Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Den Haag verdeeld zijn.

Het was top, gezellige dames, lekker eten en alles kan en mag. Thx dames

Heel erg slechte ervaring.
    Het lijkt net dieven.
    Ik heb een mix schotel van 3 personen bestel, met verschillende soort vissen, maar toen ik de bestellen thuis heb gekregen, zaten alleen maar lekkerbek en kibelling er in, wat ik helemaal niet heb bestel 34 euro betaald voor niets en het was ook niet lekker.
    Ik zou hier niet bestellen.
    En totale schande.

1,1
    Vertaal van English naar Nederlands

Disappointed. 3 Menus not available. Staff not friendly. Nothing tasty. Will not come back.

1,3

Catalin

Geweldige avond gehad!! Service was super en gaf zelfs tips voor het eten. Steak tartaar en lamsrack allebei de lekkerste die ik ooit ergens heb gehad! Kwaliteit van het vlees is top! Super mals en smaakvol!

Verder een gezellige sfeer en leuk dat je mee kan kijken in de keuken. Dry aged meat proces dat te zien is een leuk detail.

Kortom, een echte aanrader!

Vanuit de straat ziet het restaurant niet speciaal uit, maar eenmaal binnen is het een revelatie. Het personeel is gedienstig, de gerechten en de bijpassende wijn zijn uitstekend, de zaal is vrij rustig ondanks het feit dat de zaal vol is, alles is prima (maar de trap is wel vrij steil).
    Het restaurant verdient ruimschoots zijn Michelin-ster.

8. Indonesisch Den Haag

Folkert Riemens

Als Hagenees kwam ik tot mijn verhuizing op 9 jarige leeftijd naar Limburg bijna wekelijks met mijn ouders bij Garoeda. Nu 54 jaar later traditie om in de week van mijn verjaardag daar te lunchen en zoals vroeger een telor madoera met een extra portie sate te eten. Als toetje enkele gebakken bananen. Deze week weer geweest en volgend jaar bij leven en welzijn zeker ook weer👍🏻

Prachtige, sfeervolle zaak! Het eten was top. Jammer dat de bediening ongeïnteresseerd over kwam. We wilden koffie bestellen, maar daar was geen tijd voor…
    … en als je weggaat wil je als klant ‘gezien’ worden. Misschien een bedankje of even fijne avond zeggen was een goeie afsluiting geweest. We kregen de jassen en de kelner liep direct weg…
    Wij zijn nou niet de meest lastige, onaardige klanten dacht ik…

10. Vegetarisch Den Haag

Het eten was erg lekker. De vegan kip was zo goed dat het niet van echte kip te onderscheiden was. De porties waren precies goed. We hoefden niet lang op ons eten te wachten. En het is natuurlijk heel fijn om ook als vegan veel te kunnen kiezen van de menukaart. En dat voor een heel schappelijk prijsje. Een echte aanrader voor veganisten, vegetariërs en alleseters!

Lennart van Veeren

Al vaak geweest in dit tentje, ook al ziet het eruit als een snackbar, het is echt meer een restaurant.
    De menu's zijn erg smakelijk Wil je met een goedgevulde maag weggaan, dan is dit ook aan te raden. Naast redelijk Hollandse menu's als patat met biefstuk, kip of varkenshaas, natuurlijk ook meer Chinees als eend met bami. Wat niet op de kaart staat, is wel de heel erg authentieke noodle soep.
    De sfeer is niet helemaal goed vanwege het snackbarinterieur, maar bediening heel vriendelijk en de prijs kwaliteit verhouding uitmuntend!

12. Indiaas Den Haag

Leuk ingericht indiaas restaurant in DH. Prijs/kwaliteit is op zich goed. Voor 24 euro, kun je al een voor gerecht/ hoofdgerecht/ koffie en thee krijgen.

Zehralina1

14. Indonesisch Den Haag

rudi reppert

15. Internationaal Den Haag

Erg sfeervol en lekker gegeten. Voor kids ook echt top met indoor speeltuin! Leuke bediening ook!

