wo vanaf 16:00

1412072562 79
1541219922 70
1576441929 72

1. Jenny Plaggenmarsch

Bediening was vriendelijk en we hebben lekker gegeten.

2. We hebben met 15 personen genoten van het eten, de relaxte sfeer en de gezellige bediening.
    We komen zeker terug.

3. Afgelopen zondag geweest met 8 volwassenen en 4 kinderen. Er ging zoveel mis, dat ik niet alles ga opnoemen, maar toppunt was toch wel t mislukken van alle 5 de steaks. Hoe moeilijk kan t zijn. Wat n drama!
    Erg jammer voor mijn schoonouders die ons alleen een gezellig en lekker avondje wilden geven. Betere kwaliteit eten en beter opleiden van personeel! Als je eten of drinken naar de tafel toe brengt, neem op de terugweg meteen lege glazen/borden mee terug. Volgens mij zo'n btje t 1e dat je leert…
    NOOIT meer!

4. Mirjam Brinkman

5. Fam. Jonker

Het was een geslaagd etentje.
    Gemoedelijk sfeertje.
    Lekker eten.
    Voor herhaling vatbaar.

6. Herma Harmsen

Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Vriendelijk personeel en goede service.

7. Op doorreis hier wat gegeten. Waren vroeg. Hadden niet gereserveerd, maar werden vriendelijk ontvangen we konden kiezen uit drie tafeltjes. Kregen de menukaart vlot. Wel gezellig ingericht.

Allebei gekozen voor een plate, dus geen pannenkoek. Werd vlot gebracht. Portie was ruim voldoende. Eten was wel goed. Komen ook netjes vragen of alles naar wens was. Drinken komt hier uit grote flessen. Dat konden we merken doordat er weinig prik in ons drinken zat. Dat is dan een beetje jammer.

Er is een speelhoekje binnen en een speeltuintje buiten. Parkeergelegenheid in de omgeving.

8. Anomiem

Vanavond gegeten bij de pannenkoekenboerderij. Service leek goed, maar kreeg een niet goed gegaarde pannenkoek, vervolgs het personeel hierop gewezen en kreeg een “nieuwe” pannenkoek aangeboden waarop de pannenkoek opnieuw niet gaar was. Personeel bood geen andere opties aan en zeiden, zo doen we t altijd, dus je doet t er maar mee… pardon?
    Komen hier nooit meer terug en zijn veeeeeel betere pannenkoeken restaurants met optimale service en ook nog voor een eerlijke prijs.

9. Hermien

We hebben echt genoten van het eten, goed personeel.

10. De muziek stond veel te hard. Je kon geen normaal gesprek voeren met elkaar. De speeltuin zou volgens de website in de afgesloten binnentuin staan. Deze was echter op meerdere plekken vrij toegankelijk vanaf buitenaf. Met de opkomende schemering en ontbrekend zicht op de speeltuin dus geen veilige speelplek. De binnenspeelruimte was een berghok met enkele kratten oud speelgoed en een kast met oud speelgoed. Het duurde vrij lang voor het eten werd opgediend. terwijl het niet bijzonder druk was met slechts 3 bezette tafels. Ons kind, wat na al dat lange wachten behoorlijk hongerig en ongedurig was, kreeg zijn eten als laatste opgediend. Onze pannenkoek was klef en smaakte aangebrand. De frietjes van ons kind waren meer dan krokant en met aardappelschil en al gebakken. We hebben onze vraagtekens bij de hygiëne in deze keuken. Ik zou dit geen kindvriendelijk of goed restaurant willen noemen.

11. Voor de tweede keer bij De Hooischuur gegeten. Het was mooi weer, we zaten lekker buiten. Helaas was het nogal druk en was de keuken wat onderbezet, dus het ging allemaal niet erg vlot en ook niet feilloos. Terwijl bijvoorbeeld bitter lemon in een flesje wordt geserveerd, komt de cola gewoon in een glas - dus uit de literfles. Er zat totaal geen prik meer in, dus die cola hebben we teruggestuurd.
    De pannenkoeken zijn heerlijk! We hebben er deze keer lang op moeten wachten, maar ze smaakten voortreffelijk. Het is een uitdaging om ze helemaal op te krijgen, want ze zijn gróót en zéér goed gevuld. Vorige keer lukte het niet, deze keer at ik m'n bordje leeg - maar met moeite!

12. Tijd genoeg gehad om een recensie te schrijven, want we moesten eerst lang wachten op de kaart. Deze pas gekregen nadat we zelf naar de bar zijn gegaan. Daarna een uur moeten wacht op ons eten, waardoor we erg gehaast moesten eten en daar niet rustig de tijd voor konden nemen.

Eerdere ervaringen met de Hooischuur zijn ook de lange wachttijden, te weinig personeel, waardoor ze de drukte niet aan kunnen. Hierdoor loopt de wachttijd flink op, niet handig als je jonge kinderen bij je hebt.

13. Hoge verwachtingen door de reviews. Pannekoeken waren prima maar niet bijzonder. Volgens de kaart zou de pannekoek zijn voorzien van pecannoten. Kok zag het verschil kennelijk niet met walnoten. Jammer. Service liet ook te wensen over. Bediening kon de drukte op koningsdag duidelijk niet aan. Aparte speelhoek en speeltoestel buiten zijn erg fijn.

