Parkeergelegenheid voor de deur.

• OV

2 minuten loopafstand van de markt in het centrum.

Bezorgrestaurants in de buurt van Barbarossa

Online eten bestellen

1302082328 66
1335208889 67
1390419825 82
1401462012 82

1. Ik bestel lasanga in eerste instantie zag het er perfect uit in de lekkere sauce tot ik zag dat het was aangebrand op de bodem! Ik ging rustig naar de bediening en melde dit, ze kwamen het weg halen en binnen 3 min kreeg ik mijn lasanga terug zonder de sauce en ze hadden het bovenste wat nog goed was in een nieuwe schaal gedaan en het verbrande eromheen weggehaald schandalig ik heb betaald en ben weggegaan! Kom er dus nooit meer pffffffff.

2. Evert Jan De Jonge

Heerlijk gegeten in een geweldig restaurant. Nog nooit zo’n lekkere pizza gegeten, die je zelf kon beleggen en de spaghetti met zeevruchten was erg goed en heel rijk gevuld. Aardige mensen en goede bijpassende wijn! Aan te bevelen.

3. Anne Fermans

Spaghetti carbonara een echte aanrader! Zoals het hoort en niet helemaal doordrenkt met room zoals je bij vele tegenwoordig ziet. Net alsof ik even in italië was heerlijk. Wij gaan hier zeker vaker komen, ga zo door.

4. Rob

5. Zenden Moen

We hebben lekker gegeten.

6. Ger Vroomen

Gezellig restaurant. Sfeervol. Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.

7. Overheerlijk gegeten, goed gekruid, de dorade als hoofdgerecht was subliem. Daarnaast gastvrij, vriendelijk en correcte bediening in een gemoedelijke sfeer.

8. Esther 875 punten

We zijn vaste klant in dit authentieke, Italiaanse restaurant. Gastvriendelijke eigenaresse en bediend personeel zorgen in combinatie met de heerlijke gerechten voor een geslaagde culinaire avond. Een aanrader!

9. Lekker en gezellig gegeten.

10. Gezellig restaurant. Echt heerlijk gegeten. Goede service. Kok was alleen door omstandigheden waardoor we langer moesten wachten op hoofdgerecht. Maar kregen gratis drankje allemaal. Top. Aanrader. We gaan zeker terug

11. Heerlijk gegeten. Super vriendelijke bediening.

12. Gezellig en heerlijk gegeten met 8 personen. Goede en hartelijke bediening!

13. Eten is echt heel goed. Wijnkaart is beperkt, een keuze tussen rood en wit! Sfeer is gemoedelijk en de bediening gezellig. Kortom een fijne avond gehad.

14. Caroline Bouwens-Crijns

Het eten was heerlijk, de bediening geweldig en het was heel erg gezellig.

15. Ton Palmen en Carla Dieteren

Het was gezellig en heerlijk gegeten.

16. Bianca hambeukers

Heerlijke pizza's, echter heel vaak niet kunnen bezorgen ! Jammer en erg zonde... meerdere malen aangegeven maar wordt niks mee gedaan.
    Dan niet ermee adverteren op de website.
    Eten is prima en erg lekker, alleen dat vind ik een minpunt

6,3
  17. Heerlijk gegeten. Pizza kregen we niet eens op. Ruime porties. Gezellige en ongedwongen sfeer

18. Mijn gezin en ik halen vaak een pizza, spaghetti enz. af. Vaak is naar mijn idee de eigenaresse aanwezig die vrij in de omgang is. Ik persoonlijk vind dat een grote plus! Ze geeft ons het gevoel dat we welkom zijn en de kids mogen een kijkje nemen hoe de pizza's gemaakt worden. Dit natuurlijk op een zeer gecontroleerde manier. 1 van mijn jongens wil zelfs pizza bakker worden door deze ervaring wat ze hebben mogen genieten. Het eten vergelijk ik met hetgene wat ik meerdere keren in Italië heb gegeten. 1 woord... Heerlijk! Alsof ik in Italië mijn diner heb! Ik zal een trouwe klant blijven zolang deze kwaliteit aan de orde is. Dus zeer zeker een aanrader!

19. Wij hebben met een groep van 17 personen gegeten. Uitgebreide voorgerechten, heerlijke minestronesoep, combinatie van vlees en vis, ijs of koffie toe. Alles werd zeer smakelijk op tafel gebracht door vriendelijke, vlotte bediening. allen de acoustiek is altijd een minder punt in dit soort grotere ruimtes. ik was al lang niet meer bij Barbarossa geweest, maar ik was aangenaam verrast.

