Gasterie aan de Kirk in Nuth

Ouderwets genieten bij Gasterie aan de Kirk!

Bij Gasterie Aan De Kirk waait sinds februari een nieuwe wind.......
Laat je eens aangenaam verrassen op een ouderwetse manier!

Openingstijden:
woensdag t/m zondag keuken geopend vanaf 16.00u tot 20.00u

Voor een Hapje, en of alleen een drankje....
moet je gewoon bij Gasterie aan de Kirk zijn!

Van harte uitgenodigd,
Rob Passage & medewerkers

1466351928 72
1480220117 63
1517201956 78
1519513321 77

1. Petra mulder

Goed gegeten, gezellig interieur, leuke sfeer, en vriendelijk personeel.
    De mosselen waren lekker.

2. 13-8
    Leuke ontvangst door Lisette en haar assistente.
    Lekker ontspannen sfeertje, alle tijd voor iedereen.
    Vandaag overheerlijke (vispannetje, schnitzel) gegeten.
    Zo heb ik de schnitzel over de grens (D.) nog niet gegeten.
    Dat was "de hand" van Rob Passage.
    Als hij de scepter in de keuken blijft zwaaien, zijn wij regelmatig gast.
    Fijn dat we op loopafstand (Nuth) weer een goed en betaalbaar restaurant hebben gevonden.

3. D. Huisman

Nadat in februari 2017 Rob het restaurant heeft overgenomen, zijn wij, ook met familie en vrienden, reeds diverse malen daar gaan eten. Iedereen vond het geweldig! Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding en leuke sfeer. Ga zo door Rob en veel succes.

4. Deumens

Na de slechte ervaring van mei 2016 een geweldige verrassing vandaag 18 juni 2017. Na van vrienden een goede recensie vernomen te hebben een bezoek gebracht aan de gasterie. Voor mij en mijn vrouw een goede keus.
    Goede en vlotte bediening een leuke inrichting met daarbij een zeer overzichtelijke kaart.
    Het eten was meer dan goed met heerlijke verse groenten.vooral de gestoofde prei en koolrabi met spekjes. De hand van de nieuwe eigenaar is duidelijk aanwezig.
    Mensen een aanrader zeker gezien de prijs kwaliteit verhouding.

5. Sandra wolfs

Super lekker gegeten. Hele gezellige sfeer en super bediening. Een echte aanrader! Grote porties en kwaliteit zeer goed! Chapeau!

6. Fabienne Rikers

Vandaag heerlijk gegeten bij de gasterie. Een fijne plek om een hapje te gaan eten als je geen zin of tijd hebt om te koken. Je kunt er voor een goede prijs heerlijk eten!

7. Mientje Vankan

Na lange tijd van andere eigenaars is gelukkig de oude eigenaar zelf opnieuw begonnen. We hebben er super lekker gegeten, de kwaliteit van het eten was toppie. Ga zo door 👍👍👍. Wij komen in ieder geval snel weer terug.

8. Sinds drie dagen weer open met nieuwe uitbater. Heerlijk gegeten, goede sfeer en geweldige bediening. Echt top, een aanrader 😁😁

9. Bij binnenkomst keek de serveerster (of waar ze voor moest doorgaan) nauwelijks op of om omdat ze met met mensen stond te praten hetgeen ons een koud en onvriendelijk gevoel gaf.
    De reservering was bij hun/haar onbekend (ook van het stel dat links naast ons zat). Rechts van ons zat een ouder stel die van de kaart bestelden en vroegen naar warme groenten, maar dat was niet mogelijk!

De salade met tomaten en eieren kwam uit de ijskast, zó vreselijk koud was het. Kortom de frietjes waren het lekkerst want het vlees (grillvlees) was zo droog als schoenleer, het toetje bestond uit een droog plakje cake met ijs en kersen uit 'n potje. Het was een vréselijke maaltijd. De kookster kwam even het restaurant binnen om met iemand te kletsen die zij waarschijnlijk kende en toen snapte ik ook dat het eten 'zo proefde'.
    NOOIT MEER!!!

