende soorten vis niet meer te krijgen. Wij kwamen hier vrij regelmatig maar dit is nu de 3e keer dat het niet goed was. Ze waren totaal niet voorbereid op drukte: vis op, schalen leeg, vlees niet te eten erg taai. Vind het heel erg jammer dat het nu weer tegen valt. Wij eten hier voorlopig niet meer!! Erg jammer..

54. Het was erg heet in het restaurant terwijl het buiten niet heet was. Veel mensen zaten zwetend aan tafel! Niet fijn... Er hangt airco maar staat niet aan of doet het niet. Tevens zaten er veel mensen in de zon.
    Veel mensen geven dit aan. Maar er wordt niets mee gedaan helaas. Erg jammer.
    Eten wel prima maar voor ons niet weer!

5,9
  55. Harold van leussen

Zeer goed en vriendelijk
    Leuk voor de kinderen

56. Vriendelijke mensen, lekker gegeten! Zou er zo weer heen gaan!

57. Hellen Mulder

Wat is het toch een groot restaurant waar je alles kunt eten en vinden. Het is er met een groep als met 2 personen erg gezellig. Het personeel is echt vriendelijk en behulpzaam. Het eten goed aangevuld en vers.

58. Hier kun je lekker eten en drinken voor leuk geld.
    Het is wel groot, maar geen massale eet schuur.

59. Elisabeth

Wij komen niet meer terug: geen maggi in de ketjap saus (wok), botjes in de paling (chinees), niet gare stinkende worst (grill) en vieze droge krieltjes. Zelfs na klagen krijg je te horen dat jij je dag wel niet zou hebben, wat allerminst het geval was. we wilden juist een leuke dag gezellig en smakelijk afsluiten. daarnaast zaten er de remsporen in de toiletpot en was er sprake van een onder geplast toilet.

60. J. 498 punten

In vergelijk met een eerder bezoek vindt ik dat het achteruit is gegaan, Het eten wat vers bereid wordt is prima in orde. Eten van het buffet vindt ik minder. Saté en satésaus staan al wat langer waardoor het lauw en taai is geworden, evenals de verschillende soorten kip die er naast staan. IJs buffet is wel weer goed. Net als ons vorige bezoek waren de toiletten wederom niet schoon. Op de herentoilet was de enige pot' bevuild door ontlasting op de wc bril.
    Merkwaardig overigens dat er op het kaartje op tafel gevraagd wordt om positieve reacties te plaatsen op eet.nu. Van kritische punten kun je namelijk leren en jezelf verbeteren!

5,9
  61. Astrid Könst

Heerlijk eten, goed verzorgd. Je gaat snel te veel eten, omdat er veel keus is en alles lekker is.

62. Leuk restaurant, lekker eten, maar onvriendelijke bediening bij de tafels. De rest van het personeel was wel aardig.

6,7
  63. Vanavond gegeten bij De Lindenberg, het was heel erg slecht voor elkaar, nooit eerder meegemaakt in restaurant.
    Het bijvullen ging heel erg traag, bijvullen patat duurde lang, lasagne werd in de twee uur die wij er waren niet aangevuld terwijl het bordje er wel stond. Sommige dingen die warm moesten zijn waren koud.
    IJs was op, desserts waren er haast niet... Wokken heel erg druk, duurde erg lang en je krijgt niet wat je had besteld.
    Heb tussentijds klacht ingediend, men reageerde er helemaal haast niet op, de keuken kreeg de schuld, maar er was mijn inziens te weinig personeel. Toen we weggingen, gaf mijn man het ook nog aan, maar er werd nauwelijks op gereageerd. Dus voor mij niet meer, overigens waren wij niet de enige, er waren heel veel ontevreden klanten.
    Ga zo door met jullie slechte service Lindenberg.

64. Wij hadden er vaker gegeten maar de kwaliteit holt hard achteruit, jammer dat het niet meer is wat het geweest was.
    Het vlees lijkt wel afval en de biefstukjes zijn flinterdun. De groentes zijn niet gaar, zelfs niet beetgaar.
    De warme sausen zijn koud.
    Nu zit de wijn en bier bij de prijs inbegrepen, maar ze kunnen beter zorgen dat de kwaliteit weer omhoog gaat.
    Jammer, maar voor ons was dit de laatste keer.

