• Lid sinds 6 februari 2012

De Steenen Camer

Arnhem

Shabu Shabu

Nijmegen

sonja heeft nog geen foto toegevoegd

1. sonja's profielfoto
    sonja heeft een recensie geschreven voor De Woerd
    Nederlands Elst

sonja

Hier meermalen gegeten en een paar keer een drankje gedaan. Er lopen een aantal mensen rond die vriendelijk zijn tegen klanten, maar helaas is het altijd maar afwachten wie jou tafel bedient. Vaak druipt ook het chagrijn eraf. Jammer dat er niks kan, als je net iets even anders wilt (bijv siroop in de cappuccino ipv in de latte, los bolletje ijs bij de koffie) dan is het allemaal al moeilijk moeilijk moeilijk en kan er eigenlijk niks wat ook maar enigzins afwijkt van de kaart. Bij navraag zou dit voor de keuken te ingewikkeld zijn… Jammer, als de klant betaald zou je denken dat er best mogelijkheden zijn, maar men denkt hier graag in beperkingen. Dit nu meermalen meegemaakt en ik ben er wel een beetje klaar mee.

2. sonja's profielfoto
    sonja heeft een recensie geschreven voor De Steenen Camer
    Pannenkoekenhuis Arnhem

Hier een paar keer gegeten. Erg gezellig ouderwets pannenkoekenhuisje. Hier ook al sate gegeten toen ik even geen trek had in een pannenkoek. Personeel is altijd vriendelijk alhoewel er soms te weinig personeel rondloopt waardoor je wat langer op je gerecht moet wachten. Er wordt dan vaak wel aangegeven dat het langer duurt. Prima eten als je de pannenkoeken niet besteld, bij de pannenkoeken zelf wel al een keer 1 gehad die nog rauw was van binnen en 1 keer met zwarte plekken die je eruit moest snijden. Dat is natuurlijk niet wat hoort in een pannenkoekenhuis, maar ach we zien het een keer door de vingers.

3. sonja's profielfoto
    sonja heeft een recensie geschreven voor Shabu Shabu

Hier gegeten met een vriendin. Ondanks dat het een gewone woensdag was was het redelijk druk. Er werd uitgelegd hoe het bestellen werkte en het personeel was vriendelijk. De sushi was erg lekker en kwam vrij snel op tafel. Prima eten voor een heel redelijke prijs.

4. sonja's profielfoto
    sonja heeft een recensie geschreven voor Bizar Bazar
    Internationaal Arnhem

De tajine die ik bestelde was lekker, maar erg eentonig. De gehaktballetjes zaten in tomaten saus, 3 erwten vond ik terug in dezelfde saus en het brood kon ik enkel dippen in ook weer diezelfde saus. Geen couscous of rijst oid ernaast, geen groenten of salade ernaast, daardoor was de saus de enige smaakmaker en dat werd snel saai. 20 Euro voor 7 kleine gehaktballetjes in tomatensaus zonder andere supplementen op tafel vind ik ook niet goedkoop. De bediening heeft geen idee wat ze aan het doen zijn, wel vriendelijk allemaal, maar gewoon echt geen kennis van zaken. We kregen meermalen te horen "dat weet ik eigenlijk ook niet" en er werd ook geen moeite gedaan er dan achter te komen. Erg lang moeten wachten voordat de gerechten werden geserveerd. Nee 1 keer, maar niet weer.

4,3
  5. sonja's profielfoto
    sonja heeft een recensie geschreven voor De STAAT

sonja

Hier gegeten met collega's. Leuke sfeer en vriendelijk personeel. We hadden een share dining waarbij we een selectie vlees, vis en vega op planken zouden krijgen. De selectie was helaas wel erg selectief… 1 vega gerecht, 1 vis gerecht en 1 vleesgerecht dus niet bepaald veel keus… erg jammer wel, ook omdat we dachten dat de volgende plank dan wel voor de afwisseling zou zorgen… alleen die kwam niet. Dit was het. Wel een erg lekker vega gerecht en vis was ook echt prima. Het vlees was vooral pees, we zaten collectief pezen in ons servet te spugen aan tafel. Voor 21 euro per persoon vond ik het echt wel te weinig, zowel qua afwisseling als qua hoeveelheid. We hebben toch een super gezellige avond gehad samen, maar ik zou aanraden gewoon ieder voor zich een gerecht te kiezen.

