• All-inclusive

Toegankelijkheid

Informatie van restaurant
Informatie van Ongehinderd.nl

Let op drempel Geleidehond welkom Mobiele pin terminal Rolstoelvriendelijke tafels Rolstoelvriendelijk toilet

Toon alle voorzieningen

1520153757 39
1611924982 51
1619572584 51
1627220186 33

1. Ik heb hier 50 euro uitgegeven aan spareribs samen met mijn vrouw , en dat doe ik NOOIT meer! Het eten hier is zeer zeer slecht , er wordt geen tijd en liefde ingestoken , het is eigenlijk gewoon geldklopperij , zelf met thuisbezorgd heb ik nog nooit zo’n slechte ervaring gehad , als bij deze tent!! Gesloten zou die moeten worden !

2. Vandaag met 10 personen bbq. Wat was dat slecht zeg. Weinig en nauwelijks bijproducten. 1 plastic patatbakje met (vieze) pastasalade voor 10 personen en 1 plastic patatbakje met koolsalade voor 10 personen.... serieus? Bovendien moesten 3 minibakjes met saus met 10 man worden gedeeld. Vlees en vegetarische producten lagen op 1 schaal. De groenten dreven in het vleessap. De borden waren niet schoon. De bestelling was ook niet compleet en na meerdere verzoeken uiteindelijk geserveerd gekregen. Niet voor herhaling vatbaar....

1,7
  3. Lichtvoet

Mijn dochter had dus 2 dagen van tevoren gereserveerd, echter toen we aankwamen was daar sowieso geen rekening mee gehouden.., na 10 minuten zoeken toch een plekje gevonden. Mijn vrouw en dochter hadden een aardbeien-smoothie besteld waar ze niet heel enthousiast over waren. Zelf had ik een cola waar veel te weinig prik in zat. 3x een hamburger met friet besteld a € 19,- stuk !, die burger mag echt die naam niet hebben, volgens mij kwam die gewoon uit de frituur, echt slecht, zeker voor die prijs. Ons zien ze niet meer terug!

4. Chris

5. Samantha

Gisteren 27-5-2018 zijn wij met een groepje meiden daar wezen eten.
    Als eerste werden wij goed behandeld en we hebben onze bestelling doorgegeven. We kregen onze bestelling maar het begon al dat onze bestelling niet compleet was. Wij hebben dit aangegeven en op de kaart stond O.A. Als er iets staat op de kaart O.A dan moet de serveerster dit uitleggen en moet het niet zo op de kaart staan. Ook wat je krijgt voor je geld is gewoon niks. Vervolgens vroegen wij om kaas loempia's maar deze mochten ze niet apart serveren. De kaart hadden ze ingekort en heel veel wat we wilde drinken of eten hadden ze niet meer. Als laatste. We gingen afrekenen en we liepen weg. Er kwam een bediener achter ons aan en scheeuwde over het hele plein '' Dames willen jullie even nog snel jullie rekening betalen! Pardon? Wij hebben betaald maar meneer wilde het niet geloven. Uiteindelijk geloofde hij het want hij praatte door zijn oortje maar geen excuses kregen wij hiervoor. Wij zullen nooit meer terug keren naar deze tent. Het ziet er allemaal heel erg leuk uit maar als je er eenmaal bent dan is het niet zo leuk. Wilde heel graag een goeie recensie schrijven maar helaas is dit dus niet het geval.

6. Jojanneke

Slecht management, slechte service, abosuut niet klant vriendelijk.

7. Zeer slechte ervaring. Ondanks dat het niet echt heel erg druk was, trage bediening. Zeer chaotisch. Barbecue voor 5 personen besteld de hoeveelheid was niet voor 5 personen. Dit aangegeven aan de bediening wisten ze geen van allen om hoeveel porties het ging. Uiteindelijk wat extra gebracht. Patat erbij besteld dat kwam pas nadat het vlees bijna op was. En zo ging het maar door met iedere keer duizend maal excuses. Wel 1 rond drankjes van de zaak gekregen . Kortom te weinig voor die 24,50 per persoon. En war schept mijn verbazing op deze site voor 16,41. Wat een leuke verjaardag van mijn dochter had moeten zijn, was dus helemaal door dit alles helemaal niet zo leuk. En oh ja waar ze heel snel mee waren was met de rekening maar liefst €189,-. Sorry dames en heren van Solbeach, fooi zat er niet meer in.

8. Paul 24 punten

Kan kort zijn, gewoon slecht. Afbakbrood wordt onafgebakken geserveerd. BBQ komt niet overeen met de menukaart. Als je vraagt om de missende gerechten kan je deze tegen (ruime) betaling krijgen al gaat het niet van harte. Als je tenslotte bij het afrekenen vraagt waarom er extra friet op de rekening staat (we hadden geen friet gehad) wordt je gewoon uitgescholden!
    Heb klacht bij management ingediend. Men beloofde het goed te maken maar heb tot op heden (4 dagen later) geen reactie ontvangen.
    Er zijn veel meer en betere opties in Scheveningen, Sol beach kan ik iedereen afraden.

9. Lekkere hapjes en heerlijke wijntjes gedronken. Bediening is een beetje chaotisch maar wel erg vriendelijk.

10. Ik heb hier via spoordeelwinkel prima bakkie kof met iets lekkers daarbij in mijn geval lekker walnotentaartje mogen genieten.. ja, heerlijke ambiance met fraai zicht over het scheveningse strand+die altijd maar weer schitterende noordzee.. gewoon goede service, ongestoord lekker wat kunnen lezen, enfin, al met al beste belevenis..