20. Het eten was heerlijk alleen de bediening onderling was erg rommelig en er was chaos onderling. Dat was vooral te merken bij het pizza gedeelte hier speelde zich dat allemaal af.

21. Heerlijk gegeten, ontspannen ambiance. Onze jarige kreeg een lekkere tiramisu ter ere van zijn verjaardag. Leuke bediening.

22. Afgelopen zondag genoten van een fijne avond in de tuin bij Barbarossa.
    Hele attente bediening en heerlijk gegeten, Italiaans zoals het hoort.
    Ik vind dit restaurant echt een aanrader!

23. Vorige week vrijdag met een achttal oud-collega's na een heerlijke wandeling langs de Geleenbeek aan tafel gegaan bij Barbarossa.
    Besteld werden een viertal overheerlijke en ruim belegde pizza's! Door de vier anderen werden verschillende pasta's besteld. Dit alles ging natuurlijk vergezeld van een/meerdere glazen passende Italiaanse wijnen.
    De sfeer in het restaurant was als vanouds, gezellig! Na afloop keerde iedereen met volle tevredenheid huiswaarts. Zeker voor herhaling vatbaar, wij gaan in ieder geval weer eens terug. Bedankt voor de prima verzorging!

24. Ilse Simons

Alles was lekker en op tijd klaar. Ondanks dat we met 22 personen waren kon er apart afgerekend worden.

25. Nancy 15 punten

Het was er gezellig speciaal een mooie ronde tafel voor ons klaar gemaakt. Lekker eten en mooie omgeving

26. Super lekker gegeten, hier komen we gegarandeerd nog eens terug.

27. Lekker gezeten, lekker gegeten in een fijne Italiaanse sfeer. Vriendelijke bediening. Een restaurant om naar terug te gaan.

28. Lekker en gezellig gegeten. Vriendelijk personeel. Gaan zeker nog eens terug.

30. Eigenaresse of whatever het is heeft een pan af, lijkt me toch duidelijk als je een stap binnenzet en er op snauwende toon wordt gevraagd of je gereserveerd hebt.
    Tenzij het bekenden uit het dorp zijn worden ze misschien wel lachend behandeld, maar voor de rest sjonge jonge wat een verwaande eerste indruk. Uiteindelijk denk je dat je een lekkere pizza krijgt, had ik hem net zo goed op donderdagavond kunnen bestellen voor 6 euro via de bekende sites.
    Maar niet getreurd, er waren ook goede punten zoals het personeel. Service van het "gewone" personeel was niets op aan te merken, deze was gewoon goed, snel en vriendelijk.

31. Het eten is er geweldig, personeel is ook aardig. Maar de gastvrouw is kortaf en niet vriendelijk. Dat was een tegenvaller, ze denkt dat ze heel wat is, terwijl ze ook maar rond moet rennen om alles draaiende te houden.

Voor het eten zouden we meteen terug gaan, maar we wachten op de tijd dat deze gastvrouw vervangen is door een echt vriendelijke dame.

32. Een net ingericht cafetaria met de prijzen van een 3 sterren restaurant. Veel te harde muziek. Personeel spreekt met luide stem om zich bij de klanten verstaanbaar te maken. Pizza's elders voor 5 euro, hier 13,50. Smaken verschillen dat geef ik toe. Maar mij zien ze niet meer terug.

3,4
  33. Wat zijn we heerlijk verwend door de kok en de leuke attente bediening. En dat ook nog op een zwoele zomeravond op een goede locatie, te weten een prima terrasje met zicht op de kerk. Hoe goed kun je het als liefhebber van de Italiaanse keuken? Supergoed dus.

34. Rob 2563 punten

Onlangs hier gegeten en dat was zeker niet slecht, maar ook niet heel goed. Vooral het voorgerecht (assortiment van verschillende voorgerechten) viel wat tegen. Een groot bord met onder andere grote hoeveelheden mozzarella, waar nauwelijks iets mee is gebeurd, vitello tonato, zonder de vitello. Al met al een vrij kleurloos geheel zonder al te veel smaak en uitgesproken smaken is juist iets wat een dergelijk gerecht nodig heeft.

De hoofdgerechten bevallen beter. De ossenhaas is lekker en ook de gorgonzolasaus is prima, de bijgeleverde pasta had weer wat smaakvoller kunnen zijn. De pizza is ook niet echt onderscheidend, mooie dunne bodem, maar te nat.

