Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nuth verdeeld zijn.

1. Italiaans Nuth

Caroline Bouwens-Crijns

Het eten was heerlijk, de bediening geweldig en het was heel erg gezellig.

Tom-Eric

Lekker eten.
    Goede service voor een betaalbare prijs.
    Voor herhaling vatbaar.

4. Italiaans Nuth

Ton Palmen en Carla Dieteren

Het was gezellig en heerlijk gegeten.

5. Huiskamerrestaurant Nuth

Petra mulder

Goed gegeten, gezellig interieur, leuke sfeer, en vriendelijk personeel.
    De mosselen waren lekker.

6. Internationaal Nuth

R. Schumacher

Een prima gelegenheid waar een prettige ongedwongen sfeer hangt. Eten is top voor een prima prijs.

7. Thais Nuth

Wat een heerlijke ervaring. Hier gaan wij zeker vaker komen.
    Het eten is zonder meer subliem. Alles klopte. De amuse was werkelijk een voltreffer. De Tom Yam Gung.....heet en voortreffelijk. Het hoofdgerecht, gewokte vis, óók een voltreffer. En alles vakkundig en vers bereid.

De bediening is aangenaam en deskundig. Het interieur is modern. Lof voor de zeer prettig zittende stoelen.

8. Lunchroom Nuth

Yvonne Postma Vlieger

Ik heb meerdere high tea"s gedaan maar deze vond ik uit de kunst de prijs kwaliteit en de aandacht dat eraan besteed wordt is van niveau dank hiervoor een zeer tevreden klant.

9. Lunchroom Nuth

Compliment voor de mooie ambiance, de goede kwaliteit, het vriendelijke personeel en de goede prijs-kwaliteitverhouding.

Topzaak! Bij toeval kwam ik langs deze zaak omdat ik onderweg was. Het was een hele schone nette, verzorgde zaak met vriendelijk personeel (eigenaars ?? ) en een gruwelijk groot assortiment aan snacks, friet en schotels.
    Ik werd netjes bediend aan een tafeltje wat mij zeer aansprak.

Altijd uitstekende ervaringen gehad met deze snackbar. Enkele van de recente negatieve recensies herken ik helemaal niet. In tegendeel, dit is een van de betere snackbars.

Nooit meer bestel ik daar; onvriendelijk en vies eten.

13. Huiskamerrestaurant Nuth

13-8
    Leuke ontvangst door Lisette en haar assistente.
    Lekker ontspannen sfeertje, alle tijd voor iedereen.
    Vandaag overheerlijke (vispannetje, schnitzel) gegeten.
    Zo heb ik de schnitzel over de grens (D.) nog niet gegeten.
    Dat was "de hand" van Rob Passage.
    Als hij de scepter in de keuken blijft zwaaien, zijn wij regelmatig gast.
    Fijn dat we op loopafstand (Nuth) weer een goed en betaalbaar restaurant hebben gevonden.

14. Thais Nuth

Heerlijk gegeten, geweldig!
    Een echte smaakbeleving en alles wordt authentiek vers bereid en dat proef je.
    Gezellige moderne ambiance.
    Absoluut een aanrader.

Verschrikkelijk wat een bedrijf! 1E keer 2 uren wachten op friet schandalig! Daarna netjes een sms dat we volgende keer een deal kunnen sluiten. Wederom deal gemaakt na hun vakantie binnen uur werd de boel geleverd. Echt niet dus. Na uur bellen een of ander kind aan lijn. Ja im kan er niks aan doen bla bla. Ja dan geef iemand die dat wel kan. Ja mijn moeder. Komt weer ander kind. Ja ik kan ook niks. Ja duuuuuhhhh. Geef me de grote baas roy dan. Ja die is weg. 2 Min later belt roy terug. Opeens is hij er wel. Na verhaal gedaan zegt deze bel mij noooooit meer. Daaaaag roy. Ons ben je kwijt!

16. Huiskamerrestaurant Nuth

D. Huisman

Nadat in februari 2017 Rob het restaurant heeft overgenomen, zijn wij, ook met familie en vrienden, reeds diverse malen daar gaan eten. Iedereen vond het geweldig! Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding en leuke sfeer. Ga zo door Rob en veel succes.

Baggere tent!! Geen andere woorden voor. Ik had eerder een recensie geplaatst over mijn ijsje die over de datum was en het eten dat koud was. Ik kon mijn bestelling krijgen, gratis in ruil dat ik mijn recensie zou wissen. Nou ik kreeg een gewone friet speciaal i.p.v. een franse friet. Het ijsje was wederom heel vies en ijzig van binnen, houdbaarheidsdatum was 07/2017. Ik eet dit ijsje heel vaak dus ik weet hoe hij hoort te smaken. Verder was het ook gewoon echt niet lekker, het broodje kroket niet, de rijfkoek niet en de friet spec. niet! Heb ik hier nog bezorgkosten zelf voor moeten betalen ook nog, belachelijk!