6. sonja's profielfoto
    sonja heeft een recensie geschreven voor Hartenstein@Laurie

sonja

Hier gegeten met een social deal. Helaas konden we niet kiezen. Ik begrijp dat de keus beperkt is met zo'n bon, maar keuze uit 1 gerecht is wel heel beperkt en komt vooral karig over op je gasten vind ik. De mevrouw die ons ontving kwam zo vriendelijk over dat het een beetje eng werd. De nep-vriendelijkheid droop eraf. Het eten was best lekker, niet heel goed. We vonden het mooi statig ingericht, grote spiegels en hoogte verschillen waardoor het niet een grote eetzaal wordt. Door het enorme kakker gehalte dat de hele boel uitstraalde gaan we er niet meer heen. Gewoon een kwestie van smaak.

6,5
  7. sonja's profielfoto
    sonja heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Witte Huus

sonja

Hier gegeten met een social deal. Op de foto's leek het heel wat en de naam beloofde ook wat. Het bleek een verijdelde snackbar. Toen we binnenkwamen waren er gasten aan het fonduen of iets wat erop leek en de hele tent stonk ernaar. Daar konden wij gezellig naast gaan zitten. Doodgeslagen tonic, bestellingen die niet goed waren doorgekomen, een jong meisje dat ons goedbedoeld hielp maar echt totaal geen horeca ervaring had… Het was het allemaal niet. We moesten steeds zelf overal om vragen en op de kaart staan dingen niet voldoende helder aangegeven. Mijn vriend had bijvoorbeeld champignons. Er stond niet bij dat deze amper terug te vinden waren onder de lading gesmolten kaas. Zet er even bij dat er kaas overheen zit, dan bestellen mensen die geen kaas lusten dit niet. Wel zo makkelijk…

8. sonja's profielfoto
    sonja heeft een recensie geschreven voor Houtplaats

sonja

Hier 2 keer gegeten. Gezellig als je aankomt al de geur van houtvuur. Binnen is het warm ingericht ondanks dat de ruimte erg groot is. Het eten is smakelijk en wordt altijd op een leuke manier gepresenteerd. Wat ik jammer vond is dat we met een social deal kwamen en geen keuze hadden. Als was de keuze minimaal geweest, ik had het wel fijn gevonden uit 2 of 3 opties zelf te beslissen wat ik zou eten. De medewerkers lijken geen eigen wijkje te hebben waardoor je constant door verschillende mensen bediend wordt. Daarnaast wordt daardoor af en toe wat vergeten en duurt het soms lang voor je aandacht hebt en door kunt geven dat je graag nog iets wilt. Verder wel vriendelijk personeel en erg goed eten. Zeker aan te bevelen, de reacties waarbij erg lage punten worden gegeven herken ik niet.

9. sonja's profielfoto
    sonja heeft een recensie geschreven voor Troya Hektor

sonja

Hier kort geleden gegeten. Eten was goed, niet bijzonder of van heel goede kwaliteit, maar gewoon smakelijk. De ober was erg vriendelijk en deed zijn best. Leek het af en toe niet helemaal te overzien, maar meneer bleef vriendelijk. Leuk om te eten als je in de buurt bent of je wilt even snel iets eten dat wel echt meer is als een cafetaria. Een avond uitgebreid tafelen zou ik hier minder aanbevelen.

10. sonja's profielfoto
    sonja heeft een recensie geschreven voor De Woerd
    Nederlands Elst

sonja

Hier meermalen gegeten. Het is er altijd gezellig. In de zomer is het echt een leuk restaurant bij "het strand" en in de winter gaat de haard binnen gezellig aan. Vriendelijke bediening en altijd goed gegeten. De appeltjes met slagroom vinden we wel erg apart, maar het is wel heel lekker. We zouden hier veel vaker komen als de prijzen wat lager lagen. Het is echt lekker eten, maar toch wat aan de prijzige kant. Voor af en toe wel een aanrader.

11. sonja's profielfoto
    sonja heeft een recensie geschreven voor 't Mannetje

sonja

Hier al een paar keer eerder gegeten en dit was erg lekker. Heel vriendelijke bediening en voldoende keus op het menu. Helaas is het menu enkele weken geleden veranderd. Dit komt eigenlijk erop neer dat er een aantal zelfde en een aantal nieuwe gerechten zijn, maar vooral dat het (h)eerlijk opgaat voor waar de ingredienten vandaan komen. Het (h)eerlijk gaat niet niet meer op voor de prijzen, deze zijn namelijk nog wel hetzelfde, alleen de porties zijn gehalveerd. Normaal had ik een voor- en hoofdgerecht of een hoofd- en nagerecht. Nu heb ik 3 gangen genomen en zat nog niet vol. Alhoewel de vriendelijk indonesische meneer er opeens niet meer werkt (kon zich misschien niet vinden in het afzetten van de gasten) is de verdere bediening ook vriendelijk. Maar uiteindelijk kom ik voor het eten en als dat zo magertjes voor zo'n vette prijs zoeken we liever een anders vast stekkie.