Al met al niet verkeerd gegeten, maar niet goed genoeg om terug te gaan keren.

35. Mandy Frissen

Afgelopen vrijdag met groep collega's gaan eten bij Barbarossa Part 2. Het was helemaal super!! Vriendelijke bediening die goede service verlenen. Het eten was in een woord geweldig. Ondanks dat we met een groep waren werden de gerechten tegelijk uitgeserveerd. We hebben allemaal genoten van een heerlijke avond. Hier komen we zeker nog vaker terug. Ga zo door team Barbarossa!

36. Gister weze eten bij Barbarossa Part 2!

't Was helemaal super! Ook ondanks dat we met tien personen waren, hadden we tegelijkertijd 't eten en dat ben ik niet gewend, bij de meeste restaurants waar ik kom met een grote groep, kunnen we nooit tegelijkertijd beginnen met eten. Maar dat is hier absoluut niet 't geval, gewoon top! Zeker de moeite waard om hier regelmatig terug te komen en je wensen staan hier centraal! Thnx Barbarossa Part 2, we komen snel weer! Gr Fam. Lemmens

37. Het is al weer meer als een jaar gelden dat ik voor de eerste keer ben gaan eten bij Barbarossa part 2, en nu een dik jaar en vele bezoekjes later is het maar eens tijd voor een recensie.
    Ik kan niet anders anders zeggen dan: wat een Geweldig restaurant!!

Het is in een jaar tijd uitgegroeid tot ons favoriete restaurant. We zijn er zeker 1 tot 2 keer per maand te vinden. De sfeer, bediening en vooral het eten is altijd super en van een hoog niveau. Zelf ben ik iemand die altijd iets anders van de kaart besteld en ik moet zeggen dat het bij Barbarossa niet uitmaakt wat je besteld, het is altijd even lekker. En om de paar weken brengen ze veranderingen aan in de kaart dus dat is voor mij ook een pluspunt.

We gaan meestal met z'n tweeën eten, maar een week geleden hebben we een feest gehouden van ongeveer 20 personen. We hebben alles van te voren met Joanna en Marvin besproken en ze hebben alles boven verwachting waar gemaakt.
    We hebben het bewijs gezien, het maakt niet uit of je lekker met z'n tweeën gaat eten of dat je er een feest geeft, het team van Barbarossa zorgt er altijd voor dat je leuke en culinair fantastische avond hebt. Een echte aanrader dus!!

Wij gaan er in ieder geval weer snel terug.

38. Gisteren voor het eerst bij Barbarossa geweest. Veel erover gehoord en wij kunnen zeggen dat het ons heel goed bevallen is. Heerlijk gegeten, leuke bediening! We gaan zeker nog eens terug.

39. Iedere maand gaan wij met ons gezin uiteten bij Barbarossa. Net zoals vandaag, lekkere voorgerechten en na een aangename tussenpauze kregen we een heerlijk hoofdgerecht. Wij kunnen niets anders zeggen dan dat we iedere keer met veel plezier terug gaan naar Barbarossa, vriendelijke bediening en super eten! Er hangt een gezellige, ongedwongen sfeer. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Ga zo door Barbarossa part 2 !

40. In dezelfde tijd dat wij moesten wachten op ons hoofdgerecht had Rembrand zijn nachtwacht kunnen schilderen daarna in de fik steken en van de houtskool die overblijven opnieuw de nachtwacht kunnen tekenen. Ons voorgerecht was er nog wel op tijd maar toen we eenmaal ons hoofdgerecht kregen waren we er al bijna 2 uur. Nadat we ons nagerecht hadden genuttigd waren we er al bijna 3 uur! Gelukkig is de sfeer goed en hebben we ons wel vermaakt met onze vrienden. Restaurant heeft een warme beetje moderne uitstraling met prettige rustige muziek. Voor en nagerecht waren lekker en de hoeveelheid goed. (carpaccio en een ijscoup). Mijn lasagne daarentegen viel tegen. Het was niet veel maar vooral eentonig. veel deeg en gehakt. Beetje kaas en wat ham er door heen. Leek een beetje op de lasagne die je koopt bij de goedkope supermarkt. Geen ananas geen groente helemaal niks om de boel te varieren. Bediening was aardig en kwam vaak genoeg langs. Al met al vond ik het te duur voor wat je kreeg en was vooral het wachten een tegenvaller.

