Indian Curry House in Den Haag

U kunt bij ons in de buurt goed en voldoende parkeren.
    Betaald parkeren vanaf 18:00 uur.

Lijn 3, overstappen halte Valkenbosplein.
    Lijn 12, overstappen halte Fahrenheitstraat.

Indian Curry House laten bezorgen?

1. Personeel

1307206689 88
1580332033 82
1633195003 83
1642005498 83

1. Erg teleur gesteld in dit restaurant. Heb de maaltijd afgehaald maar wist niet dat ze aan het verbouwen waren. Daar aangekomen ontdekte ik dat de zaak vol bouwstof ligt er met chemische stoffen wordt gewerkt en er ook voedsel wordt bereid! Verbaasd toch het eten meegenomen, de dame die me daar te woord stond vond ik erg vriendelijk en gaf haar t voordeel van mijn twijfel. Thuis bleek echter dat ik tegen beter weten in een verkeerde keuze had gemaakt. Tandoori chicken was nog rauw van binnen zowel de poot als karkasstuk met amper vlees erop! Salmonella ligt op de loer! Missi roti, een soort Indiaase pannenkoek niet vers gebakken maar uit de diepvries opgewarmd waardoor droog, taai en smakeloos! Mix veg pakora ook niet vers gebakken en zonder smaak. Butter chicken erg slechte smaak, wel vers maar geen authentieke Indiaase smaak, ik miste veel kruiden waar onder komijn en fenegriek die hier zeker in thuis horen. Navratan korma was een rommeltje van groente (ook niet vers) en opnieuw smakeloos. Kortom voor 63 euro eten zo goed als niet gegeten! Persoonlijk vind ik dat je als restaurant zijnde je deuren tijdelijk moet sluiten als je ingrijpend aan het verbouwen bent en niet kosten wat het kost je keuken open houden. Mensen die eten laten bezorgen hebben geen idee in wat voor een toestand hun bestelde eten wordt bereid. Dit mag eigenlijk helemaal niet volgens de keuringsdienst. Na de verbouwing gaan ze daar op de Thomsonlaan 69 weer gewoon verder onder een nieuwe naam met een nieuwe smetteloze staat van dienst.

Eén vorige recensie
  2. Ghaitrie Ramkhelawan

Het eten is zo verrukkelijk. Echt een aanrader!!!

3. Gisteravond gegeten in de Indian Curry House in mooi gelegen gedeelte van Den Haag.
    De sfeer is altijd fijn daar en dat was ook in het restaurant te voelen.

Het eten is zeer goed, vooral de Butter Chicken is een aanrader!
    Personeel was ook zeer vriendelijk en altijd bereid om een persoonlijk praatje te maken!

Wil je goed Indiaas eten, dan is de Indian Curry House zeker een aanrader voor een leuk avond uiteten!

4. Vertaal van English naar Nederlands

If some one really would like to taste the Indian food then Indian Curry House is the right choice.
    Outstanding Food quality in Vegetarian and Non-Vegetarian food,
    Quality is = Experience, Person like me speak about the quality means I experience it.
    As per me without experiencing product person can't speak about the quality.
    Prices are very competative and I feel realistic. Owners family eat from the restaurante only.
    Food Safety is on the Top. Personal care with the Spicy and Hot product.
    Hotness and Spicyness range maintian as per customer's requirement as the scale of 1 - 10.
    Say for 1 is the flat taste till 10 is the hotest level. Spices use are in balance way.
    Service level is not comparable.
    Have a food experince and then I am sure you will also write review above the Quality.
    Regards
    Nitin

5. Mandy de Visser

6. Vertaal van English naar Nederlands

This restaurant has the worst service and very bad indian food. Be carefull when paying the bill because they also charge you for an extra beer at the end of the bill which you had not even ordered. We noticed when it happened with us and later the same happened with a friend.

