Van der Valk in Duiven

1420141169 41
1424206228 44
1477051995 57

1. Nico en ellie van der wal

Zeer goede bediening gehad van Wessel vrolijk en oplettend en goed advies met eten en de wijn en attent met vriendelijke groet familie Van der Wal

2. Hierbij wil ik mijn complimenten geven aan Van der Valk voor het voortreffelijk diner, alle lof voor het keukenpersoneel.
    Ook de bediening was uiterst vriendelijk en heeft mede daarvoor gezorgd dat wij een zeer leuke en gezellige avond hebben gehad.
    Zeker voor herhaling vatbaar.
    Nogmaals dank.

3. Gisteravond met een man of twintig live cooking gedaan. Eten was redelijk alhoewel keus wat uitgebreider had gemogen. Bediening onder de maat. Moesten erg lang wachten op eerste drankje. 1 ober op twee grote groepen! je moest telkens vragen of er nog iemand wat op kwam nemen wat ook weer lang duurde. Drie uur later slechts drie drankjes op. Laatste keer maar twee drankjes tegelijk besteld. Veel te weinig personeel. Waarom doen ze niet als de meeste all incl restaurants dat je het drinken zelf kan halen. Ik heb me rot geërgerd. Ik denk niet dat we volgend jaar weer terugkomen.

4. Brunch met familie op zondag. Ontvangt was prima. Service minimaal. Er viel een glas drinken over de tafel, maar geen ober die even kwam helpen of vragen of er een doekje nodig was. En dit terwijl er gewoon borden van tafel werden gehaald. Brunch duurt tot 14:30uur maar om 14uur werd alles opgeruimd. En de regel op=op wordt gehanteerd. Erg jammer wanneer je wat later aan je toetje begint. Ook het aanvullen van de kannen water en jus d'orange moet steeds meerdere keren gevraagd worden. Het eten was goed maar de service een dikke onvoldoende.

5. Marjolein

Geen sfeer, eten lauw, kwamen nauwelijks vragen of we nog wat wilde drinken. Nooit meer voor ons.

6. Petra Schmitz

12 december bij live cooking gegeten en we waren aangenaam verrast want we hadden wat mindere beoordelingen gelezen, maar het eten was lekker op smaak en er was voldoende keus voor iedereen. De bediening was niets op aan te merken. Zeker voor herhaling vatbaar en ik zou het iedereen aanraden.

7. Het was erg gezellig op 21 oktober hier in duiven. Het personeel was vriendelijk en aardig. Voor herhaling vatbaar. Dus aan te raden.

8. Verlinden

Ronduit slecht. Duurde erg lang voordat de bediening kwam, terwijl er bijna geen andere klanten waren. Kwam veel later weer terug om te vragen wat we ook al weer besteld hadden. Een kop koffie en thee, dus waar hebben we het over. Ook werd er door de bediening helemaal niet opgelet of iemand eventueel iets/nog iets wilde bestellen. Eindelijk de tweede bestelling kunnen plaatsen kwamen ze na lang wachten met het verkeerde. Moest iemand anders bijkomen om het recht te zetten. Kortom voor 2 koppen koffie en 2 koppen thee al zoveel ergernis en moeite dat we ergens anders gegeten hebben. Geen aanrader dus.

9. Lucy 267 punten

Vandaag met 3 personen gebruncht. Was wel lekker, maar toch niet voor herhaling vatbaar. Het was meer met vlees en wokspecialiteiten. Niet erg veel keus in broodsoorten. Toetjesbuffet stond ook al klaar. Iets wat bij Hotel Arnhem apart gebracht wordt aan het eind. Wat ook jammer was dat je drinken niet zelf kon pakken, zoals o.a. chocomelk, karnemelk en melk en thee en koffie wel. Maar daar moest je voor naar de gang, daar stond een machine. Vond het er niet gezellig zitten, erg massaal allemaal. Wat ons ook erg tegenviel is dat we bij de lift stonden en er een ober naar ons toekwam met de vraag heeft u wel betaald? We dachten he wat is dat dan. Net of we niet betalen voor ons eten. Rare gang van zaken en vooral omdat er vreemde mensen naast ons stonden, dan voel je je ook al niet op je gemak als je zo'n vraag krijgt.