41. Team Barbarossa

42. Een geweldig restaurant, ga ik vaak op donderdag, de service uitstekend en de meid van Italiaanse afkomst en is erg aardig, vriendelijk, en is een genot om te worden gediend door haar.

43. bianca en familie

Wij komen er geregeld en dat zegt genoeg denk ik.
    Elke keer weer een nieuwe verrassing als je de top kok iets laat maken. Super

44. Iris Sanders

Met collega's gaan eten bij Barbarossa part 2, wat een verbetering wat eten en vooral bediening betreft. 2 jaar geleden ook hier geweest. Zit nu jong stel in doen het helemaal geweldig alles was perfect super avond gehad. Ga zo door echt een aanrader.

45. Tally Schmeits

46. Chris Peeters

47. Heerlijk gegeten vanavond. De nieuwe eigenaren zijn heel enthousiast en gedreven. Ze werken met verse producten. Ik ben zelf vegetarisch en het was geen probleem om het gerecht aan te passen aan mijn wensen. Als afsluiting koffie met limoncello. Kortom, een geslaagde avond!

48. Chantal

Heerlijk gegeten. Vandaag speciaal voor vaderdag een vaderdag menu. Was weer erg gezellig en lekker.

49. We hebben een super avond gehad bij barbarossa part 2. Heerlijk gegeten en gedronken en natuurlijk goed bediend. Complimenten voor de chef-kok. Wij plannen vlug weer een nieuw avondje bij Barbarossa.

50. Fam Dohmen

il cibo era delizioso @barbarossa part 2 in een woord geweldig! Zeker nog een keer!

51. Marjo Duijsings

We waren met een grote groep, zo'n 28 personen. Hebben lekker en relaxt gegeten. Goed en smakelijk verzorgd. Vooral veel mogelijk, staan voor veel open, en denken samen met je mee, naar slimme oplossingen. Toch wel handig met een grote groep. Ook eigen versiering, en aankleding in ruimte is mogelijk. Zeker leuk voor je thema feestje.
    Bedankt namens, Fam. Duijsings

52. Gisteren prima gegeten bij Barbarossa. Vitello Tonnato is heerlijk en een zeer royale portie. Het personeel was heel vriendelijk en advies voor wijn en gerechten was perfect. Nieuw gerecht (lamsstoof) geprobeerd en vond het erg smakelijk. Toe een goede kop koffie want een toetje konden we niet meer op. Ik ga zeker nog eens terug

53. Net gegeten bij Barbarossa. Het was echt heerlijk!! Zeker voor herhaling vatbaar. Ga zo door Barbarossa part 2!

54. Heerlijk gegeten in het nieuwe, mooi aangeklede restaurant. Een aanrader!

55. Ik zie weinig verschil tussen part 1 en part 2.
    De wachttijden zijn nog altijd lang(meer dan een uur op het hoofdgerecht) en de prijzen zijn voor een eenvoudige Italiaan behoorlijk aan de prijs.
    Het is wachten op part 3.

3,4
  56. Familie van Oirschot

Als voorgerecht de vissoep. Goed gevuld en goed op smaak, alle smaken komen voor, wat je van een goede vissoep kan verwachten. Als hoofdgerecht een heerlijke kalfsossobucco voorgeschoteld gekregen. Perfecte bereiding met een echte jus de veau, dus geen kant en klare saus uit een pakkie. Groente en pastagarnituren ook dik in orde!

57. Familie Nolten

Alweer heerlijk mogen genieten van een italiaans diner. Wat erg verrassend is is de variatie die de chef iedere week maakt bij de groentegarnituur. Erg gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Tot snel Barbarossa Part 2!

58. Met als nieuwe eigenaren Marvin en Joanna zit je helemaal goed.
    Goede sfeer, super lekker eten, zeker een aanrader als je van vis houdt.
    In een woord geweldig.

59. Familie van Daal

Vorige week bij Barbarossa part 2 gegeten en gedronken. Goede uitgebreide menukaart met verassende combinaties. Bediening was correct en attent. Het voor en hoofdgerecht was goed gekruid en bereid met perfecte garing. Daar mag ik over oordelen aangezien ikzelf werkzaam ben in een professionele keuken. Aan de eigenaren; ga zo door! Chapeau!

