Sirtaki in Den Haag

Online eten bestellen

ma 16:00 - 22:30
di 16:00 - 22:30

Omschrijving

Onze menukaart is samengesteld uit verschillende traditionele Griekse gerechten. Wij hebben voor u deze speciale gerechten samengesteld zodat u met genoegen de Griekse keuken kunt proeven. Bij Restaurant Sirtaki is de keuze variërend van een eenvoudig gerecht tot de meest bewerkelijke maaltijden. Dit alles wordt u aangeboden voor een prijs waarvoor u maar al te graag terug komt.

Wij hebben verschillende vis-, pan-, en vleesgerechten met een volle smaak die uitstekend op de tong liggen en onze gerechten zijn bereid volgens traditioneel Griekse recept. Al deze gerechten kunnen genuttigd worden met een bijpassende lekkere Griekse wijn.

Ook familie- en groepsarrangementen zijn bij ons welkom. Tevens kunt u bij ons ook gerechten gewoon afhalen! Wij wensen u een gezellig en smaakvol verblijf in ons restaurant.

Wij staan voor u klaar!

• Bezorgen

ma 16:00 - 22:30
di 16:00 - 22:30

1200177945 86
1522065185 65
1621961226 67

1. Eten was lauw/koud.
    Vlees schotel was 1 grote zooi, wat alleen maar naar knoflook smaakt.
    Visschotel was gamba's droog en smaakloos. Inktvis was waterig uit de vriezer denk ik. Niet het geld waard.
    Als ze vragen hoe het heeft gesmaakt; Wordt dat niet gewaardeerd door denk ik de eigenaar. Uitspraak van hem; Ik ga toch niet mijn keuken veranderen.
    Ooojaaaa zelfs de patat zat geen zout op. Bahhhhhhh.

3,6
  2. Vandaag na lange tijd weer geweest, de prijzen zijn ietsje omhoog gegaan maar dat is niet zo raar na zo veel corona ellende, maar nog steeds heel goed betaalbaar en het eten was weer heerlijk.

Heel veel succes gewenst.

3. Binnen 1,5 uur waren we al thuis. Het leek wel lopende band werk. Haastig opgediend, steeds komen kijken met boekje in de hand voor evt. Bestelling drankje. Laatste hapje naar binnen, wilt u de dessetlijst. Weer haastig. Zo gehaast, we voelden ons niet op ons gemak. En niet coronavrij!! Er stonden wel pijlen op de paden, maar iedereen liep gewoon door elkaar. En het was stampvol, toen wij naar huis gingen. We hadden ons jas nog niet aan en er stonden al nieuwe mensen te wachten.

4. Nouk 10 punten

Voor een avondje met 2 volwassenen en 2 kinderen waren we 180,00 kwijt.
    Sorry maar dat is echt belachelijk.
    Eten is er prima. Mensen zijn aardig. Maar dat weegt niet op tegen de prijs.
    Kom er niet meer.

5. Geweldig restaurant! Wij komen hier heel vaak eten en niet alleen omdat het zo lekker is maar ook zeer gezellig!!!

6. Afgelopen vrijdag gegeten bij Sirtaki. Heerlijk gegeten, grote porties, vriendelijke en behulpzame service. Sfeer gezellig warm en knus! Was ook nog een leuke actie: we hadden 1 jarige, gratis hoofdgerecht gehad! Zeker een aanrader!

8. Amanda Schröder

9. Afgelopen vrijdag wezen eten. Goede service en heerlijk gegeten. Ook jarige erbij. Waren met z'n vieren dus voor de jarige ook nog een gratis hoofdgerecht! Ga zeker nog een keer terug!

10. M. Hitz

Uitzonderlijk eten in een sfeervolle omgeving, alle eten van goede kwaliteit en bereiding, aardig en deskundig personeel die elke vraag beantwoord. Een regelrechte aanrader.

