Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Den Haag verdeeld zijn.

1. Horrible service! Long waiting time and overpriced food!

2,6
  2. Carbetta

Well, food was just excelent! However, service is beyond bad. They were very polite, but extremely slow. Even though we had a preordered food, delivered the list with all the names and menues, it still took them 15 minutes to bring srinks, and 50 minutes to get food on the table. They also managed to forget few things, delivered meet, but brought rice after the meal was finished (even though we asked for it 2 times), and every time it is quite a mess to pay drinks at the end. It seems that they have a problem to calculate the cost of ice tea and water!

Just because of the service, unless you have great amount of free time, I would never recomend anyone to go there.

3. Sinds Juni 2012 van Bas en Sylvia Vermeijen
    We hebben daar samen met ons zoontje van 8 jaar heerlijk gegeten.
    Leuk dat je in de keuken mee kan kijken.
    Gezellige huiselijke sfeer en het eten was voortreffelijk.
    we komen snel terug

4. Zijn 3 keer bij deze griek wezen eten, mooie inrichting je kunt er lekker rustig zitten. Eerste keer waren sommige stukjes vlees iets aangebrand maar het was erg gezellig en goede bediening dus gewoon verder een hele leuke avond gehad! De 2e keer was de bediening matig men kwam vragen of we misschien toch een ander voorgerecht konden nemen want ze hadden het verkeerde klaargemaakt (stonden ze al mee aan tafel) kon gedurende het hele etentje maar 1 drankje bestellen verder was de bediening achter elkaar aan aan het rennen?? Letterlijk, door het restaurant, voor de grap. Maar goed, verder wel een gezellige avond gehad, dus na een paar maanden probeerden we het nog eens en hoopten dat voorgaande een incidentje was. Jammer genoeg was dit niet het geval, bij binnenkomst kregen we een heerlijke ouzo, serveerster gooide die per ongeluk om, kreeg geen nieuwe, bij het hoofdgerecht hoorde een bakje salade, het hoofdgerecht kwam pas een kwartier daarna. waardoor we al een hele bak sla ophadden en toen pas het vlees zagen. Om even bij te komen maar een sigaret gaan roken, waarna ze ons nog een prettige avond wensten, dit is 3 keer voorgekomen, terwijl we nog niet afgerekend hadden. Wij terug van het roken, nog even wachten op het toetje, na een half uur ruim was dit er nog niet ze bleken het vergeten te zijn. Aan de drukte kon het niet liggen want de keren dat wij er waren was het rustig

5. Via vakantieveilingen een dineetje 3 gangen aangekocht voor twee.
    Allereerst,
    - parkeren is betaald je kan maar max 60 minuten staan en dan moet je weer bijvullen
    - de entree van het pand is niet echt uitnodigend
    - het meubilair is versleten
    - vensterbanken kapot, planten die je beter kunt ruimen, kortom niet uitnodigend
    - menukaarten zitten vetvlekken op
    - ik zag 1 ober met een glimlach en zeer vriendelijk de rest zag ons liever gaan dan komen
    - het eten viel zwaar tegen een gemiddelde snackbar zou het beter doen.
    - de porties zijn ook aangepast op vakantieveiling bod, het is gewoon gehalveerd.

Zwaar teleurgesteld, absoluut geen aanrader

2,6
  6. Heerlijke verse patat het personeel is ook aardig, laat de deur lekker open, een schone zaak, echt een aanrader als je uit de kroeg komt.

7. Nederlands Den Haag

Op zondag 24 juni hebben we een zondagse Brunch gehad.
    Omdat we al eens eerder bij “Sfeervol” van een 4 gangen diner hadden genoten (die echt heel erg perfect en zelfs subliem was) waren onze verwachtingen hoog (misschien wel te hoog).

Dus trokken we vanuit Drenthe naar Kijkduin om ons weer eens te laten verrassen.

Helaas, je kunt echt niet zeggen dat dit een lekkere zondagse brunch is. Het woordje brunch zou ik niet eens durven te vermelden. Ik vind het vervelend om te zeggen maar dit is meer een veredeld snackbar menu. Dit wordt nog geaccentueerd door de kroketten en kaassoufflés die worden opgediend.

Jammer dat het enthousiasme, van het begin, er niet meer is.

