Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nijverdal verdeeld zijn.

Sanne Rodijk

2. Nederlands Nijverdal

Stefan

3. Nederlands Nijverdal

Onvoorbereid wilden wij ergens in Nijverdal een hapje eten, gelukkig was er nog 1 plekje in het restaurant. De ambiance is fijn, rustige muziek en geen opdringerige bediening. Een simpel vormgegeven kaart met een uitgebreide keuze, voor ons dan. De saté-varkenshaas was uitmuntend, de varkenshaas was zeer goed bereid, sappig van binnen met een lekkere bite. Mijn vriendin had de kabeljauw (fish and chips) en deze was ook zeer lekker. De frietjes waren te heet gebakken waardoor de binnenkant iets te melig bleef. Het personeel was zeer vriendelijk en besteedde veel zorg aan de schone glazen, haar gasten en het eten. Kortom, een aanrader!

Familie Oosterhof

Met gezin gegeten maar wat zielloos!!! Wij hadden pizza pazza. Droog! De sla op het bord gekwakt. Erg jammer. Interieur zie je ook dat men zijn zaak niet serieus neemt. Zonde zonde zonde

5. Pannenkoekenhuis Nijverdal

De muziek stond veel te hard. Je kon geen normaal gesprek voeren met elkaar. De speeltuin zou volgens de website in de afgesloten binnentuin staan. Deze was echter op meerdere plekken vrij toegankelijk vanaf buitenaf. Met de opkomende schemering en ontbrekend zicht op de speeltuin dus geen veilige speelplek. De binnenspeelruimte was een berghok met enkele kratten oud speelgoed en een kast met oud speelgoed. Het duurde vrij lang voor het eten werd opgediend. terwijl het niet bijzonder druk was met slechts 3 bezette tafels. Ons kind, wat na al dat lange wachten behoorlijk hongerig en ongedurig was, kreeg zijn eten als laatste opgediend. Onze pannenkoek was klef en smaakte aangebrand. De frietjes van ons kind waren meer dan krokant en met aardappelschil en al gebakken. We hebben onze vraagtekens bij de hygiëne in deze keuken. Ik zou dit geen kindvriendelijk of goed restaurant willen noemen.

6. Nederlands Nijverdal

Jaaaaa, lekker & super bediening! Ook de 2e keer was het origineel, goed en royale porties!
    ROAD TRIP USA! In Nijverdal de place to be!

W.g.vledder

Super lekker eten

8. Nederlands Nijverdal

Hele gezellige avond gehad met echte gastvrijheid en smaakvol eten. Het restaurant past met het authentieke interieur van een Duitse Stube goed bij het warme onthaal bij binnenkomst. We hebben vooraf gekozen voor een mix van hapjes welke die dag al een aantal uur op de BBQ gegaard waren. Iets wat je niet overal tegenkomt en wat goed bij de ‘hapjesplank’ past. Smaakvol en een goede variëteit. Hier paste dan weer goed het bier van de tap (zelfs een IPA uit de USA) en een lekker glas rode wijn bij. Leuk om op deze manier een voor ons onbekend biertje te proeven. Daarna hebben we een heerlijk stukje vlees (surf en turf en de hieronder benoemde brisket) geproefd. Wederom smaakvol en een goede hoeveelheid. Lekkere patatten erbij en goed bereide groenten. Als laatste samen een cheescake gedeeld, een heerlijk zoete afsluiting. De bediening was de hele avond erg attend.

Een aanrader voor degene die op zoek is naar een gezellig gastvrij restaurant die in een ongedwongen sfeer wil genieten van smaakvolle gerechten. Ook belangrijk: voor degene die liever geen vlees eet zijn er ook verschillende vegetarische en vis gerechten.

Wij komen graag nog eens terug om wat anders van de kaart te proeven!

