Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Duiven verdeeld zijn.

1. Turks Duiven

Salman

2. Chinees-Indisch Duiven

Meike en maarten

Met ons gezin (kleine kinderen) en opa en oma geweest! Buffet op zondag! Super lekker en gezellig!

Henk de Beijer

Omdat ik zaterdag 21 oktober 60 werd, heb ik hier gegeten met 37 personen, bestaande uit soep vooraf. Brood met olijven kruidenboter tomaten en krab, daarna de hoofdgerecht bestaande uit Souvlaki, lamskoteletten, Gyros, Souzouki en Kipfilet aangevuld met frites. Er was ook nog ijs na of koffie.

Perfect geregeld en fijne bediening.

Super lekker gegeten en vriendelijk personeel! De prijs/ kwaliteit is perfect in verhouding.

5. Italiaans Duiven

Regelmatige bezoeker

Kwam hier al jaren zeer regelmatig, eten altijd prima, verzorgde schotels, aardig personeel, maar wat er veranderd is weet ik niet, maar t wordt minder. Ook de porties eten slinken, wat eerder een grote schotel was, stop je nu in holle kies…
    jammer, dit jaar nog maar 1× geweest… dat wil wat zeggen…

Doede Mijnheer

Heerlijk eten en vriendelijk personeel.

Sinds een paar weken geen buffet meer maar alleen à la carte, wat voor ons een reden was om er weer eens heen te gaan. Wat viel dat tegen! Te hard gebakken afbakstokbrood, smakeloze tsatsiki, keftedakia waren prefabgehakballetjes die in een soort stroganoffsaus lagen, niet in de lekkere Griekse tomatensaus zoals het hoort. De gyros was niet lekker krokant en te weinig gekruid. Tot overmaat van ramp een plastic bakje met friet met een kwak mayo erop. En de bediening was weinig gemotiveerd. Helaas… wij gaan hier niet meer heen.

8. Turks Duiven

Zaterdag wezen eten met de familie. De kinderen pizza genomen, grote pizza's erg lekker. Kregen niet alles op maar gelukkig konden de pizza's verpakt worden voor thuis. Mijn man en ik een vleesgerecht genomen en smaakte heerlijk. Komen zeker nog een keer terug, aanrader!

9. Turks Duiven

26 Augustus hebben wij hier gegeten en het was helaas een teleurstelling. Wij zijn absoluut geen klanten die snel zeuren, maar deze nare ervaring mag wel even gemeld worden. Het is de eerste keer dat wij ons gedwongen voelen om een recensie te plaatsen.

We zaten op het terras en zagen dat ze ook een open buffet hadden, toen we aan de serveerster vroegen wat er geserveerd werd, werden we wel erg nieuwsgierig gemaakt. Als voorafje kon je vooral slasoorten/olijfjes/kaas etc nemen en er was een soepje, daar was niets op aan te merken. Maar toen we het hoofdgerecht wouden pakken, bleek het vlees niet goed gebakken te zijn (erg rauw van binnen), en naast dat vlees had je een paar bakken met rijst/friet en veel meer keus had je niet. De bakken werden nauwelijks bijgevuld en het eten was koud. Het was niet wat wij verwacht hadden en hebben er uiteindelijk nauwelijks van kunnen eten/genieten.

Toen de serveerster vroeg of alles naar wens was, waren wij er eerlijk in en dat het niet voldeed aan onze verwachtingen en legden de situatie uit. De tafel naast ons had ook meegedaan met het open buffet, die waren ook niet tevreden en hun kregen als goedmakertje een 4 persoons vleesschotel, maar wij kregen helemaal niets en eindigden met een lege maag en de volle rekening van 85 euro voor 4 personen. Die 85 euro zit ons nog steeds dwars, gezien we allemaal met een lege maag naar huis zijn gegaan. Wij zitten zelf 25 jaar in de horeca en zo hoort een klant niet bediend te worden.

10. Turks Duiven

Wat een waardeloze zaak. Oplichters! Wij hebben meerdere keren ervaren dat medewerkers van Saray de rekening hebben 'aangevuld' met bestellingen die wij niet hebben gedaan. Uiteraard vonden zij wel dat hiervoor moest worden afgerekend. Verder hebben we bijna twee uur op ons eten gewacht. Dit is een gedeelde ervaring van meerdere mensen en van meerdere keren.

11. Chinees-Indisch Duiven

Bestaat niet meer

12. Italiaans Duiven

R van Dopperen

Prima smaken!

Via Happen en Trappen kwamen we in contact met ijssalon La Calamita.
    We werden gastvrij ontvangen Mijn partner eet geen suiker (sacharose), maar werd aangenaam verrast door het hazelnootijs zonder suiker, leuk opgemaakt met aardbeien. Zelf heb ik ook gesmuld van het heerlijke ijs. Een echt aanrader dus!

