• Suikervrij

1480220148 74
1491201501 75
1611996385 79

1. Merjenburgh

Vriendelijk onthaal lekker eten kortom voor herhaling vatbaar!

2. GnW

3. Zojuist wederom gegeten bij de gouden Riskja en wat waren we teleurgesteld. Laat ik voorop stellen dat het eten wel lekker was maar véél te WEINIG, ECHT véél te WEINIG. Soep was zéér flauw en de Tipan ook en er zat nauwelijks kerriesaus op en de porties waren echt véél te WEINIG. Jammer.

5,7
  4. Deliane & Albert

5. Snap echt niets van de goede recensies hier op Google.
    Wij zij hier 11 August 2018 geweest, we zaten hier om 18.30 uur en gingen om 21.30 uur weg. We hadden om 20.00 uur ons eerste voorgerecht, excuus was dat het druk was bij het afhalen en dat ze 5 man personeel miste, niet mijn probleem toch? Het eten was ook niet het beste wat we ook hebben gegeten, snachts heel veel last gehad van vermoedelijk overmatig zout of vitsjin, dus hart patiënten, pas op! WIJ KOMEN HIER NOOIT MEER!!

1,8
  6. Paulette Lams

De menu was super verzorgd, het had wel wat warmer mogen zijn. De bediening was excellent. Waarom weet ik niet, er was voor een zondagavond weinig volk, daarom was de sfeer misschien iets minder maar wij hebben er zeker niet om getreurd. Wat zeker belangrijk is: voldoende parking bij het restaurant en er is plaats genoeg om er een serieus feestje te bouwen en prachtige zaak, vriendelijke uitbaters, aan te raden! Een stel Belgen in gezelschap van een paar rasechte Amsterdammers.

7. M van leussen

Heerlijk gegeten vriendelijk personeel top restaurant komen hier graag.

8. We hebben heerlijk gegeten. Heel fijn dat ze ook veel aandacht hebben besteed aan de vegan dieet wensen. Het restaurant was schoon en het personeel was vriendelijk. Top👍

9. H, van Wingerden

Hartelijke ontvangst, vlotte bediening, lekker eten.

10. Heerlijk gegeten van het aspergemenu, het was zeer verassend en heeeeel lekker.
    Een echte aanrader die u geproefd moet hebben.

11. Goede en super bediening. Het eten was fantastisch. Zeker een aanrader.

12. Lekker gegeten.

13. Lex van Brink

Ook in Februari nog lekker gegeten met de AH actie. Super, helemaal prima.

14. van diepen

Persoonlijk vond ik het wel heel apart. Ik hou wel van pittig, maar mijn vriendin vond het niet zo lekker, die had net zo lief een loempia gehad. Maar ja, smaken verschillen en dat is maar goed ook.

15. Loempia met Babi Pangang gehad van het afhaalmenu. Het leek wel alsof de Babi Pangang al een week warm is gehouden, knetterhard en daardoor gewoon echt niet te eten, letterlijk. Niet alleen de buitenkant, maar ook de binnenkant van het "vlees".
    Loempia was nog acceptabel, maar zeker ook niet geweldig en te hard gebakken en de eetlust was dan ook al snel verdwenen. Helaas een echte tegenvaller dit. Had dit absoluut niet verwacht van een restaurant met een gemiddelde recensie van 7.9

16. Jacqueline Nijhuis

Jammer dat we alleen in het mooie en sfeervolle restaurant zaten. Lekker gegeten. Verrassende gerechten. De bediening was zeer vriendelijk en had alle tijd voor ons.

17. Met de voucher van Xenos ons laten verrassen. Heerlijke, volgens de ober bijna Chinese soep vooraf, gevolgd door 4 soorten vlees van Indo- en Chinese oorsprong, met bami en nasi zoveel je wilde. 2 vleesgerechten erg zoet, maar dat leek de bedoeling en 2 pittiger, gelukkig. Wachttijd tussen soep en volgende gerecht wat lang, maar bediening was verder prima. Toe het geijkte en een beetje jammer, koffie, thee of ijs... Geen Chinese thee.

Rekening klopte niet, 1 drankje teveel, maar werd direct verrekend. Restaurant oke, te warm bij aankomst, maar na verzoek ging de kachel flink lager. Geen geijkte Hollandse Chinese gerechten a la babi pangang etc. en een verrassende soep, dus leuk voor een volgende actie. Bij het weggaan de kaart bekeken en die ziet er mooi uitgebreid en wat anders... bijzonder(der) uit dan de doorsnee Chinees.