14. Hier vanavond gegeten met vier volwassenen en een kindje van vier jaar.
    Bewust gekozen voor een kindvriendelijk restaurant zodat de kleine lekker in de speelhoek kon spelen.
    Helaas was er een stel met twee jongens (van een jaar of 8) die de hele speelhoek terroriseerden. Er werd gegooid met speelgoed en het ene na het andere kleine kindje kwam huilend uit de hoek.
    Helaas was hier geen zicht op van buitenaf waardoor ik meer als scheidsrechter in de deuropening heb gestaan dan rustig heb kunnen zitten. Dit in tegenstelling tot de ouders die hier niks van zeiden.
    Het personeel ging met de jongens in discussie maar wisten duidelijk niet hoe ze dit aan moesten pakken.
    Het eten was heerlijk, maar dit maakte wel dat we niet rustig hebben gezeten helaas..

15. We waren weer eens in de buurt en twijfelden geen moment: we zouden beslist weer een pannenkoek gaan eten bij de Hooischuur. Geen spijt van gehad! Echt heerlijk waren ze en goed gevuld. Mijn man had de pannenkoek van de maand met ragout en vruchten: subliem! Ook de andere keuzes vielen goed in de smaak. Het was gezellig, niet te druk op het moment dat wij er waren. De bediening echt vlot en vriendelijk. De enige reden dat ik wat punten aftrek is vanwege het feit dat honden werden toegelaten, daar ben ik echt niet van gecharmeerd, zeker niet toen er een vlak langs onze jongste in zijn maxicosi liep... Maar verder: top!

16. Gister lekker gegeten, pannekoekhuis was heerlijk. Lekker buiten gezeten met het mooie weer, een top bediening.

17. Femke keizer

Vandaag, 2e paasdag, na een gezellige dag wandelen met de familie hier neergestreken. We hadden al vele goede verhalen gehoord over De Hooischuur en vandaag hebben we het zelf mogen meemaken. We zijn zeer enthousiast over dit pannenkoekenhuis.

De pannenkoeken waren overheerlijk, het was moeilijk om te kiezen uit zoveel mogelijkheden. We hadden bijna allemaal één van de specialiteiten en ze waren stuk voor stuk heerlijk.

Ook de sfeer in het restaurant en het bediend personeel zijn complimenten waard. Wij willen jullie bedanken voor deze leuke avond en komen zeker terug.

Oprecht een aanrader voor iedereen.

18. Eerst in de tuin gegeten, vervolgens zag iemand van de bediening ons slaan naar de wespen. Meteen een tafel in de veranda voor ons geregeld. Kids lekker in de speeltuin en wij met ons 6 lekker na het super eten lang naborrelen. Jammer dat onze vakantie in hellendoorn al voorbij is. Komen volgend jaar zeker terug

19. Erik hurt

Heerlijke pannenkoeken gegeten met ons gezin. Vooral de specialiteiten, zo krijg je ze thuis niet.
    Vlotte bediening en gastvrij, wat je toch niet meer overal tegenkomt.
    En wat een gezellige inrichting gezellig en huiselijk. Wij zaten op de veranda en keken op de speeltuin in de tuin, waar we de kinderen zagen spelen.

20. De Hooischuur

Ondanks reservering was er geen tafel beschikbaar. Na minuut of 10 in de hal geparkeerd te zijn, was een tafel klaar. Vervolgens ruim een uur op pannenkoeken moeten wachten Bediening kwam tussendoor alleen een paar keer snel langs om te vragen of we nog drinken wilden bestellen, geen enkele update of initiatief t.a.v. het bestelde eten. Uiteindelijk kwam er na een paar keer aandringen iets op tafel, dat op zich van goede kwaliteit was. Door de lange wachttijd smaakte het ons en vooral de kinderen helaas een stuk minder.

In dit geval hadden ze vooraf beter 'nee' tegen onze reservering kunnen verkopen, de tent zat namelijk meer dan vol. Of op z'n minst de verwachtingen beter managen, zowel vooraf als ter plekke. Als er geen tafel klaar staat, je als klant meer dan een uur moet wachten op paar simpele pannenkoeken en moet aandringen op tempo en updates, dan is er iets mis met communicatie en de aansturing. En dat is jammer, omdat het op zich een leuke tent is. Onze (ene) eerdere ervaring was positiever, voor een volgende keer denken we nog wel 2x na of we weer komen.

21. Samen met mijn partner hebben we hier overheerlijke pannenkoeken gegeten. We hadden het maand menu besteld dwz. keuze uit 2 soorten met 3 gangen: soep, pannenkoek en koffie/thee of ijs. Alle gangen waren geweldig lekker en zo'n pannenkoek tref je niet vaak meer, echt overheerlijk en je merkt heel goed dat er aandacht aan de pannenkoek besteed is. De week erna hadden we vrienden op bezoek en we hebben toen weer in de Hooischuur gegeten en het was wederom een groot succes.

22. Dit zijn pas pannenkoeken. Zeer grote keus en worden nog gewoon in de pan gebakken.

Leuke sfeer, zeker met de veranda, je ziet je kids lekker spelen in de speeltuin.

Goed biertje, prima pannenkoeken.

Komen steeds weer terug.

23. De Hooischuur is een super leuk pannenkoekenhuis.

Het is er altijd gezellig druk, gezellige sfeer.

Bediening goed, lekkere pannenkoeken en genoeg keus.

Een top restaurant om te gaan eten met je gezin!

24. Al een paar keer gegeten bij de Hooischuur. Het is er altijd gezellig druk. In het restaurant is een leuk speelplekje voor de kleine kinderen, die vermaken zich daar prima. De pannenkoeken zijn prima, goed doorbakken en veel keus. De bediening is goed, soms mag het wel iets attenter. Verder een aanrader om met een gezin naar toe te gaan.