10. De lunch is altijd super en voor een redelijke prijs. Wat ik dan niet begrijp is dat het diner me al een aantal malen is tegengevallen, zowel qua smaak als gaarheid van vlees en groente. Vlees te gaar en groenten te rauw....
    De bediening is vriendelijk en correct. Het komt af en toe voor dat ze meer oog hebben voor het afruimen en tafel dekken dan voor wachtende klanten....

11. Glutenvrij! Vooraf gereserveerd voor ons team om te lunchen, hierbij kenbaar gemaakt dat er twee personen een allergie hebben. Dit zou geen enkel probleem zijn.

Bij aankomst moest er eerst nog gedekt worden voor 17 personen, waarbij mensen die op onze plaats zaten elders moesten gaan zitten, we hadden gereserveerd?

We zaten te wachten, er gebeurde niks. Gevraagd hoe dit werkte en hoe het verder ging met de personen met een allergie. Dat was door gegeven aan de kok, indien we uitleg wilde kon dit, er werd gezegd dat je kon pakken wat je wilde; het buffet was geopend.

Voor de personen met de allergie, gebeurde er weinig, nog maar eens gevraagd. Na zo'n 15 minuten werd er glutenvrij brood neer gezet...? Weer wachten, terwijl de overigen lekker zaten te eten. Wederom gevraagd, toen werd er medegedeeld dat de de personen met de allergie ook gebruik konden maken van het buffet.

Iemand met een glutenintolerantie mag dit dus absoluut niet, zo'n groot concern weet niet wat dit inhoud? De serveerster van ons tafeltje, een jong meisje wat erg haar best deed, kwam toen mededelen dat de personen met de allergie niet hoefden te betalen?!

Haar manager stond verderop te kijken. Liet echter alles aan het jonge meisje over, schandalig gewoon! We hebben gevraagd of de kok niks apart kon bereiden, even later werd er een omelet gebracht. Wanneer we hier niet om gevraagd hadden, had desbetreffende persoon niks gekregen, we moesten zelf de oplossing aandragen.

Uiteraard zeer slecht om zo met mensen om te gaan met een allergie.

12. Slecht. Deelgenomen aan Live Cooking. De bediening rende zich werkelijk rot, tegelijkertijd met veel te weinig personen met als gevolg dat servies veel te laat werd opgehaald en er te weinig mogelijkheden waren om drank te bestellen. De drank die we kregen was een maand over de datum. Dit hebben we gemeld bij de leidinggevende en met deze opmerking werd totaal niets gedaan.
    Verder werd alles, behalve de wok, vooraf bereid en ging in de oven om na te garen, weinig Live. Rommelig, opscheplepels waren plakkerig en lagen in het eten.
    We gaan niet meer terug, het is geen avond uit en we voelden ons totaal geen gast.

13. Zeer slecht. We werden gewoon genegeerd. Bediening was langzaam, mensen die later binnen kwamen werden eerst bediend. Toen we vertrokken na alleen een drankje, we hadden wel al aangegeven dat we wilden eten, zei onze serveerster; nog een prettige dag. Ze vroeg dus niet waarom we vertrokken.

Onze business was duidelijk niet gewenst. Het viel ons op dat mensen met een overdaad aan merkkleding voorrang kregen.

14. De aardig luxe uitstraling van het restaurant gaf goede hoop. Helaas was het niet zo'n fijne ervaring.
    Ik had een "luxe voorgerecht" met oester en coquile. Voor 14 euro krijg je 1 kleine, taaie oester met kaas en 1 coquile die veel le lang was gebakken en dus ook taai. Uitgedroogde garnering, paprika en geschaafde winterpeen. Er waren twee personen die de hamburger hadden, die wilden ze doorbakken, maar de keiharde droge dingen die ze kregen waren niet te eten. De mixed grill was ook beneden peil; spareribs zonder vlees, maar vet en de saus op de sate was ingedroogd. Het hele gerecht was nog smakelozer dan in een snackbar. De bediening was heel aardig, maar volgens ons niet zo ervaren.
    Wij gaan niet meer terug, voor dat geld kun je ergens anders beter eten.

