Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Duiven verdeeld zijn.

1. we hebben hier woensdag lekker gegeten, bediening was goed! zeker voor herhaling vatbaar!

2. Chinees-Indisch Duiven

Gisteren met onze Grouponbon gegeten bij Ming Palace: tja...
    Laat ik starten met te zeggen dat we Groupon gebruiken om in de omgeving van Arnhem restaurants te vinden waar we - als variatie op onze 'vaste' restaurants - naar toe kunnen als we eens wat anders willen. Ming Palace zouden we ook niet zo gauw bezoeken, dus waarom niet geprobeerd?
    Het viel ons tegen. De kritiek die de vorige bezoekers hebben geschreven is wel correct, op alle onderdelen. De sfeer is aardig, maar er zal toch echt iets meer (en beter) gedecoreerd moeten worden, wil het een palace zijn. Maar oke: een 6je. Maar het eten en de bediening moeten je zaak maken. Als hier echt een Chinese topkok in de keuken de scepter zwaait dan moet hij zich schamen. Ook voor de presentatie van veel van zijn (?) gerechten. Positief punt, de vaste (Chinese) serveerster wilde onze (opbouwende) kritiek graag aanhoren. Ik hoop oprecht dat zij het kan overbrengen op de eigenaar, want anders zijn er maar twee opties: Herman den Blijker/mijnheer Rijmers of een faillissement, want er zijn veel (betere) kapers op de kust en in deze tijden van recessie houden de mensen de hand op de knip en als ze dat niet doen, willen ze waar voor hun geld. Dat hebben wij hier niet gekregen.

4,9
  3. Heerlijk gegeten met prachtige gerechten en een prima wijnarrangement.
    Wij kunnen niet bedenken waarom dit restaurant nog geen ster heeft .
    Het personeel was erg vriendelijk en er werd ook perfect rekening gehouden met dieetwensen.
    Als we toch een minpuntje noemen is dat de tafel wat aan de kleine kant was voor 6 personen.

4. Chinees-Indisch Duiven

Ik ga sinds ongeveer mijn 12e jaar samen met mijn ouders daar naar toe. Het eten vindt ik het lekkerst in de omgeving van Duiven en de mensen zijn daar erg vriendelijk.

Van mij krijgen ze een dikke 10 op alles!

5. Uitgenodigd afgelopen zaterdag en heerlijk gegeten met dito wijnen! Mooie zaak en prima verzorgd.
    Als de bediening iets hartelijker/minder stijf zou zijn, zou dit de sfeer ten goede komen.

6. We hebben een vol half uur moeten wachten op onze bestelling! Was het druk? Neen! En ze stonden met 4 man in de keuken! Schandalig!! Shoarma was matig, zat niet eens een pita bij de schotel. Kebab kapsalon was prima! Ook verse sla (maar weer jammer van de zilveruitjes naast de gewone ui).Áls je enorme honger hebt doe je er verstandig aan om eerst telefonisch te bestellen anders schiet je wortel tijdens het wachten....

7. Na hier 2 keer gegeten te hebben komen wij hier nooit meer terug,
    1ste keer hebben we bijna anderhalf uur op ons eten moeten wachten (was niet eens druk) en toen het er eindelijk was was t verbrand.
    2de keer was het er wel redelijk snel maar zat er meer olie op mijn pizza dan tonijn.
    de olie druipte door de bodem heen.
    echt een vette zooi.
    en nu zijn de prijzen ook nog eens verhoogd!
    erg jammer.

1,5
  8. Hier gegeten tijdens ons verblijf bij van der valk in Duiven.
    Heerlijk gegeten, als voorafje vers gebakken brood met kruidenboter.
    En twee lekkere vleesschotels, goed gegrild en voldoende.
    Als we in de buurt zijn zeker voor herhaling vatbaar.

9. Internationaal Duiven

Eens maar nooit weer. Zelf wonen wij in Duiven, maar wij zijn niet zo van Van der Valk. Maar omdat het in Arnhem zo druk was i.v.m. het concert waar wij ook naar toe gingen, toch maar eens Van der Valk. Natuurlijk type vreetschuur, maar daar waren we op voorbereid. Maar het eten was ronduit slecht. Taai vlees, smaakloze groenten en toch nog een flinke rekening. 2 hoofdgerechten (mixed grill), 1 nagerecht en per persoon 3 frisdrank. Bijna 70 euro. Voor dat geld heb ik zeker wel eens beter gegeten.

10. Chinees-Indisch Duiven

Heerlijk genoten van een Chineese fondue met een heerlijke wijn, ditmaal gekozen vanaf een uitgebreide wijnkaart.
    Eten voortreffelijk, bediening voortreffelijk en een heerlijk wijntje en.......... alles goed op temperatuur!

Ming Palace...... wij kijken uit naar de volgende keer!