Voor ons niet weer.
    Fam. van der Weide

8. Teleurgesteld

In 1 woord: Top! Wat een feest was dit. Via Groupon een onbeperkt spare ribs bon gekocht. Gezellig (klein) tentje. Liep helemaal vol met mensen en gezellig. Eigenaar is vriendelijk. Start was met eigen gemaakte versgebakken minibroodjes met aioli, tapenade en kruidenboter. Erg lekker. Toen als hoofdgerecht spare ribs (met warme groentes en frietjes en gebakken aardappeltjes en salade. Gedeelde eerste plaats wat mij betreft als het gaat om de beste spare ribs van Nederland (en ik ben erg kritisch daarin en proef ze bijna overal). Als 'na' een warm stoofpeertje wat ook niet te versmaden was. Ik zeg 'Doen'!

9. Teleurgesteld

In een woord: Slecht! Via Groupon bon hier onbeperkt spareribs gegeten. Ruim 50 minuten moeten wachten op het hoofdgerecht (terwijl het echt niet druk was). Serveerster zei dat ze ons echt niet was vergeten, terwijl andere mensen (met ook spare ribs) die veel later binnenkwamen al wel eten geserveerd hadden gekregen. Sterker nog, nadat wij eindelijk spareribs hadden (overigens kregen we zo maar een smaak, er was ons niet gevraagd welke smaak we wilden), kregen andere mensen die net twee minuten binnenwaren ook spareribs. Leek wel op ontmoedigingsbeleid, zodat we niet nogmaals spareribs zou bestellen (was namelijk onbeperkt). Spareribs waren taai en droog. Frietjes (zelfs na 50 minuten wachten) waren slap en niet eens gaar (zeg maar rauw). Maar niet meer bijbesteld. Als toppunt van de avond: Extra bijbetalen voor de uitgeserveerde mayonaise (50 cent) en creme fraiche (1,60 euro) zonder dat dit gemeld was. Drankjes tegen een schandalige prijs van 2,50 per stuk. Advies: Niet heengaan!

10. Vanavond bij dit restaurant gegeten. Gezellig, sfeer, vriendelijke beleefde bediening. Eten leuk opgediend op mooi apart servies. Het eten was smakelijk bereid. Al met al een leuke ervaring

11. Internationaal Den Haag

Voor het eerst gegeten en ook voor het laatst. Zeer kleine en dure kaart en het biefstukje dat ik had woog echt niet de beloofde 250 gr en was taai en doorbakken. Daarbij vind ik het schandalig dat de (als chips zo harde) patat er nog apart bij komt.
    Het dessert daar in tegen was wel goed. Jammer, het was niet voor herhaling vatbaar...

3,6
  12. Jessica

Heerlijk eten en hele vriendelijke bediening. Je komt echt in de Italiaande sfeer.

13. De Dis is sinds twee weken overgenomen door Bas Vermeijden. Deze jongeman kan echt koken. Goede combinaties, een fantastische opmaak, een sensationele smaak en een heerlijke sfeer in een gemoderniseerd restaurant! Als het aan mij ligt kan ik zeggen dat ik nog nergens beter heb gegeten dan bij Bas Vermeijden

14. Een nieuwe menukaart en dus weer eens langsgegaan.
    Menu van 20 euro genomen, man had de heksenvingers met knoflooksaus, ik de soep.
    Daarna de biefstuk en de tongscharfilet, was prima in orde.
    Wij komen hier zeker weer terug!

15. Met vaderdag hier met de familie wezen eten. Ik heb mijzelf maar eens verwend met het kreeftenmenu. Een heerlijke gegrilde kreeft met garnalen en kreeftensaus. Alsof er een engeltje op je tong heeft.. zalig!! Jammer dat er altijd zo weinig vlees uit zo'n schaaldier komt. Ook mijn tafelgenoten hebben genoten van hun menu's. Ondanks vaderdag en het EK voetbal was de zaak helemaal gevuld en de sfeer optimaal. Na een heerlijke dag en met een volle buik en flink wat roseetjes op verliet ik het Haegsche en reed ik met mijn 2 honden weer terug naar het (toch wel) verre Friesland..

16. CT is zeker een aanrader. Lekker Caribisch en internationaal eten. Niet voor niets dat ik 3jr vervolgens mijn verjaardag heb gevierd! i Eten is heel goed, verwelkomd door de gastvrouw Sharlin die het menu heel vriendelijk uitlegt. Verder zijn we altijd uitstekend bediend, sfeer is ook goed. Soms hebben ze Life music, feestelijke Thema's en verrassende buffetten! ( mooi betaalbaar)

Wij komen hier altijd zeker terug, een aanrader!