60. Helene en Jacques Gerards

Wat een verassing. Twee jonge enthousiastelingen die hun restaurant met veel ambitie uitbaten. Hun zaak straalt iets uit dat je als klant koesterd zoals: ruime plaatsen,oog voor detail, vriendelijke en betrokken bediening die ook deskundig kunnen adviseren vanuit een zeer ruime keuze. Als er dan ook nog een meer dan smaakvol menu geserveerd wordt in een gepast tijdsbestek en sfeervolle rustige muziek kan je avond niet meer stuk.
    Wij hebben heel erg genoten en zullen zeker vaker te gast zijn. Een bezoek aan dit restaurant is zeker de moeite waard

61. Vorige week op een doordeweekse dag met mijn zoon hier een pizza gaan eten. Pizza was heel lekker, de pizza met de verse ingredienten is ook wel apart, die komen er dan dus nog " koud" op. Apart gereserveerd op een schaal.
    Sfeer is heel leuk, gezellig, we zaten in het " voorste gedeelte" met de leuke bankjes.
    De gastvrouw gaf bij vertrek ook nog uitleg over de zaak, en liet de grotere ruimte achteren zien, dit ziet er ook heel mooi uit.
    Enige minpunt vind ik toch echt wel de prijzen.
    14 euro voor een pizza vind ik echt veel te duur.
    Dat zal mij er mogelijk toe weerhouden om hier nog een keer met familie, of een grotere groep terug te komen, jammer.

62. Ik heb het eigenlijk niet zo staan op italiaanse restaurants omdat ik een vleeseter ben maar.....
    Ik moet toegeven dat het gisterenavond Super was
    Eten was niks op aan te merken ,voldoende,goed gekruid en lekker
    . Heel zeker voor herhaling vatbaar en beslist een aanrader

Joanna en Crew ga zo door !!!!!!!!!!!!!!!!!!

De texaco-gang

63. Wij hebben hier heerlijk gegeten! Ons zoontje van 1,5 jaar werd goed verwend. De service was vriendelijk en aangenaam. zeker de moeite waard om je eens lekker te laten verwennen. Ook op de sfeer hebben wij niets aan te merken, de zaak heeft een nieuw interieur die je uitnodigt.
    Gewoon toppie!

64. Afgelopen zaterdag Pizza gehaald. Reden daarvoor was dat de tafel prijzen voor Pizza voor mij gevoel veel te hoog liggen. Eur 14-17 eur, nee dan maar afhalen.
    Wat schetst mijn verbasing, ik moet het even kwijt.. de pizza heeft een andere salami soort. Smakeloos, artisjok geen smaak. Kortom die mooie smakelijke pizza van ouds her heeft plaats gemaakt voor een dure smakeloze vlakke pizza. Jammer toch, ik denk dat men gekozen heeft voor de dure kaart zonder te beseffen de eenvoudige culinair (doelgroep) vergeten gaat worden. De verhouding prijs kwaliteit kan ik niet terugvinden. Geen Barbarossa in 2012 meer voor ons. Personeel is trouwens vriendelijk en goed.

4,7
  65. Heel goed eten voor een goede prijs
    Zeker voor een herhaling vatbaar
    vriendelijk personeel
    mooie ambiance
    De tonijn die ik had was voortreffelijk

66. annemie korpershoek

We zijn met oud collega's hier gaan eten in september.
    We kregen een gezellige ronde tafel.
    We kregen eerst iets te drinken, daarna voorgerecht dan hoofdgerecht. Ik had biefstuk met heerlijke peper-roomsaus.
    Daarna toetje. Heerlijk ijs.
    Na goed bijgepraat te hebben met ons allen kwam nog een bezoeker met ons meepraten.
    Het was een heel gezellige avond met lekker eten.

67. Smikkelaar

Smikkelen
    Hiervoor moet je in Nuth bij Barbarossa zijn
    Heerlijk eten en vlotte charmante bediening
    Echt een aanrader, ga hier zeker nog vaker
    naar toe.
    Ga zo door.

68. Ik ben met 6 collegas op 29 sept. bij Barbarossa gaan eten.
    We hebben van te voren wel gereserveerd voor een mooi plaatsje, hier werd aan voldaan, we kregen een gezellige ronde tafel, super.
    We hebben niet lang op ons eten moeten wachten en de bediening was erg vriendelijk.
    We hebben hier allemaal heerlijk ontspannen gegeten.
    Nieuw op de kaart was de Scallopino barbarossa, een aanrader, lekker zacht gebakken kalfsfilet.
    De Carpaccio alla Barbarossa als voorgerecht was ook heerlijk en ruime hoeveelheden.
    We hebben genoten van een gezellige avond en ik kom hier beslist weer terug.

