M.'s profielfoto

Nijverdal
  3. 7,7

St. Tropez

Deventer

M. heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. M.'s profielfoto
    M. heeft een recensie geschreven voor De Hexelse Berg

M.

Gezellige sfeervolle ruimte, ook niet al te groot. Voldoende keuze uit verschillende gerechten, vooral de vis van de grill is erg lekker. Een paar minpuntjes vielen me toch wel op. Het eten werd weinig aangevuld. Veel (bijna) lege bakken en schalen. Ook was het eten af en toe lauw en niet warm. Verder was het eten wel goed van kwaliteit.

2. M.'s profielfoto
    M. heeft een recensie geschreven voor St. Tropez
    Internationaal Deventer

M.

Voor de vegetariers heeeerlijk eten! Voor de niet-vega's ook als ik mijn gezelschap moet geloven. Voldoende keuze, leuk en sfeervol ingericht en een vlotte bediening. Wij komen zeker terug!

3. M.'s profielfoto
    M. heeft een recensie geschreven voor De Sallandse Berg

M.

Prima om een avondje te wokken. Lekker en voldoende eten, vriendelijk personeel. Prettig dat de ruimte bestaat uit 4 verschillende ruimtes die grenzen aan het buffet. Zo heb je niet dat "massa idee" wat je bij sommige wokrestaurants hebt.

4. M.'s profielfoto
    M. heeft een recensie geschreven voor 't Notarishoes

M.

Nog nooit zulke lekkere visplate gehad. Had geen mes nodig, zo zacht en mals, complimenten! Borden mooi opgemaakt, heerlijke rosé en een amuse en brood van het huis. Met ook nog de top service maakt dat het plaatje compleet.

5. M.'s profielfoto
    M. heeft gereageerd op een recensie van La Sardegna

Geloof de mensen met slechte recensies maar niet? Nee, die mensen verzinnen zomaar wat. Ik hoef echt niet voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten maar verwacht niet afgesnauwd te worden door het personeel als er een fatsoenlijke vraag wordt gesteld over het betalen. Ook verwacht ik niet dat mijn drankje wordt weggehaald wat nog helemaal niet op is omdat ik aangeef niets meer te willen drinken NA dit drankje. Dat heeft niets te maken met 'voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten' maar met fatsoen.

Fijn voor je dat jij altijd met plezier komt eten maar dat betekend niet dat het daar allemaal zo vlekkeloos verloopt ;-)

6. M.'s profielfoto
    M. heeft een recensie geschreven voor Grand-Café Binnen

M.

Wat een leuk restaurant! Menukaart met veel keuze. Ik eet vegetarisch en ook ik had persoonlijk voldoende keuze. Eten was heerlijk. Sfeer en personeel top, erg vriendelijk en open. Wij komen zeker terug!

7. M.'s profielfoto
    M. heeft een recensie geschreven voor Restaurante Valentino

Gisteravond wederom bij Valentino gegeten. Eerder was weer prima, zoals altijd. De chefkok kwam nog even vragen of alles naar wens was. Er werd door de serveerster weinig gevraagd of we nog wat drinken wilden hebben. Gevolg is dat we soms wel drie kwartier zonder drinken zaten. Ook toen de borden werden opgehaald liep ze meteen weer weg en er werd niet gevraagd of we nog een dessert wilden. Rond kwart over 9 nog twee andere gasten in het restaurant, maar de serveersters waren nergens meer te zien. Toen zijn we maar weg gegaan... alsof ze ons weg wilden hebben. Jammer!

8. M.'s profielfoto
    M. heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vrijdag

M.

Leuk restaurant om een avondje te eten. Gezellige sfeer en heeft geen uitstraling van 'massa eten'.
    Genoeg keuze in zowel voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten. Smaakt ook allemaal lekker! Het internationale buffet keek je wat vettig op, niet erg fris.
    Personeel vriendelijk, kregen een 'rondleiding' omdat we hier voor het eerst kwamen eten. Je kon het niet echt een rondleiding noemen, want wij stonden helemaal aan de zijkant en ze wees vaag wat aan waardoor je alsnog zelf op zoek moest. Snap best dat je niet met gasten niet langs het buffet gaat banjeren, maar dit was wel een erg vage rondleiding.
    Voor de rest een gezellige en smaakvolle avond gehad. Mocht je je auto in de parkeergarage hebben staan dan worden de kosten vergoed. Prima service!

9. M.'s profielfoto
    M. heeft een recensie geschreven voor Da Mario
    Italiaans Deventer

M.

Heel vriendelijk personeel en een leuke gemoedelijke sfeer in het restaurant!

