Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Arcen verdeeld zijn.

1. Gisteravond gegeten bij Hotel Arcen.

In eerste instantie was het personeel vriendelijk, maar omdat je door 6 verschillende mensen bediend werd was het allemaal erg rommelig en ging er nog wel eens wat verkeerd. Ook was het veel te warm in de zaak. Oke ze hadden het erg druk maar de herrie die vooral door het personeel veroorzaakt wordt is verschrikkelijk. Gooien en smijten met bestek en serviesgoed elkaar toeroepen. Maar goed je komt er voor het eten. Jammer een gemiste kans, voorgerecht steenkoud recht uit de (te koude) koeling. Vlees hoofdgerecht prima, maar een half bakje friet voor drie personen, en een bakje sla met dikke stronken haalt het geheel naar beneden. Dit kan mijns inziens veel beter.

Ook zou ik me niet meer laten 'verrassen' door het dessert, minimaal en zeker niet voor herhaling vatbaar. Voor het geld wat je er voor neer moet tellen onvoldoende aandacht aan besteed. Kan veel beter! Jammer want we hadden er veel van verwacht.

2. Pannenkoekenhuis Arcen

Heerlijke pannekoeken voor een vriendelijke prijs. Kindvriendelijke tent met speeltoestel en een speeltje bij de rekening. Goed idee bij de ijs pannekoek appart een wafeltje (bakje) met het bolletje ijs! Zodat de rest van de heerlijke pannekoek geen kleffe waterige bedoening word. SUPER en echte eerlijke pannekoeken. Als we in de buurt zijn komen we zeker terug!

3. Dit restaurant hebben we bezocht op een drukke zaterdagmiddag. Ontvangst was goed, de eerste bestelling ging vrij snel. Wel erg grote porties voor een lunch, ondanks dat we goede eters zijn. Bediening mag iets vriendelijker en alerter. Verder een goede en lekkere lunch gehad.

4,9
  4. 3 gangen menu gewonnen via vakantieveilingen.

Ontvangst was goed, er werd meteen kaart aangereikt, ik denk speciaal gemaakt voor de mensen van vakantieveilingen.

Het was niet echt veel keuze als ik had verwacht, echter het eten was wel goed verzorgd en het smaakte goed.

Bediening was goed, het was toen nog niet zo druk.

Prijs was 40 e voor 2 personen ex drinken.

Het was leuk voor 1 keer, te weinig variatie in het menu.

Het waren 3 gangen, dus wij waren beide vol.

5. marij

6. J

Gisteren gegeten bij Hotel Arcen. Het ging al mis toen we binnen kwamen. Het personeel heeft geen oog voor je, bij binnenkomst meldden wij ons aan de bar dat wij gereserveerd hadden. Het barpersoneel zei heel kortaf: "Daarvoor moet u bij mijn collega zijn hoor"! Na 15 minuten wachten mochten we eindelijk aan tafel gaan. Na weer 15 minuten wachten kregen we de kaart en na 10 minuten wachten werd onze bestelling opgenomen en moesten we zelf vragen of we wat te drinken mochten. Vervolgens kregen we onze eerste gang en na meerdere keren vragen aan verschillend personeel kregen we ons bestek. De 2e gang werd opgediend terwijl onze borden van de 1e gang er nog stonden. Ik had fish en chips besteld, kreeg alleen de vis op het bord die heel flauw was. Mijn tafelgenoot had een half kippetje, op het bord lag ook alleen een half kippetje EN een half cherrytomaatje, that's it. Daarna een half uur op ons dessert gewacht en tijdens dit alles is er niemand langs geweest om te vragen of wij nog wat wilden drinken. Terwijl het binnen om te stikken was. En de prijs - kwaliteit verhouding is echt slecht! Uiteindelijk moesten wij 72,- neerleggen, maar gelukkig had ik een bon dus kostte het maar 10,-. Dit eten is snackbar kwaliteit en bij de meeste snackbars krijg je tenminste een vol bord. Gelukkig waren de jongens die het eten uitserveerden heel vriendelijk, maar het overige personeel laat veel van zich afweten, alle vieze vaat blijft op de tafels staan er is niemand die er naar om kijkt...

