De Lindenberg in Ommen

1241190287 51
1358482030 61
1420577659 84
1461974744 87

1. Het was erg goede sfeer en personeel was erg aardig! Maar het eten was een beetje flauw veel gerechten niet allemaal prijs was daarom te duur.

2. vermaes

Erg veel keuze en erg lekker eten.

3. Wij hebben een goede ervaring. Prima eten aardig en behulpzaam personeel. En geweldige gastheer en gastvrouw, wij komen er regelmatig, wij hoeven niet naar een ander restaurant.

4. Al verschillende wereld restaurants bezocht, maar deze staat dik op 1. Jammer dat het voor ons te ver is maar wanneer we weer in de buurt zijn gaan we zeker weer. Goede keuze en goede kwaliteit tegen een betaalbare prijs. Vriendelijke service en ook belangrijk het is schoon.

5. John de Haan

6. Angelika

Vandaag 18 maart wezen eten super slecht ten eerste was het super druk.
    Het eten was koud.
    Veel dingen waren op.
    Weinig tot geen schone borden.
    Ook stond de baas iemand van zijn personeel af te blaffen in het bijzijn van alle gasten.
    En juist voor deze bediende een dikke duim voor zijn harde werk.
    Was het niet waard deze keer om er te gaan eten.

7. Super lekker. Zorg voor de bereiding. Service prima. Sfeer mwah.

8. In het weekeind hier gegeten, het was erg druk, maar door de grote ruimte merk je hier tijdens het eten niet veel van. Bij de buffetten was ruim toegang, bij de wok ging het ook vlot, Het eten werd overal goed aangevuld, wij hebben geen lege bakken gezien. Kortom een top restaurant, wij hebben hier heerlijk gegeten, gezellige sfeer en aardig personeel. Ook wij vonden het uitstekend en hopen als we in die buurt zijn hier terug te komen.

9. Gisteren op uitnodiging (van familie die er bekend is) gegeten in de Lindenberg. Doordeweekse dag, niet erg druk maar in tegenstelling tot andere berichten waren alle bakken telkens goed gevuld. Ik ben bekend met deze vorm van(buffet) restaurants en moet concluderen dat deze echt bij de top hoort. Kwalitatief en kwantitatief erg goed. Nu hoef je niet van iedere tafel een verjaardagliedje te horen maar ja dat hoort er kennelijk ook bij. Ik vond het totaal uitstekend en als ik in de buurt ben, zal ik zeker weer aankomen. Een aanrader voor familiefeestjes waarvoor ze ook nog speciale aanbiedingen hebben.

10. Vanavond laat nog even bellen of men plaats had voor twee personen. Gelukkig konden wij op een gunstig tijd stip komen. Blikken van herkenning gelijk naar ons tafeltje gebracht. U komt hier vaker zei de eigenaar. Redelijk druk, gezellig, niet lang wachter bij de wok. Wij komen zeker terug.

11. Op een maandag wezen te eten, het was er niet druk. Desondanks was het buffet vaak niet aangevuld. Er stonden te veel lege bakken. Biefstukjes zijn geen biefstukjes maar bieflapjes zo dun. De kok vraagt ook niet naar de garing van het vlees, toen zelf maar gevraagd medium/rare. Dat snapte de kok niet hij kende alleen maar medium, rood en doorgebakken. Desserts zwaar onvoldoende overal het blikvocht nog bij, zo krijg je zeer snel zuur fruit. Schepijs heb ik niet durven pakken, zoveel soorten door elkaar heen gemixt en een vieze ijslepel. Eerste en de laatste keer. Er zijn kwalitatief veel betere All you can eat restaurants.

12. Prima restaurant.

Voor elk wat wils, zowel wok, grill, pizza, pannekoek, als het toetjes buffet zijn een aanrader.

13. Was er jaar niet geweest, maar kom er niet weer, moeilijk doen om gewoon bier te krijgen, voor tafel van 6 moet je 3 keer lopen, de bediening is wel vriendelijk en lijd onder het beleid van de eigenaars, ze zijn ook niet voor rede vatbaar, was er al niet gezellig en bepaalde dingen waren niet meer te krijgen, geld binnen en zo snel mogelijk weer op rotten, ga zo door.