11. Chinees-Indisch Duiven

Met een Groupon gegeten. Wij hadden pech, de zaak was verlaten, vissenbak half leef en een kapotte spiegel in de eetzaal. Was niet bepaald gezellig te noemen. Het eten, tja wel aardig maar zeker een speciale Chinees te noemen.
    Ook een beetje weinig eten.
    Al met al redelijk maar geen aanrader

4,1
  12. Internationaal Duiven

sonja

Hier eenmalig gegeten. Het restaurant is zo modern, zakelijk en ongezellig dat het prima geschikt zou zijn om na een begravenis een lunch voor de gasten te geven. Toen we een en ander vroegen kregen we amper antwoord. Het eten smaakte prima al was het voor wat we kregen niet bepaald goedkoop. Nee we hebben het wel weer gezien daar.

13. Chinees-Indisch Duiven

Vanavond gegeten bij Ming met 2 groupon bonnen.
    Vriendelijk ontvangen door een medewerkster die liep op afgetrapte gympies.
    Voor dat we konden plaats nemen werd er al gevraagd wat we wilden drinken,ik vroeg naar de wijnkaart en die was er niet.Gevraagd wat voor droge rode wijn ze hadden en dat wist ze niet nadat de rest besteld was (2 colaatjes) nog een keer moeten vragen naar de wijn want dat was ze al vergeten.
    Hierna kwam ze terug met de wijnkaart waar 3 witte en-rode op stonden.Een stille water zuid Afrika besteld wel wat aan de prijs €18,50 overigens wel lekker.
    We hadden een 5 gangen vooraf aangegeven vis-of vlees .
    wat ook gevaagd werd.
    Voorgerecht werd geserveerd en we hadden 1 keer gevraagd geen vis en de andere 3 maakte niet uit.
    Alle gerechten waren lekker alleen diegene die geen vis wilde had karige gerechten in verhouding met de vis,en werd 2 keer een visgerecht voorgezet zonder te vragen voor wie dit gerecht was(onervarenheid medewerkers)ver der waren ze zeker vriendelijk zo ook de Chinese medewerkster.Broccoli bij de zalm was niet gaar en verder veel te weinig groenten naar onze mening.Variatie was wel goed alleen was het hoofdgerecht de "afsluiter"en als ik had moeten kiezen had ik liever een nagerecht gehad wat beter past in een 5 gangen diner.
    Ik ben blij dat ik maar €29 heb betaald IPV €70 wat hun aangeven op groupon voor 2 personen,want dat was het echt niet waard,dus voor eten en drinken,zo ook voor prijs en kwaliteit een 6.
    Verder was alles goed op smaak zo ook op de borden die per gerecht heel goed op temperatuur waren.

gr Bert

14. Inrichting is idd niet bijzonder gezellig, maar het eten is perfect, en het is ook nog eens niet te duur. Prima om even snel een pizza'tje te pakken oid.

De bezorgservice is daarentegen niet om over naar huis te schrijven. Ik heb een drie maal iets besteld, de eerste twee keren duurde het 90 minuten voordat het er was en de derde keer hadden ze per ongeluk iets extra's bij de bestelling gedaan, waarna ze een half uur later terugkwamen om dat ook nog eens af te rekenen.

Als ik er langs kom zal ik er graag nog een pizza eten, maar al ik iets wil bestellen ga ik dat zeker ergens anders doen!

15. Sinds donderdag heeft het een nieuwe eigenaar. Het heet nu Hermans Hoekje. Het ziet er super uit! En de kwaliteit is hoog voor een snackbar. Vooral de döner! Probeer het uit zou ik zeggen! Ik vind het super :-)

16. Italiaans Duiven

2 pizza's laten bezorgen, ze waren heerlijk en nog lekker warm ook!
    Ik kreeg zelfs nog 2 gratis knoflook en een salade erbij.
    Prima service.

17. nolda en team van de kangoeroe

We hebben met 14 pers gegeten bij Saray en het was heerlijk. Goede bediening en netjes. Dit op 9 feb 2012. We komen zeker terug. Het is niet heel goedkoop, maar wel kwaliteit. Dus ga zo door

18. Pannenkoekenhuis Duiven

Aan de hand van recensies via google maps besloten we om niet in ons hotel te gaan eten, maar in dit pannenkoekenrestaurant in Duiven.
    Mijn vriendin en ik hebben de entrecote gehad met frites en salade en we hebben er van genoten!
    Goede garing van de entrecote (medium in ons geval), lekkere doorgebakken friet en voldoende mayonaise en kruidenboter.
    De dame die ons hielp was tevens heel behulpzaam toen ik vroeg of ik mijn telefoon kon opladen.
    Als je niet tegen kinderdrukte kan, kan ik me voorstellen dat je wat onrustig in dit restaurant zit, maar daar hadden wij geen last van.
    Als je niet op zoek bent naar haute cuisine, maar gewoon lekker wilt eten voor weinig geld, is dit zeker een aanrader!

ps. Over de pannenkoeken kunnen wij niet oordelen.