65. Weinig keus. Droog vlees/doorbakken. Veel lawaai.

5,3
  66. fenny lunsing

Heerlijk gegeten. Heel veel keus. Vooral leuk om met een familie of vriendengroepje naar toe te gaan
    kleindochter van 12 vond het hemels. Echte smulpaap.

67. Bah, heb 10 keer betere woks gehad. En dan 31 euro vragen... Vlees van de plaat, hoe durf je het vlees te noemen.

68. Het vlees was koud en taai, de aardappeltjes zeer hard, appelmoes kwam letterlijk uit een pot van Lidl (niet dat daar iets mis mee is, maar staat raar). Samengevat een slechte ervaring met de Lindenberg.

69. Gezellige sfeer en lekker eten

70. Goed eten, goede bediening. Personeel in de bediening en de koks zeer vriendelijk. Alleen is er 1 nadeel: als je een paar minuten te laat weggaat mag je 3.50 per persoon bijbetalen en dat slaat nergens op. Personeel receptie is dan zeer onvriendelijk. Wordt ook niet gezegd dat je precies op tijd moet vertrekken anders moet je een boete betalen

71. Goed eten, maar de zaak is erg massaal.

72. Elke keer weer top. Goed gevuld en zeer uitgebreid buffet... voor elk wat wils, ook voor bijvoorbeeld vegetarisch. Prima service... vriendelijk personeel.

73. Goede ervaring. Fijn dat we in rustig deel zaten.

6,5
  74. Jim Howell

Vanaf de opening zijn wij jullie gasten. Zowel zonder als met aanhang. Leuk om onze verjaardagen te vieren met heel het gezin. Plaatsen dicht bij de speelhoek voor onze kleindochters. Wij komen zeker weer terug. Eten is goed, een vriendelijke ontvangst en vriendelijke bediening.

75. Jennifer

Hoe druk het ook is, de kwaliteit van het eten blijft goed. Ook is het zeldzaam dat een gerecht (tijdelijk) op is. Er is wat gerechten betreft voor ieder wat wils. Voor weinig geld kun je erg goed eten. De sfeer is gezellig en knus. Het personeel blijft altijd vriendelijk en staat voor je klaar. Ga zo door!

76. Vorige week wezen eten met familie, en is zeer goed bevallen, goed eten voor elk wat wils, goed klaargemaakt, vriendelijk personeel, en veel speelmogelijkheden voor de kinderen. Hier komen we zeker weer!

77. Heemskerk

Enige commentaar: bij invaliden toilet staat de steunbeugel rechtop en is niet naar beneden te krijgen en dus onbruikbaar. Erg lastig.

Kanttekening: als je met 2 personen komt eten krijg je een heel krap tafeltje toegewezen dat heel erg dicht op tafeltje van de buren staat. Wij vinden dat zo storend dat dat voor ons reden is om niet weer samen naar de lindenberg te gaan, erg jammer.

78. Voldoende loop-/eetruimte. Goede kwaliteit eten. Ruime keus. Schoon. Vriendelijk personeel!

79. Goed restaurant ook om de kinderen mee te nemen, er is voor iedereen wel iets wat hij lekker vind, vaak gaan we met een verjaardag er heen en daar wordt ook veel aandacht aan de jarige besteed, het wordt gevierd met vuurwerk en een klein presentje.

80. Annelies Van den Wildenberg

Is zeker voor herhaling vatbaar met het hele gezin. Super lekker, héél véél keuze en super gezellig.

81. Eten en drinken zo veel je wilt voor een goede prijs. Eten uit diverse landen en erg goed van smaak en bereid.

82. Zeer vriendelijk ontvangen, goede kwaliteit en alles zag en was heel lekker.

83. B 144 punten

Gegeten met een groepje. Eten was prima, veel keuze. De gastvrouw komt meerdere malen bij je tafel en is dan erg aanwezig. Dit vond ik erg irritant. De vrouw die de toiletten schoonmaakt maakt eerst de toiletten schoon en spoelt de doek vervolgens uit in de wasbak en veegt de spetters daarna rond de wasbak weg. Erg vies!!