14. Vanavond gegeten bij De Lindenberg, was ontzettend druk. Buffet bakken stonden vaak leeg en werd niet snel gevuld. Verschillende soorten vis niet meer te krijgen. Wij kwamen hier vrij regelmatig maar dit is nu de 3e keer dat het niet goed was. Ze waren totaal niet voorbereid op drukte: vis op, schalen leeg, vlees niet te eten erg taai. Vind het heel erg jammer dat het nu weer tegen valt. Wij eten hier voorlopig niet meer!! Erg jammer..

15. Het was erg heet in het restaurant terwijl het buiten niet heet was. Veel mensen zaten zwetend aan tafel! Niet fijn... Er hangt airco maar staat niet aan of doet het niet. Tevens zaten er veel mensen in de zon.
    Veel mensen geven dit aan. Maar er wordt niets mee gedaan helaas. Erg jammer.
    Eten wel prima maar voor ons niet weer!

16. Harold van leussen

Zeer goed en vriendelijk
    Leuk voor de kinderen

17. Vriendelijke mensen, lekker gegeten! Zou er zo weer heen gaan!

18. Hellen Mulder

Wat is het toch een groot restaurant waar je alles kunt eten en vinden. Het is er met een groep als met 2 personen erg gezellig. Het personeel is echt vriendelijk en behulpzaam. Het eten goed aangevuld en vers.

19. Hier kun je lekker eten en drinken voor leuk geld.
    Het is wel groot, maar geen massale eet schuur.

20. Elisabeth

Wij komen niet meer terug: geen maggi in de ketjap saus (wok), botjes in de paling (chinees), niet gare stinkende worst (grill) en vieze droge krieltjes. Zelfs na klagen krijg je te horen dat jij je dag wel niet zou hebben, wat allerminst het geval was. we wilden juist een leuke dag gezellig en smakelijk afsluiten. daarnaast zaten er de remsporen in de toiletpot en was er sprake van een onder geplast toilet.

21. In vergelijk met een eerder bezoek vindt ik dat het achteruit is gegaan, Het eten wat vers bereid wordt is prima in orde. Eten van het buffet vindt ik minder. Saté en satésaus staan al wat langer waardoor het lauw en taai is geworden, evenals de verschillende soorten kip die er naast staan. IJs buffet is wel weer goed. Net als ons vorige bezoek waren de toiletten wederom niet schoon. Op de herentoilet was de enige pot' bevuild door ontlasting op de wc bril.
    Merkwaardig overigens dat er op het kaartje op tafel gevraagd wordt om positieve reacties te plaatsen op eet.nu. Van kritische punten kun je namelijk leren en jezelf verbeteren!

22. Astrid Könst

Heerlijk eten, goed verzorgd. Je gaat snel te veel eten, omdat er veel keus is en alles lekker is.

23. Leuk restaurant, lekker eten, maar onvriendelijke bediening bij de tafels. De rest van het personeel was wel aardig.

24. Vanavond gegeten bij De Lindenberg, het was heel erg slecht voor elkaar, nooit eerder meegemaakt in restaurant.
    Het bijvullen ging heel erg traag, bijvullen patat duurde lang, lasagne werd in de twee uur die wij er waren niet aangevuld terwijl het bordje er wel stond. Sommige dingen die warm moesten zijn waren koud.
    IJs was op, desserts waren er haast niet... Wokken heel erg druk, duurde erg lang en je krijgt niet wat je had besteld.
    Heb tussentijds klacht ingediend, men reageerde er helemaal haast niet op, de keuken kreeg de schuld, maar er was mijn inziens te weinig personeel. Toen we weggingen, gaf mijn man het ook nog aan, maar er werd nauwelijks op gereageerd. Dus voor mij niet meer, overigens waren wij niet de enige, er waren heel veel ontevreden klanten.
    Ga zo door met jullie slechte service Lindenberg.

