Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Den Haag verdeeld zijn.

1. Vanavond hier weer eens wezen eten.
    Eten was weer goed, grote schotels.
    Er was het een en ander veranderd, andere lampen, een verfje en nieuwe kussens op de banken.
    Ziet er goed uit!

2. Ook wij zijn hier voor de 2e keer wezen eten.We zijn nu met 12 man via vakantieveilingen hier wezen eten en inderdaad wat mij ook opviel, was dat de kaart inderdaad veranderd was. Voorheen kreeg je veel meer, maar nu was het voor iedereen toch genoeg qua eten. We zijn er op 9 Juni geweest tijdens de wedstrijd Nederland-Denemarken en hadden een tafel om 17.00 uur besteld. Normaal moest je na het eten eigenlijk weg maar we hebben ons daar de gehele wedstrijd mogen vermaken.

Het eten was toch weer goed vond ik ondanks dat het aangepast was. Wie weet gaan wij er nogmaals heen.

3. Internationaal Den Haag

Wat een fantastische avond heb ik gehad samen met mijn ouders en broer.
    N.a.v. de recensies op deze site geboekt bij dit restaurant. Ondanks de drukte die avond in het restaurant en de onderbezetting werden wij keurig geholpen en wij hebben alle vier genoten van het heerlijke eten (en wijn), de service en de sfeer!
    Wij gingen als laatse weg en ik zal zeker terug komen!

4. Heerlijk eten! Kom hier al sinds jongs af aan en het verveelt nooit. Service is wat minder, en de prijs kan ook wel wat beter voor sommige gerechten.

5. Amerikaans Den Haag

Het restaurant was een tegenvaller.
    Als mensen hamburgers komen brengen met prikker erin, is dat al een teken dat je een burger krijgt die niet fatsoenlijk te eten valt. De hamburgers bestonden uit een grote plak smaakloze burger en een soort berg groente. De smaak was laf en nog eens veel teveel.
    De sfeer liet ook te wensen over. Op het hoger gelegen gedeelte voert het ventilatierooster de boventoon en op het lager gelegen gedeelte is vooral een gebrek aan licht.
    De kok leek niet bepaald haast te hebben vandaag en was op zijn dooie akkertje de hamburgers aan het bereiden. Even snel een hamburger eten zat er bij lange na niet in.

Het eten zou beter worden als de burger meer smaak heeft, maal voor de verandering het vlees zelf en ga het vlees van tevoren zouten. Een simpele burger die perfect gebakken is, maakt meer indruk en het houdt beter in de hand. Groente en sausjes kunnen uiteraard ook naast de burger geserveerd worden als een soort dipsaus.

6. je besteld een "rijsttaartje met seizoensgroenten, tomatensaus en basilicum" en je krijgt een "rijsttaart met PASTA, tomatenpuree uit blik en basilicum". De bediening was vergeten te vertellen dat de seizoensgroenten te duur waren deze week, ronduit verschrikkelijk! Na de bediening te hebben aangesproken werd ons een drankje ter compensatie aangeboden, maar de volle 2 keer 18,- moesten we gewoon betalen. Vermijden deze tent!

(het voorgerechtje was wel lekker)

1,3
  7. Voor een uitermate lekkere pizza of pasta ben je hier aan het goede adres. Bediening zeer correct en behulpzaam...een echte aanwinst. Goed eten voor een goede prijs.

8. Het Ek arrangement gedaan met een vrijgezellen feest, het vlees was van goede kwaliteit maar erg kleine porties. B.v. Een zalm mootje is niet voor 1 persoon, maar blijkt voor 3 personen te zijn. De salades zijn matig en ook te weinig. Je krijgt eigenlijk een beetje vlees/vis en een mini salade. Op hen website wekken ze indruk een goed verzorgde BBQ te organiseren, in werkelijk valt het erg tegen. De borrel met fingerfood hebben we niet gekregen, tevens zat er volgens het personeel geen brood bij de BBQ, achteraf blijkt het er toch wel bij te zitten. Als je het meld aan het personeel is de assistent manager erg onverschillig en haalt alleen zijn schouders op. Dit zie je ook terug in de meeste van de overige dames die bedienen. Niet klantvriendelijk en eigenlijk ietwat op het onbeschofte af.

