Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ommen verdeeld zijn.

1. Nederlands Ommen

Ruben Strating

Zeer vriendelijk personeel het eten was heerlijk en de prijs goed.
    Een heerlijke avond gehad.

huibert de kreek

Zaterdag 13 januari gezellig met familie gegeten. Had een tompouce bestel met geitenkaas.
    De tompouce bestond uit 3 stukjes toast met een mengsel van een roomkaas met wat kruiden. Totale waarde wekelijk nog geen 2 euro. Toen ik vroeg aan de serveerder of hij wist wat een tompouce was. Merkte hij op dat wat ik nu voor mij had staan een tompouce was. Ik zei dat hij dan met koningsdag zeker geen hema tompouce ooit had gegeten. Ik heb hem gevraagd de chef hierover in te lichten en graag zijn opmerking te willen horen. De chef kwam en hield vol dat het een tompouce was en dat hij de geitenkaas zou tonen. Ik ben mee gelopen naar achter en hem versteld dat een tompouce van bladerdeeg wordt gemaakt holland of frans getourd. Hij liet ook de verpakte Bettine kaas zien. Ze serveren ook bij de Penna patat. Huisgerookte zalm Botervis fillet? Al met al de kaart vraagt wel om aanpassingen die de lading wel dekt.

4. Snackbar Ommen
  5. Nederlands Ommen

Gezellig eetcafé met een gemoedelijke sfeer. Bediening is ook op eetcafé niveau maar dat is juist prima. Afgelopen jaren zo nu en dan hier gegeten. We hebben alleen nu wel het idee dat het langzaam achteruit gaat. Snackbar ernaast levert de friet, waarom niet de friet daar laten en in het restaurant Vlaamse friet o.i.d. serveren. De broccoli was doorgekookt terwijl groente best een beetje een beet mag hebben. Dressing over de salade deed afbreuk. Gebakken aardappeltjes waren niet gebakken maar opgewarmd. Zoete aardappel was verbrand. Spareribs hingen er tegenaan.
    Had allemaal niet gehoeven als er in de keuken wat meer aandacht aan gegeven wordt. Al met al ruimte voor verbetering. Ik hoop dat ze wel weer de weg terug vinden omdat we hier altijd graag kwamen.

Evert Wetering

De stoelen zijn te hoog tov de tafels je zit bijna vast onder de tafel.
    Het voorgerecht was goed.
    Het hoofdgerecht was goed behalve de Vlaamse friet zo hard gebakken dat je er.
    Met de vork er niet in kwam.
    Hoofdgerecht kleine hoeveelheid.

Gelet op de prijs had ik meer verwacht.
    We eten regelmatig in restaurants maar prijs kwaliteit staat niet in verhouding.
    Kortom te duur TANTE POS.
    Wij komen voorlopig niet meer eten.

Gezellig team en aangename service, eet smakelijk.

Wij hebben ons 40 jarig huwelijk gevierd op 16 dec en het was prima voor elkaar de gasten waren allemaal zeer tevreden het buffet was ook lekker en uitgebreid zeer de moeite waard om daar een feest te houden.

9. Nederlands Ommen

John jansen

We hebben heelijk genoten van ons etentje bij spoor 7 in ommen.
    Snelle bediening en vriendelijk.
    Sfeervolle aankleding altijd een warm ontvangst.
    We hadden een 3 gangen keuzemenu die was goed verzorgd.
    Spoor 7 is dus zeker een aanrader.