11. Met ons "Griekse" hebben we op 6 februari jl bij Sirtaki gegeten.
    Het eten was heerlijk, grote porties en de sfeer was heel gemoedelijk en gezellig.
    Ook dankzij de uitstekende bediening zachte Griekse muziek op de achtergrond voelde we ons, ondanks dat het buiten sneeuwde, helemaal in Griekse sferen.

12. vassiliki

Leuk en gezellig restaurant, het eten is goed en vers bereid.
    Ik krijg altijd een beetje een vakantie gevoel als ik bij Sirtaki ga eten, heerlijke sfeer.
    Kortom een aanrader.

13. Uit de kunst, zo leuk en hartelijk was de ontvangst bij Sirtaki. Alsof je bij oude vrienden thuis op bezoek komt!
    En dan het eten: geweldige verse salades, en een enorme keus bovendien. Dat geldt ook voor de warme gerechten, van lekkere simpele giros tot de beste mixgrills en ovenschotels. Ons gezelschap had van alles wat en we kregen meer dan genoeg. Als er één Grieks restaurant in Den Haag is dat echt de naam Grieks mag voeren, qua eten, drinken en sfeer, is het Sirtaki!
    Een aanrader voor iedereen die van gezelligheid en goed en betaalbaar lekker eten houdt.
    Fijn is dat de parkeerellende intussen min of meer is opgelost bij het Kamperfoelieplein, dus je kunt weer met de auto. Anders is RR 3 ook nog altijd een optie.

14. Ik kom al jaren met echtgenoot, familie, vriendinnen en cursisten bij restaurant Sirtaki op het Kamperfoeliplein 10 in Den Haag.
    Het restaurant ademt de sfeer van de taverna's in Griekenland.
    Iedereen, van jong tot oud, is er welkom en wordt met hetzelfde respect behandeld!
    De muziek, die gedraaid wordt, is Grieks en niet te luid waardoor klanten die dat op prijs stellen, er rustig bij kunnen converseren zonder stemverheffing.
    De bediening is vriendelijk, vlot en attent met altijd een extra hartelijk woord voor de 'terugkomer' en een gratis ouzootje om de maaltijd mee te beginnen.
    Het eten is smakelijk en de verhouding prijs-kwaliteit is goed.
    Tijdens de live-muziek avonden bruist Sirtaki!
    Ik zag, dat er momenteel voor ouders met kinderen een EXTRA leuke aanbieding is!
    Kortom:
    Restaurant Sirtaki voelt aan als een 'lekker' warm bad!!!

15. Heerlijk gegeten! Royale porties, uitgebreide saladebar en alles lekker vers. Snelle en beleefde bediening. Zeker een Griek om met ons vriendinnenclubje naar terug te komen.

16. Erg lekker gegeten in de drukke tent van sirtaki!!

17. Een super gezellige avond gehad! Het personeel is heel vriendelijk en het eten is er super!
    Het is zeker voor herhaling vatbaar!

Bedankt voor de leuke avond Sirtaki.

18. Wat een gezellige sfeer zeg! Het eten is heerlijk, de prijzen zijn goed en de bediening zeer aardig en bekwaam. En nog het belangrijkste nu ik kindjes heb: zeer kindvriendelijk!!!

19. Ik heb bij veel verschillende Griekse restaurants gegeten, maar deze bleef me bij! Behalve het heerlijke eten is het sfeer en het personeel geweldig, gezellig en vriendelijk, wat heel belangrijk is! Onze avond was zeker geslaagd, zoals verwacht!

20. Mijn vriendin en ik hebben afgelopen zondag hier gegeten, het eten was heerlijk en het sfeer was geweldig. Griekenland leek dichterbij dan ooit...we komen zeker vaker terug!

hopaaa sirtaki...