2,3
  7. Internationaal Arcen

DJK

Eerste indruk was "een chique restaurant". Een moderne menukaart (tablett 10 inch). De prijzen zijn m.i. normaal voor zo'n restaurant.

Zelfs heb ik een vegetarisch hoofdgerecht genomen. Dat viel erg tegen qua hoeveelheid. Voor mij was dat een voorgerecht. De overige bijgerechten (aardappelschijfjes en gemengde sla) van de andere eters hebben wij GELUKKIG samen kunnen delen.

Persoonlijk vind ik de prijs van mijn hoofdgerecht t.o.v. de andere eters erg duur. (vorige week waren wij uit eten geweest bij ons in de buurt en hebben iets meer voorbetaald maar wij waren daarna erg enthousiast, dat kan ik van wat wij alle drie hier hebben gehad helaas niet zeggen)

Misschien volgende keer beter!

8. Leo

Hallo wij hadden een hotel geboekt via veiling.nl en kwamen in arcen terecht, voor het eten zijn we naar 't pleintje gegaan, het was gewoon super. De bedienig was snel bij ons aan tafel en het eten was vers bereid en zeer goed voor die prijs, wij gaan er het volgend jaar zeker weer eten. Het is er zeer aan te bevelen, in arcen.

9. bart

10. bart

Zo mensen.

Wat een super gezelige bedoeling!

Sfeertje is er top! Biertjes smaken goed!

Maar de spareribs! Oooooh zalig, wat een toppertjes!

Top top top.

Zekers tot snel!

Groetjes van uit de Achterhoek.

Bart Rougoor.

11. Nederlands Arcen

Heb hier vanavond gegeten, zonder van te voren de recensies te lezen op deze site. Ik had een mixed grill besteld en deze was met twintig minuten op mijn tafel. De leuke hulp die het bracht waarschuwde netjes dat het bord erg heet was, waar het vlees op lag. Dat klopte, het bord was warm maar het vlees was minder warm. De frieten waren zelfs lauw. Jammer...

Voordat ik ging bestellen vroeg ik aan de medewerkster die mij bediende of ik ook met visa kon betalen. De medewerkster had geen idee en moest vragen (?). Het viel mij op dat ik ruim tien minuten moest wachten op mijn tweede drankje. De medewerkster had het op haar zak computer ingetoest maar de oudere dame achter de bar vond glazen poleren en opruimen belangrijker dan aan mijn drankje te beginnen.

De prijs kwaliteit verhouding viel mij mee. Ik heb voor een mixed grill en vier drankjes 26,85 betaald, dit was prima te doen.

Wanneer het mooi weer is zit je hier prima aan de Maas.

12. Nederlands Arcen

J. van Doorn

Vandaag hier gegeten met een bon van vakantieveilingen. Er wordt niet verteld dat het een toeristenmenu is, je kunt niet kiezen. Soep was heerlijk, hoofdgerecht matig. Als nagerecht geen ijs genomen maar koffie, dit stond wel op de rekening. Na hier iets van gezegd te hebben is het eraf gehaald. Het is niet voor herhaling vatbaar, helaas.

5,7
  13. Nederlands Arcen

bram

We waren met een groep van 18 personen, prima gegeten, zeer vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit was dik in orde, lekkere friet en aardappelkroketjes, verse groente en het personeel had nog tijd voor een praatje. Als we in de buurt zijn komen we zeker terug.

14. bram

Het ligt wel op een gezellig terras maar behoorlijke harde muziek en de bediening loopt er ook niet zo netjes bij.

