Bistro Bontje in Den Haag

Heerlijk eten in een gezellige bistrosfeer!

Bistro Bontje is gevestigd in Scheveningen, achter het Circus Theater, en op 2 minuten lopen is er een parkeergarage. Er hangt een gezellige bistrosfeer die uitnodigt tot lang natafelen.

4. Betalen pin Master Card

1194433381 94
1202219465 80
1256722052 74
1319010723 87
1420229814 65
1435801982 65

1. Cora en Diana

Bij het opnemen van de bestelling hadden wij aan gegeven dat we naar de LionKing moesten. Daar hielden ze rekening mee werd ons beloofd. Om 10 over 5 zaten we er al. Voorgerecht kwam vrij snel daarna ging het mis hoofdgerecht kwam pas over half zeven. Hadden al 2 keer gevraagd waar het eten bleef. Helaas geen tijd meer voor nagerecht en kopje koffie. Spare ribs aan de droge kant daarentegen was de Flat Iron Steak perfect en heerlijk.

2. Na de voorstelling van de Lion King hier gegeten. Te weinig mensen in de bediening en lang moeten wachten. Eén drankje kunnen drinken omdat verder niemand meer langs kwam, vlees wel lekker maar weinig. We wilde nog een dessert en wat koffie toe maar we kregen geen mogelijkheid om deze nog te bestellen. Zonde!

Als je iets verder door loopt een hoop leukere tentjes om te eten.

3. Wendy Konings

Wij hebben hier voorafgaand aan de Lion King gegeten. Super vriendelijk personeel. Het eten werd op ons verzoek snel geserveerd. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader.

4. Fam scheveningen

Heerlijk gegeten, hele aardige bediening.

5. Anja jansen

Bistro Bontje is geweldig, het eten is goed, de bediening is erg aardig en je zit er gezellig.

6. Spareribs niet-van-het-bot-af-te-krijgen, droog, smakeloos én keiharde patat (kan je een raam mee in krijgen!), Getuige de klanten NIET geheel serieus te nemen. En zeker is de verklaring van de bediening is dat de keiharde patat áls crunchy dient te worden gezien. Lachwekkend idd én need I say more: géén aanrader én is zelfs een understatement.

7. Interieur wat oubollig.
    Eten daarentegen prima!

8. Vooraf aan de Lion King gingen we met 5 personen eten in bistro Bontje. Vriendelijke bediening, lekker gegeten voor een alleszins redelijke prijs.

9. Super leuk, mijn man was jarig en toen deed de serveerster brandende sterretjes op z'n toetje. Het eten was echt lekker en de rekening was heel betaalbaar terwijl we een voor- en hoofdgerecht en toetje en veel drinken besteld hadden. De bediening is heel vriendelijk. Het fruit is ook echt vers bij m'n toetje, heerlijk. Gezellige sfeer, bedankt voor de gezellige avond en als we in de buurt zijn komen we zeker weer, wij waren een weekendje in Scheveningen.

10. Spare ribs veel te droog. Bediening vriendelijk en goed.

11. Wijn niet te drinken, biefstuk prima, spareribs zeer zeer taai. Bediening prima. Voor ons niet nog een keer.

12. Jacqueline franssen

Prijs kwaliteit verhouding heel netjes. Leuke plek om voor 't theater bezoek een hapje te eten! Erg vriendelijke bediening. Van tevoren reserveren is wel verstandig.

13. Wij komen regelmatig in het Bontje om een hapje te eten . Zelfs met Groupon is het eten heerlijk. De biefstuk is goed gebakken met een lekkere grill smaak. En de zalm is ook heerlijk en natuurlijk de spareribs die zijn zalig. Ook neem ik vaak de saté die ook heerlijk is. Wij hebben er eigenlijk altijd lekker gegeten. Ik zeg DOEN! De bediening is goed en zeer vriendelijk. Tot gauw.

