Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Duiven verdeeld zijn.

1. Internationaal Duiven

Nu 3 keer hier gegeten, 2 x a la carte en 1 x buffet.
    Niet bijzonder, maar zeker niet slecht.
    Alleen jammer dat wij 2 x zalm hebben terug gegeven en dat t de 3e keer nog niet goed was. Nog geen bakje koffie om ongemak te vergeten. Verder is bediening wel goed.
    Maar wij komen er voorlopig niet meer. Teleurstelling was te groot.
    Jammer, want wij wonen op fietsafstand.

5,7
  2. Pannenkoekenhuis Duiven

Op 7 okt. 2011 geweest met 3 personen. Eten redelijk. Bediening slecht. We wilde nog koffie bestellen maar zijn weggegaan omdat de bediening zo nodig moest eten terwijl er nog een aantal gasten aan het eten waren. Ben hier wel eens eerder geweest en was toen ook niet goed. We dachten dat er nu wel wat verandert zou zijn maar bleek niet het geval te zijn. Kom hier niet meer.

3. Na vele keren goed te hebben gegeten bij Saray in Duiven hebben we het deze keer wel gehad. We hadden namelijk ovenschotels besteld. Deze waren helemaal zwart verbrand.Wij waren hier niet mee tevreden. De bediening nam het weer mee. Tot onze verbazing haalde de kok al het zwarte eten eraf en het werd gewoon weer naar ons toegebracht. Dus we hadden nu een halve hoeveelheid eten.
    Hoe durven ze zo met de klanten om te gaan. Ze vroegen niet eens meer of we iets na wilden. Dat is al een teken dat ze wel vermoeden dat we zeer teleurgesteld waren. We hadden het vermoeden dat de chef er niet was, anders was dit zeer zeker niet gebeurd. Maar we kregen nog wel een zoethoudertje. Koffie.
    Het was een etentje i.v.m. een bijzondere gelegenheid.
    Dit was dankzij de slechte behandeling helemaal in het water gevallen. De sfeer was echt verpest door dit voorval.
    De kok zei ook nog bij het afrekenen dat het hoorde dat ovenschotels zwart waren. Nou dan eet hij maar verbrand eten. Dat zijn wij niet gewend! Het is aannemelijk dat dit de laatste keer is geweest dat we hier hebben gegeten.

4. Kwaliteit is sterk wisselend, hangt af van medewerker die op dat moment werkt. De baas is vriendelijk. Mooie zaak. Maar voor mij geen omweg meer waard, ik ga nu naar een andere snackbar.

5. We hebben de afgelopen 2 maanden tot 3 keer toe kebab besteld zonder groente en tot 3 keer toe zat er wel groente bij. Dus bekijk je bestelling goed voordat je de deur uitgaat.

6. Gisteravond, in het kader van de Restaurantweek, hebben we heerlijk gegeten. 't Was een verrassing van tongstrelende gerechten. Het drie-gangen menu kon worden uitgebreid met een vierde gang en wijn arrangement. Dit hebben wij gedaan en het geheel was in een woord super. De sfeer, de vriendelijke en snelle bediening en een gastvrouw die het complete overzicht heeft met uitgebreide kennis van de wijnen. Voor ons was het een culinair uitstapje waar we ontzettend van hebben genoten.

7. Lekkere kapsalons en mooie zaak

8. Internationaal Duiven

Via imposante entree kom je binnen.....

In het restaurant wordt je naar je tafel gebracht, het is een grote open zaal, net als in de vroegere vd Valk restaurants, maar de inrichting is sfeervol.

Goeie bediening.

Uitgebreide menu-kaart, veel vis- en vegetarische gerechten.
    Het heeft mij lekker gesmaakt.

Een van de betere restaurants in de regio Arnhem.

Enige minpuntje, van logistieke aard.
    Als je vanaf Westervoort het hotel nadert wordt niet aangegeven hoe je de parkeerplaats moet bereiken. Wij zijn voorlangs gereden en moesten ergens (industrieterrein) draaien.