25. Wij hadden er vaker gegeten maar de kwaliteit holt hard achteruit, jammer dat het niet meer is wat het geweest was.
    Het vlees lijkt wel afval en de biefstukjes zijn flinterdun. De groentes zijn niet gaar, zelfs niet beetgaar.
    De warme sausen zijn koud.
    Nu zit de wijn en bier bij de prijs inbegrepen, maar ze kunnen beter zorgen dat de kwaliteit weer omhoog gaat.
    Jammer, maar voor ons was dit de laatste keer.

26. Weinig keus. Droog vlees/doorbakken. Veel lawaai.

27. fenny lunsing

Heerlijk gegeten. Heel veel keus. Vooral leuk om met een familie of vriendengroepje naar toe te gaan
    kleindochter van 12 vond het hemels. Echte smulpaap.

28. Bah, heb 10 keer betere woks gehad. En dan 31 euro vragen... Vlees van de plaat, hoe durf je het vlees te noemen.

29. Het vlees was koud en taai, de aardappeltjes zeer hard, appelmoes kwam letterlijk uit een pot van Lidl (niet dat daar iets mis mee is, maar staat raar). Samengevat een slechte ervaring met de Lindenberg.

30. Gezellige sfeer en lekker eten

31. Goed eten, goede bediening. Personeel in de bediening en de koks zeer vriendelijk. Alleen is er 1 nadeel: als je een paar minuten te laat weggaat mag je 3.50 per persoon bijbetalen en dat slaat nergens op. Personeel receptie is dan zeer onvriendelijk. Wordt ook niet gezegd dat je precies op tijd moet vertrekken anders moet je een boete betalen

32. Goed eten, maar de zaak is erg massaal.

33. Elke keer weer top. Goed gevuld en zeer uitgebreid buffet... voor elk wat wils, ook voor bijvoorbeeld vegetarisch. Prima service... vriendelijk personeel.

34. Goede ervaring. Fijn dat we in rustig deel zaten.

35. Vanaf de opening zijn wij jullie gasten. Zowel zonder als met aanhang. Leuk om onze verjaardagen te vieren met heel het gezin. Plaatsen dicht bij de speelhoek voor onze kleindochters. Wij komen zeker weer terug. Eten is goed, een vriendelijke ontvangst en vriendelijke bediening.

36. Jennifer

Hoe druk het ook is, de kwaliteit van het eten blijft goed. Ook is het zeldzaam dat een gerecht (tijdelijk) op is. Er is wat gerechten betreft voor ieder wat wils. Voor weinig geld kun je erg goed eten. De sfeer is gezellig en knus. Het personeel blijft altijd vriendelijk en staat voor je klaar. Ga zo door!

37. Vorige week wezen eten met familie, en is zeer goed bevallen, goed eten voor elk wat wils, goed klaargemaakt, vriendelijk personeel, en veel speelmogelijkheden voor de kinderen. Hier komen we zeker weer!

38. Heemskerk

Enige commentaar: bij invaliden toilet staat de steunbeugel rechtop en is niet naar beneden te krijgen en dus onbruikbaar. Erg lastig.

Kanttekening: als je met 2 personen komt eten krijg je een heel krap tafeltje toegewezen dat heel erg dicht op tafeltje van de buren staat. Wij vinden dat zo storend dat dat voor ons reden is om niet weer samen naar de lindenberg te gaan, erg jammer.

39. Voldoende loop-/eetruimte. Goede kwaliteit eten. Ruime keus. Schoon. Vriendelijk personeel!

40. Goed restaurant ook om de kinderen mee te nemen, er is voor iedereen wel iets wat hij lekker vind, vaak gaan we met een verjaardag er heen en daar wordt ook veel aandacht aan de jarige besteed, het wordt gevierd met vuurwerk en een klein presentje.

41. Annelies Van den Wildenberg

Is zeker voor herhaling vatbaar met het hele gezin. Super lekker, héél véél keuze en super gezellig.

