Gratis parkeren

1281197984 87
1319872919 81
1352102033 80
1429451904 74

1. Der schlechteste Pfannkuchen den ich und meine Frau in 70 Jahren gegessen haben. Habe den Pfannkuchen halb liegen gelassen .Es entzieht sich meiner Kenntnis ob der Pfannkuchen bereits vorgebacken und alt war. Dafür dann diesen Preis gezahlt zu haben. Meinen nächsten Pfannkuchen esse ich Hause oder an der See

(Vertaling door Eet.nu)

De slechtste pannenkoeken die ik en mijn vrouw in 70 jaar gegeten hebben. Heb de pannenkoeken voor de helft laten liggen. Ik weet niet zeker of de pannenkoeken reeds voorgebakken en oud was. Dat ik hiervoor deze prijs betaald heb... Mijn volgende pannenkoeken eet ik thuis of aan de zee.

2. Joost

3. Moet soms wel even wachten voor een plaats wegens drukte, maar er wordt wel rekening gehouden dat je staat te wachten. Snelle en vriendelijk bediening. Prima kwaliteit/prijs verhouding. Proper restaurant.

4. Lekker gegeten. Beetje jammer dat er geen klein formaat pannenkoek besteld kon worden voor onze dochter (van 16 mnd.) Ik neem aan dat er wel vaker "kleine" kinderen komen. Op de kaart staat ook geen naturel. Argument; We hebben 1 formaat pan. Beetje hylarisch dat bij de uitgang een advertentie staat met pannen te koop in 3 maten! Kortom kwaliteit goed maar nog wel wat verbeterpuntjes!

5. In de zomer hier gegeten op het terras. Lekkere pannenkoeken. Het kinderijsje was een teleurstelling. Een porseleinen beker met bol ijs erin en slagroom. Sfeer matig. Speeltuintje hekje niet op slot waardoor kind kan weglopen, de parkeerplaats op. In ieder geval lekker en mooi bos erachter. We komen terug, al mag er meer zorg aan het kinderijsje en speeltuintje besteed worden.

6. nathan batenburg

het was gezellig druk het was heel lekker dit was de beste pannenkoeken huis waar wij geweest zijn

het was vooral leuk voor kinderen

7. Nico Valenteijn

Een hele leuke en mooie ervaring, mijn vrouw is geen grote eter dus die eet hooguit een halve pannenkoek op. Geen probleem zegt de serveerster dan neemt u de ander helft gewoon mee.
    Ik gaan betalen en vraag om het pakje van mijn vrouw, 'ooo sorry dat heb ik weggegooid'.
    Geen probleem we maken gewoon een hele nieuwe voor uw vrouw dan kan ze er thuis van genieten.
    SUPER service.

8. Anita van der Laan

Gezellig, schoon, lekkere pannenkoeken!

9. Fam. Bogaart

We hadden er al veel over gehoord maar eigenlijk kwam het er steeds niet van, maar vorige week hebben we de rit gemaakt en de moeite waard. Een heerlijke Indische Pannenkoek gegeten. Aardige mensen en super vriendelijk voor onze hond!
    Tot een volgende keer! Dirk en Simone

10. Fam. Leenstra

Na een fijne dag heerlijk pannekoeken gegeten in een ontspannen sfeer. Wij komen hier zeker weer terug.

11. Andreas und Bernadette Burckhardt

Der erste Halt auf unserer alljährlichen Hollandreise gilt immer dem "Bosrand" in Arcen. Dies ist meiner Frau und mir zu einer liebgewordenen Tradition geworden. Wir schätzen die stets freundliche, aufmerksame Bedienung und den schnellen und tadellosen Service in dieser Gaststätte. Wenn wir die Inhaber antreffen, dann sind diese immer zu einem Schwätzchen aufgelegt und sie haben uns schon mit manchem Tipp für unsere Holland-Touren geholfen. Oh ja, bevor ich es vergesse: die nach alter Traditon handwerklich gebackenen Pfannkuchen sind ein leckerer Schmaus der Extraklasse! Es gibt davon eine riesige Auswahl von etwa 80 Sorten zu äusserst fairen Preisen. Unser Liebling und sehr zu empfehlen ist der Pfannkuchen nach Westfählischer Art. Guten Appetit!

Vrije vertaling door Eet.nu:
    De eerste stop tijdens onze jaarlijkse reis door Nederland is altijd "De Bosrand" in Arcen. Dit is voor mijn vrouw en mezelf een gekoesterde traditie geworden. Wij waarderen de steeds vriendelijke, opmerkzame bediening en de snelle en onberispelijke service in dit restaurant. Als wij de eigenaar aantreffen, dan is hij altijd in voor een praatje en hij heeft ons goed geholpen met vele tips voor onze reis door Nederland. Oh ja, voor ik het vergeet: de traditioneel, artisanaal gebakken pannenkoeken zijn een werkelijk topfeest! Zij hebben een uitgebreide selectie van zo'n 80 soorten aan zeer eerlijke prijzen. Onze favoriet en zeer aan te bevelen is de Westfaalse pannenkoek. Smakelijk!