19. De service is zeer slecht, Mijn vrouw vroeg wat een Friet waterfiets was met als antwoordt: bestel het maar dan zul je het zien, bovendien is de pizza onsmakelijk en de friet niet te eten, helaas maar hier kom ik nooit meer terug

1,4
  20. Branislav

Met een groep van 20 personen gegeten. 5 gangen menu en alles was TOP. Vooral veel waardering voor de perfecte organisatie zodat alles gelijktijdig en correct geserveerd werd. Dus geen gedoe met had u de vis of vlees etc. 1 keer bestellen was genoeg om het juiste geserveerd te krijgen. Wijnarrangement passend bij de verschillende gerechten was heerlijk en verassend. Personeel en gastvrouw waren fantastisch. Kortom een aanrader, wij komen hier zeker nog eens terug.

21. Internationaal Duiven

Hier 2e kerstdag 2011 gegeten.
    Men kon via een kerstmenukaart uit de gerechten kiezen.
    We kozen voor meloen met ham. wel te verstaan 3 plakjes ham en 3 dun geschilde plakjes meloen met wat sla, niet meer en niet minder. €10,50.
    Daarna 2 x tournedos en 1x hertenbiefstuk besteld.
    Tournedos was zeer lekker, maar de hertenbiefstuk zeer taai.
    Bij het hoofdgerecht werd geserveerd 3 kleine bakjes met gebakken aardappeltjes, spruitjes, en patat.
    De spruitjes waren hard, en de patat was te tellen zo weinig.
    Verder kregen we een ietiepietie bakje met wel geteld 10 plakjes komkommer en een stukje tomaat.
    Dit allen voor rond de €24 per hoofdgerecht.
    Na gerecht heb ik zelf niet genomen, aangezien voorgaande, maar vrouw en dochter namen een grand dessert met z'n tweeen. pompom 4 kleine gebakjes voor in een holle kies a €10.50. Zelf nam ik een Amarreto, heb de hand er maar boven gehouden om verdampen tegen te gaan. €4,50 voor 3 slokjes. Van der Valk, schandalige prijs/verhouding met wat je krijgt.
    €150,- voor 3 personen, de deur uitgaan en dan nog trek hebben.

22. Italiaans Duiven

Femke Aartsma

Heb er een fijne ervaring aan over gehouden, en ben erg vriendelijk geholpen, het is niet duur maar wel verschrikkelijk lekker!

23. Prima cafetaria, en zeker niet duur.
    Vriendelijk personeel en uitstekende service, op rustige tijdstippen komen is een garantie voor wat extra aandacht,
    we kregen zelfs iets simpels als een frietje met broodje netjes op een bord met wat salade en rauwkost (erg smakelijk).
    En inderdaad, schnitzels en pinda-en jagersaus, zijn in het bijzonder van uitmuntende kwaliteit!
    Beste cafetaria van duiven en omstreken.

24. Ellen Vodegel

Bij Snackbar Harry wordt je altijd hartelijk ontvangen.
    Je kunt tijdens je bestelling je eigen wensen kenbaar maken, dus je komt nooit voor verrassingen te staan.
    De producten die ze serveren zijn van top kwaliteit.
    Zeer zeker de moeite waard om een keer binnen te lopen.
    Om het zelf een keer uit te proberen.

25. Internationaal Duiven

Sfeervol restaurant, bediening jong maar vriendelijk, eten smaakvol. Garnituur marginaal, dessert te duur voor datgene wat je krijgt.

26. Chinees-Indisch Duiven

Afgelopen zaterdag met 4 personen wezen eten bij Ming Palace.
    Opnieuw heerlijk gegeten, bediening vriendelijk.
    Tot volgende keer!

27. Uitstekende avond gehad. Het viergangenmenu is in feite wel een achtgangen menu als je alle tussendoortjes meerekent. Er heerst een prettige sfeer en prima verzorging.
    Het wijnarrangement is helemaal top! De wijnen begeleiden de perfecte gangen prima en maken het helemaal af. Het BOB wijnarrangement is de uitkomst voor de wijnliefhebber die nog moet rijden (glazen worden minder gevuld en de prijs wordt gehalveerd.....). Er was wel (niet storende) achtergrondmuziek en de borrelhapjes helemaal prima. Voor een perfecte avond is dit restaurant het juiste adres. Complimenten aan de eigenaren! November 2011.

28. Echt heerlijke Döner met een nog lekkerdere knoflooksaus.
    Pas op bij het afwijken van de standaard groenten/feta die er op zitten. Dit gaat erg vaak fout. Opletten dus.....

29. Voor 3 weken terug weer heerlijk wezen eten bij 't Raedthuys.

Was weer een avond om op terug te kijken.

Steeds weer grote klasse, qua eten, wijn en bediening!

Groetjes,

Johan en Mirjam.

30. Chinees-Indisch Duiven

Vanavond bij Ming Palace gegeten. Wij hadden het verassingsmenu. Wij kregen 5 gangen en het eten was inderdaad een zeer aangename verassing. Geen gerechten die traditioneel op de menukaart staan maar allemaal bijzondere en vooral heerlijke gerechten.
    Het eten was ook op goede temperatuur en ruimschoots voldoende. Wij hebben bijzonder genoten van deze culinaire reis. De bediening was vrolijk en heel erg aardig. De tafels zijn royaal, ruim opgesteld en de stoelen comfortabel.
    Kortom als je eens buiten de standaard Chinese menukaart wilt gaan dan is dit restaurant een echte aanrader!