12. sonja's profielfoto
    sonja heeft een recensie geschreven voor STAN & CO.

Hier gegeten met een hele groep collega's. We werden erg vriendelijk bediend alhoewel het allemaal niet erg snel ging. Het eten smaakte iedereen goed, er is voldoende keuze voor ieder. De prijzen waren heel redelijk, sommige porties waren bij de hoofdgerechten wat klein omdat je met meerdere mensen de patatjes moest delen. De inrichting is zeker vooruit gegaan sinds Stan en Co in dit pand zit. Het is wel erg groot en als je allemaal tafels om je heen hebt is het erg gehorig. Verder prima eetgelegenheid.

13. sonja's profielfoto
    sonja heeft een recensie geschreven voor Kohinoor of India

Hier gegeten met een kortingsbon. Vaak geven restaurants korting omdat de zaken toch al niet zo goed gaan en ze willen er nog een draai aan geven. Bij Kohinoor niet! De zaak zal vol, het eten was heerlijk en we kregen goed advies van de gastheer. Gastheer was ook in voor een kort praatje over het eten en het land, leuk. De smaken bevielen ons prima en naar ons idee is er niks aan kruiden aangepast voor de nederlandse gast: Vindaloo hoort superpittig te zijn en dat was het ook. Gewoon authentiek dus, zoals het hoort. Wij komen hier zeker terug!

14. sonja's profielfoto
    sonja heeft een recensie geschreven voor MeeM
    Internationaal Arnhem

Hier gegeten met een AH bon. Ik wist niet dat het bestond dus leuk om dat eens te gaan ontdekken. Helaas was de keus met een bon bijzonder beperkt, jammer. Wel vond ik het eten lekker en de bediening was vriendelijk. Met bon vond ik de prijzen goed te doen, zonder bon zou ik hier niet terug komen omdat ik de prijs/kwaliteit verhouding niet helemaal oke vond. Wel leuk om een keertje heen te gaan.

6,7
  15. sonja's profielfoto
    sonja heeft een recensie geschreven voor Perron5
    Internationaal Arnhem

Hier gegeten samen met mijn vriend. Het restaurant hoorde eerst bij hotel haarhuis en is daar nu los van. De inrichting is hetzelfde gebleven, maar wel ander personeel volgens mij. Het eten was prima, niet heel bijzonder. We hadden een intratuinbon en konden heel beperkt kiezen, dat was wel jammer. Het personeel lette niet goed op. Ze waren de bar aan het vullen met de rug naar de klanten toe en keken ook niet af en toe of iemand nog iets wilde bestellen. Hierdoor een kwartier moeten wachten voor ik nog een drankje kon bestellen. Het was allemaal zeker niet onaardig, maar zonder bon zouden we hier niet weer heengaan.

16. sonja's profielfoto
    sonja heeft een recensie geschreven voor Meet & Ribs

Hier gegeten met een bon van Intratuin. Geen idee dat hier een restaurantje zat, dus leuk om dat zo eens te ontdekken. We werden vriendelijk ontvangen en het concept van onbeperkt grillen werd uitgelegd. We hebben erg lekker gegeten, na 3 hoofdgangen zaten we vol. De frietjes die bij het hoofdgerecht werden geserveerd waren heel smakelijk. De slagroom bij het dessert was erg waterige drap, dat was erg zonde. Verder vonden we het een heel geslaagd etentje met zeer vriendelijke bediening.

17. sonja's profielfoto
    sonja heeft een recensie geschreven voor Memories of Asia
    Chinees-Indisch Arnhem

Ik heb hier gegeten samen met een vriendin met een AH bon. Het restaurant is netjes verzorgt en de bediening was bijzonder beleefd. Er werd steeds uitgelegd wat we kregen en wat er in de gerechten zat. We vonden het eten wel lekker maar niet bijzonder. De soep was prima. We hadden bij de 2 volgende gerechten wel het idee dat de soep ook als saus werd gebruikt. Daardoor werd het wel wat eentonig wat smaak betreft. Ik vond het leuk om hier eens te eten, maar voor de prijs die je er normaal voor betaald kom ik zeker niet terug. Dat vond ik het niet waard.