9. dennis

10. john

Na 4x eerder gegeten te hebben bij Olympia via vakantieveilingen was het gisteren 8 juni 2012 een aanfluiting waardoor ik niet meer terug zal gaan.

Bij binnenkomst kregen wij een half glaasje troebele vloeistof wat ouzo moest voorstellen,zelf heb ik het idee dat deze was aangelengd met water.

Zoals gewoonlijk kregen wij de speciale menukaart voor vakantieveiling gasten.

Het eerste wat opviel was dat er geen brood met olijfenpasta meer werd geserveerd.

Na ons menu opgenomen te hebben vroeg ik om een schaaltje olijven welke ik uiteraard zelf extra zou moeten betalen.
    Wat blijkt, ze verkopen geen olijven??? een Griek die geen olijven verkoopt.

Voorgerecht kwam er aan,z elf had ik de inktvisringen waar niets verkeerd over te zeggen valt, mijn vrouw had de tomatensoep genomen, dit was een half kopje en koud.
    Mijn vrouw zei dit tegen het bedienend personeel welke wel aanbood een nieuwe te halen.
    Na deze 3e tegenvaller lieten we het er maar bij zitten.

Het hoofdgerecht werdt geserveerd, beide de gyros in filodeeg schelp, het eerste wat weer opviel was dat de rode wijn saus die er voorheen bijzat ook geschapt was, verder lagen er 12 patatatjes op het bord, de helft van de gyros van wat we voorheen kregen en een bolletje witte rijst met een roze gloed er over heen, dit hoort normaal rood van de tomatenpuree te zijn. De salade die er bij gegeven werd waren voor 2 personen plusminus 8 stukjes tomaat en een heel klein beetje komkommer wat smakeloos was.
    Beide hadden we best nog wel trek omdat dit voorheen duidelijk meer geweest is.

Het nagerecht was ook matig, ik had de baklava genomen, dit was een klein driehoekje met slagroom uit een spuitbus meer niet Hier werd voorheen ook een klein bolletje roomijs bij geserveerd.
    Mijn vrouw had de witte dame genomen wat ook niet meer was dan een bolletje ijs met chocola, slagroom uit spuitbus en wat chocoladesaus.

De borden werden onder onze neus weggetrokken toen we het laatste hapje nog in onze mond moesten doen met de vraag of het gesmaakt heeft.
    Ik vertelde dat ik het dit keer bar slecht vond en vroeg of er misschien een nieuwe kok in dienst was omdat we beter gewend waren.
    Als antwoord kreeg ik dat ze zijn gaan minderen omdat er altijd te veel werd weggegooid,en dat de prijs wel meevalt omdat ze in Scheveningen gevestigd zijn waar het over het algemeen veel duurder is.

Ook was het kopje koffie geschrapt wat er voorheen ook bij zat.

Bij het afrekenen bleek tenslotte ook nog eens dat er al de hele dag al een pinstoring was, dit was nergens bij de buitendeur aangegeven. Gelukkig had ik cash geld bij mij anders had ik na deze tegenvaller misschien ook nog moeten afwassen.

Ik heb aangegeven niet meer te veilen op olympia na deze tegenvaller,als antwoord kreeg ik dat ze het toch wel druk hadden.

3,2
  11. Wij hebben via vakantie veiling daar gegeten met 5 personen. Waarvan een gewoon van de kaart een menu bestelde.
    Wat kan ik zeggen slecht niet echt. Voorgerecht smaakt redelijk.
    Hoofdgerecht 2x pizza niet doorbakken, dus rauw, gewoon slecht meer dan de helft laten staan. een kalfsgerecht droog taai. zalmgerecht met spinazie ook door gegeven geen spinazie te vinden. een schnitzel van de kaart 3x plat geslagen met 2x dubbel paneermeel dan leek het nog wat. De jongen die serveerde gelijk ontslaan. Spreekt je aan met "Ja?" Laat vuil servies staan en ziet je niet roepen. We waren even naar buiten gegaan, konden er niet meer in omdat de deur op slot ging. Kloppen op het raam moest bonken worden en ja de deur ging open. Voor herhaling vatbaar? Nee nooit meer. Een advies; niet bieden via vakantieveiling. Doe je het wel, is 10 euro meer dan genoeg.

