Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Den Haag verdeeld zijn.

1. Afhaal en bezorg Den Haag

Geef mij maar een verse roti jongens, en als ik rijst lamsvlees bestel zou ik graag willen dat het vers gemaakt is magnetron eten zout zout zout!

2. Sorry dat ik het zeg maar beloven dat je eten binnen 44 min komt na 2 uur wachten nog niet dan bellen en wordt er gezegd moet je het hebben of niet ??? Van God los eten koud en een grote bek krijgen ga nog wel eens langs of dit normaal is

3. Goor en onvriendelijk. Echt een gifmenger!!!

4. Lisanne guyt

Heerlijkste en beste snackbar van Scheveningen

5. Francois

12 maart. Heel gezellig en gastvrij gegeten bij Op de Hoek in Den Haag met 2 kleinkinderen. Die 2 hadden het enorm naar hun zin. Fijn een restaurant waar kinderen zo welkom zijn.

6. Internationaal Den Haag

VAN DER KOOIJ

Ik heb nog nooit zo'n smerig broodje shoarma gegeten. Je shoarma vlees wat apart in je bakje zit drijft in de nattigheid en is lauw en smakeloos. Begrijp niet dat deze zaak nog niet failliet is en dat voor je dure geld. Ik zeg nooit en nooit meer en voor iedereen die dit leest: wees gewaarschuwd

7. Afhaal en bezorg Den Haag

Martin Hoogendoorn

Niet te eten tegenwoordig bij bijna alle bestelde rottie's gestamte magnetron eten!!!

8. 2-3 geluncht
    Maaltijdsalade met oa kip en rucola. De smaak was goed. Echter er zat te veel saus in zodat de salade veranderde in soep. Na dit te melden geen excuus, compensatie of korting. Alleen een akkoord verklaring. Jammer. Wat rommelig.
    In het verleden was de sfeer beter.

9. Gastvrij ontvangst, vriendelijk personeel. Genoten van de mix grill voor 2 personen.
    Helaas een ietwat smalle zaak met veel kleine tafeltjes waardoor het erg krap en druk wordt.
    Verder wel genoten.

10. Rashi Badrising

11. Prijs/kwaliteit niet in verhouding. Door wijze van presentatie proeverijen vis/ vlees wordt eten koud, sate van kippedijen sompig en het ergste is dat je patat erbij moet kopen voor 4.50 euro klein schaaltje. Eerste schaaltje hoort toch standaard? Zeker als je 90 euro af moet rekenen (niet teveel drankjes genomen).
    Zoeken wel een andere gelegenheid om te eten.

3,9
  12. Marja Schenderling

Toevallig gevonden omdat ik met vriendin in elektrische rolstoel op zoek was naar voor haar toegankelijke lunchroom. Bleek schot in de roos, heerlijke gezellige zaak voor jong en oud, ruim, vriendelijke en gastvrije bediening en, niet te vergeten: heerlijke broodjes en prima koffie. Zal niet onze laatste keer zijn!

13. De sfeer was gezellig en er was leuke muziek! Toch zijn we vervelend vertrokken uit de crazy piano's. We hadden iemand in ons midden die niet de hele avond kan staan. We hebben het personeel meerdere malen gevraagd of er een stoel bijgezet kon worden. Dit was niet mogelijk terwijl er genoeg stoelen beschikbaar waren (er waren genoeg ongebruikte stoelen bij de garderobe). Omdat betreffend persoon even haar voeten wou ontlasten ging ze even op de verhoging zitten rond de dansvloer. Hier werd ze op aangesproken, ze mocht daar niet gaan zitten. Op de vraag waar ze dan wel even mocht zitten, werden we naar het rokershok verwezen.

Kortom een vervelende nasmaak van wat zo'n leuke avond had kunnen zijn.

3,9
  14. De bediening is erg vriendelijk, spontaan en gezellig. De warme en koude mezze is heerlijk, we hebben alles tegelijk laten komen omdat dat simpelweg veel lekkerder is, juist de variatie in de smaken combineren zo lekker met elkaar. Dessert was deze keer wat zuinig en uitgedroogd, zou nog beter smaken met wat fruit erbij. De wijn is echt belachelijk duur, totaal niet in verhouding. 7,50 voor een slecht gevuld glas merlot is echt te veel.

15. Mediterraans Den Haag
  16. Ontzettend lief personeel. Prijs/kwaliteit top!

17. Nederlands Den Haag

Xandra en Hans

Gisteren 20 februari weer uitstekend gegeten. Bediening was wederom top. Dit restaurant is een aanrader.

18. Sem Geeraets

Gister zijn wij vanuit Roermond (limburg) naar Encore by Simonis gereden. Dit was zeker de moeite waard!! Wat een vriendelijk personeel en het eten was heerlijk!! Voor herhaling vatbaar.

19. Chinees-Indisch Den Haag

Cynthia Pinas

Heb gisteren 16 februari 2024 een Mihoen met kip gekocht, was niet te eten. Zacht, bijna papperig. Leek op oud eten. Was zeer teleurgesteld.

20. Elles de Bruin

Ik vond het niet echt lekker. Veel gerechten smaakte zuur, veel lemon erin. Alleen de worstjes waren echt lekker. En vooral duur. Wel aardig dat we alleen voorgerechten konden bestellen, wat eigenlijk normaal niet kon. (Waarom niet eigenlijk)
    Ga niet nog een keer.

2,7
  21. Afhaal en bezorg Den Haag

2 roti kipfilet gehaald zonder aardappel met 2 blanco's, kosten 36.50 euro. Er zat voor nog geen 1 roti kipfilet, kousenband in. Ram's was zo goed met goed eten en goed gevulde bakken. Ik heb teruggebeld, en gevraagd of ze niet iets verkeerd hadden gedaan. Het was zo weinig en voor 36.50 Gewoon schandalig. Nee hoor dit is wat het is. Het eten is ook niet meer wat het is geweest.

Zo zonde, ik kwam er vaak. Die tijd is nu voorbij.

4,1
  22. Valentime gaan lunchen bij U..
    Naar aan leiding programma Harry Mens.
    Slecht de Paella niet goed.
    Ontzettend aardige dame in de bediening, daarom tegen haar niets gezegd.
    Wij komen altijd bij de Catch beter om daar heen te gaan.

23. Fr.Hármes

Heel lekker, vers en smaakvol!
    Bediening kan niet beter.

24. Afgelopen weekend geweest. Was druk hebben wat langer moeten wachten maar de bediening was erg behulpzaam voor ons kind met een tekening en traktaties, poffertjes zijn ook aan te raden. Wij komen zeker terug! Bedankt.

25. Heerlijke pannenkoeken, gezellig personeel maar een vooral mooi uitzicht.

26. Pastei besteld, wat best prijzig is. Dat is niet zo een punt als het wel lekker is. Maar het was totaal niet te eten. Dik hard deeg en de vulling was aangebrand. Dit verkoop je toch niet!

2,5
  27. Afhaal en bezorg Den Haag

Hebben via foodticket bij Five-k westvlietweg besteld maar ontvingen niets. Foodticket heeft ons super goed geholpen en alles gecanceld en wachten nu op het geld terug. Bestel dus niet bij Five-k westvlietweg want je bent je geld kwijt en hebt geen eten

28. Nederlands Den Haag

dick pijnappels

Hmm... geluncht op 1 februari 2024. Ik had pulled port. Een minibolletje met een heel klein beetje pork. Smaakte letterlijk naar niets.

29. Echt heerlijk, echt goed Thais, gegeten! Supervriendelijke bediening en een kleurrijke, gezellige inrichting. Ik ga hier zeker vaker heen!!