10. Zucht! Daar begon de serveerster mee toen we vroegen of we ook een vegetarisch hoofdgerecht konden krijgen. Dat hadden we echt bij de reservering moeten opgeven. Na aandringen zou ze de kok vragen en u raadt het al: dat ging echt niet. Dus geen grote salade of spaghetti met champignons mogelijk. We hadden biefstuk waar het bloed zowat uitdroop, vol zenen en overgoten met een bruine saus die pepersaus moest voorstellen, of een witte saus (die binnen de kortste keren roze was door het bloed) die champignonsaus moest voorstellen. De andere serveerster was heel aardig maar enorm onhandig, niet goed luisteren naar de bestelling zodat we incomplete desserts kregen en bestek pas brengen toen de gerechten al op tafel stonden. De tweede drankjes die we bestelden zijn nooit gekomen. Mensen die binnen aten mochten buiten aan de vrije tafeltjes komen roken. Ik heb ooit slechter gegeten bij de afhaal op een Franse camping, maar dit was echt het allerslechtste wat ik ooit heb meegemaakt in Nederland!! Het goede nieuws? Van de drie herentoiletten was er slechts een stuk. Meer kan ik er niet van maken. Ik kom hier zeker nooit meer terug.

11. N. Boesten

Slechte eerste en laatste ervaring. Allereerst wijken de prijzen op de menukaart behoorlijk af van de prijzen op de website, mijn (overigens super dunne) kogelbief was taai, en de pepersaus was een soort bruinige saus zonder enige sporen van peper of peperbolletjes. Indien er na mijn klacht dan ook nog enige moeite werd genomen om mij serieus te nemen, en op zijn minst een dessert of een kop koffie aan te bieden, had ik daar vrede mee, maar nu blijf ik met een rotgevoel zitten, en ga er nooit meer eten.

12. Wij hebben lekker gegeten en de bediening was vriendelijk.

13. Lineke Dijkstra

Heerlijk gegeten, goede sfeer en prettige bediening. Alleen te veel frites in 1 keer. Beter twee keer en dan zijn ze ook weer warm. Maar toch zeker voor herhaling vatbaar.

14. M. Welters

Heerlijk gegeten, gezellig personeel die ons goed bediende. Zeker een aanrader, social deal en ook van de kaart erg lekker. Een echte aanrader...

15. carla colenbrander

Ik vond het eten slecht en weinig merkte echt dat het een social deal is. Ik vind dit niet handig van de eigenaar want nu kom ik zeker niet meer terug. Ik had een voor gerecht dat dreef in de saus en niet erg vers was, hoofdgerecht biefstuk niemand die vraagt hoe ik mijn bief gebakken wil hebben krijg hem dus zo van de koe af, denk dat hij de pan niet heeft aangeraakt, ook denk ik dat het nog geen 100 gram vlees was. Toetje was oke. Kom hier zeker nooit meer terug.

16. De bediening kreeg het niet allemaal op een rij. Vergat drinken te brengen. Deed wel haar best. Eten was best lekker.

17. Ger Geurts

Echt een aanrader, was echt heerlijk!

18. Zojuist gegeten... geen garnalen en pittige saus bij de zeetong, rijst mag een schepje meer zijn. Tot mijn grote schrik honden in een restaurant... dit kan echt niet! Niet toegerust op een volle zaak. Te weinig personeel. Wc bril los. De kok die uitserveert en iedere keer zegt het komt er zo aan, het is druk. Jammer, niet voor herhaling vatbaar. Eerste indruk geldt. Personeel vriendelijk maar een hond nee.. Sorry.

19. Prima ervaring. Vlotte en vriendelijke bediening. De gerechten werden smakelijk opgediend en waren heerlijk van smaak. We proefden salade caprese als voorgerecht en de 2e persoon gebakken champignons. Als hoofdgerecht aten we varkenshaas in champignon-roomsaus met frites en verse salade. En de tweede persoon spaghetti met scampi in knoflooksaus. Lekkerrrr! Niets op aan te merken. Als toetje nog een dame blanche en koffie toe.
    Het was een geslaagd etentje, en voor herhaling vatbaar!

20. Vrijdagavond met mijn zoon heerlijk gegeten. Was goed verzorgd. Was gezellig druk. Daarna naar serieus request (glazen huis Heerlen) geweest, was super gezellig. Ga zeker terug naar Gasteren aan de kerk in Nuth. Maar dan met mijn vrouw.

21. gerard te loo

Perfecte bediening met een leuk gesprek, prima prijs/kwaliteitverhouding. Daar ga ik zeker terug!

22. gwendolala

Afgelopen zomer met een groep wezen eten. We bestelden het volgende:
    - 1 zigeunerschnitzel met champignonsaus;
    - 1 visfilet met gambasaus
    - 1 gebakken zalmfilet
    - 1 biefstuk naturel
    - 1 pannetje Limburgs zuurvlees

Dit gebeurde er...

Degene die de visfilet met gambasaus bestelde, wilde er graag gebakken aardappeltjes bij. "Bij dit gerecht is het niet mogelijk om gebakken aardappeltjes te bestellen. U kunt wel frietjes of rijst krijgen. U kunt dan misschien onderling ruilen, want bij de andere gerechten worden wel gebakken aardappeltjes geserveerd", zei de serveerster! Uiteindelijk gekozen voor rijst.

