• Lid sinds 19 mei 2011

Parsian

Arnhem

Sallandshoeve

Nieuw Heeten

Kees Rutgers heeft nog geen foto toegevoegd

1. Kees Rutgers's profielfoto
    Kees Rutgers heeft een recensie geschreven voor Villa Copera

Super restaurant. Fantastisch eten. Een ware belevenis van smaak, elk hapje is een smaakexplosie, werkelijk prachtig. Maar ook de bediening is prettig, niet te klef en niet te afstandelijk. Erg vriendelijk. Oke de prijs is stevig, zeker voor ons, maar met een kortingsvoucher is het voor ons te doen. Bizar goed !

2. Kees Rutgers's profielfoto
    Kees Rutgers heeft een recensie geschreven voor Sallandshoeve

Totaalpakketje inclusief bowlen gedaan. Er was helaas net waterschade geweest dus was wat rommelig. Alles verdient wel een facelift en beetje opknappen, maar prima gegeten en prima service. Prijs kwaliteit ook prima. Fijne avond gehad.

3. Kees Rutgers's profielfoto
    Kees Rutgers heeft een recensie geschreven voor Lumière
    Nederlands Arnhem

Het is gewoon slecht, het decor moet je van houden maar door de verlichting ziet je eten er niet uit. Verder is alles smakeloos, droog en opgewarmd. Gewoon slecht. Voor dat geld zijn er in Arnhem veel betere tenten te vinden.

4. Kees Rutgers's profielfoto
    Kees Rutgers heeft een recensie geschreven voor Mytilini

Erg druk decor maar oke. Het buffet is zeer uitgebreid te noemen en redelijk van kwaliteit. Bediening is goed en netjes, verwacht geen top griek maar zeker in orde gezien de prijs van 25 euro incl drank. Keuze genoeg voor iedereen, best een aanrader. De toiletten zijn trouwens erg netjes en groot genoeg, ook belangrijk !

5. Kees Rutgers's profielfoto
    Kees Rutgers heeft een recensie geschreven voor Villa Copera

Prachtige lokatie en super eten. Elk onderdeel van wat er op je bord ligt heeft een eigen smaak. Ja, de prijs is stevig, maar man man wat lekker en mooi.

6. Kees Rutgers's profielfoto
    Kees Rutgers heeft een recensie geschreven voor Parsian
    Internationaal Arnhem

heel anders en apart eten. Beetje gezellige huiskamer sfeer eigenlijk zeer vriendelijke mensen die hun best doen. en erg kleinschalig maar prima en lekker eten. niet scherp wel apart echt een aanrader

7. Kees Rutgers's profielfoto
    Kees Rutgers heeft een recensie geschreven voor Voortse Herberg

Een restaurant met een indentiteitsprobleem. Je denk een pannenkoek restaurant binnen te stappen dat al zeer gedateerd is maar ze doen er wokken. erg veel eten komt uit de frituur en je hebben van alles van salade tot friet en frikandellen. het lijkt wel een luxesnackbar en natuurlijk wokken en grilplaat. Maar man man wat slecht het is dat wij een kortingsvoucher hadden dus ach laat maar. Maar het is oud, muf, taai, smakeloos, eenheidsmaak eigenlijk gewoon erg slecht dus zeer zeker geen aanrader. maar als je veel wil eten en drinken voor weinig en als het je dan niet uitmaakt of het ook lekker is oke dan is het misschien wat anders. niet doen.

1,3
  8. Kees Rutgers's profielfoto
    Kees Rutgers heeft een recensie geschreven voor Het Pannenkoekschip

Verschrikkelijk! Oke voor de kinderen is er een leuke piratenhoek, die kunnen zich redelijk vermaken. Dat moet dan ook wel! Wij hadden een grouponbon en ik denk dan dat je dat doet om meer klanten te trekken die dan later weer terug komen… NOT.
    Wij kwamen binnen om 18.00. De eerste pannekoek hadden we om 18.45 En de tweede om 20.00! En als deze nu lekker was geweest oke maar ik had kaas -spek en ik zag wel kaas maar proefde hier niets van. Smaakloos we waren met 5 personen en niet een van ons vond het echt lekker. Ik spak de ober aan dat het wel erg lang duurde en die zei dat het druk was! Ik zei tegen hem dat de zaak tussen 18.00 En 19.15 Voor 75 % vol zat en daarna voor maar 25 % en buiten zat dus helemaal niemand. Tja schouder ophalen kunnen wel wel.

3,1
  9. Kees Rutgers's profielfoto
    Kees Rutgers heeft een recensie geschreven voor Ho-Mé
    Snackbar Arnhem

Oke het ziet er nog steeds niet uit maar de sfeer is top, er komen hier allerlei soorten mensen, heerlijk gewoon.
    Als je tegen de kok zegt maak maar wat lekkers klaar dan komt hij met de meest mooie dingen uit de keuken en nooit duur, prachtig gewoon.
    Niet letten op de rommel, maar gewoon top eten tegen een lage prijs

10. Kees Rutgers's profielfoto
    Bewaren in lijst Sluiten
  11. Kees Rutgers's profielfoto
    Kees Rutgers heeft een recensie geschreven voor Ming Palace
    Chinees-Indisch Duiven

Met een Groupon gegeten. Wij hadden pech, de zaak was verlaten, vissenbak half leef en een kapotte spiegel in de eetzaal. Was niet bepaald gezellig te noemen. Het eten, tja wel aardig maar zeker een speciale Chinees te noemen.
    Ook een beetje weinig eten.
    Al met al redelijk maar geen aanrader

4,1
  12. Kees Rutgers's profielfoto
    Kees Rutgers heeft een recensie geschreven voor Ho-Mé
    Snackbar Arnhem

Oke de inrichting is niet alles maar het eten is goed, vers, lekker en zeer goedkoop. Alles wordt vers gemaakt je kijkt zo de keuken in.

Vanaf 3.75 heb je je bord vol!