18. Huiskamerrestaurant Nuth

Deumens

Na de slechte ervaring van mei 2016 een geweldige verrassing vandaag 18 juni 2017. Na van vrienden een goede recensie vernomen te hebben een bezoek gebracht aan de gasterie. Voor mij en mijn vrouw een goede keus.
    Goede en vlotte bediening een leuke inrichting met daarbij een zeer overzichtelijke kaart.
    Het eten was meer dan goed met heerlijke verse groenten.vooral de gestoofde prei en koolrabi met spekjes. De hand van de nieuwe eigenaar is duidelijk aanwezig.
    Mensen een aanrader zeker gezien de prijs kwaliteit verhouding.

19. Italiaans Nuth

Bianca hambeukers

Heerlijke pizza's, echter heel vaak niet kunnen bezorgen ! Jammer en erg zonde... meerdere malen aangegeven maar wordt niks mee gedaan.
    Dan niet ermee adverteren op de website.
    Eten is prima en erg lekker, alleen dat vind ik een minpunt

Het eten was koud!!! En ik zit nu net mn ijsje te eten die had ik bewaard.. ben en jerry'd chunky monkey en tis al 4 maanden over de datum.

Na 2 negatieve ervaringen, zie eerdere recensies, nu positief over bestelde frieten en snacks.
    Binnen een half uur geleverd, vriendelijke bezorger en gewoon goede kwaliteit.

22. Huiskamerrestaurant Nuth

Sandra wolfs

Super lekker gegeten. Hele gezellige sfeer en super bediening. Een echte aanrader! Grote porties en kwaliteit zeer goed! Chapeau!

Jolanda das

Beter zuurvlees krijg je nergens, super vriendelijke mensen.

24. Huiskamerrestaurant Nuth

Fabienne Rikers

Vandaag heerlijk gegeten bij de gasterie. Een fijne plek om een hapje te gaan eten als je geen zin of tijd hebt om te koken. Je kunt er voor een goede prijs heerlijk eten!

25. Italiaans Nuth

Heerlijk gegeten. Pizza kregen we niet eens op. Ruime porties. Gezellige en ongedwongen sfeer

26. Broodjes Nuth

Ludo Mertens

27. Broodjes Nuth

Je rijd er snel langs, maar als je weet dat het er ligt, zal je zeker stoppen! Wat een topzaak! De sfeer is gezellig, en decoratie is heel leuk gedaan. De koffie word met veel zorg gemaakt, net zoals de broodjes. Het meeste aanbod is huisgemaakt, zoals kipsalade, tonijn salade, granola, hightea, gebak en etc. Een echte aanrader als je lekker wilt lunchen, genieten van een high tea of een kop koffie of thee met gebak!

28. Italiaans Nuth

Mijn gezin en ik halen vaak een pizza, spaghetti enz. af. Vaak is naar mijn idee de eigenaresse aanwezig die vrij in de omgang is. Ik persoonlijk vind dat een grote plus! Ze geeft ons het gevoel dat we welkom zijn en de kids mogen een kijkje nemen hoe de pizza's gemaakt worden. Dit natuurlijk op een zeer gecontroleerde manier. 1 van mijn jongens wil zelfs pizza bakker worden door deze ervaring wat ze hebben mogen genieten. Het eten vergelijk ik met hetgene wat ik meerdere keren in Italië heb gegeten. 1 woord... Heerlijk! Alsof ik in Italië mijn diner heb! Ik zal een trouwe klant blijven zolang deze kwaliteit aan de orde is. Dus zeer zeker een aanrader!

Mijn ervaring is goed. Eigenlijk meer dan goed! Vandaar mijn gemiddelde van een 9. De medewerkers van Friture De Ziepe zijn vriendelijk en gastvrij. Omdat ik meerdere keren een bezoek heb genoten weet ik ook als het druk is, soms het gezellige praatje wat moeilijk is. Ze hebben niet alleen de mensen binnen de zaak tevreden te houden, maar ook de mensen die het gemak nemen van hun thuisbezorging. De ervaring binnen de zaak en thuisbezorging zijn van goede kwaliteit en niemand zou een reden moeten hebben om hier aan te twijfelen. Al met al! Een dikke 9 voor het team Friture De Ziepe.

30. Huiskamerrestaurant Nuth

Mientje Vankan

Na lange tijd van andere eigenaars is gelukkig de oude eigenaar zelf opnieuw begonnen. We hebben er super lekker gegeten, de kwaliteit van het eten was toppie. Ga zo door 👍👍👍. Wij komen in ieder geval snel weer terug.