Aan degene die de gebakken zalmfilet bestelde, vroeg de serveerster of ze er "martinisaus" bij wilde. "Geen zorgen, er zit geen martini in!" Uiteindelijk besloot de betreffende persoon dat ze er helemaal geen saus bij wilde, voor de zekerheid.

Toen de serveerster alle gerechten (met moeite) op tafel had gezet, bleek de rijst niet gaar te zijn. De serveerster nam de rijst mee terug naar de keuken en kwam terug met de mededeling: "de rijst is op". (!!!!!)

Op de schnitzel zat geen champignonsaus, maar dikke napolitanasaus (tomatensaus).

Op de visfilet zat geen gambasaus, maar diezelfde napolitanasaus.

Op de zalmfilet zat saus... u raadt het al: napolitanasaus!

De napolitanasaus smaakte overigens naar opgewarmde tomatenpuree.

Bij alle gerechten werden ook groenten geserveerd, waaronder slappe, smakeloze, waterige boontjes.

We zijn dom geweest door er niet meteen iets van gezegd te hebben. Dit hebben we pas aan het einde gedaan, waarop de serveerster reageerde: "Het klopt dat jullie allemaal napolitanasaus hebben gekregen. De andere sauzen waren op. Omdat u de gerechten nu al heeft gegeten, kunnen wij niks meer voor u doen. Het enige wat we nog voor u zouden kunnen doen, is u gratis koffie aanbieden."

Nog een punt: het servies en het bestek was een bijeengeraapt zooitje en de aankleding... het voelde alsof ik in de kringloopwinkel aan het eten was. Niets paste bij elkaar: er stond een boerenkast met nepdruiven er bovenop en aan de andere kant was er een muurschildering van pegasus. (Overblijfselen van de oude Griek natuurlijk.)

Conclusie: ik ga hier niet meer naartoe.

23. Binnenkomst vriendelijk ontvangen. We hadden kippensoep en gebakken champignons als voorgerecht. Kippensoep smaakte zuur, hebben we aangegeven en mochten we meteen wisselen voor wat anders. In plaats hiervan kregen we minestronesoep, die was erg lekker. Ik miste alleen een stukje brood bij de soep en bij de gebakken champignons een stukje toast ofzo. Champignons niet bijzonder. Hoofdgerecht varkenshaas en spagetti met scampi's. Varkenshaas erg droog, maar voor de rest wel lekker met frietjes en sla. Spaghetti was lekker. Nagerecht apfelstrudel en tiramisu. Teleurstellend. Apfelstrudel opgewarmd in de magnetron. En tiramisu kwam volgens ons uit een kant en klaar produkt, zo smaakte het in ieder geval. We hebben het niet opgegeten. We waren met socialdeal, we zien dit als een kennismaking maar helaas is het voor ons niet voor herhaling vatbaar.

24. Hier vaker gegeten. Goede kwaliteit, lekker en zeker genoeg. De bazin is zeer vriendelijk en behulpzaam. Alleen de witte wijn kon beter.

25. Jan Mueters

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Goede, vriendelijke bediening. Aanrader.

26. 26-7-2015 hier gaan eten met zijn tweetjes. Op zich was het allemaal wel redelijk tot goed eten, drinken en bediening. Echt minpunt vond ik dat ze gasten toelieten met een hond bij zich. En dat een serveerster tegen gasten die achter ons zaten wat waarschijnlijk bekenden waren dat ze haar hond ook vaker meenam naar het restaurant en hem of haar even liet rondrennen. En hij of zij zich erna voor de keukendeur neerlegde. We hebben zelf ook een hond waar we stapel op zijn maar honden horen niet thuis in een restaurant is mijn mening. Groetjes frans.

27. Geen terug komertje, voor de kwaliteit/prijsverhouding is dit niet aan te bevelen. Hier kunnen ze nog geen biefstuk bakken. Je moet geluk hebben als ze hebben wat er op de kaart staat. Minimalisme ten top.

28. Ef 9 punten

Met vrienden gaan eten. Maar 2 tafels bezet? Serveerster was vriendelijk. Vriendin had saté besteld, zat geen saus bij, heeft ze wel gekregen. Toen mensen van andere tafel weg waren begon de serveerster te poetsen o.a. de koffiemachine. Deze maakte heel veel lawaai. Wij wilden graag koffie maar moesten wachten tot zij klaar was met poetsen. Wij zullen hier niet meer terug komen.

