Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nuth verdeeld zijn.

1. Internationaal Nuth

Weer prima gegeten in een leuke sfeer. Voldoende keuze op het menu plus de extra's in het restaurant. Gezellig en zonder een te grote aanslag op de portemonnee. Komen beslist terug.

2. Internationaal Nuth

Heerlijk gegeten, erg gezellige locatie! Goede service! Erg geschikt om een rustig avondje heerlijk te eten.

3. Ingrid Dijkstra

Een snackbar met goede producten, snelle persoonlijke service, keuze uit dikke en dunne frites, en altijd schoon.

4. Huiskamerrestaurant Nuth

gwendolala

Afgelopen zomer met een groep wezen eten. We bestelden het volgende:
    - 1 zigeunerschnitzel met champignonsaus;
    - 1 visfilet met gambasaus
    - 1 gebakken zalmfilet
    - 1 biefstuk naturel
    - 1 pannetje Limburgs zuurvlees

Dit gebeurde er...

Degene die de visfilet met gambasaus bestelde, wilde er graag gebakken aardappeltjes bij. "Bij dit gerecht is het niet mogelijk om gebakken aardappeltjes te bestellen. U kunt wel frietjes of rijst krijgen. U kunt dan misschien onderling ruilen, want bij de andere gerechten worden wel gebakken aardappeltjes geserveerd", zei de serveerster! Uiteindelijk gekozen voor rijst.

Aan degene die de gebakken zalmfilet bestelde, vroeg de serveerster of ze er "martinisaus" bij wilde. "Geen zorgen, er zit geen martini in!" Uiteindelijk besloot de betreffende persoon dat ze er helemaal geen saus bij wilde, voor de zekerheid.

Toen de serveerster alle gerechten (met moeite) op tafel had gezet, bleek de rijst niet gaar te zijn. De serveerster nam de rijst mee terug naar de keuken en kwam terug met de mededeling: "de rijst is op". (!!!!!)

Op de schnitzel zat geen champignonsaus, maar dikke napolitanasaus (tomatensaus).

Op de visfilet zat geen gambasaus, maar diezelfde napolitanasaus.

Op de zalmfilet zat saus... u raadt het al: napolitanasaus!

De napolitanasaus smaakte overigens naar opgewarmde tomatenpuree.

Bij alle gerechten werden ook groenten geserveerd, waaronder slappe, smakeloze, waterige boontjes.

We zijn dom geweest door er niet meteen iets van gezegd te hebben. Dit hebben we pas aan het einde gedaan, waarop de serveerster reageerde: "Het klopt dat jullie allemaal napolitanasaus hebben gekregen. De andere sauzen waren op. Omdat u de gerechten nu al heeft gegeten, kunnen wij niks meer voor u doen. Het enige wat we nog voor u zouden kunnen doen, is u gratis koffie aanbieden."

Nog een punt: het servies en het bestek was een bijeengeraapt zooitje en de aankleding... het voelde alsof ik in de kringloopwinkel aan het eten was. Niets paste bij elkaar: er stond een boerenkast met nepdruiven er bovenop en aan de andere kant was er een muurschildering van pegasus. (Overblijfselen van de oude Griek natuurlijk.)

Conclusie: ik ga hier niet meer naartoe.

1,4
  5. gwendolala

Veel mensen vonden het eten van de vorige eigenaar veel lekkerder, maar hier ben ik het niet mee eens. Het eten smaakt nu veel verser; de groenten zijn veel knapperiger. Ik ga er altijd eten afhalen, ik eet nooit in het restaurant omdat ik de aankleding niet leuk vind.

6. Huiskamerrestaurant Nuth

Binnenkomst vriendelijk ontvangen. We hadden kippensoep en gebakken champignons als voorgerecht. Kippensoep smaakte zuur, hebben we aangegeven en mochten we meteen wisselen voor wat anders. In plaats hiervan kregen we minestronesoep, die was erg lekker. Ik miste alleen een stukje brood bij de soep en bij de gebakken champignons een stukje toast ofzo. Champignons niet bijzonder. Hoofdgerecht varkenshaas en spagetti met scampi's. Varkenshaas erg droog, maar voor de rest wel lekker met frietjes en sla. Spaghetti was lekker. Nagerecht apfelstrudel en tiramisu. Teleurstellend. Apfelstrudel opgewarmd in de magnetron. En tiramisu kwam volgens ons uit een kant en klaar produkt, zo smaakte het in ieder geval. We hebben het niet opgegeten. We waren met socialdeal, we zien dit als een kennismaking maar helaas is het voor ons niet voor herhaling vatbaar.

7. Huiskamerrestaurant Nuth

Hier vaker gegeten. Goede kwaliteit, lekker en zeker genoeg. De bazin is zeer vriendelijk en behulpzaam. Alleen de witte wijn kon beter.

8. Huiskamerrestaurant Nuth

Jan Mueters

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Goede, vriendelijke bediening. Aanrader.