17. Delicia Love

18. fam Zwartjes

Na alle negatieve recencies hier met een lage verwachting heen gegaan. Echter: zeer vriendelijk ontvangen, kregen een leuke tafel aan het raam. Ontvangst met een ouzo. Vooraf de gehaktrolletjes: heerlijk en het gerecht was heet. Ook het hoofdgerecht prima en warm en genoeg (ouzoschotel en de zalmschotel).
    Het toetje was ook prima. De bediening was vriendelijk, kregen na het voorgerecht weer schoon bestek. Kortom, we komen hier zeer zeker terug!!!

19. Een zeer gezellige, goede en vooral lekkere snackbar met een goede en snelle service.
    Uitgebreide keus, die met een lach voor je wordt bereid!
    Zeker een aanrader!

20. Surinaams Den Haag

Heerlijk eten. Halen er zeker 2 keer per maand Roti.
    Super Service..... We zijn blij met zo een goeie Surinamer in onze buurt. Hier kunnen andere surinamers een puntje aan zuigen.

21. Heerlijk eten, goeie service. Alleen veel te klein, niet echt lekker zitten, maar voor de rest lekker hmmm.

22. Zeer onvriendelijke ontvangst ondanks dat wij de eerste gasten waren. Glazen vies. Interieur plakkerig. Lampen boven de tafeltjes te vies om aan te zien.
    Menu of mondelinge uitleg wat de dag soep / hap is komt niet overeen met de waarheid. Er worden totaal andere ingrediënten gebruikt. Tomatensoep blijkt meer groente - kool soep dan tomaat. Zilvervliesrijst lijkt verdacht veel op parelgort etc etc.
    Salade zat vol met zand.
    Pas op met kritiek leveren aan de bediening want je krijgt een ijskoude arrogante douche over je heen.
    Prijzen op hun eigen website zijn een stuk lager dan wat je echt moet aftikken, oplichterij.
    Pinnen kan niet wat anno 2012 idioot is.

23. Anja Dekker

Heerlijk gedineerd. Alles vers, goed van smaak en aantrekkelijk opgediend. Vriendelijke bediening.

24. Rosa

Met een Grouponbon daar een mixed grill gegeten, met z'n vieren. Alleen het welkomsdrankje: Sambuca was lekker! Soep geen smaak aan, vlees aangebrand, koud en weinig : Beetje shoarma, 1 merquez worstje,1 klein lamsboutje, halve falafel burger, met patat en salade welke wel redelijk was. Een smoezelig, naar rook ruikend bar achtige shoarmatent, zeker geen restaurant. Aardige serveerster dat wel

1,6
  25. Afgelopen maandag voor het eerst hier gegeten. Prijs is laag en het eten was heerlijk! Een volgende keer (want die komt er zeker) toch vragen om iets pittiger te kruiden. Complimenten voor de kok en voor de bediening.
    Kindermenu was verrassend. Geen saaie frietjes, maar tandoori kip en naan in een kleine portie.

26. Dit restaurant vond ik best goed qua eten, sfeer perfect en de service en bediening super beleeft. Ik at er met een goede vriend van mij die jarig was, ik heb een hele leuke avond gehad. Voor herhaling vatbaar!

27. Eline en Erik

28. Vanavond hier weer eens wezen eten.
    Eten was weer goed, grote schotels.
    Er was het een en ander veranderd, andere lampen, een verfje en nieuwe kussens op de banken.
    Ziet er goed uit!

29. Ook wij zijn hier voor de 2e keer wezen eten.We zijn nu met 12 man via vakantieveilingen hier wezen eten en inderdaad wat mij ook opviel, was dat de kaart inderdaad veranderd was. Voorheen kreeg je veel meer, maar nu was het voor iedereen toch genoeg qua eten. We zijn er op 9 Juni geweest tijdens de wedstrijd Nederland-Denemarken en hadden een tafel om 17.00 uur besteld. Normaal moest je na het eten eigenlijk weg maar we hebben ons daar de gehele wedstrijd mogen vermaken.

Het eten was toch weer goed vond ik ondanks dat het aangepast was. Wie weet gaan wij er nogmaals heen.

30. Internationaal Den Haag

Wat een fantastische avond heb ik gehad samen met mijn ouders en broer.
    N.a.v. de recensies op deze site geboekt bij dit restaurant. Ondanks de drukte die avond in het restaurant en de onderbezetting werden wij keurig geholpen en wij hebben alle vier genoten van het heerlijke eten (en wijn), de service en de sfeer!
    Wij gingen als laatse weg en ik zal zeker terug komen!