Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Duiven verdeeld zijn.

1. Snackbar Duiven

Erg goede snackbar.
    Eten is goed en goede prijs!
    Aanrader is de plate service, voor ca. 8/9 Euro kun je er heerlijk eten.
    Maar afhalen ook goed, je krijgt erg veel, je kunt er haast met 2 personen van eten.
    Softijs in de zomer ook prima.

2. Internationaal Duiven

Marianne verdonk

Lang staan wachten voor er aandacht aan ons werd besteed. Pas op mijn vraag hoe lang je moet staan wachten voordat je naar een tafel wordt gebracht, werd er aandacht aan ons besteed. Hadden het gevoel niet welkom te zijn. Omschrijving van menu met hetgeen wordt geserveerd niet in verhouding met elkaar. Hoeveelheid voedsel misstaat niet in een 5 sterren restaurant, maar ook hier mist de kwaliteit. Kort samengevat, deze van der Valk is beneden alle niveau. De van der valk grondlegger zou zich doodschamen als hij wist tot welk niveau een onderdeel van deze keten is afgedaald!

Paul en Carin

Net voor het eerst bij Mytilini gegeten en het was heerlijk! Alleen een paar vegetarische voorgerechten gegeten en dat was meer dan genoeg om met een voldaan gevoel te vertrekken. Met name de saganaki was bijzonder.
    De volgende keer als we in Duiven zijn, komen we hier zeker terug.

Je bestelt een waterfiets en krijgt een “menu” 2 frikandellen, friet en klein bakje sla en dat voor €7,25. Opgemerkt dat ik geen menu hen besteld, maar ze hebben niks anders, maar je krijgt als extraatje een bakje sla. Had even gezegd! 3x kebab besteld, waarvan 1 zonder sla ertussen. Bij thuiskomst zat er nergens wat tussen. Sla en tomaat ernaast. Broodje nat en klef. Erg slecht allemaal. Gebeld en het aangegeven. Meisje dat ons daar geholpen heeft zegt “dat kan u vinden” Dus ik vraag er wordt niks aan gedaan? Nee er zit geen salades op hun kebab en beaamt dat broodje klef/nat is. Komt door damp van vlees. Ze willen niks doen, de baas is er niet. Jammer dan! Slecht eten, slechte service en je wordt niet serieus genomen. Aantal jaren geleden altijd goed eten, maar nu voor 2e keer erg slecht.

Inge Schuurman

Datenight! Wij hebben erg genoten van hen verrassingsmenu. Mooi geserveerde gerechten, echt een aanrader! Heerlijk gegeten en gedronken🥂

Ruud Wildeboer

Eten was erg zout. Frietjes nogal aan de slappe kant.
    Wij hadden naast een karaf wijn ook een karaf water besteld.
    Hier moesten we meermaals naar vragen.
    Terugkomen… Twijfels.

Greet otten

Zondag avond met vrienden heerlijk gegeten alles was lekker en de ouzo vooraf en het brood was een schot in de roos.

9. Snackbar Duiven

Super lekker gegeten. Buiten gewoon voor een cafetaria. 1 maal de kipsaté schotel en 1 maal de speciaal hamburger schotel. Het stokbroodje vooraf was van het huis. erg attent. Ik raad u zeker aan hier eens te gaan eten.

Martine Keur

12. Pannenkoekenhuis Duiven

Zojuist terug van een avondje snippenhof. Kan er kort en duidelijk over zijn, bespaar je de moeite. Pannenkoeken zijn van slechte kwaliteit, delen zijn gaar, andere niet. Bestelde zelf een entrecote (medium graag): resultaat was kaliber schoenzool.

Gemeld zowel aan de serveerster en bij het afrekenen, trekken allebei hun wenkbrauwen op. Heeft het gesmaakt, nee was matig. Ow nou ok, wilt u de bon ..... tsja wat kun je verwachten van studenten van 16 jaar. Oja hier meneer uw salade (aan het einde van het eten zelf), vergeten maar eet smakelijk.

Kortom, iedere euro is hier het geld niet waard. Kies een leuk restaurant voor je geld en vooral deze niet.

13. Turks Duiven

Ingrid Oostveen

Afgelopen zondag tijdens het Jazz en Bluesfestival besloten mijn man en ik een hapje te gaan eten in uw restaurant. Het was natuurlijk erg druk, dus daar hou je rekening mee. Als snel bleek, dat er problemen waren. Volgens een gast zou er een mankement aan de kassa zijn. Nadat een serveerster de drank kwam opnemen bleef het een poosje stil. Ze kwam vervolgens na een tijdje terug om nogmaals te informeren wat we hadden besteld. De drank kwam en wij konden onze bestelling doen. In totaal hebben we ruim drie kwartier moeten wachten voordat ons eten kwam. Een andere medewerker had intussen aan ons gevraagd of we al gegeten hadden. Op ons ontkennend antwoord tikte hij met zijn wijsvinger op zijn voorhoofd en liep naar de keuken. Weldra kwam ons eten. Mijn man had een doner kebab besteld en ik een kapsalon shoarma. Het eten was verder prima. Bij het afrekenen ging het nog bijna mis. Later thuis bleek, dat mijn man geen doner kebab heeft gekregen, maar een kapsalon kebab. Wij hebben echter wel betaald voor de (duurdere) doner kebab. Wij hebben altijd fantastisch gegeten in uw restaurant. Tot onze spijt hebben wij besloten om niet meer bij Saray te gaan eten. Die dag was niet goed georganiseerd, kassaproblemen, problemen met bestellingen, te duur afgerekend, boze klanten die weg liepen. Dit was zeker geen goede zet geweest. Ik hoop dat u hieruit lering trekt voor uw toekomstige klanten en vooral bij drukke dagen. Ik heb mijn klacht op hun facebook pagina gemeld, maar er wordt niet gereageerd. Dat is de reden dat op deze manier hiervan een melding maak.