18. H. Ridderinkhof

Prima gegeten met Xenos bon. Kregen menu aangeboden met verrassende gerechten. Was erg lekker en voor herhaling vatbaar.

19. De binnenkomst was een beetje vreemd (zie maar waar je terecht komt). We kregen een tafeltje. De drank stond direct op tafel. Maar toen was het wachten, wachten en nog eens wachten. Het eten was normaal, ik mocht dat er toch van verwachten. Niet bijzonders. De service was niet om over naar huis te schrijven. Maar zo heel deftig hoeft voor mij ook niet. Uit eindelijk gingen we toch een beetje lachend naar huis.

6,5
  20. Via de xenos actie zijn wij bij dit restaurant gekomen. Lekker klein knus restaurantje waar de klant nog koning is. Het was er lekker druk maar ook niet te overdreven. We kregen een verrassings menu die ook aangeboden werd bij de AH actie. We mochten ook eventueel wat gerechten wijzigen maar we lieten ons geheel verrassen. Soep was top! Geen traditionele soepen! Hoofdgerechten waren 4 gerechten, uit verschillende landen. Lekker! Porties voldoende, men gaf aan als er te weinig was dat men zo kon aanvullen. Mensen er is zoveel meer dan babi pangang! Goed op temperatuur! Bediening zeer vriendelijk en zeer correct. Al met al een zeer goed restaurant die ik zeker zal aanbevelen. We hadden met de xenos actie geen 3 sterren maaltijd/prijs verwacht maar heb toch eigenlijk wel een beetje gekregen.

21. Vanavond na 15x gebeld te hebben, pakten ze eindelijk de telefoon op. Reservering gemaakt voor het Xenosdiner. Bediening was onprofessioneel, onrustige, chaotische sfeer. Eten niet warm, maar eerder koud. Binnen een uur stonden we weer buiten. Niet voor herhaling vatbaar. Thuis een lekkere warme bak koffie gedronken.

22. Fam. Laferte

Zeer goede Chinese-Indische rijsttafel gehad! Gastheer gaf aan dat als er iets niet voldoende was dat het zo aangevuld kon worden. Zeer smaakvol eten in tijden niet gehad! Ik kan het zeer aanbevelen! Als we weer een keer in de buurt zijn komen we weer langs!

23. Waren hier op 30-08-2015 wezen eten, maar waren wel wat anders gewend dan de recensies zeggen. We hadden een soepje vooraf en babi pangang met bami en grandma tsah suw. De soep was goed van smaak, maar de bami en nasi waren smaakloos. Verder was de babi pangang veel harde stukkken, waardoor het niet lekker was en verborgen werd onder de saus. De tsah suw had veel vet en verder zou deze gemarineerd zijn met honing, maar dat hebben we niet terug gevonden.

Verder was het vrij druk in het restaurant en waren er maar twee personeelsleden die bedienden, waaronder denk ik de eigenares. Ze hadden geen oog voor de gasten omdat het veelste druk was, zodat wij het nagerecht maar oversloegen en we waren niet de enigen die dat deden. Want na lang wachten ben ik maar gaan afrekenen zodat wij het restaurant konden verlaten, terwijl alles nog op onze tafel stond en zelfs van de gasten die al een half uur vertrokken waren, omdat het personeel geen oog had op de gasten die al eten hadden en alleen de nieuwe gasten verwelkomden en een tafel gaven, zodat het restaurant vol zat en de andere gasten op alles laten wachten. In mijn ogen was er gewoon te weinig personeel (dat inzien heb ik wel omdat ik al 35 jaar in de horeca werk).

24. Ronald Vrijenhoek

Al 5 x gegeten. Het eten is altijd goed. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Echt een aanrader.

25. We komen vaak in dit restaurant op zondagavond wanneer ik een koopzondag heb gedraaid. Zodoende kennen we de keuken, het personeel en de sfeer een beetje en ik moet zeggen, telkens als we er zijn is het tot in de puntjes geregeld.

Ik kan dit restaurant alleen maar aanbevelen. Ik vind het een heerlijk restaurant om te eten en waar het personeel er alles aan doet om het een mooie avond te maken.

Een echte aanrader!!