16. Internationaal Den Haag

Marleen112

Wat een verschrikking, iedere keer wat! Of bij thuiskomst klopt je bestelling niet, of afgerekend bedrag niet, deze keer gewoon echt niet lekker, én chagerijnig meisje die je bestelling opneemt, ik ben er klaar mee!!

18. Chinees-Indisch Den Haag

Het eten was heerlijk. Gewoon lekker Chinees en sushi. Wat wij wel als uitermate storend hebben ervaren is dat men de borden al weg komt halen, voordat de laatste hap is genomen. Misschien goed bedoeld, maar wacht even een aantal minuten.

Vertaal van English naar Nederlands

Great ambiance, good service & a delicious burger (although not the cheapest burger we've ever had but certainly the most tasty!)

Ik ben niet van het recensies schrijven want n.m.i zijn het altijd zeikerds die reacties achterlaten maar nu moet ik toch echt wat kwijt:

We kwamen na een gezellig dagje samen, hier terecht om wat te eten. Gevraagd aan de bediende van te voren hoe de spareribs waren. We houden van niet te veel ‘gekluif’ maar dat is natuurlijk altijd afwachten. Dus we gingen het gewoon proberen. Nou op de foto lijkt het heel wat maar het was een bonk VET. Toen ons werd gevraagd hoe het smaakte, gaven we ook aan dat het ons echt tegen stond. Hij legde uit hoe we dat vet er af moesten snijden! (Wát blijft er dan nog over van aan vlees...?!) De bediende zei later ‘ Ik maak het goed met jullie’. Bij het afrekenen vroeg hij of we koffie wilden. We zeiden dat we genoeg hadden. Vervolgens presenteert hij de volle rekening en zegt: “ Vorige week waren ze veel beter want ik zag het al gelijk dat ze heel vet waren.. “

Heel jammer. Voor ons de eerste en de laatste keer daar.

21. Chinees-Indisch Den Haag

Eenvoudige maar echt heerlijke gerechten zo uit de Surinaamse keuken. Je kunt zelf je drankje pakken uit een van de twee koelkasten echter geen alcohol. Zeer vriendelijke mensen met levendig karakter. De prijs is zeer laag voor hetgeen geboden wordt. Aanrader in zeer duur den Haag.

22. West-Europees Den Haag

HHer afgelopen zaterdagavond voor het eerst gegeten. Het eten was voortreffelijk met als bonus een heel vriendelijke, gastvrije bediening. Eten was echt top (bief met meloen en pesto) en dit is eindelijk weer eens een restaurant waar je je echt een gast voelt en als zodanig wordt behandeld. Komen zeker weer terug.

Christoph Steins

Top restaurant. Good tasty diner. Tool a little bit longer but quality was excellent. Thanks a lot to the team. They did a great job.

27. Chinees-Indisch Den Haag

Maria Wensveen

Heb er met mijn zoon gegeten. Fat Kee serveert echt heerlijk eten: smaakvol, verzorgd en in voldoende hoeveelheid. De tjap tjoi met oestersaus vind ik steeds opnieuw heerlijk! Het andere gerecht was met kip en sugar snaps: ook verrukkelijk.
    Bami en nassi erbij, een biertje als drankje en ik krijg er al schrijvend weer trek in!

Tijdens de ramadan wezen eten bij Cadir. Weinig keus, mix grill of dagelijks variërend gerecht. Ik heb maar voor de mix grill gekozen.

Wat mij als eerst opviel is hoe weinig ik op mijn bord kreeg. Het eten was ook koud. Gehakt rook sterk, maar laten liggen. Kippenvleugels zaten vol olie, ook maar laten liggen. De rest van het gerecht was niet veel beter.

Voor 25 euro(exclusief drinken) was dit het echt niet waar. Liever had ik thuis gegeten.

Eline

anoniem

Eerste en laatste keer dat ik een voetstap treed in restaurant Cadir. Slechte service + totaal geen lekkere eten. Het werd koud geseveerd en buiten dat moesten we veelste lang wachten! Geef mij maar liever de mac!