9. Huiskamerrestaurant Nuth

26-7-2015 hier gaan eten met zijn tweetjes. Op zich was het allemaal wel redelijk tot goed eten, drinken en bediening. Echt minpunt vond ik dat ze gasten toelieten met een hond bij zich. En dat een serveerster tegen gasten die achter ons zaten wat waarschijnlijk bekenden waren dat ze haar hond ook vaker meenam naar het restaurant en hem of haar even liet rondrennen. En hij of zij zich erna voor de keukendeur neerlegde. We hebben zelf ook een hond waar we stapel op zijn maar honden horen niet thuis in een restaurant is mijn mening. Groetjes frans.

10. Huiskamerrestaurant Nuth

Geen terug komertje, voor de kwaliteit/prijsverhouding is dit niet aan te bevelen. Hier kunnen ze nog geen biefstuk bakken. Je moet geluk hebben als ze hebben wat er op de kaart staat. Minimalisme ten top.

2,7
  11. Aziatisch Nuth

Lekker vers eten en goede service. Wij gebruiken het voornamelijk als afhaal, de sfeer is familial - inderdaad vaak is er een prive gelegenheid achter maar dit is niet storend - het hoort een beetje erbij. Zeker een aanrader voor eerlijk en lekker eten.

12. Huiskamerrestaurant Nuth

Ef

Met vrienden gaan eten. Maar 2 tafels bezet? Serveerster was vriendelijk. Vriendin had saté besteld, zat geen saus bij, heeft ze wel gekregen. Toen mensen van andere tafel weg waren begon de serveerster te poetsen o.a. de koffiemachine. Deze maakte heel veel lawaai. Wij wilden graag koffie maar moesten wachten tot zij klaar was met poetsen. Wij zullen hier niet meer terug komen.

13. Huiskamerrestaurant Nuth

vlinder

Gaan lunchen met een vriendin. Boeren omelet, ten eerste was het bruin brood op en hadden alleen wit brood, kan gebeuren dus kozen we voor wit brood. Daarna duurde het meer dan een half uur voordat het eten kwam. We waren zeer verbaasd toen het bord voor onze neus stond, waar is het brood?? Ze kwam een piep klein broodmandje brengen met welgeteld 8 kleine verbrande stukjes stokbrood...?!? Een omelet ligt normaal gesproken toch op het brood.

Na het serveren is de serveerster niet komen vragen of alles naar wens was. Nadat wij na het eten gemeld hadden dat we zeer teleurgesteld waren dat we geen brood gekregen hadden, zei de serveerster dat het brood was uitverkocht...?!? Als iets op is meld je dit normaal gesproken vooraf! Ze zou het doorgeven in de keuken. Wij hadden op zijn minst gedacht een compensatie te krijgen, maar helaas.

Na een half niet meer geholpen te worden hebben we de rekening gevraagd. En ook daar was niks gecompenseerd. Daarop een klachtenformulier gevraagd, dat hadden ze niet. Kon de klacht neerleggen bij de desbetreffende serveerster. Dit was geen succes, ze begon te liegen. Ze zou meerdere keren bij ons zijn geweest om te vragen of alles naar wens was, wij hebben niemand gezien... Voor ons nooit meer!! Social deal was tevens de voorgaande keer zeer karig.

14. Huiskamerrestaurant Nuth

Deborah

Wij hadden een minestrone soep met als hoofdgerecht zuurvlees en pasteitje! Deze waren heerlijk alle gerechten smaakte zoals oma ze vroeger maakte, zeker voor herhaling vatbaar. De bediening was iets minder, ze wist niet wat op de tap zat en gaf het wisselgeld verkeerd terug, jammer!

15. Huiskamerrestaurant Nuth

Een aanrader voor een goed diner voor een goede prijs in een gezellige ambiance en vriendelijk personeel!

16. Huiskamerrestaurant Nuth

henk vanden berg

Nu eerst wil ik bedanken voor de goed verzorgende avond: bedankt, namens kinderen en kleinkinderen. Nu in een woord te noemen: geweldig. Goede, vriendelijke bediening, lekker eten en toppie. Nog bedankt weer tot gauw. Grt henk

17. Huiskamerrestaurant Nuth

anoniem

Bij binnenkomst kwam gastheer aanlopen en wees onze plek aan en zei dat de serveerster er zo aankwam. We hebben een tijdje moeten wachten terwijl een tafel na ons eerder werd geholpen. We waren met 3 personen. Gastheer liep er maar zo bij voor mensen naar hun plaats te verwijzen. Hij mocht van mij ook wel tafel afruimen of vragen voor nog wat te drinken. Ik had saté van de haas, deze was veel te droog, andere persoon had biefstuk. Biefstuk was goed maar veel te weinig groente. Men had maar 2 asperges, terwijl we gewend zijn bij dit restaurant dat je genoeg groente krijgt. Mijn vrouw wilde graag mosselen hebben maar deze waren uitverkocht. Frites waren lekker maar veel te weinig groente. Men kwam ook niet vragen of je nog wat wilde drinken. Tafel afruimen duurde veel te lang terwijl de serveersters een paar keer langs liepen zonder iets mee te nemen. We hebben a la carte gegeten. Dit restaurant is niet voor herhaling vatbaar.

