New Fat Kee in Den Haag

1380972090 68
1443720896 64
1520413880 71

1. Maria Wensveen

Heb er met mijn zoon gegeten. Fat Kee serveert echt heerlijk eten: smaakvol, verzorgd en in voldoende hoeveelheid. De tjap tjoi met oestersaus vind ik steeds opnieuw heerlijk! Het andere gerecht was met kip en sugar snaps: ook verrukkelijk.
    Bami en nassi erbij, een biertje als drankje en ik krijg er al schrijvend weer trek in!

2. Fijne avond gehad met familie uit Delft en heerlijk gegeten en vlotte en vriendelijke bedining

3. Heerlijke gerechten, snelle bediening, dus ook goed met kinderen, omdat je maar heel kort hoeft te wachten op het eten. De rekening was helemaal een verrassing, heel erg betaalbaar voor een etentje, ook met een grote groep.

4. Ik had gereserveerd via de Butler-service van eet.nu. Toen wij in het restaurant kwamen wisten ze van niks. Kenden deze site niet. Volgens de eigenaar kan je alleen bellen om te reserveren, maar dat doet de Butler van Eet.nu ook. Ik liet mijn reservering zien maar toen nog ontkenden ze. Mijn collega wilde al weglopen. Vond het belachelijk. Ik zei doe niet zo moeilijk en geef gewoon een tafel. Het was heel druk. Uiteindelijk gaf hij ons een tafel. Het eten was goed, maar het gaat allemaal wel heel snel.

5. Om 18.00 gereserveerd voor twee personen ivm zakelijk etentje met een zakenpartner. Kom precies op tijd binnen. Maar vanwege een rij vanaf de balie tot aan de deur kan ik 5 minuten later aangeven dat ik gereserveerd hebt. De eigenaar komt na 4 minuten terug en geeft aan dat er niet gereserveerd is. Na wat discussie bleek dus wel gereserveerd te zijn. Maar dan geeft de eigenaar aan dat ik na de discussie 15 minuten te laat ben en de tafel is weggegeven. Voor mij neus geeft de eigenaar de tafel aan een Chinese koppel weg. Een zeer onprofessionele absoluut klantonvriendelijke restaurant.
    Ik heb mijn zakelijke relaties gewaarschuwd voor deze zeer arrogante , eigenaardige eigenaar van fat kee.

6. Dag mensen, afgelopen week hier gegeten en de ervaringen was nogal bijzonder te noemen. Ik had rijst met peking eend besteld, maar helaas kreeg ik een groot stuk bot... Het leek wel alsof het vlees er vanaf was gehaald. Overige stukjes eend waren overigens droog en taai.

Uitermate teleurstellend eten & personeel.

1,1
  7. Het eten was goed en de bestelling kwam ook zo op tafel.

8. Na een uur en tien minuten te hebben staan wachten in de rij, werd er naar ons geschreeuwd dat er een tafel vrij was. Ze beweerden het al een keer te hebben gezegd, maar daar hadden wij niets van gehoord. Toen heeft een andere ober in de tussen tijd onze plek maar weg gegeven, en ben ik uiteindelijk na nog eens een kwartier wachten weg gelopen.

Verschrikkelijke service. We raden het sterk af!

9. Gisteren zomaar binnengelopen en gegeten, het eten was erg lekker. Er worden ook grote porties geserveerd, al was het wel moeilijk om iemand van de bediening te pakken te krijgen. Ik bestelde een gerecht dat normaal inclusief rijst wordt gemaakt en vroeg of ik bami mocht ipv rijst. Achteraf bleek de bami apart te zijn berekend, jammer!
    Voor de rest een goede chinees.

10. Pierre Labe

Ik snap echt niet waarom deze tent altijd afgeladen vol is. Maar goed, daardoor is er dan nog iets een beetje voor sfeer zorgt, als je tenminste van dat constante geschreeuw houdt, en er tegen kan dat mensen in de looppaden wachten op een tafeltje en ondertussen het eten van je bord kijken.

Het eten zelf hang aan elkaar van de MSG (vetsin) maar heeft verder weinig substantie. De smaak is niet verfijnd, alles loopt in elkaar over. De krokante eend die op tafel kwam leek wel een meteoriet, kompleet verbrand en keihard. De kip was overdreven vet, maar dat zie je vaak bij de chinees. De groente was slap, zonder 'bite'. Garnalen zijn er enkel te herkennen aan de vorm, in elk geval niet aan kleur of smaak. De mie fang een slappe bruine smurrie waarin weinig struktuur was te herkennen, kapotgekookt en veel teveel sojasaus. Zout lijkt trouwens het favoriete ingredient van de keuken, dat en monosodiumglutamaat dus.

De prijs/kwaliteit verhouding is desondanks OK, voor dat geld mag je immers niet al te veel kwaliteit verwachten, zeker niet als je dat afzet tegen de enorme hoeveelheden die ze op tafel kwakken of in een zakje proppen. En daarin toont zich wellicht het best hoeveel respect ze voor hun eigen produkt hebben. Geen enkel respect, dus!