Ik had de tortellini met room, ui en ham. Was van tevoren bang dat het wat machtig en vet zou zijn, maar dit viel heel erg mee! Het smaakte heerlijk. Het gerecht was wel wat scherp qua smaak, persoonlijk houd ik hier wel van. De huisgemaakte tiramisu smaakte ook goed en het bord was ontzettend mooi opgemaakt.

Voor herhaling vatbaar!

10. M.'s profielfoto
    M. heeft een recensie geschreven voor Nielz
    Frans Almelo

Gisteren voor het eerst een high wine gedaan bij NielZ. Toen we binnenkwamen was de tafel al mooi gedekt en stond alles klaar. Het concept van een high wine werd uitgelegd en we konden onze drankjes kiezen en kregen eerst een mandje stokbrood met knoflooksaus. Daarna zouden de koude hapjes komen, maar daar moesten we erg lang op wachten. Ik had het idee dat ze ons een beetje vergeten waren en hebben dus zelf maar om een volgend drankje en de koude hapjes gevraagd. Deze waren heerlijk! Daarna werd er wel gekeken wanneer de warme hapjes konden worden geserveerd en hier hoefden we ook niet lang op te wachten. Ook de warme hapjes waren heerlijk en alles was ruim voldoende. Eet niet teveel van te voren, want dit voldoet als een gewone avondmaaltijd. Goede kwaliteit en het personeel was vriendelijk als altijd, we hebben een top avond gehad!

11. M.'s profielfoto
    M. heeft een recensie geschreven voor Restaurant Food&Joy

M.

Hier voor het eerst gegeten, en we zijn tevreden! Erg vriendelijke en enthousiaste bediening die uitstraalt dat ze zin hebben in het werk. Het eten was overheerlijk! Het vlees was erg mals en er zat aan alles heel veel smaak. Geen flauwe gerechten, erg lekker! Wij komen zeker nog eens terug!

12. M.'s profielfoto
    M. heeft een recensie geschreven voor Nielz
    Frans Almelo

Gisteravond weer heerlijk gegeten bij Nielz! Service was top, zoals altijd. Voorgerecht (gemarineerde biet) was heerlijk, en precies genoeg. Niet te veel waardoor je bij het hoofdgerecht al vol zit, maar ook zeker niet te weinig. Hoofdgerecht (kip in ketjap saus) was ook weer heerlijk, neem dit gerecht altijd en het valt nooit tegen.

Desbetreffende jongen die ons hielp die avond was ook zeer vriendelijk. Vroeg of we nog even wilden wachten met het hoofdgerecht en kwam na 20 minuten terug om te vragen of het geserveerd kon worden.
    Als het eten door een collega werd geserveerd kwam hij nog even langs om ons eet smakelijk te wensen.
    Vond dit zeer attent. Hoefden nooit lang te wachten op ons eten of drinken.

Kom al jaren bij Nielz voor zowel lunch, een drankje of diner en valt nooit tegen.
    Top tent, top eten, top service!

13. M.'s profielfoto
    M. heeft een recensie geschreven voor La Sardegna

M.

Gisteren hier gegeten met een groep van 6. We werden snel geholpen en we hoefden ook niet lang te wachten op het eten. De pizza's waren ontzettend goed. Rijkelijk belegd, goede bodem, erg lekker voor zo weinig geld!

We vroegen aan het eind of we apart konden afrekenen omdat we allemaal voor onszelf wilde betalen.
    We werden door de bediende afgesnauwd dat dat niet mogelijk was en weg was ze. Met contant geld hebben we moeten puzzelen, wie wat terug kreeg aan wisselgeld. Toen we eruit waren heeft een andere vrouw uit de bediening haar best gedaan om ons in zoveel mogelijk kleingeld terug te betalen zodat we het onderling konden verdelen.

Ik heb werkelijk nog nooit in een restaurant gegeten die hier zo moeilijk over doet! Wat voor werk is het nou, om even te vragen wat iemand heeft gehad en mensen apart te laten afrekenen. Vind dit ook een stukje service die La Sardegna duidelijk niet biedt en de gasten dan ook nog afsnauwt. Jammer, want verder lekker gegeten!

14. M.'s profielfoto
    M. heeft een recensie geschreven voor Restaurante Valentino

Vorige week wederom een bezoek gebracht aan Valentino. Het was niet druk dus we werden snel geholpen. Eerst wat van de saladebar gehaald, ontzettend lekker! Gewoon bij de prijs inbegrepen, super! Jammer dat toen wij nog aan het eten waren van onze salade, de pizza al werd geserveerd. We werden eigenlijk gedwongen om onze salade dan maar aan de kant te zetten. Terwijl het niet druk was. Pizza was top, rijkelijk belegd. Pasta van mijn gezelschap viel ook goed in de smaak! Goede prijs/kwaliteit verhouding, wij blijven zeker terugkomen!