2,8
  12. mieke

Weer eens bij Sirtaki gegeten met een VV bon. In november waren wij er ook al geweest met een bon en het was ons goed bevallen.
    Wat ons opviel was dat de gerechten kleiner waren geworden: de kefthedes bevatte 2 balletjes voorheen 3.
    Ook de Ouzoschotel was minder, 1 stokje souflaki ipv 2.
    Voor mij geen probleem, ben geen grote eter.
    Eten opzich was goed.

13. Indonesisch Den Haag

van der velde

Niet meer wat het vroeger was. De welbekende bakjes met vlees van de rijsttafels zijn te zot voor woorden. Een kenner van vlees ziet en proeft gelijk dat het bijna afvalvlees is.

De overige producten zijn niet indisch. Er is niets vers. Alles komt uit blik en wordt getracht op smaak te brengen met tal van kruiden e.d.

Het enige dat goed was was het bier. Het overige qua drank komt als grote flessen van doorgaans B- merken.

Vroeger was het goed, thans een afgang.

1,8
  14. Nederlands Den Haag

Jojanneke

Blij verrast door zo'n leuk restaurantje in de omgeving. Mooie kaart met schappelijke prijzen, goede service, attente bediening. Eten smaakte voortreffelijk. Heerlijke tournedos met verse groenten. Een aanrader!

15. Kleine eetwaren Den Haag

Michel Bhawanidin

Ik heb vandaag voor het eerst een nasi kip gekocht bij Lin Tong. Service die ik kreeg, nou!!! Het eten is heel erg vers bereid!! Mij zien jullie vaker terug!!!

16. Frenk

Top lekkerbekken van echte kabeljauw!! en aardige gasten!!

17. We hebben met 25 man en een beperkt budget bij de Connaisseur gegeten. Het was perfect. We zaten boven. Mooi uitzicht. Uitstekende bediening, heel attent. Goed eten. Iedereen tevreden. Iedereen had meer dan genoeg gegeten en gedronken en toch binnen budget gebleven.

18. Chinees-Indisch Den Haag

Ook wij komen hier al enkele jaren vanuit Enschede eten.
    Het eten is voortreffelijk. Super gewoon. Tja, wij gaan voor het eten en niet voor de sfeer. De sfeer geeft je geen vol buikje en vertroetelt je smaakpapillen ook niet. Qua service; wij vinden het personeel aardig en ze doen altijd hun best voor je.

19. Lekker in de zon op terras bouillabaisse gegeten en daarna Weduwe toast. Visjes lekker, garnaaltjes prima. Glaasje wijn wat vlak. Bediening vriendelijk.

20. Indonesisch Den Haag

Eindelijk een echt indonesisch restaurant.
    Ik vond het eten erg goed smaken en kreeg ook een prima portie en hoefde niet lang op me eten te wachten.
    Ik vind dit restaurant echt een aanrader voor als je van heerlijke indonesische gerechten houdt en zal er zeker nog een aantal keren terug komen.

Keep up the good work !

21. Heb via vakantieveiling bon gekocht, voor vanavond besproken, alleen geen bon uit kunnen printen ivm defecte printer, wel via mail op telefoon aan kunnen tonen, maar we werden geweigerd. Ongelooflijk dat je je zo laat kennen.
    Trieste zaak letterlijk en figuurlijk. Nee geen sirtaki meer voor mij.

22. We zijn hierheen geweest via vakantieveilingen.
    Helaas hebben we veel op en aan te merken over Antonio’s;

De service was ver te zoeken, waardoor ook de sfeer niet was wat het hoorde te zijn:
    *Bediening weet niet wat een glimlach is.
    *Er word zo min mogelijk gezegd, en als er al wat gezegd wordt dan is het zacht en haast onverstaanbaar.
    *Daarbij word alles wel heel letterlijk voor je neer gezet. Ik weet niet veel van bediening, maar deze bediening komt vanuit de keuken bij kant van de tafel staan die het dichtste bij de keuken is en zet daar alles neer. Me drinken kwam links van me te staan, me bestek kwam links van me te liggen, ook het eten zelf werd vanuit links geplaatst. Ik vond het eerlijk gezegd dan ook vrij irritant dit allemaal zelf naar mijn rechterkant te moeten verplaatsen.
    Dat zijn toch wel een paar basisdingen die je als bediening moet weten en ook moet uitvoeren.

