anja 's profielfoto

2. 4

Zoet & Zout

Eindhoven
  3. 4,7

anja heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. anja 's profielfoto
    anja heeft een recensie geschreven voor De Beurs
    Nederlands Oirschot

Op zondagmiddag op terras lekker wat drinken met een gebakje er bij. Dat viel tegen. De skivla was net brood zo droog en de nogatine gebakjes waren nog bevroren. Het personeel was er blijkbaar op uit gestuurd om zo veel mogelijk te verkopen want om de 5 minuten kregen we de vraag of we nog wat wilden drinken (door 3 verschillende personeelsleden). De bordjes waren nog niet leeg of er werd al afgeruimd. Helaas had ik mijn koffie nog niet op, jammer dan weg was mijn kopje. Zegt die knul, het kopje was bijna leeg hoor! Wilt u afrekenen was de volgende vraag. Precies 12 minuten hadden we daar gezeten. Even bijna 24 euro afrekenen en niet eens even rustig kunnen zitten, dat was dus de allerlaatste keer daar! Was er helemaal klaar mee!

2. anja 's profielfoto
    anja heeft een recensie geschreven voor Schouwer Hoeck

Gisteravond hier lekker gegeten met een bon van vakantieveilingen, de bediening was uiterst vriendelijk en dat doet al veel, het eten was redelijk simpel maar wel smakelijk en goed bereid.
    Misschien is een rookverbod ook op terras en serre een goed idee, het is niet lekker te eten tussen zware shag rokende mensen als het toch al zo warm is.
    Kortom prima eten na een dagje strand.

3. anja 's profielfoto
    anja heeft een recensie geschreven voor Imroz

Gisteravond voor de tweede keer gaan eten binnen enkel weken bij Imroz .
    Hoewel het over het algemeen niet slecht was (het eten) was de kwaliteit vooral van het vlees de eerste keer beduidend beter. Dit keer was het droog en te hard uitgebakken.
    Jammer want we waren juist voor een tweede keer daar gaan eten, maar het viel een beetje tegen.
    Ook een veel te hoge rekening de eerste keer, was irritant en gebeurde ook bij de mensen die naast ons aan tafel zaten ook. Er kwamen wel excuses, maar grapjes van de ober waren in eerste instantie wel leuk maar even zo goed kon het zijn dat je voor de gek werd gehouden .

4. anja 's profielfoto
    anja heeft een recensie geschreven voor Zoet & Zout

Bij binnenkomst werden we vriendelijk begroet, maar verder was de bediening verre van goed. Maar dan het eten, de dubbele hamburgers met spek uitjes bacon enz. waren lauw tot koud, de uien waren niet gebakken alleen de bijbestelde friet was goed warm maar een zeer klein schaaltje voor twee porties. Maar wat vooral op viel was de vieze vloer waar vele etensresten van de hele dag op lagen.
    De zaak heeft zeer slechte verlichting waardoor je de menukaart amper kunt lezen.
    Tot slot het toilet bezocht, een super gladde trap naar beneden met wederom etensresten, daarna een vies toilet met een lege handdoekautomaat en een overvolle prullenbak.
    Nee dit was de eerste en meteen ook de laatste keer dat we hier zijn gaan eten.

5. anja 's profielfoto
    anja heeft een recensie geschreven voor Hotel Arcen
    Nederlands Arcen

Gisteravond gegeten bij Hotel Arcen.

In eerste instantie was het personeel vriendelijk, maar omdat je door 6 verschillende mensen bediend werd was het allemaal erg rommelig en ging er nog wel eens wat verkeerd. Ook was het veel te warm in de zaak. Oke ze hadden het erg druk maar de herrie die vooral door het personeel veroorzaakt wordt is verschrikkelijk. Gooien en smijten met bestek en serviesgoed elkaar toeroepen. Maar goed je komt er voor het eten. Jammer een gemiste kans, voorgerecht steenkoud recht uit de (te koude) koeling. Vlees hoofdgerecht prima, maar een half bakje friet voor drie personen, en een bakje sla met dikke stronken haalt het geheel naar beneden. Dit kan mijns inziens veel beter.

Ook zou ik me niet meer laten 'verrassen' door het dessert, minimaal en zeker niet voor herhaling vatbaar. Voor het geld wat je er voor neer moet tellen onvoldoende aandacht aan besteed. Kan veel beter! Jammer want we hadden er veel van verwacht.

6. anja 's profielfoto
    anja heeft een recensie geschreven voor Brasserie Duinlust

Nooit eerder hebben wij zo slecht voedsel voorgeschoteld gekregen.(Om zelf te grillen.) Onsmakelijk gepresenteerd.

Grill die zeer slecht werkte, en zeer onvriendelijke eigenaar.

Nee, nooit meer!