7. Met acht man op vaderdag hier gaan eten en het eten was goed. Niet zo sterk gekruid, maar toch lekker. De bediening echter..wij hadden set menu's besteld maar het was niet duidelijk dat de prijs "per persoon" was. Dit stond nergens vermeld en na onze bestelling ging mijn vriend toch even navraag doen en toen bleek inderdaad dat "p.p."niet op de kaart vermeld staat. Op een ander afhaalmenu wel. Dat was op zich geen probleem, maar mijn vriend merkte op dat dit misleidend is naar klanten toe en hierdoor ontvlamde de ober. Hij kwam aan tafel herhaaldelijk schreeuwen dat hij "niet misleid en geen bedrieger is!". Nadat de aandacht al van iedereen was getrokken hebben we de boel gesust. Onprofessioneel om uit je slof te schieten tegen klanten..

8. Slavka Mackovjakova

Het eten was heerlijk, voldoende, niet te veel, niet te weinig. Gevarieerd. Ik heb erg van genoten. Mensen waren heel vriendelijk en deden hun best om alles uit te leggen.

9. Mijn ervaring was ZO ontzettend slecht. Ik ben zelf van Indiase afkomst en weet als geen ander hoe Indian food moet smaken. Ik vind het ook heel jammer om de organisatie een slechte recensie te geven, maar het was echt tijd- en geldverspilling en mijn slechtste ervaring. Ik schrijf verder nooit recensies, maar ik kwam het weer tegen op Facebook en vond dat het toen wel tijd was om toch maar deze recensie achter te laten.

Ik ben hier op valentijnsdag met mijn vriend komen eten en onze keuze was gebaseerd op de recensies. Om heel recht door zee te gaan is het volgende gebeurd:

- Om 8 uur een tafel gereserveerd en pas om 20.35 een tafel gekregen (begrepen we enigszins wel vanwege de drukte).
    - Om 21.00 werd onze bestelling opgenomen en dat was alleen drinken en het voorgerecht.
    - Om 21.45 (!!!) onze voorgerecht en drinken pas gehad en toen gelijk het hoofdmenu besteld.
    - Letterlijk om 22.50 (!!!) onze hoofdgerechten voorgeschoteld gekregen waarbij ik in tussentijd al voorstelde aan mijn vriend om alleen de genuttigde consumpties af te rekenen en weg te gaan, maar dit vond hij niet netjes (het personeel bood overigens wel hun excuses aan voor het lange wachten, maar toch is dit geen tijdstip om je avondeten voorgeschoteld te krijgen).
    - De curries Chicken Tikka masala en chicken Jalfrezi besteld met pilau rijst en garlic naan en jeetje dit was alles behalve indiaas eten.
    - Chicken Tikka was felroze van kleur en Jalfrezi feloranje! (totaal niet de kleuren die ze horen te hebben).
    - De sauzen bestonden uit suiker en olie en verder geen ene signaal van garam masala, dhania poeder, koriander of zelfs tomaat?!

Ik besloot mijn mening niet te baseren op de opmaak, maar op de smaak. De Garlic Naan leek en smaakte overigens naar een matze en de pilau rijst zag er erg droog uit. Ik kan er maar geen begrip voor opbrengen hoe dit gerecht zolang heeft geduurd om te maken en wilde eigenlijk het personeel er gelijk bij roepen om hen te confronteren met de smaak, maar het was valentijnsdag en wilde eigenlijk zo snel mogelijk weg om alsnog een gezellig avond ergens anders te beleven. Het eten toen maar laten staan en het personeel zag dit ook en bood weer hun excuus aan (wat overigens als mosterd na de maaltijd kwam, want de hele avond hebben ze een slechte service gegeven). We hebben ongeveer 50 euro betaald voor het eten dat we voor merendeels hebben laten staan en zijn daarna naar Burger King gegaan.

Wat ik niet snap is hoe onprofessioneel de organisatie is. Op z'n minst kan je toch vragen of alles naar wens is en als je ziet dat we alles hebben laten staan, voorstellen om ons tegemoet te komen? Dat het eten slecht is, dat ligt aan de kok, maar dat vervolgens het personeel hier niet naar omkijkt geeft aan dat ze het totaal niet boeit. Het personeel zorgt juist voor een slechte imago, denk maar eens aan een slechte klantenservice bij een telefoonprovider waar je vervolgens ook voor betaald.