29. vlinder

Gaan lunchen met een vriendin. Boeren omelet, ten eerste was het bruin brood op en hadden alleen wit brood, kan gebeuren dus kozen we voor wit brood. Daarna duurde het meer dan een half uur voordat het eten kwam. We waren zeer verbaasd toen het bord voor onze neus stond, waar is het brood?? Ze kwam een piep klein broodmandje brengen met welgeteld 8 kleine verbrande stukjes stokbrood...?!? Een omelet ligt normaal gesproken toch op het brood.

Na het serveren is de serveerster niet komen vragen of alles naar wens was. Nadat wij na het eten gemeld hadden dat we zeer teleurgesteld waren dat we geen brood gekregen hadden, zei de serveerster dat het brood was uitverkocht...?!? Als iets op is meld je dit normaal gesproken vooraf! Ze zou het doorgeven in de keuken. Wij hadden op zijn minst gedacht een compensatie te krijgen, maar helaas.

Na een half niet meer geholpen te worden hebben we de rekening gevraagd. En ook daar was niks gecompenseerd. Daarop een klachtenformulier gevraagd, dat hadden ze niet. Kon de klacht neerleggen bij de desbetreffende serveerster. Dit was geen succes, ze begon te liegen. Ze zou meerdere keren bij ons zijn geweest om te vragen of alles naar wens was, wij hebben niemand gezien... Voor ons nooit meer!! Social deal was tevens de voorgaande keer zeer karig.

30. Deborah

Wij hadden een minestrone soep met als hoofdgerecht zuurvlees en pasteitje! Deze waren heerlijk alle gerechten smaakte zoals oma ze vroeger maakte, zeker voor herhaling vatbaar. De bediening was iets minder, ze wist niet wat op de tap zat en gaf het wisselgeld verkeerd terug, jammer!

31. Een aanrader voor een goed diner voor een goede prijs in een gezellige ambiance en vriendelijk personeel!

32. henk vanden berg

Nu eerst wil ik bedanken voor de goed verzorgende avond: bedankt, namens kinderen en kleinkinderen. Nu in een woord te noemen: geweldig. Goede, vriendelijke bediening, lekker eten en toppie. Nog bedankt weer tot gauw. Grt henk

33. anoniem

Bij binnenkomst kwam gastheer aanlopen en wees onze plek aan en zei dat de serveerster er zo aankwam. We hebben een tijdje moeten wachten terwijl een tafel na ons eerder werd geholpen. We waren met 3 personen. Gastheer liep er maar zo bij voor mensen naar hun plaats te verwijzen. Hij mocht van mij ook wel tafel afruimen of vragen voor nog wat te drinken. Ik had saté van de haas, deze was veel te droog, andere persoon had biefstuk. Biefstuk was goed maar veel te weinig groente. Men had maar 2 asperges, terwijl we gewend zijn bij dit restaurant dat je genoeg groente krijgt. Mijn vrouw wilde graag mosselen hebben maar deze waren uitverkocht. Frites waren lekker maar veel te weinig groente. Men kwam ook niet vragen of je nog wat wilde drinken. Tafel afruimen duurde veel te lang terwijl de serveersters een paar keer langs liepen zonder iets mee te nemen. We hebben a la carte gegeten. Dit restaurant is niet voor herhaling vatbaar.

34. Renie 5 punten

Lekker gegeten met social deal! Voorgerecht champignons erg lekker. Hoofdgerecht zalm en varkenshaas ook lekker en genoeg! Bediening was top!!

35. Cees Bekker

36. Erg lekker en genoeg! Aanrader.

37. Wij hebben met Social Deal geboekt. Wij hadden de minestrone soep als voorgerecht, deze was heel goed gevuld en heel lekker. Daarna hadden wij vis, deze was ook heel lekker, daarna konden we kiezen tussen ijs coffee of cappuccino, wij hebben cappuccino gehad; deze was heel lekker.

Verder hadden wij nog een kindermenu, de bediening vroeg vriendelijk of ons kind ook een beetje soep wilde, hij kreeg dus ook wat soep. De frietjes waren ook lekker. Wij kunnen alleen maar goeds vertellen over dit restaurant.

De prijzen zijn ook heel schappelijk.

38. Zo slecht heb ik nog nooit gegeten, de kippensoep (met spruitjes) was warm water met veel groenten. We waren de soep nog aan 't eten toen het hoofdgerecht al kwam. De schnitzel was koud en je proefde alleen maar paneermeel zo dun was deze schnitzel. De champignonsaus was volgens mij warme melk gebonden, deze was totaal smakeloos. Alleen het ijs was goed. Sorry, maar hier ga ik nooit meer heen.