15. Nederlands Arcen

Wanda Vogelezang

Na een dagje varen neergestreken op het mooie terras in de zon. Na een drankje, besloten om te blijven eten. Dat hadden we beter niet kunnen doen. Om 18.00 uur besteld, een salade voor mijn man en een mandje stokbrood voor mij als voorgerecht. Als hoofdgerecht allebei asperges met zalm. Om 19.00 uur maar eens gevraagd waar het voorgerecht bleef, na mensen die na ons waren gekomen al aan hun dis te zien zitten.

Excuses, foutje in de keuken, met een paar minuten zou het voorgerecht er zijn. Ter compensatie kregen we wat te drinken van het huis. Om 19.20 uur was daar dan de salade van mijn man. Na nogmaals navragen en nog eens 10 minuten later was daar dan ook mijn stokbrood. Als diabeet neem je je voorbereidingen (medicatie) op je eten, en zolang moeten wachten is niet echt een pretje voor je bloedsuiker. 20.15 uur kwam het hoofdgerecht.
    Het hoofdgerecht was matig. Een bord met een bleek aandoende maaltijd. De zalm was gestoomd, evenals de bleke krieltjes en de ongare asperges. Het enige smakelijke was de Hollandaise saus.

Zonde hoor van zo'n mooie plek aan de Maas!

16. Nederlands Arcen

Om eerlijk te zijn, waren we er weinig van onder de indruk. Binnen onze groep was niet iedereen te spreken over de hoofdgerechten (de soep werd door de meesten positief beoordeeld). Er wordt veel gewerkt met blikgroenten en de schnitzels worden overgoten met veel saus.

De vriendelijkheid van het personeel is ook zeer wisselend. Ja, de prijs is laag, maar ons inziens kun je beter een paar euro extra uitgeven voor verse ingrediënten.

17. Internationaal Arcen

k. van heugten

Heerlijk drie gangen diner gehad met lekkere bijpassende wijnen, leuke entaurage en vriendelijk personeel.

Topavond!

18. Nederlands Arcen

ad en josé

Zeer slechte ervaring.

In eerste instantie leek de bediening vlotjes te verlopen, begeleiding naar tafeltje en opnemen van drankje en menu ging heel snel. Maar toen...een uur moeten wachten voordat we uberhaupt al ons stokbrood met kruidenboter kregen. Toen bleek ons voorgerecht ook nog ´weggegeven´ te zijn aan een tafel die ruim na ons binnen kwam. Voordat het voorgerecht kwam waren we dus al anderhalf uur! Verder.

De bediening lette amper op en er was helemaal niemand die die jonge meiden aanstuurde.

Het eten was matig, asperges waren taai, prijs en kwaliteit in vergelijking genomen en dan daarbij de slechte bediening in aanmerking genomen aan de dure kant.

Wat verder storend was, is dat het personeel niet optrad bij rond rennende kinderen die tegen de tafeltjes aanknallen zodat je je eten en drinken moet redden.

Wij komen er in ieder geval niet meer, hoe mooi het uitzicht dan ook kan zijn.

3,2
  19. Internationaal Arcen

Marlies

We waren met pinksteren in Hotel Arcen.(Prima Hotel)

Restaurant Sjef was ons aanbevolen.(Zeer slecht)

We bestelden het hoofdgerecht en kregen wat we niet besteld hadden. De Kalfsoester was niet te eten, de aspgerge was half geschild dus niet te eten. We hebben zonder iets te eten het restaurant verlaten. Onze vrienden hadden een drie gangen menu wat geen maak had. Al met al het was een tegenvaller.

Een Tegoedbon zou op zijn plaats zijn.

20. Nederlands Arcen

Zondag 12 juni gezeten, 's middags met de koffie en 's avonds met een hap eten. Het uitzicht maakt een hoop goed. Het eten is ronduit waardeloos! Koud, en slecht de tournedos komen uit de regenereer en zijn droog een glas wijn bij je eten bestellen doe dat gelijk met je eten bestellen, ons glas kwam nadat wij het eten op hadden. Personeel is zeer ongeïnteresseerd en werkt volledig langs elkaar heen. Leuk voor een kop koffie (ook al ging het daar al fout) geen bedrijf welke met drukte kan omgaan, zonde van de lokatie.