42. Eten en drinken zo veel je wilt voor een goede prijs. Eten uit diverse landen en erg goed van smaak en bereid.

43. Zeer vriendelijk ontvangen, goede kwaliteit en alles zag en was heel lekker.

44. B 97 punten

Gegeten met een groepje. Eten was prima, veel keuze. De gastvrouw komt meerdere malen bij je tafel en is dan erg aanwezig. Dit vond ik erg irritant. De vrouw die de toiletten schoonmaakt maakt eerst de toiletten schoon en spoelt de doek vervolgens uit in de wasbak en veegt de spetters daarna rond de wasbak weg. Erg vies!!

45. Hoekman

Goed eten en een goede service. Uitstekende en enorme keuze uit verschillende gerechten, zeker voor herhaling vatbaar.

46. R Soeliman

wij zijn hier al meerdere keren geweest. blijft favoriet. mooie ruime zit gedeelte. super veel keus aan eten en drinken. en een grote speelruimte voor de kinderen. personeel is ook vriendelijk. ga zo door!

47. H van nuil

Goed eten veel keus, alle soorten drinken zelf vers geperst.
    Heel gezellig en knus, goed en vriendelijk personeel, altijd tijd voor een praatje of vriendelijke lach. De prijs is goed, niet te duur. Is goed bereikbaar vlak bij afslag van een grote weg, en in een mooie bosrijke omgeving. Wij gaan er altijd met plezier naar toe.

48. Al diverse keren geweest. Steeds erg veel keus, prima sfeer, gastvrij. Aan de bereiding van de gerechten wordt veel aandacht besteed. Ook voor kinderen zeer geschikt.

49. Goed eten, toffe gastvrouw.

50. hieke metselaar

Wij hebben er al vaak gegeten, vooral op vrijdagavond met de kinderen. Ze vinden het erg lekker en vermaken zich prima. Er is veel keus en erg goed.

51. gerie klasens

Wij zijn al verschillende keren wezen eten bij de Lindenberg en we zijn vol lof. Goed verzorgd, vriendelijk personeel en erg lekker eten met heel veel keuze.

52. Ik ben er wel vaker geweest. Heel erg goed en top restaurant. Ik ben er super tevreden over, je wordt er gastvrij ontvangen.

53. van den elst

Onvriendelijke ontvangst. Naar een plek gebracht zonder uitleg (eerste keer hier). Tafel slecht afgeruimd. Geen lootje voor de verloting gehad, antwoord na navraag: "heb je wel gehad"!! Geen sfeer, vreet schuur!

Sorry maar nooit weer Lindenberg

54. Yvette Diets

Lekker, ruime keuze en perfect voor kinderen.

55. Super restaurant. Echt een topper. We eten daar geregeld. Veel keuze, heerlijk eten, goede sfeer, gastvrijheid, personeel beleefd erg goed. En betaalbaar.

56. Heerlijk gegeten en zoals gewoonlijk een snelle, nette bediening als men binnen komt en men goed uitlegt wat men kan doen/eten bij De Lindenberg.
    Kwaliteit is prima, goed en veel diverse landen waar het eten oorspronkelijk vandaan komt. Voor de kinderen is er ook meer dan genoeg om te kiezen.

57. Super restaurant, goed eten & goede service!
    Veel keuze - gast vrijheid en goede sfeer
    En niet onbelangrijk: voor een betaalbare prijs.

58. Ilonka Endeman

In het wereldrestaurant eten we altijd heerlijk! Ieder kan laten klaar maken waar hij zin in heeft. En door het loopje naar de koks tref je altijd weer een andere tafel schikking bij terug komst. Waardoor je weer contact hebt met andere mensen aan je tafel!

59. Echt een wereldrestaurant, wat een keuze en gastvrijheid en het smaakt ook echt super. Ik ben er goed tevreden over en de familie ook. Echt een dikke 10. Ga zo door.

60. Yvonne Schimmel

Ontzettend lekker eten, erg gezellig, goede service, voor elk wat wils.