Bedankt voor het lezen!

10. Erg lekker gegeten, goede kwaliteit gerechten. Vriendelijke bediening die niet opdringerig is; echt een aanrader voor de liefhebbers van lekker Indiaas eten!

11. Jacqueline

Al jaren zijn wij gasten die altijd vriendelijk worden onthaald. Het eten is van een goede en verse kwaliteit. En als niet vlees eter heb ik goede keuze en worden wensen altijd meegenomen in het menu wat ik kies.

Met vrienden en familie kan ik altijd gerust daar gast zijn en krijg ook lof over de keuze van het restaurant. Prima kaart en prettige bediening.

Ik kan het eenieder aanraden en ook door te vergelijken met ervaringen in Engeland waar wij vaak Indiaas hebben gegeten. Fijn dat wij een Indian Curry House hebben in Den Haag voor niet te gekke prijzen.

12. Jill

13. Erik Rosenbrand

Ik ben hier gaan eten met vrienden, en ik heb echt genoten! Personeel is oprecht vriendelijk (wat je tegenwoordig zelden meemaakt) en de prijs was bescheiden. Het eten was goed, de tandori was top. Maar wat me opviel was dat alles vers was. Ik kom hier zeker binnenkort terug.

14. Marga Kruemmel

Al heel vaak gegeten. Het verveelt nooit. Het is een aanrader, heerlijke curry en fantastisch personeel.

15. Gewoon goed, bij het bestellen wordt waar nodig advies gegeven, er is Kingfisher bier en zelfs de vegetarische schotel is voor een vleeseter gewoon top!

16. Heb hier een aantal weken geleden gegeten met vrienden uit Engeland. Deze zijn dus heel bekend met Indiase curry restaurants,en ik was benieuwd wat ze er van vonden. Zij waren heel enthousiast en vonden het eten ontzettend lekker en de bediening heel vriendelijk! Dus wij zullen hier zeker blijven terugkomen !

17. Afgelopen maandag voor het eerst hier gegeten. Prijs is laag en het eten was heerlijk! Een volgende keer (want die komt er zeker) toch vragen om iets pittiger te kruiden. Complimenten voor de kok en voor de bediening.
    Kindermenu was verrassend. Geen saaie frietjes, maar tandoori kip en naan in een kleine portie.

18. Heerlijk eten. Ondanks de hoge verwachtingen die we hadden was het een zeer geslaagd etentje. De prijzen waren laag en je kreeg meer dan voldoende te eten. Een aanrader voor iedereen.

19. Hier gaan eten toen het net open was. Expliciet naar een gerecht zonder koriander gevraagd: wat krijgen we: een gerecht met koriander. Het werd zogenaamd in de keuken opnieuw gemaakt...NOT...zelfde gerecht terug met wat stukjes eruit gevist. Echt heel jammer...wij komen niet meer.

20. We hebben daar gegeten met zijn drieën en het was super.
    Vriendelijke, nette en beleefde bediening.
    Eten was super en alles erom heen was goed geregeld.
    Let op het is betaald parkeren van 1800-2400 uur.

Tot de volgende keer.

21. Ik zou met mijn familie ergens een avondje gaan uit-eten, waarop onze keuze op deze Indian Curry House was gevallen.
    Bij aankomst werd ik vriendelijk uitgenodigd om met mijn familie(6 man) plaats te nemen aan ons telefonisch gereserveerde tafel. Het was niet zo druk en de kaarsen+achtergrondmuziek maakten de sfeer helemaal af.

Service: We moesten wel even wachten voordat ons bestelling genoteerd werd, waarschijnlijk om even naar het menu te neuzen? Maar daarna werd het eten wel redelijk snel op tafel geserveerd. Daarnaast was het personeel wel vriendelijk en deden ze er alles aan om je 'thuis' te laten voelen.

Eten: geen toevoeging aan, was lekker pittig, want daar houd ik persoonlijk van, maar de volgende keer zal ik wel wat anders op het menu nemen om iets nieuws uit te proberen.