21. We hebben zondagavond in het restaurant gegeten en waren verrast door de gezellige sfeer en het gevoel van welkom toen we aankwamen.Het eten was heerlijk en lekker veel.De bediening is erg vriendelijk. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

22. Gezellig restaurant, leuke en vlotte bediening.. Het eten is heerlijk!

23. Heerlijk gegeten en gezellige sfeer en bediening.

24. Gelukkig veel ervaring met Grieks eten, als je voor de eerste keer Grieks zou eten krijg je echt een verkeerde indruk hoe het eten zou moet smaken en hoe gezellig het zou moeten zijn ( ver te zoeken trouwens bij Sirtaki). Het eten was niet veel bijzonders, de hoeveelheid voldoende, sauzen uit een potje, keftedes met zigeunersaus?? De bediening liet op een enkel ober na te wensen over (eten werd net nog niet op de tafel gesmeten).
    Was vroeger een redelijk restaurant, helaas

1,9
  25. E T E N en D R I N K E N:

Voorgerecht:

Was goed maar waarom weer niet zelfgemaakte saus maar die uit een potje. Iedere chef moet het toch zijn eer tena zijn een produkt te voorzien van een dergelijke saus.

Hoofdgerecht:

Prima, ruime porties en voldoende op temperatuur.

Nagerecht:

Goed opgemaakt en prima van smaak. Probeer alleen eens de slagroom uit een spuitbus te vervangen door eigen gemaakte slagroom.

S E R V I C E:

Men wilde direct de gehele bestelling opnemen van hoofdgerecht tot nagerecht. Was eenvoudiger voor de keuken gaf men aan.

Ondanks dat kwam dezelfde ober vragen of het hoofdgerecht wat hij dacht te hebben genoteerd wel klopte. Nee dus! Dt gebeurde ook bij het nagerecht, organisatie is ver te zoeken.

Bestelling van drankjes kwam pas na een tweede verzoek. Mijn indruk was dat de ober, welke overigens wel vriendelijk was, het boven het hoofd groeide.

Ondanks het feit dat de gehele bestelling in een keer was opgenomen, duurde het wel 35 minuten na het voorgerecht, voordat het hoofdgerecht op tafel kwam.

S F E E R :

Ben snel buiten gaan zitten, binnen kwam het wat oubollig en gedateerd over. Buiten aan een tafeltje overigens prima gezeten. Tafel buiten was nog voorzien van de restanten van de vorige bezoeker. Begrijp niet dat hiernaar niet wordt gekeken.

P R I J S / K W A L I T E I T :

Niet super, maar kan ermee door.

Ik krijg de indruk dat de bediening niet voldoende bemand is, of anders dat het lag aan de ober zelf zijn dag niet had. Afrekenen lukte niet op terras, men keek (bewust ?) een andere kant op, dus zijn binnen maar gaan betalen.

Nog een keer? Ik weet het nog niet.

26. Afgelopen weekend gegeten bij sirtaki met bon vakantieveilingen. 3 gangenmenu. Wij eten geen varken, dus moesten we de hoofdgerecht met kip eten. Meneer zei: ja dan moet je bijbetalen. Op de bon die ik aan het eind van de rit ontving stond vermeld 7,50 extra voor kip. Dit ipv varken. Rijst was ook niet te eten, had geen smaak. En de salade was waardeloos zonder smaak. De bon via vakveilingen gewonnen voor 18+4 euro. Bij sirtaki nog eens betaald 37 euro! drinken ook bijgerekend. Belachelijke zaak, hier kom ik nooit meer terug!

2,5
  27. Johan de Graaff

Ik denk dat eten via Vakantieveilingen zijn beste tijd heeft gehad. Ik heb al op veel plaatsen gegeten en ben tot de conclusie gekomen niet meer te gaan bieden. Welk bedrag je ook betaalt, het is in alle gevallen te veel voor hetgeen je terug krijgt. Allereerst de mindere service en ten tweede sterk aangepaste menuutjes met zeer beperkte keuze. Na een bezoek aan Sirtaki is het vakantieveilingdoek op het gebied van eten en drinken definitief gevallen. Zeer ongeinteresseerde bediening, waarbij het eten letterlijk op je tafel wordt gekwakt. Wacht ook geen antwoord af als het bord wordt opgehaald en ze standaard mompelen: Lekker gegeten ? Nee dus, niet in deze atmosfeer en aangepaste hoeveelheden. Inderdaad 2 gehaktballetjes, 1 souflaki en 1 bolletje ijs met een beetje slagroom en een vleugje koude chocoladesaus. Dus dik betaald voor welk bedrag dan ook. Toen ik wilde afrekenen ben ik na een kwartier zelf maar naar bij het pinapparaat gelopen en heb mijn bevindingen ook doorgegeven aan de dienstdoende persoon achter het buffet. Hij haalde echter zijn schouders open zei dat men nooit contact had met hun gasten. Het interesseerde hem niet wat ik zei en ik had dit toch als positieve kritiek bedoeld. Zij mogen echter hun website wel aanpassen en de woorden enthousiast en bevlogen team verwijderen.