18. sonja's profielfoto
    sonja heeft een recensie geschreven voor Stout
    Eetcafé Arnhem

Hier met de AH bon gegeten. Ik was hier al eerder geweest voor alleen een drankje en wilde het eten ook eens proberen. Het personeel is erg vriendelijk, dit was me vorige keer ook al opgevallen. Het duurt af en toe erg lang voor een bestelling opgenomen wordt of op tafel komt. Er was ook wel heel weinig personeel: 1 dame die alle tafeltjes moest bedienen. Het eten was wel heel smakelijk. Goede porties, niet te groot, niet te klein. Zowel mijn tafelgenoot als ik vonden de sate lekker. Onze desserts (hemelse modder en een heethoofd) smaakte prima. Ik vond een aantal gerechten iets aan de prijzige kant, maar de meeste leken me wel in verhouding. Prima ervaring voor ons.

19. sonja's profielfoto
    sonja heeft een recensie geschreven voor Zwagers

Hier gereserveerd om lekker te gaan eten. Echter na de menukaart goed bekeken te hebben zie ik dat ze eendenlever op het menu hebben. Dit wordt op dezelfde manier gemaakt als ganzenlever: Dwangvoeding via een metalen buis, pijn, angst bij het dier. Uiteindelijk gaat hij dood omdat andere organen kapot gedrukt worden. De lever wordt verkocht wanneer de lever van de gans of eend tenminste vier keer zo groot is als een normale lever. Deze lever is per definitie verziekt. Dat ligt dan op je bord.......eet smakelijk. Nee, wij hebben de reservering geannuleerd. Er zijn zoveel gerechten te bereiden die niet vegetarisch hoeven te zijn, maar waarbij het dier niet hoeft te lijden. Kom op zeg, het is 2015!

20. sonja's profielfoto
    sonja heeft een recensie geschreven voor Lenthes
    Nederlands Velp gld

Wij hadden gereserveerd met de Albert Heijn actie. Ik had een bevestiging gehad dat het restaurant de reservering had geaccepteerd. Toen we daar kwamen bleek hier niks over bekend. Nadat het nog een keer was bekeken en we echt niet op de lijst stonden, mochten we toch een tafel uitzoeken.

We hebben met deze actie bij meerdere restaurants gegeten en meestal mag je of van de kaart gewoon uitzoeken of ze hebben een kaart waar dan de duurste gerechten zijn weg gelaten, maar je wel kunt kiezen wat je wilt, alleen iets beperkter.

Wij kregen te horen een verrassingsmenu te krijgen. Geen idee wat we kregen en moesten dat maar afwachten. Mijn vriend heeft een hekel aan verassingen en lust niet alles, ik heb een allergie en lust veel maar ook niet alles. Dit uitgelegd, maar helaas geen aanbod dat we dan in elk geval wel van tevoren hoorden wat we zouden krijgen, zodat we eventueel ingrediënten konden schrappen oid. Kregen alleen een lange uitleg over waarom ze hiervoor gekozen hadden. Jammer, echt 0 flexibiliteit. Doe dan niet mee aan de actie. We zijn een stuk verderop gaan eten, want hadden hier geen zin in. Jammer!

21. sonja's profielfoto
    sonja heeft een recensie geschreven voor Brasserie Haarhuis

Hier vandaag gegeten met een social deal. Dit om eens uit te proberen wat het restaurant te bieden had.

We zijn bijzonder vriendelijk bediend. Wij hadden een aantal speciale wensen welke allemaal mogelijk waren en niet vergeten werden. Fijn dat dit kon.

Het eten was prima in orde, met de porties zijn ze niet bepaald gierig en het smaakte lekker. We hebben nog even op de reguliere kaart gekeken. Prima aanbod.

We vonden de reguliere kaart wel wat aan de prijzige kant voor een aantal gerechten.

Wij verwachten hier wel terug te komen.

22. sonja's profielfoto
    sonja heeft een recensie geschreven voor Villa Velperweg

Ik wilde hier gaan eten, maar ze verkopen ganzenlever. In 2015 nog?? Serieus??