15. Ik heb hier een paar weken terug gegeten en ik moet zeggen dat dit ook direct de laatste keer was. Het was altijd al wat wankel qua maaltijden. Soms was het goed en soms ook totaal niet. De sfeer oogt vrij luxe, wat ook past bij het hotel als business hotel. Echter, de kwaliteit van het eten laat te wensen over. Deze is vaak zelfs lager dan de middelbare hotelschool.
    Qua voorgerecht had ik nog redelijk geluk. Het was vrij flauw qua smaak. Van diverse mensen om mij heen hoorde ik geluiden dat de carpaccio gewoon taai was.
    Als hoofdgerecht had ik een hertenrugfilet die rare gebakken had moeten zijn. Deze was uiteindelijk aan 1 kant veel te ver doorgebakken en aan de andere kant zo goed als rauw. Als dessert had ik gekozen voor een chocomousse. Deze kun je op verschillende manieren maken. Een snelle methode is het gebruik van een oliebasis. Deze chocomousse was duidelijk op oliebasis gemaakt. Het smaakte op een vieze manier glad aan en de chocoladesmaak werd grotendeels overstemt door de bijsmaak.
    Voor mij dan ook reden om hier niet meer te eten.

16. Onpersoonlijke bediening. Pannenkoeken voor kids niet te eten (onvoldoende gebakken, te dik en zonder kraak of smaak), menu voor volwassen hiervan is de kwaliteit redelijk maar vooral ook smaakloos, pretentieloos en met minimale en onvoldoende hoeveelheden aan bijlagen. En toch een hoge prijs durven vragen. Opmerkelijk lage kwaliteit in vergelijking met veel andere van der valk restaurants die we kennen. Juist waar van der valk om bekend staat, vrij goed eten, voldoende hoeveelheden tegen een redelijke prijs gaat hier helemaal niet op, de ene van der valk is de andere niet, jammer.

17. Tafel was niet schoon en vaas zonder bloem en kaars brandde niet.. Weinig keus lunchkaart voor kids/tieners. Frisdrank is erg duur 2,60. Vriendelijk erg jong personeel. Wel lekker gegeten, niet bijzonder.

18. Als afsluiting van een dagje uit met 4 personen daar gegeten. We hebben geen voorgerecht genomen, maar kregen van het restaurant een komkommersalade. Heerlijk fris. Daarnaast hadden wij een kruidenboter met een oerbroodje. Jammer dat de boter altijd zo hard is bij Van der Valk. Over het hoofdgerecht van mijzelf was ik minder te spreken. Ik had een duo van kalfslende en gamba's. Aan de gamba's zat weinig smaak en de kalfslende was gewoon taai met een enorm spekzwoerd. Niet lekker. De andere personen hadden het beter getroffen.

19. Fam gerritsen

ik heb hier op mijn 25e verjaardag mogen eten. dat is inmiddels al weer anderhalf jaar geleden. en ben daarna nog 2x gegaan. omdat we het heerlijk vonden

20. Kroes 11 punten

Uitermate slecht restaurant. Koude voorgerechten zijn heerlijk, maar de hoofdgerechten zijn slecht. Je kan zien en proeven dat het eten onder warmhoud lampen heeft gestaan. Dacht met een sateetje weinig risico te lopen, maar kwam bedrogen uit. Pindasaus was bruin verbrand en de sate was droog en smaakloos. Men stelde voor om een nieuwe te maken, maar daar ben ik niet meer op in gegaan. Gauw betaald en wegwezen en nooit meer terug.