69. Op aanbeveling hier gaan eten. Nou wat viel dat tegen. Heel lang moeten wachten, terwijl het toch niet echt druk was. Bediening amper gezien. Eten was goed, maar zeker niet bijzonder en eigenlijk toch wel aan de prijzige kant. Nee, dit was eens maar nooit meer.

70. Goed stukje eten tegen een redelijke prijs. De zaak is goed met kinderen te bezoeken en dat is ook wat waard.

71. Zijn op zaterdagavond met 12 personen gaan eten. 5 personen aten een voorgerecht, half uur op gewacht (salade en soep). Na voorgerecht 80 minuten gewacht op hoofdgerecht! Zaak zat voor 30% vol. Bediening niet veel aanwezig. We konden plaats nemen op krukken dus niet bevorderlijk om ontspannen te zitten eten en na 4 uur gezeten te hebben was je blij dat je naar huis kon. Helaas was dit maar een eenmalig bezoekje waard en zeker niet aan te bevelen. Smaak was redelijk tot goed (flauw).

4,5
  72. Gisteren een uurtje Barbarossa, wat viel het tegen!

- Buiten half opgedekte tafels.
    - Bestek komt pas als het bord en de olijven al ruim op tafel staan.
    - Tijd tussen voor en hoofd gerecht was maar 4 minuten, beetje kort. Konden de helft van het hoofdgerecht daardoor niet op.
    - Een kok die staat te schelden in de keuken.
    - Het eten was niet echt op smaak en dreef in de olie.

Jammer maar wij komen hier nooit meer.

73. Wendy 13 punten

Hadden met 7 personen gereserveerd op een donderdagavond.

De sfeer in het restaurant vonden wij heel gezellig.

Het eten viel alleen zwaar tegen.

Het begon al toen het stokbrood op was. 1 persoon had een (maaltijd) salade, was klein en voldeed niet aan de verwachtingen.

De pasta's vonden wij flauw of niet gaar!

Tot slot was de tiramisu op en na het dessert was het personeel spoorloos verdwenen!

Wij hadden dan ook geen zin meer om nog koffie of thee te bestellen.

Nee wij komen zeker niet meer terug.....

4,5
  74. Arne 12 punten

Wij hebben begin mei dit restaurant bezocht en waren verrast door de prachtige stijlvolle inrichting. Heerlijk gegeten, goede keuken, prachtige gerechten. Ontzettend lekker gegeten en gedronken. Complimenten naar de bediening en de keuken.

75. Blijkbaar hebben de eigenaren bedacht ze best de prijzen kunnen verhogen, dat levert in korte tijd meer geld op.

We zijn bij Barbarossa de afgelopen 6 jaar regelmatig gaan eten en waren altijd tevreden maar nu is de prijs/kwaliteit-verhouding echt zoek.

In februari 2011 kostte een pizza taco nog € 10,- en in mei 2011 kost dezelfde pizza taco opeens € 14,-. Kip met salie en rozemarijn met een prutje saus en een klein hoopje groente en pasta kost opeens € 18,75.- (was € 14,75). Carpaccio van € 10,- naar € 12,75. Deze was wel lekker in tegenstelling tot het stukje kip. Stokbrood met kruidenboter vooraf is er niet meer bij.

Kortom: we zijn jarenlang geweest maar we zijn nu toch niet meer van plan om nog een keer terug te gaan.

76. Gisteren bij Barbarossa gaan eten. We komen hier regelmatig en zien de afgelopen jaren telkens de kaart veranderen. Nu waren er weer favoriete gerechten van de kaart verdwenen... Jammer.

Bij het afrekenen schrok ik, ik had niet gedacht dat we voor 2 caesare salades, een pizza en spaghetti bolognaise 67 euro kwijt zouden zijn (met 3 cola, 2 witte wijn en 2 cappuccino). 13,50 voor een pizza is echt te veel en voor de meest simpele spaghetti 12 euro ook.

Jammer, ik denk niet dat we nog teruggaan...

5,5
  77. Een gezellig ingericht restaurant, waar wij graag met vrienden gaan tafelen, zo ook zaterdag 12 feb 2011. Heerlijke rode wijn (Italiaanse) natuurlijk, stokbrood, kruidenboter en olijven, dan een plaat met div. snijwaren antipasta en als hoofdgerecht biefstuk met pepersaus en spaghetti di mamma. Echt heerlijk de biefstuk, heerlijk mals en ook mijn tafelgenoten vonden het heerlijk en de prijs kwaliteit is goed. We verheugen ons al op de volgende keer.