Sfeer: Knus, interieur was mooi ingericht met schilderijen en kaarsen, rustgevend door muziek. Doordat de buurt wat rustig is rond de openingstijden heb je geen last van herrie/verkeer van buiten.

Prijs/kwaliteit: Redelijk goed, rond de 14-16 eur.p/man heb je een compleet diner.

Kortom: Dit restaurant is naar mijn mening een aanrader en de diversiteit op het menu is groot en de service was correct dat was voor mij wel belangrijk.

22. We zijn hier al een aantal keren geweest, en hebben daarbij ook verschillende gerechten besteld, en elke keer is het eten weer heerlijk.
    De prijs/kwaliteit verhouding is prima en de bediening is vriendelijk en correct, wat wil je nog meer?
    Kortom: wij kunnen dit restaurant absoluut aanbevelen!!

23. Gezellig, eten is heerlijk. Al heel wat mensen naar gestuurd en waren allemaal erg te spreken over het eten en de service. Hele aanwinst voor deze buurt. Sandra

24. Kom hier minstens 1x per maand en het is altijd superlekker. Vandaag weer iemand bekeerd tot de Chicken Vindaloo, mijn favoriete gerecht bij Indian Curry House. Een aanrader voor iedereen die van lekker pittig houdt.

25. Chocodraak

Zeer gastvrije en (klant)vriendelijke bediening. Het eten is in 1 woord fantastisch te noemen! In dit restaurant word je echt verwend, een leuke avond is gegarandeerd! Alles wordt vers bereid, zeer smaakvolle gerechten!

26. Lekker gegeten. Alles wordt vers gemaakt. Heerlijke gevarieerde gerechtjes en uitzonderlijke goede bediening, de prijs is ook zeer goed en ook de wijnen zijn goed. Mijn vrouw en ik zijn hier al 3 x geweest en zullen hier zeker blijven terugkomen.

Frank en Ineke.

27. Het eten is fantastisch!

Het personeel was zelfs tot in de laatste uurtjes bijzonder vriendelijk en wilde je meer dan graag uitleggen over de gerechten en ingrediënten.

Het is gemakkelijk te bereiken met het OV en het is het reizen (indien nodig) meer dan waard.

28. Het was top.... Zowel het eten als de bediening. De ambiance was ook ok!

29. Joosten

Erg lekker gegeten, grote portie, wel half uurtje wachten om te bestellen, dan de soep en daarna weer half uurtje op het hoofdgerecht!

Neem de tijd, het eten is het waard!

30. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Blij dat het Indian Curry House er is gekomen.

31. Dat is lang geleden dat ik zo lekker Indiaas gegeten heb! En voor een redelijke prijs! In Engeland was het ook van dit niveau.

Van buiten ziet het er niet bijzonder uit maar dat is het restaurant wel. Zodra we binnen kwamen werden we echt goed opgevangen. We wilden eigenlijk van alles proeven, dus namen we het uitgebreide menu met o.a. een Royal mixed grill. Nou, het was koninklijk en royaal tegelijk. Een perfecte bediening + vriendelijke uitleg en intussen maar smullen. Haast u want dit restaurant gaat druk worden.

Uitgebreid menu 22 E pp. Bier : 2 euro p glas.

32. Yesterday, we went to eat at this indian restaurant with the kids. It was a very tasty experience. We had the Boti kabab as starter and it was just delicious! Then for main dish we had Karai chicken with the indian bread/Nan. For dessert, the kids wanted indian ice cream (kulfi) and so we ordered something different, the Patiala, which was a sort of rice pudding with nuts and blocks of mango kulfi. The kids really loved it! The food portions were just right and price compared with quality were just perfect. Service was very friendly. We are sure to go back to try out more...very soon.

33. Ik heb er heerlijk gegeten, het eten was van zeer goede kwaliteit en de bediening heeft zich zeer professioneel gedragen. Als mensen echt Indiaas eten willen proeven dan is Indian Curry House een aanrader.