11. Gisteren gingen mijn vriend en ik hierheen met een groupon voor een barbecue lunch. We hadden gereserveerd voor een vegetarische barbecue. Toen we daar aan kwamen en vertelden dat we gereserveerd hebben was dit allemaal prima. Vervolgens werd de vlees variant bij ons op tafel gezet. Toen we vriendelijk vroegen of dit een misverstand was, omdat we bij onze reservering hadden vermeld dat het om de vega variant ging, werd ons zeer bot gemeld door de serveerster dat zij dit toch niet kon weten. Er werd ons verweten dat we duidelijk hadden moeten zijn, omdat zij al die reserveringen niet uit elkaar kon houden. Vervolgens werd dit via het communicatiesysteem dat de serveersters dragen op een aardig lompe manier aan de keuken duidelijk gemaakt waar we bij zaten.

Over de kwaliteit van het eten en drinken:
    de verse jus d'orange die ik bestelde was overduidelijk flink aangelengd met water; het had de kleur van sinas! en bevatte nauwelijks smaak. Het eten was niet extreem slecht, maar wel matig: paar kleine stukjes halloumi kaas, portobello met kaas en een paar stukjes groenten (zonder enige marinade). Verder zat er nog een salade van tomaat, komkommer en wat stukjes feta bij. Toen we friet bijbestelden kregen we raspatat; dit kun je in mijn ogen echt niet serveren.

De plek om te zitten vind ik wel heerlijk! We drinken hier wel regelmatig wat en dat is altijd wel prima bevallen.

12. Het Ek arrangement gedaan met een vrijgezellen feest, het vlees was van goede kwaliteit maar erg kleine porties. B.v. Een zalm mootje is niet voor 1 persoon, maar blijkt voor 3 personen te zijn. De salades zijn matig en ook te weinig. Je krijgt eigenlijk een beetje vlees/vis en een mini salade. Op hen website wekken ze indruk een goed verzorgde BBQ te organiseren, in werkelijk valt het erg tegen. De borrel met fingerfood hebben we niet gekregen, tevens zat er volgens het personeel geen brood bij de BBQ, achteraf blijkt het er toch wel bij te zitten. Als je het meld aan het personeel is de assistent manager erg onverschillig en haalt alleen zijn schouders op. Dit zie je ook terug in de meeste van de overige dames die bedienen. Niet klantvriendelijk en eigenlijk ietwat op het onbeschofte af.

13. Complimenten voor solbeach! We hadden een bedrijfsuitje maar die leek in het water te vallen door t slechte weer! Ze hebben er alles aan gedaan om er iets van te maken! De hele tent werd verbouwd zodat we er warm en droog konden BBQ! (alleen jammer dat er geen frietjes bij zaten! Meer dan genoeg eten en vriendelijke bediening! Dus helemaal top!

14. Van Loon

Wat een drama! We hadden met een groepje een BBQ arrangement geboekt. De site doet aan alsof drank EN vlees onbepekt is maar dat blijkt achteraf niet het geval. Communiceren met de gasten en ook met het personeel onderling wordt nauwelijks gedaan. We moesten super lang wachten op drankjes (bijna een half uur) en we hebben geen uitleg bij de tafel gehad over wanneer de tijd inging, welke drank binnen het arrangement valt en wanneer de tijd afliep. Bij extra bestellen van vlees en vis is ons niet gemeld dat dit extra op rekening kwam, pas na het opnemen met een drankbestelling zeiden ze dat de tijd afgelopen was en stukjes brood vallen al helemaal niet binnen de kosten. Wat resulteert dat we een rekening kregen van 350 euro meer dan verwacht en dan ook nog zeer onbeleefd naar ons reageren! Wat een slechte zaak! Ze stelden zelf voor om ook ons vrijgezellenfeest wat eraan zat te komen te annuleren. Welke tent doet dat nou als we er bijna 1000 euro komen brengen? Wat een afgang! Ik ga er nooit meer heen. Mensen; mocht je hierheen gaan laat je dan door het personeel goed informeren want op internet lees je genoeg van dit soort berichten over Sol Beach!

15. Hier heerlijk met man en kinderen de hele dag gezeten. Tafel bbq was super en de bediening vlot en attent. Fingerfood is een aanrader. De gasten zijn zeer divers en dit zorgt oa voor een hele gezellige sfeer. Voor jong en oud!

16. Wij hebben hier een BBQ en cocktailworkshop gehad. BBQ was echt slecht. We moesten enorm lang wachten op alles, moesten er meerdere keren om vragen. Bediening was erg slecht, langzaam, slechtgehumeurd en onvriendelijk!

Daarnaast werden er dingen dubbel in rekening gebracht. Je betaalt echt teveel geld voor wat je krijgt!

Overigens was de workshop wel redelijk, maar erg gehaast. Je moest de cocktail snel opdrinken, want toen gingen we weer verder met de volgende cocktail. Jammer van de entourage, we stonden gewoon met zn allen aan een lange tafel. Zo iets is toch leuker aan een bar, waar je ook een beetje leert mixen enzo... Maar dat zat er niet in!

Dit is echt geen succes!

Mij zien ze er in ieder geval niet meer terug!

17. Heerlijke dag op het strand. Relaxte sfeer, lekker eten, goede bediening en goed loungen met de juiste muziek.

18. Nog nooit zo slecht bediend! Een uur moeten wachten op het eten en als je er wat van zegt, krijg je een grote bek van de bediening. Slechte prijs/kwaliteit verhouding. Don't go there!