61. Geweldige service en goede sfeer, prima voor kinderen. We hebben er heerlijk gegeten!

62. Eten is redelijk, aantal keren wezen eten met een groep. Bakplaat lekker, buffetgerechten vaak op of niet heel warm. Sfeer is modern, moet je van houden. Ik vond het kil. Service is echter ronduit belachelijk, men dacht na een aanvaring (wij zijn toen maar elders gaan eten) dat een bepaalde recensie door mij was geschreven. Hebben mij hierover meerdere malen boos en schreeuwende gebeld en gedreigd met een advocaat inschakelen om mij aansprakelijk te stellen voor gederfde inkomsten als ik die recensie (die dus niet van mij was) niet zou aanpassen. Overigens alle correspondentie bewaard. Jammer dat ze dit zo hebben aangepakt, nu voel ik mij genoodzaakt alsnog een recensie te schrijven. Ik ga hier in ieder geval niet weer heen. Jammer.

63. Bediening is prima, eten is aardig en prijs is best o.k. Sanitair was smerig!

64. Tycho marsman

Eerste keer maar was erg lekker en erg gezellig

65. marjan herbers

We werden gastvrij ontvangen, heel mooi restaurant, eten was uitstekend en heel gevarieerd! Dit restaurant is voor herhaling vatbaar.

67. Heerlijk (lees ook: veel) gegeten voor een betaalbare prijs. Zeer leuke ontvangst en goed gastvrouwschap. Voor herhaling vatbaar, complimenten!

68. Goede ontvangst, duidelijke uitleg, goed geregeld voor de kinderen, veel assortimenten en heerlijk gegeten. Goed en beleefd personeel.

69. Zeer geschikt voor alle leeftijden, super goede ontvangst, erg gastvriendelijke spontane bediening en zeker voor herhaling vatbaar. Daarom geef ik een 10+.

70. Ontvangst prima, eerst betalen en vervolgens word je vriendelijk naar de door jou gereserveerde tafel gebracht. De keuze is enorm, je loopt zelf rond en kunt pakken wat je wilt. Stukje vlees of wok kun je bestellen bij het daarvoor bestemde keukeneiland, en zo vaak als je wilt. Zolang de tijd loopt, je betaalt van te voren immers voor 2 of 2/5 uur. Eten smaakt allemaal prima, en is aan te bevelen voor diegene die lekker en veel wil eten. Echter als je er in het weekend komt is het een heksenketel qua drukte, en een hoop lawaai. Harstikke gezellig als je eens met de familie of vriendengroep een lekker hapje wilt eten. Maar wil je rustig dineren, dan is dit wellicht niet de plek. Over het algemeen een prima zaak.

71. Groot assortiment met lekker eten, goede service, tegen een betaalbare prijs, voor herhaling vatbaar.

72. Linderberg Wereldrestaurant Ommen: Het eten is goed, alleen op een zaterdag avond is om 21:45 alles opgeruimd en kun je bijna niets meer van de toetjes buffet halen. Om 22:30 was alles opgeruimd!

(Betaald tot 22:30)

73. In het wereldrestaurant al diverse malen gegeten. Zeer klantvriendelijk personeel, zeer uitgebreide keuzes in voor-, hoofd-, en nagerechten. Prijs-kwaliteit uitstekend.

74. Plakkerige vloer in het restaurant. Eten was redelijk goed. De grill is beter dan de wok.

75. Peter Veldmaat

Top restaurant. Heerlijk eten tegen een redelijke prijs. Enorm assortiment met kwalitatief hoogwaardige producten. Vriendelijke bediening. Aanrader. We komen zeker terug. Prima om zowel met z'n tweeën of met een grote groep te eten.

76. Afgelopen donderdag hier heerlijk gegeten met familie. Alles was geweldig. Het personeel, de koks, het eten, de sfeer. Als je van lekker en veel eten houd, moet je dit restaurant zeker een keer proberen. Wij komen zeker nog vaker terug.

77. Chantal

Gisteravond hier gezellig gegeten. We werden erg vriendelijk ontvangen. Het eten was echt heerlijk en heel gevarieerd. Ook de koks waren erg vriendelijk en behulpzaam.

Jammer dat we niet meer op konden, het zag er allemaal zo lekker uit. Echt een aanrader, zeker de moeite waard!!