9. Nederlands Nijverdal

Wij zijn erg fijn ontvangen, gezellige tafel en ondanks dat het hele restaurant vol zat niet lawaaiig. Veel keus in wijnen en bieren.De fingerfood hapjes waren heerlijk! Een aanrader! Hoofdgerecht ook mooi op tijd. Wat betreft het nagerecht, de cheescake was heerlijk met een bolletje ijs erbij.
    Wij waren met zes personen en iedereen was enthousiast over het eten.
    Wij komen zeker weer bij de Budde!

Vragen om glutenvrij en dan zo behandeld worden… TOP!
    Netjes alles apart van het reguliere en elkaar onderling informeren. En handen wassen voor het glutevrije gepakt en verpakt wordt… alles meegeven in verschillende tasjes.
    Daarnaast was het eten ook lekker en goed bereid…
    Hier kom ik vaker!

1 Tip: breidt de keuze aan snacks een beetje uit. Dan gaan jullie nog veel meer mensen met een glutenvrij leven zo blij maken.

Dhr. Schepers

Goed gegeten voor een uitstekend leuke prijs. Het is nu al zeker dat we terug komen om weer eens heerlijk te eten. De bediening en kok waren erg vriendelijk en gezellig!

Stokbrood was oud, ook smaakte het niet bijzonder lekker het vlees. Prima voor goedkoop eten cafetaria kwaliteit maar niet echt voor uit eten gaan. Ronde tafels is wel erg gezellig en de bediening is erg vriendelijk!

ckmolenaar

Gewoon gezellig en dicht in de buurt! Heerlijk gegeten, veel keus en prima service! Komen zeker terug!

We hadden tot nu toe goede ervaringen met pizza's. Helaas moesten we vanavond 1 uur en een kwartier wachten en was de shoarma niet warm. De Griekse salade bevatte geen tomaten en komkommer en de dame aan de telefoon was bij de reclamering ook niet klantvriendelijk. Voor mij voorlopig geen Valentino's meer.

Prima, super goed gegeten! De bediening was prima, het was genoeg en de gerechten waren lekker. Leuke binnenkomer, brood van het huis!

16. Nederlands Nijverdal

Sinds dit jaar is De Budde overgenomen door de nieuwe eigenaren. Wij heten u van harte welkom bij de nieuw Budde.

Gonnie van de Lang

Zaterdagavond heerlijk gegeten bij de Sallandse berg. Een zeer persoonlijke bediening. Zeer gevarieerd eten, allemaal heerlijk en fantastisch. Een echte aanrader om te gaan eten met vrienden of familie. Zeer netjes en vriendelijk personeel. Er werd rekening gehouden met mijn allergie voor bepaalde voedingsmiddelen. Een en al top en dit restaurant heeft van ons een 10 verdiend.

18. Pannenkoekenhuis Nijverdal

Voor de tweede keer bij De Hooischuur gegeten. Het was mooi weer, we zaten lekker buiten. Helaas was het nogal druk en was de keuken wat onderbezet, dus het ging allemaal niet erg vlot en ook niet feilloos. Terwijl bijvoorbeeld bitter lemon in een flesje wordt geserveerd, komt de cola gewoon in een glas - dus uit de literfles. Er zat totaal geen prik meer in, dus die cola hebben we teruggestuurd.
    De pannenkoeken zijn heerlijk! We hebben er deze keer lang op moeten wachten, maar ze smaakten voortreffelijk. Het is een uitdaging om ze helemaal op te krijgen, want ze zijn gróót en zéér goed gevuld. Vorige keer lukte het niet, deze keer at ik m'n bordje leeg - maar met moeite!

Lekker eten! Goeie sfeer en valt reuze mee de prijs

Uitstekend wok restaurant, ruim aanbod en goede kwaliteit! Aanrader!

21. West-Europees Nijverdal

Gisteren wezen eten bij Toi Toi, Surf en Turf besteld. De Scampi's waren lauw, tournedos was lekker. Kregen alleen een klein schaaltje patat en schaaltje sla erbij. Voor ons was het net genoeg maar voor redelijke eters was het karig. Prijs te hoog voor wat je kreeg.