27. Fam Kottier

Vandaag met mijn moeder gegeten. De eigenaar herkende haar en haalde herinneringen met haar op aan mijn ( vorig jaar overleden ) vader. Haar favoriete gerecht werd meteen opgeschreven, ook al stond het niet op de kaart. De bediening was attent en hartelijk en het eten uitstekend.

28. Karin Souverijn

29. Vandaag een loempia en bami dames gehaald. De loempia zag er niet uit en was papperig, niet goed dus. De bami dames was in zijn geheel in een bak gegooid, zag er ook niet uit.

30. Uitstekende kwaliteit voor een acceptabele prijs. Kunnen de meeste restaurants nog een voorbeeld aan nemen. Kom uit een naburige plaats maar rijd graag een paar extra kilometers om. Mensen zijn erg vriendelijk en ook behulpzaam in het maken van een keuze m.b.t. hun specialiteiten. Zeker een aanrader voor beide opties: afhalen of je laten bedienen!!

31. Het is daar lekker en goed eten. Het personeel is ontzettend aardig en gastvrij. Wij worden er altijd met open armen ontvangen en komen altijd met een goed gevoel thuis.

32. Degoudenriksja

33. Na een aantal weken toch maar weer iets gehaald. Nasi rames. Nasi oke maar de rest : vreselijk. 1 stukje rundvlees. 1 stukje kipsate en 1 gehaktballetje. Voor de rest veel pindasaus. Geen lak of smak. Voorlopig laatste keer dat we daar naar toe gaan. Snap niet hoe anderen zo kunnen pochen over dit restaurant. De kok is zeker op vakantie.

34. lekker eten

Wij halen hier altijd chinees bij de afhaal.
    Altijd vriendelijk en altijd maken ze een heerlijke maaltijd.

35. Cora Jaquet

Een geweldig Chinees restaurant waar wij rustig 40 km voor omrijden. Verfijnde keuken, gelukkig niet de standaard babi pangang en loempia op de kaart. Een aanrader!

36. C Hendriks

Erg prettig restaurant met uitstekende keuken. Je kunt hier heel doorsnee eten bv in buffetvorm. Wil je meer dan kan dit ook a la carte met een erg uitgebreide kaart. Bediening erg vriendelijk. We gaan hier zeker vaker eten.

37. Jarenlang nog steeds een van de betere Chinees waar ik heb gegeten.

38. Dirk vd Broek

Wij hebben hier onlangs gegeten en was hier hartstikke druk.

Eten was goed alleen we moesten lang wachten maar dat mocht de pret niet drukken. We hebben ons zeer vermaakt in het restaurant. Deze mensen doen hun uiterste best om je een prettige avond te bezorgen.

39. We hebben een buffet besteld voor 8 personen.

En dat buffet werd gecerfeerd op 2 borden. Hoe dat kan?

Wij weten het. Na meer dan een uur wachten.

Wat een puinhoop, en geen smaak. Alles door elkar met lapjes komkommer er tussen. Na een minuut kwamen ze al vragen of er voldoende was nou nee dus. Toen kwamen ze een gebaksbordje gevuld met een lapje vlees en veel saus brengen Alles was berekend voor 4 personen Geklaagd dat dit niet de boedoeling was was van ons eetavontuur. Een sorry dat er bij de afhaal ook alles al was misgegaan wisten wij dat wij bij een afhaalcinees van zeer slechte kwaliteit waren geweest. We hebben thuis maar een broodje gegeten.

2,2
  40. We hebben vandaag gegeten bij De Gouden Riksja. Dit was mijn eerste keer en het was echt top! Voor herhaling vatbaar!

41. Jimmy 20 punten

Prachtig restaurant, ruime parkeer gelegenheid, goeie bediening en heerlijke eten. Met andere woorden een van de betere chinees-indische restaurants.

42. Heb echt heerlijk gegeten! Een aanrader!

43. Steeds weer met veel genoegen gegeten. fijne sfeer

44. G. Wolterink

We hebben met een groepje gegeten en we hebben er heerlijk gegeten mag ik wel zeggen. Iedereen in opperbeste stemming en de restauranthouder zorgde ervoor dat alle maaltijden perfect werden geserveerd. De moeite waard om de Gouden Riksja te bezoeken.

45. Ik heb er uitstekend gegeten, maar de bediening mag als het druk is wel ietsjes sneller