1. Jaap Daams

Voor de eerste keer hier gegeten en het was uitstekend. Zeer attente bediening door 2 jonge dames en de eigenaresse. Achtergrondmuziek was prima in orde en de sfeer gezellig. De porties zijn ruim en alles wat wij met ons zessen hadden gekozen smaakte uitstekend. De eigenaresse kwam zelfs nog de rauwe sreak laten zien om mij van de uitstekende kwaliteit te overtuigen...heel attent.
    De prijzen liggen op een normaal niveau waarbij de amuse voorafgaand aan het voorgerecht en het glaasje amaretto bij de rekening in de prijs inbegrepen zijn.
    Tijdens het eten werd door de dames meermaals gevraagd of alles naar wens was en of wij nog iets wilden drinken. Het brood dat bij de voorgerechten werd geserveerd bleef gewoon staan tot na het hoofdgerecht, en na het hoofdgerecht werd er uiteraard nog gevraagd of wij nog een nagerecht wilden.
    Al met al een fijne avond gehad, kan dit restaurant aan iedereen aanbevelen. Het eten en de service zijn prima voor elkaar.