21. Werkelijk goed gegeten en de bediening was erg vriendelijk!
    Wij vonden de prijs/kwaliteit verhouding prima.

22. Lekker geslapen, goede bedden, lekker gegeten. Vooral het ontbijt was leuk. Een goed ontbijt en geholpen door een hele jonge leuke kelner. Menno was volgens mij zijn naam en maakt gezellig een praatje. Kan menigeen nog iets van leren. Had mijn zoon kunnen zijn.

23. Dit keer zijn we uit eten gegaan met een groep. We werden bediend door een chagrijnig meisje. De carpaccio miste pesto maar volgens het meisje had de nieuwe chefkok er een totaal nieuwe twist aan gegeven en was de pesto in de mayonaise verwerkt (??). Weinig pijnboompitjes en kaas.. helaas.. Geef ons maar weer de oude carpaccio zoals op de foto die we 2 weken geleden kregen! Toen we vroegen of we nog wat drinken konden bestellen zei ze: "ik ga eerst nog even wat anders doen, hoor". Zo brutaal! Bij een chateau briand was het vlees welldone ipv medium rare en toen kregen we de reactie: "nou dan heb ik toch geen fout gemaakt!" Uiteindelijk wilden we afrekenen en aangezien het niet heel druk meer was verwachtten we de rekening snel. Helaas werden we na 15 minuten seinen nog steeds niet opgemerkt. Eindelijk na lange tijd zwaaien, hand opsteken kregen we een knikje maar tot onze verbazing ging ze alleen andere tafels bij langs om te helpen. Helemaal gefrustreerd liep ik zelf maar naar voren om de rekening te vragen. Ik kreeg toen de vraag: "waar zit je dan?"
    Alstublieft managing, doe hier wat aan!

24. Koen

25. Ik ben hier 1 keer geweest op uitnodiging in het buffet gedeelte (Maxima zaal) en dat viel toch wel erg tegen t.o.v. die ene keer dat ik geweest ben in het gezellige restaurant gedeelte beneden (ala carte).

De buffetzaal is eigenlijk een koel aandoende ordinaire vreetschuur waar mensen van links en rechts het eten nog net niet onder je neus uit de bakken proberen te scheppen. Het doet allemaal ongezellig aan door het veelvuldig blauwe kleurgebruik in de zaal. Het eten uit de buffet bakken vond ik ronduit slecht te noemen, verlepte patat bijv. en de niet aangevulde bakken die er ook vaak niet netjes uitzagen (veel etensresten eromheen). Alleen het eten wat vers wordt bereid is wel redelijk goed te noemen. Verder is de bediening een ramp en moet je ze bijna naar je tafel toe schreeuwen voor een drankje.

Al met al geen goed gevoel aan over gehouden dit in schril contrast met het restaurant op de B.G.

26. Lunchbuffet uit de kunst, echt heerlijk. Genoeg keus en variatie.

27. Redelijk gegeten. Vis iets te droog en de Chateaubriand net te ver. Voorgerecht en nagerecht waren prima. Ober Thijs heeft ons prima geholpen.

28. In vergelijking met Houten, Vianen en Breukelen vind ik dit de minst sfeervolle Van der Valk locatie. De Chateaubriand was prima, alleen de service liet in onze beleving te wensen over. Wij kregen 4 verschillende obers en daarnaast werd er niet proactief gevraagd naar hoe het smaakt en of we nog wat wilde drinken. Voor de rest is het personeel vriendelijk en doen ze naar onze mening hun best om iedereen tevreden te stellen. Dat ze het ijs van een kindermenu in rekening hebben gebracht vonden wij apart aangezien het in het menu zat. Om die 4 euro doen we niet moeilijk. In de meeste restaurants is er garnalencocktail in Duiven niet. De prijs is gelijk bij Van der Valk, de kwaliteit daarentegen verschilt per locatie. Van ons krijgt Van der Valk Duiven een kleine voldoende (mede door de Chateaubriand).

