Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nijverdal verdeeld zijn.

1. Bijna 2 uur moeten wachten op een kapsalon en een broodje doner, vervolgens de saus vergeten, alles was al bijna koud en de bezorger zei dat we nog niet betaald hadden. Hebben we wel gedaan via iDeal..

2. Het is eten is zeer goed en vriendelijke mensen. Wij hebben ons heerlijk vermaakt.

3. M.

Prima om een avondje te wokken. Lekker en voldoende eten, vriendelijk personeel. Prettig dat de ruimte bestaat uit 4 verschillende ruimtes die grenzen aan het buffet. Zo heb je niet dat "massa idee" wat je bij sommige wokrestaurants hebt.

4. J.

Gisteren hier voor de eerste keer wezen eten. Vriendelijk personeel en een goede kwaliteit van het eten. Ook de 'kant en klare' gerechten in de bakken zijn prima van kwaliteit. Doordat er volgens mij telkens kleine hoeveelheden worden aangevuld blijft het eten vers en smakelijk. Verder voldoende keuze in gerechten en drankjes en de kinderen hebben zich in het speelgedeelte prima vermaakt. Ook een compliment voor de hygiëne van het sanitair. Het was allemaal schoon wat ik in een ander wereldrestaurant enkele keren anders mee heb mogen maken. Een prima keuze om in dit restaurant te gaan eten.

5. Op een doordeweekse dag gegaan. Er zat bijna niemand. Eerst 2 wijntjes besteld daarna kwam ze rond 22u dat dit de laatste ronde al was. Ik vroeg of we nog bitterballen konden krijgen bij de laatste ronde maar dit kon niet.De keuken was al dicht. Erg belachelijk! Daarna kwam ze al snel langs met de bon die gaf ze ons alvast. Hadden we helemaal niet omgevraagd. Het 2e wijntje van mijn vriendin zat een heel klein laagje in. Ik zou me de ogen uit de kop schamen als ik een klant zo knieperig wijntje aanbood. Wij hadden het idee dat ze ons wel weg konden kijken. Dus maar snel de keet verlaten. We waren net een paar stappen buiten en de boel werd al snel achter ons dichtgedaan. Wat klantonvriendelijk bij de Budde. Jullie zullen heel wat moeten leren! Ik geloof niet dat de Budde lang zal bestaan met deze super slechte instelling. Wij komen nooit weer en ik zal zeker geen goede reclame voor ze maken.

6. Chinees-Indisch Nijverdal

Halen hier elke week af. Zeer veel keus voor een goed prijs/kwaliteit verhouding.
    Zeker een aanrader!

7. Heel lekker, opzich niet de goedkoopste maar je hebt wat voor je geld. Vriendelijke mensen!

8. West-Europees Nijverdal

Heerlijk gegeten en gezellig geborreld. Aanrader.

9. Bediening vroeg of ze alvast wat brood op tafel zou zetten. Ja hoor doe maar. Op de rekening zagen we dat er 15.50 euro op stond voor brood voor zes personen. Belachelijk veel geld! De maaltijdsalade spinazie was een flinke tegenvaller! Het was niet meer dan spinazie, drie groene asperges en drie aardbeien. Erg karig voor 13 euro. Geen nootjes, mozerella/feta of croutons, letterlijk alleen maar spinazie. Toen de bediening langs kwam om te vragen of alles naar wens was en wij aangaven nog nooit zo'n saaie salade te hebben gezien zei ze dat er precies in zat wat op de kaart stond. Een erg slechte reactie op een klacht! De cheesecake als nagerecht voor 8.50 was een erg klein stukje uitgedroogde cheesecake, absoluut het geld niet waard. Wij komen niet meer terug!!

2,4
  10. Chinees-Indisch Nijverdal

De lekkerste chinese in de buurt.
    Uitstekende bediening en heel lekker eten, altijd vers!

11. Rob Juurlink

12. De kaart met heerlijke spijzen wordt door de eigenaars beslist waargemaakt. We kozen onder meer voor de sashimi, de tartaar, de tataki en de spicy land lovers. Op het tijdstip dat we afgesproken hadden het eten op te halen werd net de laatste hand gelegd aan de spicy land lovers.
    Niet alleen de timing bij Sushi81 grenst aan perfectie… Zowel de tataki als de tartaar waren heerlijk gekruid en onberispelijk vers. De spicy land lovers was, ondanks de spicy ingrediënten, zacht en romig.
    We zijn redelijk goed bekend met sushi maar dit was verreweg de beste die we gegeten hebben.
    Hier komen we graag nog eens terug!

13. By far het beste restaurant in Nijverdal!
    Kom er vaak en het smaakt altijd top!

14. Pannenkoekenhuis Nijverdal

Tijd genoeg gehad om een recensie te schrijven, want we moesten eerst lang wachten op de kaart. Deze pas gekregen nadat we zelf naar de bar zijn gegaan. Daarna een uur moeten wacht op ons eten, waardoor we erg gehaast moesten eten en daar niet rustig de tijd voor konden nemen.

Eerdere ervaringen met de Hooischuur zijn ook de lange wachttijden, te weinig personeel, waardoor ze de drukte niet aan kunnen. Hierdoor loopt de wachttijd flink op, niet handig als je jonge kinderen bij je hebt.