1,4
  28. Heerlijk gegeten, via vakantieveilingen.nl bij Sirtaki. Parkeren is aan de overkant in de wijk gratis. Even verder kijken dan je neus lang is en dan heb je geen gezeur om steeds ieder uur de parkeermeter bij te vullen. Bediening liep hun benen uit hun gat, waren zeer vriendelijk en kreeg niet de indruk dat mensen met een vakantieveilingbon minder aandacht kregen dan de andere gasten.
    Eten was uitstekend, warm, genoeg en heel smakelijk.
    Heb net weer geboden via vakantieveilingen en ga dus nog een keer terug. Misschien wel vaker. Werk zelf in de horeca dus weet dat mensen zeiken maar één advies, kijk naar de prijs/kwaliteitverhouding of ga niet via vakantieveilingen en ga zelf op zoek naar een restaurant waar je wel volgens jezelf lekker kan eten. Lukt je alleen niet voor het geld dat je via vakantieveilingen betaald. Kritiek is zo makkelijk, opbouwende kritiek hoor je zelden en dat is jammer.

29. Op zondagavond met partner via vakantieveilingen hier wezen eten. Stampvol ondanks de EK finale. Dicht op elkaar waardoor je bijna moest roepen om met elkaar te kunnen communiceren. Voor-, hoofd- en nagerecht was weinig in tegenstelling tot andere Griekse restaurants. Het werd wel een beetje warm en snel geserveerd maar dus ook snel afgekoeld als je halverwege bent. Je moet de obers aanspreken voor wat drinken, zijn niet erg sociaal in de bediening maar wel vriendelijk op het moment dat je geholpen wordt. Als laatst: stoelen en tafel zaten vol kruimels toen we plaats mochten nemen en de menukaart vettig en vies. Hier dus niet komen om romantisch te gaan eten, maar voor een snelle hap gezellig met familie (zonder hoge eisen) bijvoorbeeld goed te doen.

5,3
  30. Vies, ongezellig, alleen bezig om geld te verdienen, geen service, sterker nog: onbeschoft.
    Nooit heen gaan!

31. Via vakantieveilingen een dineetje 3 gangen aangekocht voor twee.
    Allereerst,
    - parkeren is betaald je kan maar max 60 minuten staan en dan moet je weer bijvullen
    - de entree van het pand is niet echt uitnodigend
    - het meubilair is versleten
    - vensterbanken kapot, planten die je beter kunt ruimen, kortom niet uitnodigend
    - menukaarten zitten vetvlekken op
    - ik zag 1 ober met een glimlach en zeer vriendelijk de rest zag ons liever gaan dan komen
    - het eten viel zwaar tegen een gemiddelde snackbar zou het beter doen.
    - de porties zijn ook aangepast op vakantieveiling bod, het is gewoon gehalveerd.

Zwaar teleurgesteld, absoluut geen aanrader

2,6
  32. mieke 97 punten

Weer eens bij Sirtaki gegeten met een VV bon. In november waren wij er ook al geweest met een bon en het was ons goed bevallen.
    Wat ons opviel was dat de gerechten kleiner waren geworden: de kefthedes bevatte 2 balletjes voorheen 3.
    Ook de Ouzoschotel was minder, 1 stokje souflaki ipv 2.
    Voor mij geen probleem, ben geen grote eter.
    Eten opzich was goed.

