Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Den Haag verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Den Haag

Slechte hygiëne. Garnalen worden niet ontdarmd en schoongemaakt.

Zeer gastvrij ontvangen en bediend. Heerlijk gegeten en uitstekende wijnkeuze.

Christian

Hebben heel lekker gegeten, mooi interieur en bediening was heel goed. Ook toffe gastvrouw met goede kennis van de wijn! Hebben lunch genomen omwille van tijdsgebrek, als we nogmaals in de buurt zijn komen we zeker meer proeven!

5. Nederlands Den Haag

Eten was goed… alleen 3.50 voor een flesje cola…

6. Chinees-Indisch Den Haag

Ik en mijn vriendin waren gaan eten bij mansgarden en julli vullen de bakken niet bij als het op is pas als ik had gezegt en een beetje en iedereen pakt is weer op is niet leuk.

Super lekkere pizza, een van de lekkerste in Den Haag, mooie sfeer en een bediening die begrip en geduld heeft voor kleine rondlopende kinderen.

8. Indonesisch Den Haag

50 minuten wachten en nog geen eten. Bij navraag geen reactie en geen excuses. Na mog 5 minuten en geen uitleg besloten we weg te gaan zonder onze drankjes te betalen. Stonden ze ook nog achter onze rug om te lachen..

IBTISSAM

10. Indonesisch Den Haag

Goede, ietwat koloniale (maar daarom juist hier leuk) sfeer. Goed Indonesisch eten, de saté Kambing is een speciale vermelding waard, excellent!
    Bediening heel vriendelijk maar wel wat traag, neem vooral de tijd en geniet van de algehele ervaring hier!

11. Internationaal Den Haag

Voor de tweede keer geluncht met mijn stiefdochter deze keer. Verrukkelijke en rijkelijke maaltijd genuttigd.
    De keuringsdienst kwam toevallig om de hoek kijken. Glansrijk geslaagd, logisch met
    zo'n brandschone keuken, zaak en toilet.
    Mijn gast gaat hier binnenkort eten met haar vriendinnen.

12. Internationaal Den Haag

Maria West

13. Surinaams Den Haag

Eten daar is niks over te klagen sauto is goed te doen service is ver te zoeken kom je aan sta je voor de Bali om te bestellen staan er 5 personeels leden je aan te kijken maar helpen nee dat kunnen ze niet na letterlijk 15/20 min blijven contact te zoeken komt er 1 naar voren met kan ik u helpen hahaha ja denk het wel anders zou ik hier niet staan om te bestellen als ze zo doorgaan denk ik dat ze hoop klanten kwijt raken als ik zo de resencies lees denk dat er dan toch een lampje moet branden suc6 en doe er iets aan.

Speciaal voor Valentijnsdag en ons 3-jarig jubileum gereserveerd bij dit restaurant. Dit hebben we 3 weken van tevoren gedaan, om zeker te zijn dat we hier terecht konden. We reserveerden om 18.30 Uur en werden later teruggebeld dat ze toch al vol zaten en dat het verplaatst moest worden naar 17.45 Uur. We vonden dit wel erg vroeg, maar goed. Het was niet anders. Excuses van hun kant, wat begrijpelijk is. Vervolgens worden we vandaag gebeld dat we slechts een uur de tijd krijgen om te eten, wat natuurlijk niet mogelijk is. Kortom, een enorme domper. Wat ontzettend slecht geregeld hier zeg, dankjulliewel voor het verpesten van ons jubileum. We kunnen nu door alle drukte namelijk natuurlijk ook nergens anders meer reserveren.

Super eten! We hebben gevulde inktvis, kip met een pittige saus en water spinazie gegeten. Alles smaakte heel goed. We vonden vooral de inkvis heel bijzonder:
    het was heerlijk zacht (vaak is het taai bij oosterse restaurants) en het had een hele bijzondere voor ons nieuwe smaak. De kip was lekker pittig.
    De bediening spreekt iets beperkter Nederlands, maar is erg vriendelijk en attent. We komen hier zeker terug!

