Spize in Den Haag

omliggende garage's

Vlakbij Centraal Station

Bezorgrestaurants in de buurt van Spize

5. Betalen pin Visa Master Card American Express

1319385342 71
1401969150 73
1451519435 77
1512080894 73
1523092068 73
1550620004 73

1. Heel vriendelijk personeel, eten heel goed. Zeker een aanrader, wij komen zeker terug. 3 mei 2015.

2. In de laatste maand heb ik drie keer bij Spize gedineerd, omdat het zo goed beviel! Ik was alle keren samen met nog één ander persoon. We werden bij binnenkomst hartelijk ontvangen, onze jassen werden netjes aangenomen en we werden meteen naar onze plek begeleid. Onze drankjes kwamen snel en we hadden de tijd om rustig uit de gevarieerde gerechten te kiezen; vlees, vis of vegetarisch... er is voor elk wat wils! Ik vond de porties precies groot genoeg, om daarna nog een heerlijk dessert te verorberen (ik weet niet meer hoe het heet, maar ik koos voor één met veel chocolade ;) ). Bij Spize ben je verzekerd van een geslaagde avond!

3. Al eerder daar geweest en eten was goed, doch deze 2e Pinksterdag zaten allemaal mensen te wachten op het eten. Was er om 18:35 en om 20:30 hadden we nog niet ons hoofdgerecht. Zijdelings kreeg je te horen dat de kok zich afreageerde op de bediensters. Kwalijke zaak, zo raak je klanten kwijt.
    Voorlopig kom ik er niet meer. Laat ze maar eerst die kok aanpakken.

4. Het eten is echt top..
    Zeker voor vegetarische mensen!

Alleen het nadeel het gaat te snel..
    Je hebt je laatste hap nog niet op en het volgende staat eral.

De eerste keer kregen we geen kans om drinken te bestellen ze bleven maar rennen.

Maar de andere 2 keren via VV waren erg goed!

5. Sabina 100 punten

Zaterdag via vakantieveiling hier gegeten, geweldig restaurant, eten was top, bedieding was keurig, personeel vriendelijk. Heb meteen weer een waardebon gescoord.

6. Vanavond bij dit restaurant gegeten. Gezellig, sfeer, vriendelijke beleefde bediening. Eten leuk opgediend op mooi apart servies. Het eten was smakelijk bereid. Al met al een leuke ervaring

7. Gisteren (zaterdag 7 april) gegeten. Ziet er mooi uit, maar zou er niet een tweede keer heen gaan, er zijn leukere restaurants. We waren er om 19 uur en om 20.30 uur was het toetje alweer op! Ging erg snel allemaal, bediening niet onaardig maar ook niet bijzonder. Eten prima, prijs prima, maar gewoon niet bijzonder.

8. Zaterdag top gegeten.
    Zeer vriendelijke bediening en genoten van het All in menu.
    Zeker voor herhaling vatbaar.
    Paul

9. Helaas voelde wij ons hier (6 personen) geen gast, er kon geen goedendag af, het bestek en borden werden op tafel gesmeten en de bediening was alles behalve vriendelijk. Het eten was wel van goede kwaliteit maar wij komen hier niet weer.
    Namens de familie

10. marco

11. Corrie de Jong

Gister 04-11-2011, met ouders van over de 80 een heerlijke culinaire avond gehad.
    Heerlijk de variatie van thaise hapjes als voorgerecht.
    Bediening gastvrij!
    Er zou alleen wat meer tijd tussen voor- en hoofdgerecht mogen zitten.
    Al met al met een lekker thais gevoel naar huis.

12. Net terug van dit restaurant. Heerlijk gegeten en gedronken . Zeker het ijs is een aanrader (jammer dat de slagroom niet vers was maar dat was ook het enige), bediening was vriendelijk en zeker niet opdringerig. Wel vond ik dat de gangen erggg snel gingen. We stonden binnen 1 uurtje alweer buiten.

13. Ben vaker bij Spize geweest met 2 tot 4 mensen en het was altijd goed. Wij zijn laatst met een groep geweest en moest 2 uur wachten vanaf plaatsen van de bestelling tot het hoofdgerecht werd bediend. Sommige gerechten kwamen nog later. Bediening zeer slecht.

14. Nu 3 x gegeten bij Spize, erg lekker. Alle drie de keren met een voucher van vakantieveilingen.nl. De 1e keer werden we apart in een zijzaaltje geplaatst met alleen maar vakantieveiling gasten, het was er erg donker en de menukaart was nauwelijks te lezen. De twee volgende keren was er geen onderscheid tussen wel/niet vakantieveiling gasten. Personeel is erg vriendelijk en het eten is heerlijk. Kortom ik kan het iedereen aanraden.

15. Ben hier geweest samen met mijn gezin, waaronder twee kinderen van 7 en 8 jaar. Bij het reserveren gevraagd of er voor kinderen ook wat geserveerd werd, waarop er gezegd werd dat er een kindermenu was voor € 7,50 pp.

Bij aankomst werden we vriendelijk begroet en naar boven begeleid, waar het erg rustig was voor een vrijdagavond. Het kindemenu bestond alleen uit patat met kipnuggets. En dat voor € 7,50. Geen groente, geen ijsje niets. Voor een kinderijsje moest anders ook nog eens € 4,50 betaald worden.

Het restaurant anzich is erg netjes, het eten is erg lekker. Voor een bijbetaling voor de visschotel mag je wel iets meer dan 1 stukje inktvis verwachten, was wat karig. De groenten mogen ook iets langer in de wok, echter overall was het erg lekker.

De bediening is vriendelijk, had wel het idee dat als je extra dingen vroeg dit niet helemaal overkwam, bijvoorbeeld een portie extra noodles, kwam niet met de bestelling mee, moest apart om gevraagd worden.