14. Raphael Barbosa

Knus restaurantje naast het AFAS theater. De bediening is vriendelijk en snel. Mixed grill besteld, spare ribs waren zeer taai helaas. De andere vleesjes (varkenshaas, biefstuk, lamskotelet) waren wel erg lekker. Weinig frietjes voor 3 mensen samen. Als ik uit eten ga dan wil ik graag dat alles lekker is, en dat was nu niet zo.

15. Daniëlla

Gezellige bediening, prima gegeten en ideaal als je naar het theater gaat.
    Hoekje om en je bent bij het circus theater.

16. Echt hartstikke slecht!
    Het personeel is totaal niet klantvriendelijk. Als je iets vroeg werd er gereageerd alsof ze geen tijd voor je hadden (terwijl het hele restaurant leeg was).
    Toen kregen we de spareribs voor ons op een snijplankje: helemaal verbrand, en van binnen rood! Echt niet te eten.
    Wij hebben de ober geroepen en dit gezegd, waarop het antwoord was: oke dan niet en nam alles zo weer mee.
    We zijn toen weggegaan, maar er werd van ons nog wel even verwacht dat we ons drinken zouden betalen.
    O ja, er mag ook wel wat gebeuren aan de hygiene. Een ober hoort er niet bezweet met vieze kleren uit te zien lijkt mij.

17. Matig, maar niet zo slecht als sommigen aangaven.

We waren met zijn tweeen en hadden een groupon. De recenties op deze site schrokken een beetje af en we twijfelden zelfs om de groupon (16 euri) weg te gooien.

Uiteindelijk toch maar gegaan. Personeel was best vriendelijk. We konden kiezen uit 3 soorten spare ribs en hadden zelfs bij besteld.

Friet was redelijk, maar idd slap. Gepofte aardappel was niets op aan te merken. De spare ribs zelf waren redelijk, maar van een een spare rib-specialist mag je beter verwachten.

Ik denk niet dat ik daar nogmaals heen ga, maar zo slecht als anderen beweren was het ook weer niet. De normale prijzen waren overigens best laag.

18. Teleurgesteld

In een woord: Slecht! Via Groupon bon hier onbeperkt spareribs gegeten. Ruim 50 minuten moeten wachten op het hoofdgerecht (terwijl het echt niet druk was). Serveerster zei dat ze ons echt niet was vergeten, terwijl andere mensen (met ook spare ribs) die veel later binnenkwamen al wel eten geserveerd hadden gekregen. Sterker nog, nadat wij eindelijk spareribs hadden (overigens kregen we zo maar een smaak, er was ons niet gevraagd welke smaak we wilden), kregen andere mensen die net twee minuten binnenwaren ook spareribs. Leek wel op ontmoedigingsbeleid, zodat we niet nogmaals spareribs zou bestellen (was namelijk onbeperkt). Spareribs waren taai en droog. Frietjes (zelfs na 50 minuten wachten) waren slap en niet eens gaar (zeg maar rauw). Maar niet meer bijbesteld. Als toppunt van de avond: Extra bijbetalen voor de uitgeserveerde mayonaise (50 cent) en creme fraiche (1,60 euro) zonder dat dit gemeld was. Drankjes tegen een schandalige prijs van 2,50 per stuk. Advies: Niet heengaan!

19. Wij komen hier al jaren, in het verleden met mijn ouders nu komen we met onze kinderen. Altijd is het een feest om spareribs te eten. Kom er ook met vrienden en die zijn verbaasd over de goede kwaliteit van de spareribs, is ook niet voor niets de specialiteit van Bontje. De spareribs zijn altijd lekker geroosterd op de BBQ en lekker gekruid. We zijn afgelopen zaterdag weer geweest en heerlijk buiten gezeten en gegeten! Ps. De escargot zijn ook altijd erg lekker.