Kortom, een afrader.

Er zijn vele chinezen in Nederland, en velen zijn beter dan Fat Kee, zelfs in Den Haag!

11. Kom al jaren bij Fat Kee. Eten is heerlijk en de bediening is prima. De kwaliteit is constant.

12. DE afhaal Chinees van Den Haag. Heerlijk eten voor een klein prijsje!

13. Heb hier gegeten, is wel erg positief uitgedrukt, eten word op de tafel haast gegooid. Is lauw, personeel bij het botte af. Gerechten waren niet compleet, hier om moeten vragen. Eten was vet smaakloos. Als ik in Den Haag zou wonen was het eens maar nooit meer.

14. Het allerlekkerste eten, komen soms in Den Haag en halen dan af, het is er altijd vol, en druk met afhaal. Vind het niet een gezellig restaurantje, maar het eten is zo erg lekker, daar kan geen enkele chinees tegen op.

15. Ria 2269 punten

Met een groep van 10 personen hier gegeten. werden eerst aan een tafel naast de bar gezet. Daar stonk het naar de schoonmaakluchten en een penetrante lucht van terpentine (of iets dergelijks) hing er.
    De ober erbij geroepen en gevraagd om een andere tafel. Wilde die eerst niet geven.
    Na veel aandringen toch een andere tafel gekregen, maar dan moesten we wel om 8pm klaar zijn. Waarop we zeiden, dan moet het eten er ook snel zijn.
    De bestelling ging helemaal fout, 2 gerechten werden niet bezorgd en van 1 gerecht werd zelfs iets totaal anders gemaakt. Toen we dat aangaven kwamen ze met het menukaart aan en zeiden ze alleen nr 63 nr 63!! Nou ja zeg, ik ken de kaart niet uit mijn hoofd dus weet niet wat 63 is tov het geleverde gerecht.
    Sommige gerechten waren echt erg lekker, maar merendeels vond ik ze maar matig.
    Van de geleverde nasi en bami was erg veel over en daar vroegen we dan ook de restjes van in te pakken. Krijgen we van elk maar een 1/2 bakje mee, terwijl er op de schaal voor zeker 1,5 bak aan nasi op lag.... dat geeft je wel te denken, hebben wij dan ook restanten van een ander voorgeschoteld gekregen.

Voor de gezelligheid moet je hier niet willen eten, want dat is het verre van. Het eten is wel lekker, niet typisch chinees / indonesisch.

16. Zonder reserveren hoef je het hier niet te proberen; alle uren dat we aan tafel zaten stonden de mensen tussen de tafels te wachten. Het eten was prima en goedkoop. De vriendelijke serveerster durfde niet toe te geven dat de meeste desserts op waren en daarom kregen we ondanks vier verschillende bestellingen allemaal ijs met lychees. Niet erg, grappig.

17. enigma422

In een restaurant, of in dit geval meer een afhaal, met een paar tafels en stoelen gaat het natuurlijk om het eten en dat was redelijk. Ik had mihoen met foe yong hai dat naar mijn mening iets aan de zure kant was maar het was wel te eten... vreemd vond ik het dat er geen pisang goreng op de menulijst stond. Ook vond ik het nogal onbeschoft dat ik toen ik om een biertje vroeg gelijk een flesje kreeg terwijl de menukaart toch duidelijk aangaf dat je kon kiezen uit een glas of flesje, en uiteraard was een flesje duurder..

18. Verbaast over alle opvallend goede recensies dan onze ervaring. We hebben staand moeten wachten totdat er een tafel vrij kwam. Vervolgens op onvriendelijke wijze aan een niet schoongemaakte tafel neergezet. Toen we ons eten kregen stonden de volgende eters al naar onze tafel te turen in de hoop dat we snel zouden weggaan. We hadden een bami met garnalen besteld. De bami kwam, maar de garnalen hebben we vrijwel niet kunnen vinden. Een smakeloze melige brij zonder groente of wat dan ook verder. Zoals gezegd: een paar armzalige garnalen is alles wat we in de meebrengen konden vinden. Kortom: sfeerloos, onvriendelijke bejegening, je wordt door nog wachtende klanten van je tafel weggekeken, slecht eten. Ons zul je hier nooit meer terugzien.

19. Ook wij komen hier al enkele jaren vanuit Enschede eten.
    Het eten is voortreffelijk. Super gewoon. Tja, wij gaan voor het eten en niet voor de sfeer. De sfeer geeft je geen vol buikje en vertroetelt je smaakpapillen ook niet. Qua service; wij vinden het personeel aardig en ze doen altijd hun best voor je.

20. Patrick Sapthu

We eten hier bijna dagelijks en de kwaliteit is zeer goed en constant. We hebben net onze gehele keuken op marktplaats gezet want die gebruiken we toch niet. Fat Kee zijn erg aardige buren en koken altijd voor je en je hoeft niet eens de afwas te doen...

21. Falco 238 punten

dit restaurant is echt waar voor je geld, omdat het eten simpelweg gwoon erg lekker is.