5,7
  84. Hoekman

Goed eten en een goede service. Uitstekende en enorme keuze uit verschillende gerechten, zeker voor herhaling vatbaar.

85. R Soeliman

wij zijn hier al meerdere keren geweest. blijft favoriet. mooie ruime zit gedeelte. super veel keus aan eten en drinken. en een grote speelruimte voor de kinderen. personeel is ook vriendelijk. ga zo door!

86. H van nuil

Goed eten veel keus, alle soorten drinken zelf vers geperst.
    Heel gezellig en knus, goed en vriendelijk personeel, altijd tijd voor een praatje of vriendelijke lach. De prijs is goed, niet te duur. Is goed bereikbaar vlak bij afslag van een grote weg, en in een mooie bosrijke omgeving. Wij gaan er altijd met plezier naar toe.

87. Al diverse keren geweest. Steeds erg veel keus, prima sfeer, gastvrij. Aan de bereiding van de gerechten wordt veel aandacht besteed. Ook voor kinderen zeer geschikt.

88. Goed eten, toffe gastvrouw.

89. hieke metselaar

Wij hebben er al vaak gegeten, vooral op vrijdagavond met de kinderen. Ze vinden het erg lekker en vermaken zich prima. Er is veel keus en erg goed.

90. gerie klasens

Wij zijn al verschillende keren wezen eten bij de Lindenberg en we zijn vol lof. Goed verzorgd, vriendelijk personeel en erg lekker eten met heel veel keuze.

91. Ik ben er wel vaker geweest. Heel erg goed en top restaurant. Ik ben er super tevreden over, je wordt er gastvrij ontvangen.

92. van den elst

Onvriendelijke ontvangst. Naar een plek gebracht zonder uitleg (eerste keer hier). Tafel slecht afgeruimd. Geen lootje voor de verloting gehad, antwoord na navraag: "heb je wel gehad"!! Geen sfeer, vreet schuur!

Sorry maar nooit weer Lindenberg

93. Yvette Diets

Lekker, ruime keuze en perfect voor kinderen.

94. Saar en Jaap Merk

Super restaurant. Echt een topper. We eten daar geregeld. Veel keuze, heerlijk eten, goede sfeer, gastvrijheid, personeel beleefd erg goed. En betaalbaar.

95. Heerlijk gegeten en zoals gewoonlijk een snelle, nette bediening als men binnen komt en men goed uitlegt wat men kan doen/eten bij De Lindenberg.
    Kwaliteit is prima, goed en veel diverse landen waar het eten oorspronkelijk vandaan komt. Voor de kinderen is er ook meer dan genoeg om te kiezen.

96. Super restaurant, goed eten & goede service!
    Veel keuze - gast vrijheid en goede sfeer
    En niet onbelangrijk: voor een betaalbare prijs.

97. Ilonka Endeman

In het wereldrestaurant eten we altijd heerlijk! Ieder kan laten klaar maken waar hij zin in heeft. En door het loopje naar de koks tref je altijd weer een andere tafel schikking bij terug komst. Waardoor je weer contact hebt met andere mensen aan je tafel!

98. Yvonne Schimmel

Ontzettend lekker eten, erg gezellig, goede service, voor elk wat wils.

99. Geweldige service en goede sfeer, prima voor kinderen. We hebben er heerlijk gegeten!

100. Eten is redelijk, aantal keren wezen eten met een groep. Bakplaat lekker, buffetgerechten vaak op of niet heel warm. Sfeer is modern, moet je van houden. Ik vond het kil. Service is echter ronduit belachelijk, men dacht na een aanvaring (wij zijn toen maar elders gaan eten) dat een bepaalde recensie door mij was geschreven. Hebben mij hierover meerdere malen boos en schreeuwende gebeld en gedreigd met een advocaat inschakelen om mij aansprakelijk te stellen voor gederfde inkomsten als ik die recensie (die dus niet van mij was) niet zou aanpassen. Overigens alle correspondentie bewaard. Jammer dat ze dit zo hebben aangepakt, nu voel ik mij genoodzaakt alsnog een recensie te schrijven. Ik ga hier in ieder geval niet weer heen. Jammer.

Volgende pagina