14. Italiaans Duiven

Telefonisch een bezorgbestelling doorgegeven. Toen te horen gekregen dat het een half uur zou duren.
    Na ca 55 minuten gebeld waar het bleef, het antwoord was zeer verrassend:
    "Toen u bestelde was het niet druk bij de bezorg bestellingen en hebben we toen het drukker werd er maar bestellingen tussen gestopt"!
    Vol verbazing aangehoord, de jongedame was ook erg stellig.

Uiteindelijk na 5 kwartier een onvolledige bestelling ontvangen. Dat was overigens niet de eerste keer, vorige keer ontbrak de friet die toen snel is nabezorgd.
    Deze keer ontbrak een salade.

Erg jammer, vooral hoe er met de volgorde van de bestellingen om wordt gegaan.

15. Lunchroom Duiven

Familie Vijfhuize

We waren weekendje weg in Duiven. We hebben er zaterdagavond pizza gegeten. Super!!
    Beste pizzabakker aller tijden , bodem was perfect ook. En heel vriendelijk personeel.

16. Pannenkoekenhuis Duiven

wij hebben buiten gezeten
    schroken hoe het buiten eruit zag
    terras smerig
    het houtwerk smerig
    de ramen smerig
    de terras straatwerk komt omhoog
    mijn advies vd eigenaar
    je weet dat de mensen met warm weer graag buiten zitten
    huur een bedrijf in laat het schoonmaken en onderhoud het. en de bediening vond ik zeer slecht
    die meiden kunnen er misschien niets aan doen
    maar het loopt niet echt
    mijn beoordeling
    het is geen pannenkoeken huis
    maar gewoon een zaak dat ze verkoopt
    geen uitstraling.
    misschien denkt de eigenaar
    drielsedijk is belangrijkste
    maar dit is een afgang

17. Internationaal Duiven

Nico en ellie van der wal

Zeer goede bediening gehad van Wessel vrolijk en oplettend en goed advies met eten en de wijn en attent met vriendelijke groet familie Van der Wal

Zo lekker en zoooo creatief, ik heb voor de zoveelste keer genoten !!

D.Janssen

Al meerdere keren geweest. Je moet alleen erg lang wachten voordat je je eten krijgt! Eten zelf is lekker en het ziet er mooi uit.

Goede producten, vriendelijk personeel. Vooral de snelheid en efficiëntie bij bestellen en klaarmaken van de bestelling is ongekend, hiervoor rijd ik graag een paar kilometers meer. Is namelijk niet de dichtstbijzijnde snackbar.

Harry

Snackbar al maanden gesloten en heet nu BAKHUUS

Helaas kan ik niet met mijn kleindochter friet gaan halen, omdat ik met mijn rollator de drempel naar binnen niet over kan komen. Dit vind ik best vreemd, aangezien al mijn buren ook met rollators ed lopen.
    Hopelijk leest u dit en kunnen ook wij binnenkort gezellig friet komen halen.

Gisteren bij het Raedthuys gegeten, helaas een volstrekte deceptie. Coeliakie patiënten kunnen dit restaurant beter mijden. Volstrekt geen creativiteit in de gerechten, sommige zelfs terug laten gaan. Zeer eenvoudig, volstrekt niet sterwaardig, aanfluiting voor Michelin. De eerst hobby kok kookt beter. Ook geen verklaring van de chefkok Hans, hij geeft het idee van "rot lekker op". Zeer teleurgesteld in wat vroeger een uitstekend restaurant was.

Lekkerste frietjes van Duiven!

mark berndsen

hebben via thuisbezorgd besteld anderhalf uur zitten wachten eindelijk de bezorger gecheckt bestelling niet compleet gebeld met ze komen er aan nu alweer uur verstreken nog niet geweest dus zal wel niet meer komen ik denk niet dat ik hier nog bestel

26. Turks Duiven

Gisteren met oud collega hier gegeten. We waren met vier personen. Leek ons wel leuk om voor de 'all you van eat' te kiezen. Keus was minimaal, paar balletjes gehakt, stukjes kip en sauzen. Was wel lekker, maar veel te weinig keus. Toen we aan het toetje toe waren, was alles op. Erg veel lawaai, tegen negenen begon zelfs een bandje te stemmen: nog meer lawaai. Sorry wij komen hier niet meer terug.

Het wordt een mooie locatie. Gezellige industriële look. Om te zitten heb je keus uit banken, fauteuils, stoelen hoog of laag. Gastvrije bediening. Kijkje in de schone open keuken mogelijk. Prima prijzen. Maken gebruik van een beperkt aantal streekproducten. De lunch stond vlot op tafel en was zeer smakelijk. Wij hadden de open sandwich zalm. Hoewel de zaak vol zat konden we in alle rust natafelen. Sanitair schoon met extra's zoals echte handdoekjes. Apart mindervalidentoilet. Hier voel je je nog echt een gast. Aanrader!

29. Lunchroom Duiven