Inez geurds

Slechtste en zieligste personeel ooit. Ik bestelde friet met saus apart en vervolgens hoor ik letterlijk dat deze mevrouw het over mij heeft tegen andere klanten. :) How sad.

15. Italiaans Duiven

Laatste keer

Met het gezin weer eens deze zaak bezocht, maar was gelijk de laatste keer.
    Na een uur wachten werd mijn shoarmaschotel geserveerd met lauw vlees en veels te vette en te ver doorgebakken friet. Zat geen vulling meer in de friet. Vlekken op mijn broek omdat de friet bij het prikken onder mijn vork doorschoot. Wordt uit beleefdheid nog wel gevraagd of alles naar wens was maar wordt voor de rest niets mee gedaan. Bij afrekenen wordt door "serveerster" pinapparaat kwaad op toonbank gesmeten omdat ik chagrijnig gereageerd had op haar vraag of de rest wel oke was. Ik zou deze zaak zeker niet willen adviseren.

16. Chinees-Indisch Duiven

We hebben lekker gegeten. Aardig personeel. Goede bediening. Komen zeker nog een terug.

17. Chinees-Indisch Duiven

Eerste ervaring, gedetaileerd interieur keuze buffet was gering werd ook slecht bijgevuld.
    De smaken waren vlak het leek allemaal niet super vers.
    Het tapbier was lauw.
    Ijs was ook niet compleet bijgevuld.
    Bediening was vriendelijk.
    Geen tweede keer voor ons.

Koen Bekkers

Carla Berndsen

20. Snackbar Duiven

Frites is te slap, men kan geen Schnitzel bakken, maar het softijs is erg lekker.

21. Snackbar Duiven

Peter Velthuizen

22. Snackbar Duiven

Gerda Coenen

Uiterst vriendelijk personeel, je krijgt veel en heerlijk te eten en het ziet er netjes en schoon uit!

Gezellig uit eten op vrijdag met mijn kinderen. We zaten buiten. Bediening vlot vriendelijk en atent. Mijn oudste vond het eten beetje weinig. Voor mij en de andere twee was voldoende. Eten was goed op smaak en de garing perfekt. Enig jammer was dat achter ons gerookt werd. We komen vast een keer terug.

Groetjes.

24. Chinees-Indisch Duiven

Ria Schreuder

Echt heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, prijs kwaliteit was zeer goed, voor weinig geld kan je daar super lekker en veel eten en drinke.

25. Chinees-Indisch Duiven

Naamloos

Buffet zeer slecht.
    Eten was Koud.
    Weinig keus.
    Gewoon waardelois.
    Eens en nooit meer.

Lekkerste hamburgers die ik ooit heb gehad! Wolkenkrabber dubbel, echte aanrader.

Een Minpunt: Pindasaus wat te dik.

Deze week friet gehaald. Nou werkelijk, erg lang moeten wachten maar liefst bijna 3 kwartier terwijl er maar 4 of 5 klanten zaten en 7 man personeel. De helft stond gewoon te nixen. Men kreeg het niet voor elkaar. Er was 1 klant die moest pizza hebben, toen bleken de pizzas's
    aangebrand en kon hij nog langer wachten en hij zat er zeker al een half uur. Het leek echt nergens op. Eenmaal thuis was de helft van de friet doorbakken het ene bakje was nog niet halfvol friet en de ander redelijk vol en het was ook niet warm meer. Zeer slecht. ! De baas zelf was op vakantie. Ik zou zeggen ga zo door dan ben je zo je klanten kwijt.

28. Turks Duiven

Salman

29. Chinees-Indisch Duiven

Meike en maarten

Met ons gezin (kleine kinderen) en opa en oma geweest! Buffet op zondag! Super lekker en gezellig!

Henk de Beijer

Omdat ik zaterdag 21 oktober 60 werd, heb ik hier gegeten met 37 personen, bestaande uit soep vooraf. Brood met olijven kruidenboter tomaten en krab, daarna de hoofdgerecht bestaande uit Souvlaki, lamskoteletten, Gyros, Souzouki en Kipfilet aangevuld met frites. Er was ook nog ijs na of koffie.

Perfect geregeld en fijne bediening.