20. Slecht,

Voorgerecht besteld, wat pas direct na het hoofdgerecht werd geserveerd. Nadat alles op tafel stond, en de serveerster weg liep, moest ik nog vragen om bestek. Vervolgens kreeg één van ons een tomatenmesje in plaats van een vleesmes. De spare-ribs zijn echt om te huilen. Ben ik iets te hard? Nee, niet bij wat wij voorgeschoteld kregen. Er zit of geen vlees aan, of het is alleen een vet rand. Ook de garing van het kleine beetje vlees was ook niet goed, maar "afgeraffeld".

De service was dus ook gewoon ronduit slecht.

Dit mocht de avond niet bederven, maar je verwacht het natuurlijk niet.

Wat wel leuk was, is dat je een bakje nootjes van te voren kreeg.

Al met al erg jammer.

21. Ben 7466 punten

Ik heb heerlijk gegeten, heel attent personeel en een gezellige knusse bistro.

Lekker 100 meter van het Circustheater Scheveningen af, dus je hoeft helemaal niet naar het strand maar bijna voor de deur kun je even prima eten voordat je een voorstelling gaat kijken.

Dus voordat we de voorstelling van Mary Poppins zagen hier naar binnen:

Als voorgerecht namen we beiden een lekkere pittige kippen groenten soep die prima was gevuld met goede verse groenten. Het werd leuk op een broodplankje geserveerd met spacetini deegstokjes al zou ik hier liever een paar stukjes stokbrood zien.

Als hoofdgerecht namen we beiden een Vis mixed:

3 soorten vis mooi uit geserveerd op wederom een broodplank met heerlijke frites ( een andere keuze was gestoofde aardappel) en een schaaltje met salade welke zeer afwisselend met komkommer, tomaat, zilveruitjes en aardappelsalade was klaargemaakt in een heerlijke garnering.

De 3 soorten vis ( zalm, tonijn en reuze garnalen(2)) waren allen heerlijk van de houtskoolgrill en ook de sausjes pasten hier prima bij.

We hadden een prima avond en daar had de bistro een prima aandeel in.

Als we weer eens naar Scheveningen komen willen we graag nog eens andere gerechten van jullie kaart proberen.

22. mariov.d.wetering

We komen hier elke maand wel een keer en het bevalt ons uitstekend.

Met de kerst ook geweest, prima, geen kerstmenu maar gewoon wat er altijd geserveerd word. (mmmmm, spare ribs)

23. Wim en Anneke uit Scheveningen

Wij komen regelmatig in dit sfeervol en knus restaurant Bontje. De bediening is erg vriendelijk en het eten is voortreffelijk.
    En ik, die wel een varkenshaasje lust, heb dit nog nergens anders meegemaakt zo een goede, rose, zachte en niet te droge haas, geweldig.

Lieve mensen, ga zo door, tot gauw.

24. We hebben hier heerlijk gegeten, de bediening was vriendelijk en gezellig, de service prima en de prijs was heel redelijk...

Verder gaat het om een bistro; gewoon gezellig, huiselijk en knus. Verwacht dan ook geen 5-sterrenrestaurant...

Voor ons: beslist voor herhaling vatbaar!

25. Op goede recencies afgegaan maar viel wat tegen. Buiten en binnenkant komt wat goedkoop over. Vergane glorie. Eten is gemiddeld.

26. Els 12 punten

Gezellige zaak en leuke bediening.
    Houden echt rekening ermee als je van te voren aangeeft dat je naar het theater gaat.
    Wel reserveren om teleurstelllingen te voorkomen.
    Echt heerlijk eten.Al menig keertje geweest.

27. Lekker knus restaurant naast het theater, snelle bediening als je iets later komt en nog snel wat wil eten

28. Een gezellige bistro met een zeer goede kaart. De bistro is gelegen pal naast/achter het circustheater Zowel het eten als de bediening gaan op een ongedwongen manier. De kwaliteit en hoeveelheid is meer dan goed. Voor iemand die lekker gezellig en ongedwongen wil tafelen voor een voorstelling in het circus theater een prima gelegenheid. Wel van te voren reserveren.