Wij hadden via vakantieveilingen geboekt en dit restaurant is een aanrader, maar zonder kinderen.

16. Hans en Ineke

Via vv.nl hier terecht gekomen en erg lekker gegeten.

De gerechten zijn weer eens wat anders net als de leuke aankleding van de zaak, een aanrader!

17. Spize Den Haag:

Snelheid: 1
    Eten: 6
    Menukeuze: 5

----------

Bij binnenkomst lijkt het een leuk gezellig restaurant, vervolgens wordt je een tafel aangewezen waarbij je bij een ander op schoot komt te zitten zo ongeveer.

Weet niet of jullie bekend zijn met de film Valentinesday? Dat stukje dat die 2 in een restaurant van een hotel gaan zitten eten en dat ze lekker naast andere stellen zitten en per ongeluk elkaar water pakken? En dat je alle gesprekken kunt overhoren? Dat is hier zeker aan de orde helaas... Dus gezellig samen uit eten nee dat is hier niet te doen. Mits je "samen" heel breed interpreteert.

De bediening is traag en erg opdringerig. Daarnaast erg ongeïnteresseerd.

Het voorgerecht ziet er smakelijk uit en het smaakt ook super goed.

Het hoofdgerecht laat lang op zich wachten en op het moment dat ik mijn laatste beetje cola in mijn glas schenk wordt het flesje al onder mijn neus vandaan weggetrokken.

Eindelijk is het hoofdgerecht er en het ziet er wederom smakelijk uit. En het smaakt ook weer lekker. Net zoals het voorgerecht. Helaas zit er in de zeevruchtenschotel maar 1 stukje inktvis en verder alleen garnalen en een paar stukjes surimistick... Dit valt tegen. De ossenhaas daarentegen smaakt voortreffelijk alleen jammer dat de groentes die erbij zitten formaat hele lente ui heeft of hele champignon. De rijst is simpel maar lekker.

De bediening komt de tafel afruimen en vraagt of het gesmaakt heeft: zeker zeker maar we geven aan dat we het jammer vonden dat er maar 1 stukje inktvis inzat. Hier werd NIET op gereageerd en heel ongeïnteresseerd werd de tafel leeg gehaald.

Het toetje werd ineens heel snel geserveerd, en we hadden het bestek nog niet neergelegd of het werd al weg getrokken en de rekening lag er al even snel..

Onze tip ga hier niet heen, en we weten gelijk waarom ze op vakantieveilingen.nl staan anders krijgen ze die tent niet vol!

Knorr wereldgerechten thuis maken en het smaakt net zo lekker en je zit rustig!

18. Ben er via vakantie veiling terecht gekomen,

Vond het matig, kwaliteit verhouding voor wat je te eten krijgt een onvoldoende, drank veel te duur!'t meisje die ons bediende was heel goed en vriendelijk!

19. Via VakantieVeilingen kwam ik bij Spize terecht en heb er geen moment spijt van gehad! Vriendelijke ontvangst, vlotte bediening, eten was heerlijk en de sfeer prima (maar ligt ook aan het gezelschap natuurlijk!). Een aanrader, ook zonder kortingsbonnen!

20. We komen hier regelmatig eten. De ontvangst is vriendelijk en de ambiance is aangenaam. Heel apart is dat je via een scherm kunt volgen wat de koks in de keuken aan het bereiden zijn. En dat is meestal lekker pittig, hoewel ook milde gerechten mogelijk zijn.

Een aanrader is het viergangenmenu. Naast een appetizer met oa saté, een loempiaatje en kip in gefrituurd deeg, krijg je dan een smakelijk en goed gevulde soep, een hoofdgerecht en een verrukkelijk toetje. En dat allemaal voor nog geen 30 euro.

En met een groupon of vakantieveilingaanbieding ben je helemaal spekkoper!

21. Super gegeten, heerlijk eten, lekker pittig maar niet te pittig. Ontzettende leuke bediening, zeer attent. Waren er gekomen via Groupon maar zeker voor herhaling vatbaar.

22. Leuke sfeer, eten is goed en authentiek Thais. Aanrader is het 3 gangen menu voor 25 euro, prijs kwaliteit verhouding is goed!

Bediening is vriendelijk, als je vraagt om wat meer tijd tussen de verschillende gangen houden ze hier direct rekening mee.

23. Prachtig restaurant, waar we heerlijk gegeten hebben. We werden er uiterst vriendelijk ontvangen en de bediening was perfect. Een regelrechte aanrader als je een sfeervolle avond wilt hebben en wilt genieten van verrassende gerechten. Wij komen zeker terug.

24. We hebben hier vanavond met z'n tweeën gegeten. Echt ontzettend lekker. Dit is echt één van de beste Thaise restaurants waar ik geweest ben. De bediening is ook erg prettig. Vlot en heel erg vriendelijk. Locatie is heel apart, en erg gezellig. Kortom een echte aanrader.

Enige kleine minpuntje was dat we de gangen redelijk vlot achter elkaar kregen. Had iets meer ruimte in gemogen, maar goed we hebben echt genoten! Tot snel!

25. Heb hier nu 4x gegeten, met vrienden en ouders. Ambiance is gezellig en het eten is echt goed (waar voor je geld). Vriendelijke bediening en waar voor je geld. Als je van eerlijk Thais eten houdt, dan zou ik dit restaurant echt aanraden!

26. Mooie zaak, maar daar is ook alles mee gezegd, je komt er uiteindelijk voor het eten, wat een regelrechte afknapper was. Eten heeft niets met Thais eten te maken, absoluut verschrikkelijk slecht. Bediening (ondanks dat ze aardig waren) was ook een drama. Hier zien ze mij niet meer terug.

1,3