Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Den Haag verdeeld zijn.

Goed gegeten. Lekkere voorgerechten, heerlijke tzatziki, goede bediening.

2. Lunchroom Den Haag

Jan henkes

Slecht slecht en nog eens slecht. Het is een snackbar vies en ziek geweest van het eten

3. Internationaal Den Haag

Erg gezellig en leuk restaurantje. Voor maar 15 euro kregen wij een heerlijk dagmenu met soep vooraf en het eten zag er echt prachtig uit! Ook heel leuk voor kinderen vanwege het uitgebreide en leuke kindermenu en de speelhoek.

4. Internationaal Den Haag

Lisa

Emira Tokic

Nog nooit in zo een slecht restaurant geweest.Met 7 man eten besteld waarvan 2 menu's maar niet kwamen.Na 10 minuten toch navraag gedaan zou het onderweg zijn,nou toen hebben we dat geannuleerd want de anderen waren al bijna klaar.Dat was dus 1.5 uur na aankomst.Bij het brengen van de toetjes die bij menu's zaten om de rekening gevraagd zou eraan komen.Na het toetje nog een 2de x om de bon gevraagd kwam eraan.Een peuk en 10 minuten later zijn we allemaal opgestaan en toen de ober kwam duidelijk gezegd dat het de 3de en laatste x is dat we om de bon vragen en anders weggaan.En je raad het nooit ja hoor die 2 teruggestuurde menu's stonden op de bon,nou je kan onze reactie al raden.Geen sorry van de serveerster zelf niks.Eerste en laatste x daar geweest.

Gelato buonissimo. Qualita veramente italiana!

Vrije vertaling Eet.nu.

Het ijs was heerlijk. Authentieke Italiaanse kwaliteit.

8. Japans Den Haag

IJskoud restaurant.
    Bediening is lomp. Neemt drankjes op voor maar een deel van het gezelschap.
    Afruimen vd tafel wordt gedaan door de betalende klanten opzij te duwen.
    Eten is niet altijd vers: bedorven sashimi gekregen. Er wat van gezegd en ze geeft aan dat ze t doorgeeft. Meer niet.
    Niet alle bestelde gerechten worden gebracht.
    Etc.

De vis is onwijs goed! Porties ongekend groot voor een hele nette prijs. Hier kom je echt naartoe om goed vis te eten. Niet voor de gezelligheid want het is een fabriek waar je nummertje omgeroepen word door een speaker. Zelf je eten aan de balie bestellen en gelijk betalen. Drankjes & sauzen zelf halen etc.

R van Dorst

Op 15/4/18 rond 1430 uur een afhaal box gehaald, wat een teleurstelling was dit!
    De buitenkant van het ei was zo taai als leer niet weg te kauwen.
    De blado rundvlees was niet te eten, vlees was gewoon hard! Totaal niet mals.
    Leek of het geleverde oud was.
    Jammer voor mij geen Soeboer meer.

11. Internationaal Den Haag

Bernadette

Prachtig menu, heerlijke smaken bediend door enthousiaste studenten. Prima prijs/ kwaliteit.

Michella

Leuk gezellig en drukbezocht restaurantje. Voor ieder wat wils. Niet ieder gerecht is even smaakvol, zelfs wat smakeloos. Maar al met al best aardig eten voor een goede prijs.

13. Snackbar Den Haag

Wat een vreselijk slechte KFC op het Spui in Den Haag. Tegenwoordig doe je een bestelling bij een afrekenpunt. Dan krijg je je bon en moet je wachten op je bestelling. Het was redelijk druk. Het afrekenen ging goed. Dus wachten op de bestelling. Vier giegelende meiden die geen interesse in de klant hebben. Ik zag voor mijn ogen dat mijn bon werd weggegooid. Mijn halve bestelling stond al 10 minuten te wachten. De dames interesseerde zich hier niet voor. Nadat al veel klanten geholpen waren die na mij kwamen ging ik verhaal halen. Ongeïnteresseerd kreeg ik een antwoord. Hebbtoen maar om mijn geld terug gevraagd. Dit was mijn kaatste bezoek aan deze tent.

''Gezellig een klein hapje eten'' dachten we, en bestelden alvast 2 Tom Kai kippen-kokos soep. Toen we na ruim een half uur wachten toch maar zelf even informeerden of er al schot in de zaak kwam, (ik had mijn man al tot kalmte gemaand met de belofte aan verse ingrediënten en hem weerhouden om te vertrekken) werd ons medegedeeld dat er een grote afhaal-bestelling was (vrijwel geen klanten in de zaak). Na 59 minuten werd de soep opgediend en opperde ik dat er wellicht een kopje koffie of thee van de zaak af kon als klein excuus, de ober snauwde echter dat het geen fastfood was en dat het dus volkomen normaal was om er op te moeten wachten (wat sowieso geen pretje is in een ongezellig zaakje).
    De soep was zoals altijd verrukkelijk maar de sfeer bedorven, en bij het afrekenen probeerde ik de andere ober, waarvan ik hoopte dat hij beter gemanierd zou zijn, er toch even op te wijzen dat deze gang van zaken niet erg klantvriendelijk is. Vervolgens riep hij door de zaak dat vers eten bereiden nu eenmaal tijd kost, (andere klanten hadden binnen 5 minuten hun bord op tafel) zij absoluut niets '' voor niets weggaven'' en dat ''WIJ ER OP UIT WAREN GRATIS ETEN EN DRINKEN TE KRIJGEN''!
    Zeldzaam onbeschoft, dit heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt, hierbij moet opgemerkt worden dat wij een bijna bejaard, keurig ogend echtpaar zijn en geen landlopers of uitvreters.)
    heel jammer: voor ons geen Brigth Kitchen meer, hoe lekker de vorige ervaringen ook waren, want als dessert krijg je hier wel gratis beledigingen…

m t shah

Lekker pakiatan en uit india eten.