3,9
  18. Huiskamerrestaurant Nuth

Renie

Lekker gegeten met social deal! Voorgerecht champignons erg lekker. Hoofdgerecht zalm en varkenshaas ook lekker en genoeg! Bediening was top!!

19. Huiskamerrestaurant Nuth

Cees Bekker

20. Aziatisch Nuth

B

Lekker eten en een gezellig restaurant niet te duur en de porties zijn zeker genoeg en niet te vergeten het personeel is ook zeer vriendelijk :-)

21. Huiskamerrestaurant Nuth

Erg lekker en genoeg! Aanrader.

22. Snackbar Nuth

Deze frietuur is top! De negatieve recensies die hier staan zijn volledig ongegrond, het personeel is vriendelijk en als het zich toelaat is een leuk gesprek meestal ook wel aan de orde. Ze promoten veel nieuwe producten en in de zomer staat er een gezellig terras buiten waar je in het zonnetje een heerlijk ijsje kunt eten. Het is soms wel druk maar dat wil alleen maar iets zeggen over de goede kwaliteit die hier word geleverd. Al jaren trouwe klant en dat zal waarschijnlijk ook niet meer veranderen. Ga zo door team de ziepe.

23. Aziatisch Nuth

Heerlijk vers thais en vietnamees eten. Met aandacht en liefde gemaakt. Porties zijn zeker genoeg. Zeer vriendelijke medewerkers.

25. Huiskamerrestaurant Nuth

Wij hebben met Social Deal geboekt. Wij hadden de minestrone soep als voorgerecht, deze was heel goed gevuld en heel lekker. Daarna hadden wij vis, deze was ook heel lekker, daarna konden we kiezen tussen ijs coffee of cappuccino, wij hebben cappuccino gehad; deze was heel lekker.

Verder hadden wij nog een kindermenu, de bediening vroeg vriendelijk of ons kind ook een beetje soep wilde, hij kreeg dus ook wat soep. De frietjes waren ook lekker. Wij kunnen alleen maar goeds vertellen over dit restaurant.

De prijzen zijn ook heel schappelijk.

26. Huiskamerrestaurant Nuth

Zo slecht heb ik nog nooit gegeten, de kippensoep (met spruitjes) was warm water met veel groenten. We waren de soep nog aan 't eten toen het hoofdgerecht al kwam. De schnitzel was koud en je proefde alleen maar paneermeel zo dun was deze schnitzel. De champignonsaus was volgens mij warme melk gebonden, deze was totaal smakeloos. Alleen het ijs was goed. Sorry, maar hier ga ik nooit meer heen.

27. Internationaal Nuth

Jaap Daams

Voor de eerste keer hier gegeten en het was uitstekend. Zeer attente bediening door 2 jonge dames en de eigenaresse. Achtergrondmuziek was prima in orde en de sfeer gezellig. De porties zijn ruim en alles wat wij met ons zessen hadden gekozen smaakte uitstekend. De eigenaresse kwam zelfs nog de rauwe sreak laten zien om mij van de uitstekende kwaliteit te overtuigen...heel attent.
    De prijzen liggen op een normaal niveau waarbij de amuse voorafgaand aan het voorgerecht en het glaasje amaretto bij de rekening in de prijs inbegrepen zijn.
    Tijdens het eten werd door de dames meermaals gevraagd of alles naar wens was en of wij nog iets wilden drinken. Het brood dat bij de voorgerechten werd geserveerd bleef gewoon staan tot na het hoofdgerecht, en na het hoofdgerecht werd er uiteraard nog gevraagd of wij nog een nagerecht wilden.
    Al met al een fijne avond gehad, kan dit restaurant aan iedereen aanbevelen. Het eten en de service zijn prima voor elkaar.

28. testregistratie

29. Aziatisch Nuth

De voorgerechten zijn lekker, maar hun hoofdgerechten zijn niet lekker en halen de standaard van de voorgerechten bij lange na niet. En het eten was gezien de kwaliteit erg duur.

De sfeer was slecht, we waren de enigen in het restaurant en de familie zat met zijn allen in de keuken en lieten de kleine kinderen door het restaurant rennen en schreeuwen. De jongen achter de toonbank was wel zeer vriendelijk en behulpzaam.

3,1
  30. Hij is niet zo goed als de vorige chinees maar heeft over tijd haar recepten aangepast en deze zijn nu een stuk beter. Iedere maand hebben ze nieuwe menu's voor 10/15 euro waarvan ik en mijn vriendin wel twee dagen eten dus wat de prijs betreft zit dat wel dik in orde. Het is wel aan te raden alleen af te halen want in het restaurant zelf smaakt het eten om de een of andere reden heel anders (meestal veel zoeter) en zijn de porties veel kleiner (denk aan de helft van de afhaal portie voor de dubbele prijs).