23. sonja's profielfoto
    sonja heeft een recensie geschreven voor Brasserie Hugo's

sonja

Na een eerdere recensie hier nog vaak geweest. Inmiddels is dit voor ons zelfs een vaste stek geworden. Lekkere stevige slagroom voor bij de koffie! De maaltijden zijn prima van kwaliteit en kwantiteit, vaak neem ik de biefstuk of sate. Het torentje van mousse is echt aan te raden! Soms is het jammer dat personeel niet zo goed om zich heen kijkt of klanten nog iets willen bestellen en moet je daar best een tijdje op wachten. Echter het zijn wel erg vriendelijke mensen en altijd wel in voor een praatje. Gezellige inrichting en ook fijn dat je lekker makkelijk in de buurt kunt parkeren. Dat is in de binnenstad van Arnhem wel anders.

24. sonja's profielfoto
    sonja heeft een recensie geschreven voor Taj Mahal

Hier gegeten met een groupon. We hebben buiten gezeten wat wel lekker was zo in de zon. De papadum die we aangeboden kregen (normaal van het huis, nu 3,50) was zo vet dat als je hem draaide het vet er letterlijk vanaf droop. De mevrouw die ons hielp was erg vriendelijk, ze bedoelde het allemaal zo goed. Maar het leek allemaal nergens op. We moesten overal om vragen, kwam niet aanbieden of we een drankje wilden. Toen mijn vriend vroeg welk bier uit de tap kwam had mevrouw geen idee, ze ging het even navragen. Toen ze terugkwam gaf ze aan dat er geen tapbier was, maar dat er wel flesbier was maar ze kon niet uitspreken welk bier dat was. Het hoofdgerecht was lekker, maar erg aangepast aan de gemiddelde hollander. Vindaloo hoort pittig te zijn en hij was erg mild. Maar oke, anders krijg je misschien klanten die het weer te heet vinden en het was lekker dus geen probleem verder. Er werd niet aangeboden of we nog wat wilden drinken en dit was niet omdat het zo enorm druk was want de mevrouw die ons bediende zat aan het tafeltje achter ons met een drankje lekker om zich heen te kijken. Na het eten zouden we nog een dessert krijgen, maar toen we na een wel erg lange tijd wachten dit nog niet aangeboden hadden gekregen, sterker nog de tafel werd niet afgeruimd dus we zaten maar tegen die lege borden aan te kijken, hebben we de rekening maar gevraagd. De mevrouw vroeg ons om even te checken of het klopte wat er op de rekening stond. Ze kwam de rekening van onze tafel brengen, dit klopte wel maar ze raakte helemaal door de war toen op ons tafeltje nummer 64 stond en geen 63. Toen ik 20 euro gaf kon mevrouw hier niet voor wisselen. Ik gaf haar extra geld zodat ze een briefje terug kon geven. Mevrouw kon niet rekenen denk ik want ze vroeg hoeveel ze nu terug moest geven... Het eten was best goed, maar de service is zo knullig dat we hier maar niet meer heen gaan. op een gegeven moment werden we melig van het hele gebeuren, maar dat is natuurlijk niet wat je wilt als je uit eten gaat...

5,3
  25. sonja's profielfoto
    sonja heeft een recensie geschreven voor Huis Te Eerbeek

Hier gegeten met collega's. Het voorafje was lekker. Broodje erbij met lekkere smeersels. Het duurde daarna erg lang voor er een hoofdgerecht kwam. Het hoofdgerecht bestond uit vlees of vis met wat garnituur op het bord. Wij waren aan het wachten op aardappeltjes en groenten. Deze bleven echter uit. Toen we hierom vroegen werd dit wel geleverd, maar pas nadat we allen ons bord verder al leeg hadden. Dit was vrij snel gezien het alleen vlees was met een aardappelgratin dat je weg kon blazen en groenten die in 2 happen op was. Daarna wederom erg lang wachten op het dessert. Dit was een bosvruchtendessert dat lekker smaakte. Tijdens de maaltijd werd niet gevraagd of we nog iets wilden drinken. Het was allemaal wat karig, maar wel lekker.

26. sonja's profielfoto
    sonja heeft een recensie geschreven voor Lestari
    Indonesisch Arnhem

sonja

Wij komen hier vaak eten, we zijn inmiddels vaste gasten van dit restaurant. De kwaliteit is altijd geweldig en het personeel is vriendelijk. Als we iets willen dat net anders is als hoe het op de kaart staat dan is dit geen probleem dus gelukkig is de keuken flexibel. Ik ben in indonesie geweest en heb verschillende Indonesische mensen in mijn omgeving: Het eten bij lestari is echt authentiek, niet aangepast aan de nederlandse smaak, maar gewoon echt zoals het hoort! Vooral de sate gambing vinden we echt een aanrader.
    Naar aanleiding van een recensie die ook bij dit restaurant geplaatst is: Nee inderdaad spreken niet alle medewerkers goed nederlands, maar er mag toch verwacht worden dat iedereen wel een beetje engels kan? Bovendien spreekt de oprechte glimlach van de dames in de bediening altijd boekdelen!!

