Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ommen verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Ommen

V. Huibers

De bediening was prima. Vriendelijk. Sfeer gezellig maar was rustig, omdat t doordeweekse dag was. Drinken en eten voldoende keuze.

2. Supergezellige eetgelegenheid en echt waar voor je geld. Boerenkipschnitzel is een echte aanrader… ook voor grote eters zoals ik. Als je het niet op kan, pakken ze het voor je in.

3. "what a mistaken to maken", zoals de italiano in de serie alo alo al zei. Ik dacht een heerlijke traktatie te krijgen met een lendebiefstuk voor 35,-. Het bord was goed zichtbaar rondom het stuk zenig vlees zonder smaak of behandeling om het iets malser dan taai te maken. Paar plukjes salade en wat patatjes. Volgende keer weer lekker zelf koken. I can do better than that.
    Alweer een tijdje geleden, maar niet meer terug geweest, en nog spijt dat ik de 1e keer ben gegaan. Sorry guys, de snackbar had me happier gemaakt.

2,4
  4. Marieke Vd Bos

5. Marianne Samsen

Zaterdag een heerlijk patatje gegeten in deze gezellige ambiance.
    Wat een bijzonder aardig personeel, zelfs nog een gratis kopje thee en koffie ontvangen.
    Wij komen zeker terug.

6. De sfeer was prima, de entourage ook. De bediening was helaas wat onervaren en bovendien erg jong.

Het eten was helaas te duur qua kwaliteits/prijs verhouding. Het eten viel ons erg tegen. De lasagne was een te kleine portie met te weinig smaak. De pasta (glutenvrij) was niet al dente. De carbonara saus was sompig met veel kaassaus smaak. Het glas witte wijn was heerlijk maar erg magertjes qua portie! Weet de bediening überhaupt hoe dat hoort vroegen wij ons af. Het kwam in ieder geval klantonvriendelijk over.

Jammer deze ervaring, voor ons helaas niet voor herhaling vatbaar !

1,5
  7. Marcel van Rooijen

Meermaals bij dit restaurant gegeten tijdens onze werkzaamheden in Ommen. Geweldige sfeer, goed en eerlijk eten, tegen een redelijke prijs. Echt een aanrader vinden wij.

8. We kwamen van de svr beurs. Lag mooi op de route vanuit Hardenberg. We hadden gebeld dat we om vijf uur zouden komen met drie personen. Verbazing bij aankomst er zaten maar twee personen..

Het eten: biefstuk was prima, maar geen groente alleen één schaaltje klein met rauwkost. En één kommetje harde zoute frites. Ongelooflijk. We hadden gebakken aardappeltjes erbij verwacht plus meer groentes (appelmoes, bloemkool etc. etc.). Niks van dat alles. De rauwkost was soort konijnenvoer. Jammer van dit bedrijf, dat ga je niet aanbevelen. Hoewel op het terras met een lekkere sorbet is in de zomer wel aan te bevelen. Nee, die keuken behalve het vlees is niet aan te bevelen. Ook nog erg prijzig. Maar dat is niet erg, als het maar goed is. Jammer. Helaas kan ik mijn vrienden en fam. daar niet naar toe sturen. Dit is een tip voor de eigenaar.
    Maak er iets meer van dat wordt door verteld. Sorry ik moest het even kwijt niet om af te kraken. Groetjes. Het cijfer is een vier.

9. Desiree

10. Met zijn achten heerlijk gegeten.
    Ossenhaas met truffelsaus is een aanrader. Heerlijk mals.
    Fijne bediening. Heerlijke wijn.
    Voor de vegetariërs weinig keus. Er was toevallig wel groentenlasagna gemaakt. Die was lekker. Kortom fijne avond gehad.

11. Chinees-Indisch Ommen

Prima prijs kwaliteit verhouding!
    We komen er dan ook vaak.

• Eindcijfer 10
  12. Nederlands Ommen

Heerlijk, heel sfeervol en gezellig gegeten met een groepje van 8 personen, waarvan er 4 nog op het laatste moment mochten aanschuiven; er werd een extra tafel bijgezet! Een groot compliment voor dit flexibele en goed betaalbare restaurant met een bijbehorende zeer gevarieerde menukaart met daarop voor elk wat wils!