9. Prima snackbar, lekkere pindasaus. Vriendelijke bediening. Als het erg druk is is de friet soms niet hard gebakken, daar moet je dan om vragen, maar dan gebeurt het ook.

10. Advertentie gelezen over dit Griekse restaurant met vermelding van de prijs voor buffet. Met goede moed richting het restaurant om eens lekker Grieks te eten. Vriendelijk personeel. Het eten van het buffet was niet dagvers. Stokbrood super droog en vermoedelijk oud. Het ijs als toetje is een tegenvaller, erg hard en daardoor bijna niet uit het bakje te halen. De ijsschep moesten we maar terugzetten in een smerig waterbakje. Tot slot van het liedje bleek dat we meer moesten afrekenen dan in de advertentie stond vermeld. Niet erg correct. Geen volgende keer, jammer.

11. Cliff Vissers

Leuke en gezellige tent!

Harry was eerst ook goed, maar nu is het niet meer 'fantastisch'! XD.

12. Heel lekker gegeten, vooral het voorgerecht, iets met bladerdeeg, smaakte heel goed. Een aanrader!

13. Italiaans Duiven

Nu een slechte ervaring met bezorgen, bestelling niet compleet, nagebeld, krijg als antwoord dat het eraan komt, na een uur nogmaals gebeld, krijg te horen dat het nog de deur uit moet of ik moet het zelf maar komen halen.

Als het er nu niet op tijd is, is dit de laatste keer.

14. Internationaal Duiven

Heerlijke ambiance. Bediening perfect. Jammer dat er geen actie menu meer is. Wel wat prijzig als je zelf een drie-gangen menu samenstelt. Misschien een goed idee om dit weer in te voeren. Dan komen we zeker vaker!

15. Wij hebben er afgelopen weekend gegeten. Ik vond het tegenvallen. De gegrilde ossehaas was prima maar de vis was behoorlijk flauw. Daarnaast was het ook behoorlijk misleidend dat de zomeraktie alleen gold als je dit vooraf had aangemeld. Moesten wij achteraf toch de drankjes betalen terwijl ze bij de prijs in zouden zitten. Vonden wij behoorlijk misleiden en men kon het ook niet op een nette manier oplossen. Wij komen hier niet meer.

16. Met vriendinnen een tijdje terug gegeten en we hadden alle 5 heerlijk gegeten. De serveerster had t erg rustig (was een woensdag avond dat wij er aten) en daarom vond ik t wel vreemd dat we haar zelf op de lege glazen moesten wijzen. Maar verder was t zeker voor herhaling vatbaar!

17. tim

Overheerlijke hamburger. Zo'n echte dikke ambachtelijke snackbar hamburger, niet zo'n klef mac of burgerking ding.

Friet oorlog was om te huilen. De mensen die achter de counter stonden hadden duidelijk behoefte aan pauze/ander werk.

Waarom?...i.p.v. Pindasaus had meneer goulash geschept. Dat is een onprettige gewaarwording als je van sate uitgaat.

Verder mooi en schoon daar.

18. 23 april aangeschoven voor een buffet. Plaatsen heel erg krap waardoor je je een weg langs de stoelen moest worstelen om te voorkomen dat iemand het bestek in z'n keel kreeg.

Eten was ok, maar niks bijzonders, sommige dingen zelfs te simpel (tomaat met plakje kaas onder de grill, nog geen eens iets van kruiden erop).

Bedienig is vriendelijk maar is alweer weg om wat bestellingen te halen zonder de antwoorden van de rest af te wachten of nog een keer te vragen. Daarna is het lastig om nog iemand aan te spreken voor een drankje.

Restaurant oogt sfeervol.

Ik denk niet dat ik hier nog terugkom. Prijs kwaliteit geef ik een 6 maar het is wel een mager 6je.

5,7
  19. Chinees-Indisch Duiven

de jongeman

Het wordt tijd dat wij Ming Palace ook eens in het zonnetje zetten. Wij komen er al jaren en hebben zowel afhaal, a la carte, buffet en all you can eat geprobeerd. Ook halen wij regelmatig loempia's. Alles is even smakelijk.