1,6
  21. Pannenkoekenhuis Arcen

Tessie

Gezellig, veel keus en erg gastvrij. Wat leuk die knuffel pannenkoek! Personeel gaat leuk met kinderen om. Zo nu en dan zijn er speciale acties en entertainment voor de kinderen. Eten smaakt ook goed, er zijn ook andere gerechten te bestellen als je een keer geen zin in een pannenkoek hebt. Niet duur, maar betaalbaar. Sfeer: Top!

22. Tessie

Ik heb er goede ervaringen mee. De brunch is aan te raden, veel keus, warm en koud. Veel soorten broodjes en beleg. Bij het diner kan ik de panga filet aanraden. Soepen ook heerlijk. Vriendelijk personeel, goede service. Nette toiletten. Betalingen verliepen ook altijd prima.

23. Nederlands Arcen

Tessie

Goede ervaringen. Brunch was ook uitstekend en uitgebreid. Vriendelijk personeel. De sfeer is goed en je hebt een mooi uitzicht over het water. Veel keus op de kaart. Ik ga er regelmatig heen, aanrader.

24. Internationaal Arcen

MJ

Vreselijk. Alles ging er mis, eten niet lekker. 2de Gang waren ze vergeten, dus toen kwam de snelle oplossing: bouillon met 2 stukjes asperge, ook nog eens erg smakeloos. Telkens kwam het verkeerde gerecht, wij wilde ons laten verrassen door de kok, maar helaas niet op de manier waarop we gehoopt hadden. Personeel was zeer onvriendelijk en totaal ongeïnteresseerd. Voor 45,-- p.p. Mag je wel wat meer verwachten. Hadden niet eens een wijnkaart, terwijl deze wel op de site staat. Absoluut geen aanrader, achteraf hoor je van meerdere mensen dat ze het zo slecht vonden, helaas wisten wij dit niet op tijd. Wij zijn met ons gezelschap zelfs na een brok vet vlees (hoofdgerecht, ahum..) opgestapt. Ons zien ze hier in ieder geval nooit meer terug!

1,2
  25. Internationaal Arcen

Van amuse tot nagerecht : alles smaakte geweldig, dit gevoegd bij de uiterst vriendelijke en professionele bediening leidt tot de enig mogelijke conclusie : watertandend zsm weer een bezoekje brengen aan de Sjef!

26. Internationaal Arcen

W.Hovestad

Geweldig gegeten. Samen met mijn dochter een geweldige ervaring op culinairgebied.

Het was absoluut hemels.

27. Nederlands Arcen

Na een hartelijk ontvangt, werden we goed door de ober geadviseerd!

Goed gegeten met een groep van 11 personen, voor een nette prijs.

28. Nederlands Arcen

Een late reactie maar beter laat dan nooit hier gegeten op 9 april met een vakantieveilingenbon(2 dus)

Vlotte bediening, want ze moeten wat meters maken, buiten op het terras gezeten, heel mooi uitzicht op de Maas.

Voorgerecht;Aspergesoep en Salade voortreffelijk op smaak en heerlijk brood als voorgerecht.

Hoofdgerecht Vis en Vlees ook heel erg lekker en voldoende garnituur in een Piramide op tafel, werd netjes bijgevuld na vragen.

Nagerecht Dame Blanche ook erg lekker, al met al een geslaagd etentje, en voor herhaling vatbaar.

Gr Bert en Anita.

29. Internationaal Arcen

Jessica

Prima gegeten. Restaurant ziet er strak uit, mooie presentatie van de gerechten. Goed wijn advies.

30. Heb hier al een paar keer gegeten, valt me op dat de bediening niet altijd even aardig is. De uitstraling van buiten is matig maar binnen is het een stuk gezelliger! Over de prijs en het eten is niks te zeggen..