78. Vanavond hier geweest voor m'n opa zijn 80e verjaardag, werden vriendelijk ontvangen, alles werd duidelijk uitgelegd, hoe het in elkaar zit, de gerechten, en wat alles precies is! Personeel zelf is ook zeer vriendelijk. Mooie inrichting, goed eten, en super schoon! Ja, het is best druk, maarja.. Alcohol met een oplaadpaar pasje is toch echt wel een pluspunt! Om kort te zijn: Een goede aanrader, super eten, en vriendelijk personeel!

79. Gisteren hier gegeten. Ontvangst was zeer slecht en onbeschoft zijn we aan een tafel gezet. Nog nooit zoiets meegemaakt in een restaurant. Sfeer in restaurant is niet gezellig, lijkt of je in een kantine zit te eten. Vers gebakken vis is lekker, salades vallen tegen. Eerst betalen en dan eten en alcohol met een oplaadbaar pasje is een raar en onvriendelijk concept.

80. Wat een super restaurant. We hebben heerlijk gegeten. Eerst hebben we de kinderen laten eten, daarna gingen hun spelen in de speelkelder en konden wij heerlijk genieten van al het heerlijke eten. Genoeg keuze voor iedereen. En we hadden voor 2 uur gereserveerd en dat heb je wel nodig met kinderen erbij. Voldaan en zeer tevreden verlieten wij De Lindenberg.

81. Wij hebben heerlijk gegeten 14 dec samen met de kinderen, het was onze trouwdag. Het was in 1 woord geweldig, wij komen zeker terug.

82. Wat een geweldig lekkere avond hebben we gehad! Genoten van het heerlijke eten. Sinds kort nieuwe eigenaren op en wat een verandering! Gaan hier zeker nog vaker eten!

83. Gerard Corbier

Tijdens een 50 jarig huwelijk van kennissen gegeten. Niet echt onder de indruk van de gerechten. Het ziet smakelijker uit dan het daadwerkelijk is. Niet slecht maar ook niet een echte aanrader. Beetje in de tijd blijven hangen. Werd wel vlot en voldoende aangevuld en de service m.b.t. de drankjes was gewoon prima.

84. Familie de Boer, Dedemsvaart

Afgelopen week met wat familie ons 50-jarig huwelijk gevierd met een etentje. Heerlijk! Wat jammer dat we niet meer op konden. Het deed ons zeer om te zien, dat er zoveel van die smakelijk uitziende groentenschotels overbleef.
    Wij vonden de bediening erg voorkomend en vriendelijk.

85. Hier met mijn schoonfamilie wezen eten (lopend buffet), voor de 60-jarige bruiloft van opa en oma. Eten was erg lekker, bediening hadden we niet zo zeer, maar aan het begin werd goed en vriendelijk uitgelegd wat alles was, werd tussentijds nog gevraagd of alles naar wens was en er waren mogelijkheden te over om je glas te laten bijvullen. Al met al, goed naar mijn zin gehad hier.

86. Samen met mijn zus hebben wij er het afgelopen jaar meer keren gegeten. Wij vinden het eten fantastisch en de bediening is uitstekend.

Zeker de moeite waard om hier te gaan eten!

87. Bert-Jan

88. Heerlijk gegeten, prijs kwaliteit verhouding was goed.
    Gastheer was zeer vriendelijk en vrolijk.
    Ik kom zeker weer.

89. Het viel ons zwaar tegen. Het eten was bagger en ook nog eens veel te duur. De bediening was niet vriendelijk en er was geen prettige sfeer. Niet voor herhaling vatbaar dus!

1,1
  90. afgelopen weekend heerlijk gegeten, vriendlijk en ervaren bediening. Ook mooi restaurant

91. Heerlijk gegeten. Vooral prijs/kwaliteit-verhouding is perfect!

92. het kan bijna niet slechter,waardeloze kok nare ambiance.

93. Factor50

Sluit me bij Jan en Rietje aan. Niet voor herhaling vatbaar.

94. jan en rietje uit vollenhove

matige bediening,matige keuken matig bedrijf koud bedrijf