Wat eveneens vrij irritant was, is dat steeds dezelfde liedjes werden gedraaid, ook dit deed weer af in de sfeer.

Het eten was wel heerlijk. Dus ondanks dat het eten heerlijk was, vind ik het niet aan te raden hier te gaan eten.

5,5
  23. Priscilla

Gister hier wezen eten met mijn vriend. Was erg rstig maar we hebben heerlijk gegeten. Schone borden , genoeg keus , bakken aangevuld en schoon en genoeg keus.
    Ze zouden wel iets aan de sfeer kunnen doen want die was minder. Bediening bracht redelijk snel drinken je moest soms wel een tijdje wachten.. Maar.. Zouden ze dit niet expres doen omdat het ze anders teveel kost ?!

Ik vond het lekker en leuk en kom er zeker nog een keer!

24. Sukran Yagci

Heerlijk eten, goede service, vriendelijke medewerkers. Aanrader; toetje Sutlac, nog nergens zo lekker sutlac gegeten!!

25. Wij komen hier al jaren, in het verleden met mijn ouders nu komen we met onze kinderen. Altijd is het een feest om spareribs te eten. Kom er ook met vrienden en die zijn verbaasd over de goede kwaliteit van de spareribs, is ook niet voor niets de specialiteit van Bontje. De spareribs zijn altijd lekker geroosterd op de BBQ en lekker gekruid. We zijn afgelopen zaterdag weer geweest en heerlijk buiten gezeten en gegeten! Ps. De escargot zijn ook altijd erg lekker.

26. hdh

Wij hebben de finale van herrie in de keuken bij weduwe van der Toorn meegemaakt!!!. Een 5 gangen diner met wijnarrangement. ( Niet meer doen.... )
    Het voorgerecht van eendenborst was niet veel op aan te merken. De bijbehorende duitse riesling was iets te zoet. Daarna kregen wij een runderbouillon die lauw en weinig smaak had. In het tussengerecht konden wij niets van een de smaak van vegetarische lasagna ontdekken en het zag er niet uit ( de wijn bleef uit.. ). Het hoofdgerecht ( halve kreeft en tonijn ) was lauw en had te lang in de keuken gestaan voordat het werd uitgeserveerd. De aardappel-croquetjes waren maar bij twee van de vier personen aanwezig. ( ze waren op !!! ). Het alternatief een schoteltje met iets wat op aardappeltaartjes moest lijken. We kregen er 2 ( weer duitse wijnen ) tegelijk bij !!!!. Het nagerecht een appeltaartje was goed maar er werd geen dessertwijn bij geserveerd. Sorry vergeten.... de bediening was aardig maar niet goed genoeg om een dergelijk menu goed op tafel te krijgen. De eigenaar kwam een praatje maken maar verdween tijdens het gesprek naar aankomende gasten zonder zich te verontschuldigen. Na afloop mochten wij € 80 per persoon aftikken. Het was het niet waard en voor van der Toorn te hoog gegrepen. Verkeerde inschatting van de Blijker en Reimer? Zij waren de hele avond aanwezig maar hebben zich tijdens het diner niet onder de gasten begeven om een indruk te krijgen. Om een 5 gangen diner te beoordelen is dat toch het minste wat je moet doen.

27. We hebben met 1e Pinkerdag gegeten met z'n allen en het eten was echt van super kwaliteit. Alle grill gerechten waren super lekker van smaak. Onze complimenten ervoor.

28. Gerard

Prima plek om te zitten. Lekker uitzicht op zee met de wind in je haren.

Voor het paviljoen staan wat kindertoestellen zoals een glijbaan wat het verblijf voor de ouders ook iets veraangenaamd.

Drinken, prijs en bediening allemaal van een gemiddeld niveau.

29. Gerard

Wat een fantastische plek om te zitten! Heerlijke banken en de mogelijkheid om niet achter een scherm te zitten, maar de wind te voelen van de zee terwijl je geniet van je koffie. De tafels zijn van de rollen waar voorheen glasvezel op zat. Leuk detail, net alsof je bij een strandjutter zit.

Erg aardige bediening en water voor de hond. Rare wensen, geen probleem. Er werd goed meegedacht en initiatief getoond.

Propere toiletten en een mooie locatie.