17. Thais Den Haag

Echt Thai zoals het hoort… smaak explosie… jammie jammie.

18. Thais Den Haag

Marcel Van Duuren

Ik had met mijn vriendin hier gegeten. Dat was heerlijk. Wij hebben Soto als voorgerecht gegeten daarna Gado-gado Speciaal en Nasi Liwet. Echt bijzonder. Vriendelijk en goede service ook.

20. Internationaal Den Haag

B. Koopmans

Hoofdgerecht tonijn (geen voorgerecht genomen), en kabeljauw voor mijn partner van bovengemiddelde kwaliteit. Echt heel goed. Ook de nagerechten waren dik in orde. We komen zeker terug.

21. Indonesisch Den Haag

We gingen met een grote familie uiteten bij de Poentjak. Hier was alles zoals gewoonlijk tip top in orde. Heerlijke rijsttafels, goede communicatie over noten allergieën en uitstekende bediening.
    Het is hier heel gezellig en onwijs goed eten, vooral de sate kambing is een must!

Echt een aanrader!

Hugo Meinders

De eendenborst was van binnen verkleurd, wat pas na het doorsnijden bleek, dus het kan niet aan het ernaastliggende vlees gelegen hebben, wat het excuus van de kok van die dag was. De asperges waren aan de onderkant niet gaar, groene asperges moet je onderaan voor 1/4 afbreken.
    Andere keren een andere kok en toen prima gegeten.

Gerlinda

Geweldig restaurant. Op Franse vakantie in eigen stad. De wijn wordt uit de kelder aan de overkant van de straat gehaald als je wilt.
    Superbediening, voor ons cruciaal om een restaurant fijn te vinden.
    We komen er regelmatig en blijven dat doen.

Evelien

Je waant je in Portugal met de twee hele leuke Portugese broers. Zorg dat je trek hebt als je gaat, want het eten is meer dan genoeg. En alles is even heerlijk. Maar zorg dat je nog een plekje over hebt voor het dessert.
    De inrichting is basic, maar trendy en met de uitstraling zoals ze die daar in het Zuiden hebben.

Een verborgen parel in Den Haag. Een bezoek meer dan waard!

De kip is heerlijk gekruid en gegrild, echt een absolute aanrader, frietjes zijn ook meer dan prima en vriendelijke bediening! Kom hier erg vaak...

26. Thais Den Haag

Wij hadden hooggespannen verwachtingen na het zien van de foto's en de belofte om authentiek thais streetfood voorgeschoteld te krijgen.
    Helaas waren wij toch wel wat teleurgesteld daar de rijst hard en droog was, niet echt vers dus.
    Ook de rode curry met garnalen viel tegen; sperziebonen gelig dus al wat ouder en er staat 3* voor pittig maar dit was absoluut niet pittig en vrij waterig. De salade van gehakte kip met munt had geel/bruine koriander ipv verse groene blaadjes.
    Qua versheid en smaaksensaties waren wij niet onder de indruk en vonden het dus zelfs tegenvallen. Ook de prijs ligt op hetzelfde niveau als anders thaise restaurants in Den Haag dus zeker niet goedkoper.

Wat een tegenvaller was deze ervaring. Patat was te zout en veel kleine stukjes. De pindasaus was een klap in mijn gezicht...Heel flauw, geen smaak aan en heel weinig saus. Toen de (arrogante) medewerker achter de toonbank limoen over mijn pindasaus wilde raspen en ik zei dat ik dit niet wilde vanwege allergie hiervoor zei ze tegen mij dat MOET je voortaan eerder zeggen! Pardon? Ik kom hier voor de eerste (en tevens laatste) keer en ik wist niet dat er limoen over de pindasaus geraspt zou worden. Al met al een negatieve ervaring en kom hier zeker niet meer terug.

Symfonie

Super! Bestel hier al jaren, altijd perfecte service. Eten is ook altijd vers en lekker. Zou iedereen aanraden hier te bestellen/eten!

29. Kleine eetwaren Den Haag

Jan WIbi

Heb zojuist een paar bonbons van HS geproefd… de een na de ander is een Suikerbom, geen enkele chocoladesmaak, alleen mierzoet, al dan niet met suikerstructuur.
    Slechte keus als je van chocola houdt, prima voor de mainstream volgers op social media voor wie alles al snel ok is… voor zover ik het lees.

30. Internationaal Den Haag

Wat een rare tent, eet slecht, service heel slecht nooit meer daar eten.