78. Ik ben afgelopen week met mijn vriendin in Barbarossa gaan eten.

Een leuk ingerichte zaak, ik vond alleen de prijs kwaliteit verhouding niet helemaal correct.

Ik heb een biefstuk genomen, waar ik veel voor heb betaald, deze was taai en niet lekker.

De bediening neemt de klachten niet serieus en doet er niets mee.

Voor ons geen Barbarossa meer, heel jammer.

79. Mooi restaurant maar bij binnenkomst werd ons al gevraagd wat wij wilden drinken voordat wij plaats hadden genomen.

De vulling van de calzone is waardeloos en is meer deeg dan vulling.

De biefstuk was erg taai. Maar de smaak van de saus was goed.

De bediening neemt onze klachten niet serieus.

Kortom, de kok heeft wel smaak maar de eigenaar laat geen kwaliteitsproducten leveren.

Hier gaan wij nooit meer terug.

80. Als culinaire liefhebber kom ik zelf zeer regelmatig bij Restaurant Barba Rossa in Nuth. De ambiance straalt Italiaanse gemoedelijkheid uit die tevens terugkomt in de kwaliteit van de gerechten. De kaart lijkt een tweedeling te zijn tussen een Italiaans specialiteitenrestaurant en een pizza hut. Toch denk ik dat de eigenaar en eigenares er goed aan doen om zich meer te specialiseren in de meer typische unieke Italiaanse gerechten. Pizza restaurants zijn er al genoeg en de kwaliteit van Barba Rossa is dusdanig hoog dat zij zich beter hierop kunnen richten.
    Wat voornamelijk opvalt is het gebruik van verse producten; geen champignons uit blik of diepvriesgroenten; alles wordt vers bereid en dat duurt soms even, maar dat is het wachten waard.
    Tip: de carpaccio is echt de lekkerste die ik zelf ooit heb gegeten en de portie is rijkelijk te noemen. Ook voor een klein(er) budget is Barba Rossa aan te raden, eet smakelijk!

81. Raymond

82. Dec. 2007 voor de 1e keer genoten van kerstbuffet, dus het jaar daarna ook weer gereserveerd voor 6 personen. Helaas was het deze keer een heel stuk minder goed qua variatie en smaak. Als je niet snel genoeg erbij was had je pech, want het werd niet voldoende goed aangevuld. Omdat we er toch geen goed gevoel aan over gehouden hadden, hebben we dit telefonisch medegedeeld en de bazin zou ons nog terugbellen, maar helaas niets meer vernomen. Voor ons dus geen Barba Rossa meer.

6,1
  83. Ik ben afgelopen zondag bij Barba Rossa gaan eten, samen met mijn man.

Ik lees vaker de recensies op de site en nu ik er zelf ben geweest snap ik sommige recensies niet.

Het was er in een woord geweldig, het eten was subliem en meer dan genoeg, hartstikke lekker! Personeel was snel en heel vriendelijk. Hoefden ook niet lang op ons eten te wachten.

Het is het allemaal zeker waard geweest! En voor die prijs hoef je het niet te laten.

Ons zie je daar gegarandeerd terug,!

84. We zijn afgelopen vrijdag met onze collega's van het orkest Hub'n Bub'n bij Barba Rossa geweest en we waren met aanhang in totaal met ongeveer 25 Personen.

We zijn hier als groep absoluut klasse verwend want er was fantastisch lekker verzorgd eten, perfecte snelle en vooral vriendelijke bediening en een absoluut "hier thuis"gevoel.

Wij zijn overigens op 2e Kerstdag ook met z'n drieen gaan eten en weggegaan met een echt voldaan en fijn Kerstgevoel want we hadden geweldig gegeten voor een absoluut betaalbare prijs.

Wij kunnen dan ook aan iedereen Barba Rossa alleen maar aanbevelen, niet alleen als je met z'n tweeen eens lekker wil gaan eten maar ook zeker als je als groep of vereniging betaalbaar lekker eten zoekt.

85. Jammer genoeg viel het ons zeer tegen.

Personeel is vriendelijk, maar het eten viel erg tegen.