Super gegeten en erg veel voor wat je betaald! Heerlijk genoten, een echte aanrader :)

Wat een vriendelijke bediening!! We wilde graag wat eten voor ontbijt. De keuken ging pas over een uur openen maar de serveerster ging vragen of we toch al wat konden eten. Dat kon en super lekker hoor. Service waar de horeca in Noord Holland nog wat van kan leren! Dank en fijne jaarwisseling

Wij zijn 2de kerstdag bij Tante Pos geweest met de hele familie, 12 volwassenen en 4 kinderen.
    Het eten was heel goed, wat er door sommigen werd gemist was de groente, dat had wel een beetje meer mogen zijn. Zelf had ik hertenfilet met rodekool en aardappelpuree en had dus een prima hoeveelheid groente.
    Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook de kinderen kregen de ruimte om zich te vermaken en hebben zich dan ook niet verveeld.
    De prijs kwaliteit was ook uitstekend, je krijgt er echt waar voor je geld.
    Ik vindt Tante Post echt een aanrader! Ik zou er zelf ook zo weer heen gaan.

13. Italiaans Ommen

Anders Vink

Erg lekker en een vlotte bediening!

14. Nederlands Ommen

Sam Berman

Hartelijke ontvangst en bediening, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Eten is royaal en smaakvol. Heerlijke zelfgemaakte rabarber. Knusse sfeer. Beslist een aanrader.

We hebben hier heerlijk geluncht met kerst, ontspannen en sfeervolle ambiance.
    Vriendelijk personeel en hebben niet het gevoel gehad dat er ruimte moest worden gemaakt voor de "volgende ronde"…
    Kwaliteit eten uitstekend!

Zoals gewoonlijk was het weer geweldig. Er werd gehoor gegeven aan onze voorkeur bij reservering voor een bepaalde tafel. Personeel zeer klantvriendelijk en eten weer zeer goed. Zou zo niet weten welk restaurant in Ommen Tante Pos kan overtreffen. Hebben wij nog niet gevonden.

Super lekker gegeten een 4 gangen verassingsmenu en elke gang was ook een echte verrukkelijke verassing! Absoluut een aanrader!

Wij hebben genoten van het heerlijke 5 gangen verrassingsmenu, het gezellig restaurant en erg vriendelijke bediening. Een aanrader dit restaurant.

Top restaurant met top eten!

Gisteren een heerlijke hamburger met verse patatjes gegeten.
    Het eten was bovengemiddeld en de bediening krijgt een 11

Heerlijk gegeten, prima bediening en een mooi plekje!

22. Nederlands Ommen

Bianca

Tante pos helemaal top.
    Vier gangen verrassingsmenu gehad smaakte zeer goed. Wij hadden een paar wensen kenbaar gemaakt voor wat betreft wat wel en wat niet. Hier is goed op in gespeeld. Bediening en bereiding op hoog niveau. Kortom een aanrader.

Gerry de Vries

We hebben samen met vrienden gegeten bij Tante Pos. In totaal met 4 personen. Alles klopte, goede bediening, heerlijk eten, fijne sfeer en prima kwaliteit/prijs verhouding.
    We komen zeker terug bij Tante Pos.

Het wolvenbuffet is echt een aanrader.
    Zo veel verschillende soorten Hollandse gerechten. Eigenlijk te veel om in 1 avond te proberen, maar het is zeker gelukt. Het was allemaal super goed van smaak.
    De sfeer en het personeel ik zeg 👍
    Bedankt voor een geslaagde avond.

Chen Yee & Piet

We hebben met vrienden het wolvenbuffet genomen.

Nou we keken onze ogen uit. We hebben van alles geprobeerd.

Het smaakte perfect niet flauw ofzo.
    Ik nam als eerst een groentesoepje. Meestal is het meer bouillon dan inhoud, maar hier schepten je een keer op en het zat vol met groenten en vlees. Echt perfect en het smaakte heerlijk👍

Wil niet overdreven doen, maar ik zou zeggen ga er is heen en ervaar hetzelfde als wat wij hebben ervaren.

Wij zeggen bedankt hongerige wolf een smakende avond 👍👍

Jolanda Hendriks

Erg gezellig restaurant, eten was heerlijk, we hadden het wolvenbuffet. Alles was top.

Goed en lekker eten, snelle service en leuk, hard werkend personeel
    Top

30. Surinaams Ommen