27. sonja's profielfoto
    sonja heeft een recensie geschreven voor Lizzy's Pannenkoekenhuis

sonja

Hier afgelopen week gegeten met mijn vriend met een groupon. We kenden dit pannenkoekenrestaurant niet dus leuk om eens uit te proberen. De pannenkoek die mijn vriend had was verbrand. Allemaal zwarte plekken op de pannenkoek en het smaakte ook behoorlijk verbrand. Mijn pannenkoek was wel lekker. Ik wilde nog wel een pannenkoek en mijn vriend gaf aan zijn bord niet leeg te hebben gegeten omdat de pannenkoek wel erg verbrand was. Als je dan een klacht daarover hebt neem je aan dat ze deze serieus nemen. Toen ik echter mijn tweede pannenkoek kreeg was deze ook verbrand, alleen alle zwarte plekken waren eruit gesneden. Echter, je proeft het wel want de pannenkoek gaat ernaar smaken. We kregen wel nieuwe aangeboden, maar we hadden er niet meer zo'n zin in. Wel een drankje van het huis gehad. Personeel was vriendelijk daar is niks over te zeggen. Het is echter niet echt reclame als je een pannenkoekenrestaurant hebt dat er dan iemand in de keuken staat die nog geen pannenkoek kan bakken... ik wist niet of ik het nou grappig moest vinden dat ze de verbrande stukken eruit hadden gepulkt of dat ik het nou geen stijl vond. Nou ja, gelukkig met een groupon hier geweest, maar we komen hier niet weer!

6,1
  28. sonja's profielfoto
    sonja heeft een recensie geschreven voor Bistro 't Kannetje

sonja

Hier afgelopen weekeind de lunch genuttigd. Onze dag was al vroeg begonnen en daarom wilden we vroeg lunchen. Dit kon eigenlijk pas vanaf 12:00 maar gelukkig was de keuken bereid om iets eerder voor ons aan de slag te gaan. Personeel was bijzonder vriendelijk, in voor een grapje en praatje. Het broodje dat ik had was bijna niet terug te vinden onder een heerlijke berg vlees, oude kaas, pijnboompitjes en salade. Prijzen vonden we redelijk voor zo'n centraal gelegen punt. De kroketten van mijn vriend smaakte hem ook prima. Laat in de middag zijn we nog even terug gekomen voor een kop koffie. Het hele terras zal vol gasten, maar het personeel kwam niet gehaast over, nog steeds vriendelijk en behulpzaam.

29. sonja's profielfoto
    sonja heeft een recensie geschreven voor De Gouden Leeuw

sonja

Hier gegeten met mijn vriend. We hadden een groupon en mochten a la carte eten. De sfeer in het restaurant was goed, mooie inrichting. Niet kakkeneus, maar wel stijlvol en passend bij het oude gebouw waar het restaurant in gevestigd is. Het voorgerecht smaakte erg goed, ik had carpaccio en die smaakte goed. De asperges voor het hoofdgerecht waren heerlijk en ik kreeg een mooie portie zalm. Met een smaakvolle tiramisu na, waren we echt voldaan.
    Onze gastheer was een vriendelijke rustige man.
    Omdat we met een groupon hebben gegeten waren we goedkoop uit. Ik vond de reguliere prijzen wel aan de hoge kant, maar het eten was erg lekker en de entourage was er ook naar. Al met al dus een prima restaurant!

30. sonja's profielfoto
    sonja heeft een recensie geschreven voor Dudok

Hier gegeten met een groupon. Het eten was lekker en we hebben het gezellig gehad. Ik vond het eten niet de prijs waard die ervoor gevraagd werd, maar met een groupon was het erg goed te doen. We werden vriendelijk bediend dat was prettig. Wel moet ik zeggen dat ik de hal waar we zaten ongeveer dezelfde gezellige sfeer heeft als een bedrijfskantine. Hierdoor is het ook erg gehorig want er zijn geen afscheidingen of iets dergelijks. Met groupon zal ik hier weer komen, zonder groupon toch maar niet want dan kan ik elders eten met een gezellige entourage.

Meer updates