Voorgerecht was absoluut goed te noemen, maar de hoofdgerechten zou ik als Italiaanse nooit aan mijn bezoek voorzetten.

Te lauw, te gaar gekookt, spaghetti is meer vermicelli dan pasta.

Zalm is te klein en veel te gaar, saus is niet lekker, verschillend servies gebruikt.

Misschien zijn wij te kritisch, maar dat mag ik ook zijn als ik ergens ga eten.

De echte Italiaanse keuken is toch veel meer en zeker veel beter dan datgene wat wij voor geschoteld kregen.

Jammer, voor de echte Italiaanse keuken zou ik persoonlijk niet meer terug gaan naar Nuth.

86. Zondag j.l. gaan eten in Barbarossa. Werd aangeraden. We waren met een groep van 11 personen. Voorgerechten werden met een tussenpose van wel 15 min. geserveerd.

Van het hoofdgerecht waren de warme groente koud. De rest van het eten lauw. Veel te weinig bijgerechten voor het aantal personen. 1 bijgerecht steenkoud. Klachten werden genegeerd.

Zo ga je mijns inziens niet met je klanten om.

Zal zeker nooit meer gaan eten in dit restaurant.

Het enige positieve was dat ze verse ingredienten hadden gebruikt. Voor mij echter geen reden om nog eens terug te gaan.

5,3
  87. 25-10-2009. We komen net terug van Barba Rossa.
    We hadden ons er heel veel van voor gesteld, maar moesten lang op gerechten wachten. Alles van voorgerechten werd met en met gebracht, tussen het eerste en laatste zat wel 15 minuten.
    Bij de hoofdgerechten waren gerechten koud, te weinig pasta voor onze groep, aardappels uit de oven waren koud.
    We hadden alles al op, werden er nog nieuwe gebracht. De klachten werden gewoon genegeerd.
    Vraag mij af hoe het moet gaan als het er echt druk is. Jammer.

88. Heden 30.08.09 dit restaurant bezocht. Praktisch alle tafels bezet en desondanks vlotte bediening en goed eten. Ga hier zeker nog eens terug!

89. Corine van de Mortel

Lekker! Gezellig! Netjes! En leuk personeel!

Mooi Grand Café er bij om na te borrelen... Kortom:

TOP!

90. We zijn 2 weken geleden hier gaan eten, leek een leuk restaurant. Maar we hebben lang op ons eten moeten wachten, de spaghetti was overcooked. Van de 3 gangen was alleen het voorgerecht redelijk. Bij mijn tafelgenoot was de carpaccio nog bevroren!

Totaal niet voor herhaling vatbaar.

1,4
  91. Uitstekende sfeer en bediening! Heerlijke avond gehad met m'n lieve vriendin gisteravond. Ik reis behoorlijk veel en kom in nogal wat (buitenlandse) eetgelegenheden. Dit is gewoon een goed restaurant met prettige bediening en lekker eten!

92. Kom net terug van Barbarossa. De eerste indrukken waren o.k.

Moesten 1,5 uur op onze gerechten wachten. De bediening die niet op onze klachten inspeelde. Daarna kwamen de gerechten. Slordig, niet geraffineerd en grof afgewerkt. De smaken niet Italiaans. Ben veel gewend maar dit sloeg de plank helemaal mis. Wellicht dat je het restaurant moet bezoeken op niet al te drukke momenten. Zondag om 19.00 uur zaten zij volledig in de shit. Er werd niet eens een excuus aangeboden. Was beslist geen aanrader! De biefstuk taai, verkeerde gerechten op tafel. Wat ging er allemaal niet mis op deze tafel. Ronduit slecht. Helaas..!

1,9
  93. karlijne

Altijd toppie!

94. Dit is een prima Italiaans restaurant. Wat ik heel gastvrij vind is de openlucht plaats. Wel hadden we lang moeten wachten op het eten.

95. oetmuntend! de bedeening is dur super schnel en leuk, en ich ving hut eate geweldig!

96. van Dijck

Echt altijd goed.
    Ik ervaar het als huiselijk en alles smaakt er heerlijk.

97. Het eten is er heel lekker.Het personeel is vriendelijk echt een aanrader.

98. roy slangen

ga zo door jongens

99. John Derks

geweldige keuken met vriendelijke bediening in een acceptabele ambiance

100. Lekker eten van goede kwaliteit voor een mooie prijs. Gezellige sfeer, gezellig restaurant. Voldoende keuze en vooral lekkere tiramisu!!