Het personeel is zeer gastvrij en komen het eten best snel brengen.

gewoon een aanrader

22. Heerlijk eten, snelle bediening, maar voor de vriendelijkheid en sfeer moet je hier niet zijn. Maar daar komen we dan ook niet voor. Eten maakt alles goed!

23. Ik vind 't een geweldig restaurant, eet er namelijk weekelijks op zondag nadat ik van de kerk af kom.
    Heb er altijd van het eten genoten en neem altijd veel vrienden en kenissen mee, alleen de laatste keer vond ik een beetje tegen vallen. Ik had besloten mijn Dominee mee uit eten te nemen en had een tafel gereserveerd aleen toen ik aan kwam werd ik op de wacht gezet terwijl ik al netjes 20 van voor mezelf melde.

en het leek als of de personeel in eens minder vriendelijk tegen mij deed omdat ik deze keer aleen maar een gast bij me had inplaats van een hele groep dus dat vond ik eigenlijk een vreemde gang van ik eet er al zo'n 8 jaar elke zondag aleen dit was de eerste keer dat ik me minder welcom voele dus ik vraag me af is het dat mensen normaal aardig tegen me doen omdat ik minimaal 6 gaste bij me heb en dat ik nou deze ene keer slechts een enkele gast bij me heb, dat kan ik me niet voorstellen, het leek er wel op btw vreemd maar doet er niet toe, het blijft het beste restaurant in Den Haag en is zeer gelieft bij de Indonesische gemeendschap dus normaal zou ik zeggen twee duimen omhoog maar door dit kleine voorval ander halve duim

24. Fat kee is the Best Chinese of Den Haag! I eat and take away there at least twice a month all my life till now (28). The opening hours are also the bomb, till 01:30 in the morning man. Before you go clubbin', you can get a proper meal in stead of fat, fast food or stinky shoarma.
    Off course, if you're looking for 5 star service in peak hours, better go somewhere else where the prices also speak for themselves. Besides, a packed, overcrowded reastaurant does say something about the quality.

25. Zeer lekker. Wij eten daar al bijna 10 jaar en we zijn nog nooit ontevreden geweest.

26. Het enige restaurant waar wij graag chinees eten....HEEERLIJK!

We reizen speciaal vanuit Zaandam!

De kinderen willen graag mee, gewoon TOP! Echte aanrader!

Vlotte bediening, bestellen en lekker eten!

27. Ik en mijn vrienden komen hier bijna elke week en zijn vaste klanten. Lekker en veel eten voor een goede prijs. Het interieur en achtergrondmuziek is wel aan verandering toe.

Voor de rest is deze gelegenheid wel aan te bevelen.

28. Goed eten voor een goede prijs.

29. Op aanraden van een (Indische) kennis hier gegeten. Het was gezellig druk.

We hadden 4 verschillende gerechten besteld. Ze waren alle 4 prima en heerlijk. We hadden er meer dan genoeg aan.

We zullen vast nog een keer terug komen als we naar Den Haag gaan.

30. Goed Chinees eten, altijd druk dus reserveren of bereid zijn even te wachten. Aanrader als je ECHT Chinees wilt eten.

31. erickuijpers

32. Beste Chinese restaurant van Nederland. Heerlijke gerechten, vers en knapperig. Smaak perfect. Kom er al 25 jaar. Heerlijk en redelijk geprijsd.

33. Echt Chinees eten en geen Europees Chinees zoals bij de meeste andere Chinese restaurants in NL.

Helaas is de bediening bot en klant-onvriendelijk...

34. Nou ik ben al twee keer gaan eten bij Fat Kee in Den Haag.

Wat bij mij opvalt en lekker is, is de crouw crouw, dat is een soort van vlees maar dan van stukjes varken gebakken in frituurvet. Dat is heel lekker en de bami, chauwmin en nasi zijn daar nu op dit moment heel voortreffelijk.

Fat Kee lijkt net wel Kwan Tai in Suriname, alleen heb ik bij Fat Kee nog nooit surinaamse garnalen geproefd en wel bij Kwan Tai in Suriname. Aleen de service is daar soms wat gematigd.

35. Hier eten niet voor niets veel Chinezen. HEERLIJK. Net even anders dan de doorsnee Chinees. Qua ambiance wel simpel, maar het eten.....Goddelijk lekker.

36. Fantabulous!!!! Heerlijk

37. de beste en de lekkerste restaurant ooit

38. Heerlijk en authentiek eten. Interieur is gewoon niet interessant hier. Smullen! vooral het 'vogelnestje' is zalig en de babi pangang onovertroffen.

39. Ik kom / kwam hier regelmatig. Nu niet meer, nadat ik hele slechte ervaring heb gehad met de service! Ik had gereserveerd voor 8 personen, maar wij moesten méér dan een half uur wachten, voordat een tafel voor ons werd vrijgemaakt. Uiteindelijk besloten wij om naar een ander restaurnt te gaan.

Zeer slecht geregeld dus! Het personeel kan ook niet op een juiste manier communiceren door de taalbarrière!

40. Wel duur maar overheerlijk eten ik eet hier bijna altij uitmuntend