13. Een leuk restaurant met vriendelijk ontvangst, snelle service en heerlijk gegeten.
    Komen graag weer.

14. Pannenkoekenhuis Ommen

In de vakantie hier pannekoek gegeten was flauw van smaak erg vet en vindt het vreemd dat je gezin laat eten in restaurants als je gasten hebt.
    1 keer niet meer.

15. Simone Miedema

Heerlijk gegeten. Voor ieder wat wils. Ruime en voldoende keus. 2 soorten soep, Chinese pizza, sushi, wok, grill, bbq, zeer ruime keuze aan toetjes waaronder vers fruit. Verschillende soorten ijs. Petit fours. Ik raad dit restaurant aan

16. Pim de Jong

Voor het eerst dit restaurant bezocht. Het interieur ziet er zeer verzorgd uit. We werden door een vriendelijke gastvrouw naar een vrije tafel geleid en ons drankje werd snel gebracht, de lunch werd opgenomen en heel snel daarna gebracht door een vriendelijke serveerster.
    De lunch was heerlijk en goed geprijsd. Wij zijn zeer tevreden en als we in de buurt zijn zullen we daar zeker weer komen eten.
    Hannie en Pim

17. Huisgemaakte friet… ik had vanavond allemaal kleine stukjes friet aardappel vreemd, vet was er daardoor ingetrokken. Wel heerlijke mayonaise.
    Wilde graag een blikje cola… kon niet blikjes waren bevroren.

2,4
  18. Ekkelenkamp

19. Chinees-Indisch Ommen

Erwin Bosch

Weer super lekker gegeten.
    Fijne gastvrouw, leuke nette bediening.
    Kok achter bakplaat compliment voor zo goed en snel bereiden van heerlijk vlees.
    We komen hier graag.
    Tot binnenkort.
    Erwin en ilona.

20. Duurde 2,5 uur voordat bestelling geleverd was. Eethuus liet niet van zich horen, dat de bezorgtijd om bepaalde reden zou uitlopen.

Patat was ook nog eens slap, weinig zout op, geen mayonaise geleverd en kipkorn was koud. Waardeloze tent.

21. Koos Scheijbeler

Bij aankomst lang moeten wachten op opname bestelling, nadat drankjes waren geserveerd weer wachten voor opname eten. Het uitserveren van de gebakken mosselen duurde ook weer de nodige tijd. Aansluitend de tagliatelle en de grote garnalen kwamen vlot. Veel te veel saus bij de tagliatelle. Moet er goed over nadenken om hier nog een keer te gaan eten.

6,5
  22. Zeer slecht personeel.
    Vieze toiletten onder de poep.
    Eigenaresse doet er niks mee.
    Speel hoek vies en oud.
    Snoepbak leeg.

1,9
  23. De bediening was heel vriendelijk, het eten super lekker. Gaan we zeker weer naar toe.

24. Eten was goed, heerlijke sushi, desserts etc. Service is goed, lege borden en glazen zijn snel weg. Buffet goed bijgevuld.

25. Nederlands Ommen

Jack en Jacqueline

We wilden snel een hapje eten en dat is goed gelukt! De bediening was prima, de hoofdmaaltijd heerlijk en het dessert was fantastisch!

26. Chris

27. Voor 2 personen grote patat en 4 snacks besteld en betaald
    Krijg je 2 kleine bakjes ipv grote met allemaal harde stukjes die al eerder in t vet hadden gelegen de 4 snacks waren ze vergeten
    Op de tafels en de vloer was t erg smerig
    Jammer veel betaald en niet veel soeps gekregen
    Echt GEEN!!! kwalitaria bah
    Ik kom er niet weer

28. Sarissa V

High tea deluxe en kids high tea was heerlijk! Veelste veel en veelste lekker!

29. We hadden een luxe high tea voor 2 personen geboekt, het was voortreffelijk.
    Soepje vooraf, en zoveel lekkers, dat wij, 2 grote eters, het niet op kregen.
    Zeker een aanrader!

30. Aart Tijssen

Met 3 personen gegeten.Goede kwaliteit en plezierige bediening.