33. Heb via vakantieveiling bon gekocht, voor vanavond besproken, alleen geen bon uit kunnen printen ivm defecte printer, wel via mail op telefoon aan kunnen tonen, maar we werden geweigerd. Ongelooflijk dat je je zo laat kennen.
    Trieste zaak letterlijk en figuurlijk. Nee geen sirtaki meer voor mij.

34. Wij gingen op Zaterdagavond met een bon van vakantie veilingen uit eten in restauarant Sirtaki in de Goudenregenstraat te Den Haag. Erg vriendelijk wordt je hier niet meer geholpen als zij eenmaal weten dat je een bon via VV hebt. Erg lang op bepaalde gangen moeten wachten. Ook het eten was niet eens lekker. Ook kon er met bijbetaling een ander voorgerecht uitgekozen worden. Alleen aan het eind bij het afrekenen moet je goed op de bon kijken dat er geen extra dingen in rekening gebracht zijn. Dus 1 keer en nooit, maar dan ook nooit meer!!

35. Falco 238 punten

We komen erg vaak bij sirtaki omdat het eten gewoon erg lekker is, de decoratie is ook erg goed en het personeel was erg aardig tegen ons ik snap niet waarom sommige mensen dit een erg slecht restaurant vonden, maarja dat is hun eigen mening ik heb er in ieder geval goed gegeten.

36. Heerlijk gegeten via de vakantieveiling bon. Goed en ruim voldoende keuze,goed en smaakvol eten en leuke bediening. Gezellig ingerichte zaak en zeker voor herhaling vatbaar.

37. Via vakantieveilingen gegeten. Snap niets van (sommige) zeer slechte beoordelingen. De sfeer was goed, vlotte, prettige bediening. Eten was best veel en van goede kwaliteit.Een ander hoofdgerecht bestellen was geen probleemvan. Prijs/qualiteitverhouding was goed.
    Wij gaan zeker terug.
    26-01-2012

38. Ook via VV geboekt, en je krijgt idd waar je voor biedt. Voorgerecht balletjes gehakt (mogelijk van de groothandel) met sausje (zeker uit een pakje, smaakte erg kunstmatig). Hoofdgerecht "smaakte" wel, maar was wel karig. Dessert niets bijzonders. Bediening slecht (vergeten drankjes te brengen) en ongeinteresseerd. Restaurant wordt door ons beslist niet aanbevolen.

39. Wij hebben hier eerste kerstdag gegeten, ondanks dat het restaurant vol zat hebben we hier super gegeten. We komen hier zeker weer terug.

40. Via vakantieveiling hier wezen eten, werden netjes en vriendelijk behandeld, niks geen gehaast en een prima 3 gangen menu. Ik ga zeker nog eens een bod uitbrengen in het nieuwe jaar!

41. Via vakantieveiling gegeten.. Totaal 25 euro betaald excl. veilingtoeslag..dus 29 euro teveel

Zeer onvriendelijk.Lust absoluut geen varken en zelfs tegen bijbetaling weigerden ze dit aan te passen naar kip of iets anders. Verplicht het aangepaste menu eten. In sneltreinvaart geholpen, alles in 1 x kiezen, opeten en wegwezen. Nooit maar dan ook nooit meer geef ik hier nog een euro uit...

42. Gister bij Sirtaki wezen eten met z'n tweetjes! Binnen een uur stonden we weer buiten... Binnen een paar minuten het voorgerecht op tafel en gelijk daarna het hoofdgerecht al! Het voorgerecht (tomatensoep) was echt vies en mijn hoofdgerecht (souflaki) was aangebrand. Verder erg onvriendelijk en niet gastvrij personeel.. Niet voor herhaling vatbaar! Erg achteruit gegaan! ZONDE!

4,5
  43. Frits de bruin

Heerlijk gegeten, geen klachten.