29. Huib 107 punten

Beter en lekkerder eten voor dit geld? Nergens !
    Dat staat voor ons vast. Tja, als het heel erg druk is moet je iets langer wachten, maar alle personeel is vriendelijk en het eten geweldig. En zeg nou niet dat we weinig gewend zijn...want dan zit je er heel flink naast.
    VDV is groot, maar toch intiem en gezellig met prima gerechten en goede presentatie. Sjappoooo!!
    Lijo

30. Eens maar nooit weer. Zelf wonen wij in Duiven, maar wij zijn niet zo van Van der Valk. Maar omdat het in Arnhem zo druk was i.v.m. het concert waar wij ook naar toe gingen, toch maar eens Van der Valk. Natuurlijk type vreetschuur, maar daar waren we op voorbereid. Maar het eten was ronduit slecht. Taai vlees, smaakloze groenten en toch nog een flinke rekening. 2 hoofdgerechten (mixed grill), 1 nagerecht en per persoon 3 frisdrank. Bijna 70 euro. Voor dat geld heb ik zeker wel eens beter gegeten.

31. sonja 1544 punten

Hier eenmalig gegeten. Het restaurant is zo modern, zakelijk en ongezellig dat het prima geschikt zou zijn om na een begravenis een lunch voor de gasten te geven. Toen we een en ander vroegen kregen we amper antwoord. Het eten smaakte prima al was het voor wat we kregen niet bepaald goedkoop. Nee we hebben het wel weer gezien daar.

32. Hier 2e kerstdag 2011 gegeten.
    Men kon via een kerstmenukaart uit de gerechten kiezen.
    We kozen voor meloen met ham. wel te verstaan 3 plakjes ham en 3 dun geschilde plakjes meloen met wat sla, niet meer en niet minder. €10,50.
    Daarna 2 x tournedos en 1x hertenbiefstuk besteld.
    Tournedos was zeer lekker, maar de hertenbiefstuk zeer taai.
    Bij het hoofdgerecht werd geserveerd 3 kleine bakjes met gebakken aardappeltjes, spruitjes, en patat.
    De spruitjes waren hard, en de patat was te tellen zo weinig.
    Verder kregen we een ietiepietie bakje met wel geteld 10 plakjes komkommer en een stukje tomaat.
    Dit allen voor rond de €24 per hoofdgerecht.
    Na gerecht heb ik zelf niet genomen, aangezien voorgaande, maar vrouw en dochter namen een grand dessert met z'n tweeen. pompom 4 kleine gebakjes voor in een holle kies a €10.50. Zelf nam ik een Amarreto, heb de hand er maar boven gehouden om verdampen tegen te gaan. €4,50 voor 3 slokjes. Van der Valk, schandalige prijs/verhouding met wat je krijgt.
    €150,- voor 3 personen, de deur uitgaan en dan nog trek hebben.

33. Sfeervol restaurant, bediening jong maar vriendelijk, eten smaakvol. Garnituur marginaal, dessert te duur voor datgene wat je krijgt.

34. Nu 3 keer hier gegeten, 2 x a la carte en 1 x buffet.
    Niet bijzonder, maar zeker niet slecht.
    Alleen jammer dat wij 2 x zalm hebben terug gegeven en dat t de 3e keer nog niet goed was. Nog geen bakje koffie om ongemak te vergeten. Verder is bediening wel goed.
    Maar wij komen er voorlopig niet meer. Teleurstelling was te groot.
    Jammer, want wij wonen op fietsafstand.

35. Via imposante entree kom je binnen.....

In het restaurant wordt je naar je tafel gebracht, het is een grote open zaal, net als in de vroegere vd Valk restaurants, maar de inrichting is sfeervol.

Goeie bediening.

Uitgebreide menu-kaart, veel vis- en vegetarische gerechten.
    Het heeft mij lekker gesmaakt.

Een van de betere restaurants in de regio Arnhem.

Enige minpuntje, van logistieke aard.
    Als je vanaf Westervoort het hotel nadert wordt niet aangegeven hoe je de parkeerplaats moet bereiken. Wij zijn voorlangs gereden en moesten ergens (industrieterrein) draaien.