5,9
  15. J tijhuus

Goed eten
    Vriendelijke en hartelijke bediening
    Eigenaar praat met elke klant en onthoud ook veel kwa persoon (eten drinken privé aangelegen heden)
    Kortom het adres voor een gezellig en succesvol uit eten adres

16. Merkestein

Dinsdag 20-06-2017 wezen eten het was niet druk maar hebben een uur zitten wachten tot onze bestelling werd geserveerd ik had mix kos en mijn vrouw gebakken zalmfilet helaas werd er bij gezegd u krijg nog een stuk want dat was nog niet gaar toen dat gebracht werd kwam ook de salade pas op tafel dat was wel jammer.

17. Als een van de eerste klanten nog steeds een perfecte kwaliteit tegen een reeële prijs/kwaliteit verhouding. Werkelijk al 6 jaar een aanvulling op het Kupperserf. Wij waarderen Valentino met een 9.

18. Internationaal Nijverdal

J.

Kwam hier vroeger na het uitgaan al om een broodje shoarma te eten. Nu niet meer woonachtig in Nijverdal, maar als ik in de buurt ben eet ik hier nog wel eens een broodje. Shoarma en kipfilet uitstekend. Heb het ergens anders nog niet beter kunnen krijgen.

19. Fenesse

Super lekker. Was voldoende.

20. H, van Wingerden

Hartelijke ontvangst, vlotte bediening, lekker eten.

21. Paide Neels

Het eten is top, alleen de wachttijd is echt lang. Wanneer je een telefonische bestelling plaatst, zeggen ze dat het binnen 10 minuten klaar is, maar vervolgens wacht je daar nog een half uur op je eten. Snackbar ziet er schoon en modern uit.

22. Pannenkoekenhuis Nijverdal

Hoge verwachtingen door de reviews. Pannekoeken waren prima maar niet bijzonder. Volgens de kaart zou de pannekoek zijn voorzien van pecannoten. Kok zag het verschil kennelijk niet met walnoten. Jammer. Service liet ook te wensen over. Bediening kon de drukte op koningsdag duidelijk niet aan. Aparte speelhoek en speeltoestel buiten zijn erg fijn.

23. Heerlijk gegeten van het aspergemenu, het was zeer verassend en heeeeel lekker.
    Een echte aanrader die u geproefd moet hebben.

24. Heerlijk gegeten en gastvrij personeel!!

25. Goede en super bediening. Het eten was fantastisch. Zeker een aanrader.

26. Wat een geweldige ervaring! Meteen bij binnenkomst ontvangen door zeer vriendelijk personeel. Een heerlijk tafeltje voor twee, ondanks de grote groepen die er waren, was de sfeer zeer relaxt en intiem. De bediening is zonder uitzondering vlot, plezierig en persoonlijk.

Wij eten minimaal een keer in de week buiten de deur en zijn dan ook niet snel meer echt te verrassen. toch is het de Budde gelukt! Bij het bestuderen van de kaart troffen wij naast 'bekende en vertrouwde' gerechten ook een aantal gerechten aan die onze nieuwsgierigheid prikkelden.

Voorgerecht Roadtrip (voor 2 pers) is zijn geld meer dan waard!! De topper van de avond was echter het hoofdgerecht Low and Slow Homemade Brisket. Nog nooit zo'n lekker stukje rundvlees geproefd!! De persoonlijke uitleg van de kok aan onze tafel maakte de beleving compleet! Voor het nagerecht hebben we ons weer laten verrassen met een plankje diverse desserts (niet op de kaart) en ook dit was het geld weer meer dan waard!

Al met al was het perfect: bediening, timing, smaak, prijs/kwaliteit verhouding, sfeervolle inrichting, TOP! Wij komen zeker terug!

Op tijd reserveren is wel aanbevolen om zeker te zijn van een plekje.

27. Overheerlijke burgers!! (Pas op zijn verslavend!) Perfecte huisgemaakte patat en de snacks zijn altijd goed!

28. Frits Bentsink

Zolang de menu's in het Engels zijn komen we niet. We willen wel graag precies weten wat ons te wachten staat. Immers de hoofdgerechten zijn erg duur.

29. Proberen te eten hier. Bij de bestelling van het drinken ging het al mis. Crystal Clear hebben ze niet. Vraag ik om een glas water. Bediening verteld ons dat ze dat niet schenken. Wij vragen waarom niet. Krijgen geen echt antwoord. Hierdoor maar vertrokken en ergens anders lekker gegeten. Nu helemaal niets aan ons verdiend. Vind dit geen service.

30. Dat was dan ons eerste bezoek in de nieuwe samenstelling, ik hoorde dat de kok gelijk was dus is had al mijn twijfels maar ja hoop doet leven, helaas Ja inderdaad, Voorgerecht broodje voor 4 personen 2x 6.50 euro , gewoon sneetjes brood wit en bruin en te weinig voor 4, afijn het hoofdgerecht voor allemaal de Bristket met barbecue | saus die op een of andere manier in het glazuur van het bord was meegebakken De opmaak was slecht een wortel in 2 en wat puree (??) van een zoete aardappel. En de Brisket (draadjesvlees)? bijna vergeten want die was bijna niet te vinden (wel lekker en gerookt). Bijlagen friet en rouwe bietsalade voor 2 personen wil je voor 4 dan betaal je extra. Nagerecht ? tja een wafel van de Aldi in 2 met een lepel chocopasta voor 8.50.
    Wij zaten ongeveer 2 uur en er werden klanten geweigerd om dat ze vol zaten (plek genoeg)
    En 2 gasten gingen weg bij de aanblik van de sate.
    wat ons betreft snel maar thuis met een frituur gerelateerd snackje van de buurman , en de volgende keer maar niet weer.

3,6