44. marianne

Onlangs gegeten bij Sirtaki! Overheerlijk eten! Uitstekende bediening en zeer gezellige sfeer! Tot gauw!

45. Gisteren daar wezen eten, binnen 7 minuten stond rauwkost en hoofdgerecht op tafel... eten smaakte dan ook niet vers en het was overdone. Na het aangeven van dat het niet lekker was, werd de service ook een stuk minder... jammer.

Sfeer was aangenaam, druk, reservering nodig.

Sanitair, tafels en overige meubelen onder de stof en plakkerig.

Voor mij dus nooit meer!

1,8
  46. Gisteren voor het eerst in Sirtaki gegeten maar dat was ook gelijk de laatste keer. Wat een onbeschoft personeel. Het eten was abominabel slecht, zeker voor de prijs die men vraagt. Wij kregen de indruk dat we niet gewenst waren. Ik kan het iedereen afraden om daar naar toe te gaan.

47. Vorige week voor het eerst hier gegeten.

Hadden een visschotel voor 2 personen, in een woord geweldig. Prettige bediening, laten je rustig eten, ik ga er zeker nog een keer heen. Prijs/kwaliteit weet ik niet echt maar wij hadden 'n giga schotel met garnalen, inktvis, zalm, tilapia en gebakken aardappels, een heerlijke saus erbij en apart een verrukkelijke griekse salade. Vooraf kregen wij een ouzo, half litertje wijn erbij voor ca.? Weet ik niet want ik werd uitgenodigd :-)

48. Sen 24 punten

Ook wij werden in een sneltreinvaart bediend. Dat is niet echt wat wij verstaan onder een gezellig avondje tafelen. Je staat binnen een uur weer buiten. De bediening mag ook wel wat sympathieker.
    Het eten viel tegen: alles smaakte naar knoflook en/of anijs, de rijst was ronduit vies en de sauzen waren waterig.
    De inrichting is een beetje shabby, er hing een lamp boven onze tafel waar een dikke laag stof op lag.
    Wij wilden gebruik maken van de aktie waarbij de jarige zijn hoofdgerecht niet hoeft te betalen. We hebben vooraf gemeld dat er een jarige bij was, maar bij het controleren van de rekening zagen we dat het gewoon in rekening was gebracht! Blijkbaar in de hoop dat je er niet op let of er niets van durft te zeggen. Men had overigens niet eens het fatsoen om de jarige te feliciteren. Niet voor herhaling vatbaar!

49. Top restaurant. Altijd gezellig, lekker eten en zeer overvloedig, dit is al zeker 20 jaar zo.

Sinds kort nieuwe eigenaren die de lijn op dezelfde manier voortzetten.

Wij zijn van plan om hier nog vaker te komen.

50. Wij waren naar dit restaurant geweest, met de bedoeling er een gezellige lange avond van te maken. Bij binnenkomst werden we zo snel mogelijk aan een tafel gezet, en 2 minuten later kwam de ober vragen wat we wilde. Afijn, wij besteld, voorgerecht op tafel, en 5 minuten later komt ook het hoofdgerecht op tafel. We spraken de ober er op aan, maar deze kon opeens geen NL verstaan en negeerde het volledig. We kregen het gevoel dat ze ons zo snel mogelijk weg wilde hebben zodat er nieuwe klanten op onze plek konden zitten. Kortom, hooguit onbeleefd en hier zullen wij dan ook nooit meer naar toe gaan!

51. Nieuwe tafels en stoelen zou geen overbodige luxe zijn, maar verder; Prima zaak, waar je lekker en smakelijk kunt eten voor een heel redelijke prijs. Altijd druk en dat is meestal geen slecht teken...Ik zal hier nog zeker een paar keer terug komen.

52. Zee goed naar ons zin gehad, gaan er meerdere keren eten en nooit worden we teleurgesteld! Gaan steeds met een lekker (vol) gevoel weg.

53. Gezellig ingericht, soms wordt ook de sirtaki gedanst. Prima eten ook met kinderen en niet te duur.

54. Echt gezellig familie restaurant