Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nuth verdeeld zijn.

1. Internationaal Nuth

Erg lekker gegeten in deze sfeervolle locatie, zeker voor herhaling vatbaar. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

2. Huiskamerrestaurant Nuth

carla colenbrander

Ik vond het eten slecht en weinig merkte echt dat het een social deal is. Ik vind dit niet handig van de eigenaar want nu kom ik zeker niet meer terug. Ik had een voor gerecht dat dreef in de saus en niet erg vers was, hoofdgerecht biefstuk niemand die vraagt hoe ik mijn bief gebakken wil hebben krijg hem dus zo van de koe af, denk dat hij de pan niet heeft aangeraakt, ook denk ik dat het nog geen 100 gram vlees was. Toetje was oke. Kom hier zeker nooit meer terug.

3. Internationaal Nuth

Jos Thissen-Ramakers

Fijne locaties, sfeervol, prettige bediening. We voelden ons welkom. Heerlijk gegeten, voor elk wat wils, veel keuze.

4. Super lekker gegeten, hier komen we gegarandeerd nog eens terug.

5. Internationaal Nuth

Heerlijk gegeten, fijne bediening, gezellige plek. Voor herhaling vatbaar!

6. Internationaal Nuth

Karolien & Tom

Een supergezellige ervaring om te eten in de Pingerhoeve. Je hoeft niet lang op je eten te wachten en de smaken zitten goed. De bediening is heel vriendelijk en de gerechten zijn smaakvol en gemaakt met streekproducten.

7. Happy Menu gehaald, ben zeer tevreden, goeie porties en alles vers. Ga zo door!!

8. Huiskamerrestaurant Nuth

De bediening kreeg het niet allemaal op een rij. Vergat drinken te brengen. Deed wel haar best. Eten was best lekker.

9. Huiskamerrestaurant Nuth

Ger Geurts

Echt een aanrader, was echt heerlijk!

10. Huiskamerrestaurant Nuth

Zojuist gegeten... geen garnalen en pittige saus bij de zeetong, rijst mag een schepje meer zijn. Tot mijn grote schrik honden in een restaurant... dit kan echt niet! Niet toegerust op een volle zaak. Te weinig personeel. Wc bril los. De kok die uitserveert en iedere keer zegt het komt er zo aan, het is druk. Jammer, niet voor herhaling vatbaar. Eerste indruk geldt. Personeel vriendelijk maar een hond nee.. Sorry.

11. Internationaal Nuth

Virginie, René en Lea

Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance en zeer gastvrije ontvangst en bediening! Zeker aan te raden en voor herhaling vatbaar!

12. Heel erg tevreden, al toen de friture nog van de fam. Floegel was. Goed materiaal en aangename bediening.

13. Huiskamerrestaurant Nuth

Prima ervaring. Vlotte en vriendelijke bediening. De gerechten werden smakelijk opgediend en waren heerlijk van smaak. We proefden salade caprese als voorgerecht en de 2e persoon gebakken champignons. Als hoofdgerecht aten we varkenshaas in champignon-roomsaus met frites en verse salade. En de tweede persoon spaghetti met scampi in knoflooksaus. Lekkerrrr! Niets op aan te merken. Als toetje nog een dame blanche en koffie toe.
    Het was een geslaagd etentje, en voor herhaling vatbaar!

14. Snackbar Nuth

Bij deze wil ik ook even mijn ervaringen mee delen in het openbaar met de Ziepe. Ze zijn te klein om in de cafetaria top 100 te komen, maar mijn inziens verdienen ze dit wel. Als ik zie hoe deze zaak de laatste jaren aan de weg heeft getimmerd... ongelooflijk. Een aanbod van circa 85 snacks, een groot assortiment complete lekkere schotels en daarbij ook nog eens keuze uit 4(!!) friet soorten. Heb zelf altijd in nuth gewoond, voor werk inmiddels naar heerlen verhuisd, maar tot op de dag van heden nog steeds Ziepe klant. Alleen laten we het nu door hen bezorgen. En hoe ze het voor elkaar krijgen weet ik niet, maar ik woon inmiddels 9 kilometer van hun af en toch lukt het ze een lekker warm frietje en snack bij mij thuis af te leveren. Kan maar 1 ding zeggen: Ziepe, ga zo door!!

15. Internationaal Nuth

Theo van Lent

Zeer goed bevallen. Leuke vlotte bediening. Tapas voorafjes waren heerlijk. Misschien iets meer keuze in de hoofdgerechten.

16. Internationaal Nuth

Klasse, uitstekende gerechten voor een goede prijs. Fijne ambiance.

17. Internationaal Nuth

Jolanda Loomans

Heerlijk gegeten. Leuke gezellige en ook huiselijke inrichting. We waren met 8 man en zaten gezellig aan een ronde tafel zodat je met iedereen contact kan hebben. We komen nog wel eens terug.

18. Internationaal Nuth

Gezellige sfeer, gastvrijheid en heerlijk eten!

19. Internationaal Nuth

Lammert Neervoort

Naast de kaart is er keuze uit "het schoolbord". Mooie keuze en lekker eten. Gezellige sfeer.

20. Internationaal Nuth

nicole goossens

Het was er super gezellig en het eten was er heel lekker en verzorgd.

21. Huiskamerrestaurant Nuth

Vrijdagavond met mijn zoon heerlijk gegeten. Was goed verzorgd. Was gezellig druk. Daarna naar serieus request (glazen huis Heerlen) geweest, was super gezellig. Ga zeker terug naar Gasteren aan de kerk in Nuth. Maar dan met mijn vrouw.

22. Internationaal Nuth

Ine Giesbertz

Hele gezellige avond gehad, met fijne bediening en lekker eten.

23. Lekker gezeten, lekker gegeten in een fijne Italiaanse sfeer. Vriendelijke bediening. Een restaurant om naar terug te gaan.

24. Lekker en gezellig gegeten. Vriendelijk personeel. Gaan zeker nog eens terug.

25. Internationaal Nuth

lilian lucassen

Het eten was weer uitstekend, de bediening vriendelijk en de sfeer geweldig. We blijven de Pingerhoeve top vinden, om een avondje lekker uit eten te gaan. Een aanrader!!!

26. Internationaal Nuth

Heerlijk gegeten in een mooie gezellige omgeving. Wat ons betreft: voor herhaling vatbaar!

27. Snackbar Nuth

Ik vind het bewonderenswaardig hoe goed deze mensen het geregeld hebben tijdens extreme drukte. Alles loopt als één geoliede machine! Ik heb nog nooit een bestelling gehad waarbij iets miste. Iets dat je bij veel fritures geregeld meemaakt!
    Verder geeft de drukte al goed weer dat er kwalitatief goed eten te krijgen is. Een groot assortiment lekkernijen uit eigen keuken maakt toch echt het verschil met de andere fritures is de buurt.
    Ook geregeld gebruik gemaakt van de bezorgservice. Dit ook steeds naar tevredenheid. Chapeau!!

28. Huiskamerrestaurant Nuth

gerard te loo

Perfecte bediening met een leuk gesprek, prima prijs/kwaliteitverhouding. Daar ga ik zeker terug!

29. Eten was goed, stukken beter als dat van de vorige eigenaar. Lekkere soep. Ook met de prijzen kan ik leven.