16. Nederlands Den Haag

Prima gegeten! Was heel druk maar we werden niet vergeten. Eten was lekker en niet duur, maar de drankjes zijn vrij prijzig. Zo is een biertje 4 euro geloof ik. Het is wel heel erg gezellig, en fijne bediening. Wij komen zeker terug.

17. Nederlands Den Haag

Thomas

18. Nederlands Den Haag

Had hier gereserveerd zonder eerst een recensie te lezen. Toen ik vervolgens hier keek, was ik enigszins bezorgd. Dat was echter totaal niet nodig. De slechte beoordelingen op deze site komen totaal niet overeen met de werkelijkheid. Ik heb hier echt 3 uur lang genoten. Als het vroeger zo slecht was als hier staat aangegeven, hebben ze zich echt goed herpakt. Het eten was absoluut lekker. Goede lekkere soep, fantastisch lekkere carpaccio, fijne varkenshaas, goede amuse en een heerlijk dessert. Mijn vriendin heeft ook heerlijk gegeten. Verder was ik zeer te spreken over de bediening. Het restaurant zat helemaal vol(ook erg gezellig vol ), maar ze gaan goed georganiseerd te werk. Je hoeft helemaal niet lang te wachten op je eten. Ze vragen of je meteen door wilt met de volgende gang of nog even wil wachten. Ook de prijs valt alles mee. De drankjes zijn wel wat duurder. Dus niks aantrekken van de vorige beoordelingen. Je kan er een heerlijke avond beleven!

19. Nederlands Den Haag

beau

20. Italiaans Den Haag

Van Otichem

Heerlijk gegeten en aardig personeel. Prijs viel ook erg mee. Ga zeker nog eens terug!

21. Internationaal Den Haag

Bezorging erg laat als je dan belt krijg je nog een grote mond van de telefoniste zeer onbeschoft weet zeker niet hoe je een klant te wordt moet staan. Na 2× bestellen hetzelfde meegemaakt. Eten is nog slechter dan slecht. Advies ga lekker naar een ander voor een euro meer waar prijs kwaliteit en de service goed is.

22. Chinees-Indisch Den Haag

Opa zijn verjaardag gevierd. Eten en sfeer waren zeer goed. Ook de service was ondanks dat het vol zat fijn en prettig, personeel was vriendelijk en snel. De vele hoekjes gaven het gevoel dat je lekker privé zat.

Rob t hart

Een dikke pluim altijd vers netjes een echte service. Altijd even lekker. En gezellig een dikke tien.

Een visje gehaald bij deze manier. Vis was redelijk, echter vond ik dhr. Niet echt klantvriendelijk. Dhr. Reageerde vrij bot naar mn dochtertje toen ze op het rekje wilde klimmen van de toonbank. Mijn indruk was dat hij het nogal vervelend vond dat er drukke kinderen in zijn winkel waren.

Hopelijk had hij gewoon een slechte dag, want ik vond het op zn zachts gezegd niet echt netjes.

Tommy Vader

26. Afhaal en bezorg Den Haag

Had er na alle ophef in de media meer van verwacht. Roti kip speciaal is aardig aan de prijs met 10 €uro. Overigens goed van smaak maar abominabel verpakt in plastic folie en atjar zuur er bovenop gepletterd. Na het openen van de folie een natte boel in de keuken. Niet erg uitnodigend allemaal. We hebben heden ten dage voldoende eco vriendelijk verpakkingsmateriaal. Er valt dus nog een hoop te leren.

Chris

1940 punten
  29. Italiaans Den Haag

Absoluut geen negatieve dingen die ik zou kunnen noemen over La Lanterna. Het personeel is vriendelijk, de bediening vlot en het eten heerlijk.

Hele gezellige sfeer en top eten!