De ontvangst is altijd vriendelijk, ook de bediening.

Wij hopen er nog jaren te komen.

20. Erg aardige mensen en na de verbouwing is de look van de snackbar veeeeel mooier.

Het eten is erg lekker, als je van kebab en falafel houdt en niet helemaal naar Arnhem wilt, ben je hier aan het goede adres.

Jammer dat ze niet bezorgen, maar verder, fijne tent, lekker eten.

21. Chinees-Indisch Duiven

Ik heb er twee keer gegeten, ik vind het niet echt lekker daar..

De bami was net kant-en-klare bami uit de supermarkt.

Ik vond het niet lekker..

Op zich waren de andere producten als ajam pangang ofzo gewoon wel goed te eten maar niet bijzonder lekker.

Als je niet van overvolle restaurants houdt, zit je daar wel goed!

Dat vind ik wel een pluspunt. 't Is ook niet echt een heel gezellig plekje, aan een drukke kruising.

5,1
  22. Chinees-Indisch Duiven

Het eten is er super lekker!

Eén keer gehad dat er een vlieg in de sate zat, meteen gebeld en bij de volgende keer zouden we een vergoeding krijgen, dat hebben we zeker gehad!

Wij halen ook al jaren daar, bellen, meestal niet langer als een kwartier wachten en klaar!

Dus die ene vlieg, tja, dat kan overal wel eens gebeuren, die vergeef ik ze ;)

Personeel hoort niet altijd wat je zegt, maar altijd vriendelijk :P.

Nu woon ik in een ander dorp en we halen nog steeds daar.

23. Naar aanleiding van de reacties hier op de site een keertje gaan eten. Het viel ons ontzettend tegen, je zit enorm dicht op elkaar. De kwaliteit viel ons echt tegen, Grieks eten kan veel beter, jammer! Ook werden de borden heel laat van tafel gehaald. Voor ons niet meer.

24. Pannenkoekenhuis Duiven

richard

Wij hebben er een aantal keren met familie gegeten. Echter voorlopig ook de laatste keer.

Smakeloze en melige pannenkoeken.

Aangebrande schnitzel.

Personeel was al aan het opruimen terwijl wij nog zaten te eten.

3,7
  25. Beste dewi,

Jammer dat je recensie zo slecht voor mij is. Probeer altijd kwaliteit / klantvriendelijkheid voorop te zetten. Als klachten ook bij mij gemeld worden kan ik hierop actie ondernemen.

De kwaliteit van de friet kan ook aan de slechte oogst liggen. Milkshakes zijn dik door ijsklontjes die langzaam smelten zodat meeneemklanten ook thuis goeie shake hebben. En zonder zout moet ook zeker kunnen. Hoop dat ik je ooit zelf een x kan helpen.

26. Chinees-Indisch Duiven

Na een giga bestelling, konden er helaas geen 2 biertjes meer vanaf. De bestelling zou na 10 min klaar zijn, maar pas na 30 min gingen we weg. Het eten smaakte verder prima.

27. angela

28. Ben er ongeveer een maandje of twee geleden geweest, en was aangenaam verrast.

Fijne keuken voor de verwende eter, vriendelijk personeel, prettige ambiance.

Mijn favoriet van die avond was de kreeftenschuimsoep, echt heerlijk.

Gelachen is er nog om de geitenboter waarvan m'n ouders dachten dat het een zeepje was! Zo lekker en zo orgineel.

Enige minpuntje:beetje stil zo zonder muziekje op de achtergrond. Vind ik zelf altijd prettig mits niet te hard.

De akoestiek is verder wel goed.

29. Eten & drinken is fris en schoon.

Service is geweldig.

Sfeer is gemoedelijk en familiair.

Prijs/ kwaliteit is zeer goed.

Leve Appie's Place...... :))

Hans.

30. Perfect goudgebakken friet haal je Harry en Jacquelien! Zeker de moeite waard om even langs te gaan bij deze warm ontvangende snackbar!