Goed eten, lekkere spies maar ik vind het te duur. Ook vind ik de sfeer verre van goed, maar dat kan komen doordat ze echt geen tijd nemen om een praatje met je te maken. Was op aanraden van vriend hier naar toe gegaan maar denk toch dat ik bij mijn eigen vertrouwde cafetaria blijf

Geweldig lekker gegeten in een schoon en netjes ogende zaak. Personeel jong en erg aardig, ook naar de kinderen toe. Dat hebben we wel eens anders meegemaakt. Van ons alle lof en graag tot volgend jaar, dan komen we zeker terug. Als ik de verhaalltjes lees vind ik het wel vreemd dat er bij 1 staat dat je dingen koud krijgt en niet compleet, bij de ander dat het nooit goed is. Begrijp eigenlijk niet welke zaak deze mensen zijn geweest want dat kan toch niet zo ver uit elkaar liggen. Of is het om dat deze zaak van die mooie cijfers krijgt. Wij hebben er als vakantiegangers in totaal zeker 5 keer gegeten en alles goed, en erg lekker en ook zeker heet, en dat terwijl wij op een camping zaten die nou niet bepaald om de deur zat. Jammer dat sommige mensen het een sport vinden om hard werkende mensen de grond in te trappen. Moeten jullie niet doen mensen, wees blij dat jullie in Nijverdal zo.n goede zaak hebben.

Bijna 2 uur moeten wachten op een kapsalon en een broodje doner, vervolgens de saus vergeten, alles was al bijna koud en de bezorger zei dat we nog niet betaald hadden. Hebben we wel gedaan via iDeal..

Het is eten is zeer goed en vriendelijke mensen. Wij hebben ons heerlijk vermaakt.

M.

Prima om een avondje te wokken. Lekker en voldoende eten, vriendelijk personeel. Prettig dat de ruimte bestaat uit 4 verschillende ruimtes die grenzen aan het buffet. Zo heb je niet dat "massa idee" wat je bij sommige wokrestaurants hebt.

J.

Gisteren hier voor de eerste keer wezen eten. Vriendelijk personeel en een goede kwaliteit van het eten. Ook de 'kant en klare' gerechten in de bakken zijn prima van kwaliteit. Doordat er volgens mij telkens kleine hoeveelheden worden aangevuld blijft het eten vers en smakelijk. Verder voldoende keuze in gerechten en drankjes en de kinderen hebben zich in het speelgedeelte prima vermaakt. Ook een compliment voor de hygiëne van het sanitair. Het was allemaal schoon wat ik in een ander wereldrestaurant enkele keren anders mee heb mogen maken. Een prima keuze om in dit restaurant te gaan eten.

28. Nederlands Nijverdal

Op een doordeweekse dag gegaan. Er zat bijna niemand. Eerst 2 wijntjes besteld daarna kwam ze rond 22u dat dit de laatste ronde al was. Ik vroeg of we nog bitterballen konden krijgen bij de laatste ronde maar dit kon niet.De keuken was al dicht. Erg belachelijk! Daarna kwam ze al snel langs met de bon die gaf ze ons alvast. Hadden we helemaal niet omgevraagd. Het 2e wijntje van mijn vriendin zat een heel klein laagje in. Ik zou me de ogen uit de kop schamen als ik een klant zo knieperig wijntje aanbood. Wij hadden het idee dat ze ons wel weg konden kijken. Dus maar snel de keet verlaten. We waren net een paar stappen buiten en de boel werd al snel achter ons dichtgedaan. Wat klantonvriendelijk bij de Budde. Jullie zullen heel wat moeten leren! Ik geloof niet dat de Budde lang zal bestaan met deze super slechte instelling. Wij komen nooit weer en ik zal zeker geen goede reclame voor ze maken.

29. Chinees-Indisch Nijverdal

Halen hier elke week af. Zeer veel keus voor een goed prijs/kwaliteit verhouding.
    Zeker een aanrader!

Heel lekker, opzich niet de goedkoopste maar je hebt wat voor je geld. Vriendelijke mensen!