12. Marjo Kreemers

Vandaag weer heerlijke pannenkoeken gegeten. Heel erg druk, het restaurant zat vol, maar binnen 15 min., we waren met z'n 5en, hadden we onze pannenkoeken. Wij komen hier met regelmaat, iedere keer als wij naar het Thermaalbad zijn geweest, is dit een traditie geworden. Vriendelijke bediening, snel, en altijd in voor een praatje. Ik zelf heb wel eens in andere pannenkoek restaurants gegeten, maar nog geen gevonden die de Bosrand kan evenaren. Keus uit meer dan 80 soorten, voor ieder wat wils. Wat sommige een "oubollig" restaurant vinden, vinden wij het juist gezellig en warm. Leuk ook de mini golf en de heerlijke terrassen, waar het goed toeven is met mooi weer. Kortom, reden genoeg om terug te gaan!!

13. Nog nooit zulke slechte pannekoeken gehad. Niet gaar en niet warm, nooit meer!!

14. Fam. Duijvestijn

Voor de 2e keer heerlijk gegeten. Het restaurant is ruim opgezet. Dus voldoende bewegingsruimte om de tafels heen, vooral fijn voor de wat mindervalide onder ons. Groot voordeel is dat je ongestoord kunt genieten, zonder dat je moet inschikken omdat mede gasten vertrekken of gaan zitten. Bij binnenkomst worden we vriendelijk begroet door de dames van de bediening. De menukaart met meer dan 80 verschillende pannenkoeken geeft voldoende keuze. Ik als Gelderlander ging natuurlijk voor de "Gelderse Pannenkoek" de maand aanbieding. Een hartige pannenkoek, die mij als grote eter goed vulde. De Pannenkoeken worden gebakken in de pan en dat proef je! Niks geen machinale bakmachines, maar gewoon traditioneel met de koekenpan. Lekker!! Ondanks dat de tafels goed bezet waren, werd het bestelde in no time op tafel gezet. Dit met 2 jonge hongerige kids aan tafel een must. Bij deze dan ook een pluim voor het bedienend personeel en keuken brigade.

Samengevat:

- Parkeren voor de deur
    - Goed bereikbaar voor mindervaliden
    - Ruim van opzet,voldoende bewegingsruimte
    - Vriendelijk/betrokken personeel
    - Voldoende keuze
    - Smakelijke pannenkoeken

Kortom, een Pannenkoekenrestaurant wat als voorbeeld kan dienen voor velen.

Wij komen v/d zomer nog een keer terug.

15. Klaus Heynen

Wir kommen seit 10 Jahren regelmässig zum Essen hierher. Das spricht doch eigentlich schon für sich, oder!?
    In all den Jahren sind wir noch nie enttäuscht worden.
    Das Angebot ist vielfältig; man kann unter mehr als 85 verschiedenen Pfannkuchen aussuchen - und glauben Sie mir - alle sind lecker. Die Qualität ist top, die Zubereitung stets auf den Punkt. Der Service ist freundlich und schnell. Die Atmosphäre - holländisch, gemütlich, familiär.
    Immer wieder ein Erlebnis sind die Pfannkuchen des Monats, hier ist mir der Dezember noch in guter Erinnerung. Haben Sie schon mal Pfannkuchen mit drei verschiedenen Sorten Fisch probiert? Ich auch nicht, bis zum Dezember, da gab's im Bosrand den Pfannkuchen "Mediterane". Ich war begeistert! Im Mai folgt dann (hoffentlich) das nächste Highlight: Der Spargelpfannkuchen. Für mich in der Spargelzeit ein absolutes muss.

Vrije vertaling door Eet.nu:

Wij komen hier al sinds een jaar of 10 regelmatig eten. Dat zegt al eigenlijk heel wat goeds over jullie, niet? In al die jaren zijn wij nog niet teleurgesteld geworden. Het aanbod is groot; men kan uit meer dan 85 verschillende soorten pannenkoeken kiezen. En geloof mij, ze zijn allemaal lekker.
    De kwaliteit is top, de bereiding is precies zoals het hoort. De service is vriendelijk en snel. De sfeer is Nederlands, gezellig, huiselijk. De pannenkoeken van de maand zijn altijd weer een belevenis, die van december zit nog goed in mijn geheugen. Heeft u al eens pannenkoeken met drie verschillende soorten vis geprobeerd? Ik ook niet, tot aan december, toen hadden ze in 'De Bosrand' de pannenkoek 'Mediterane'. Ik was enthousiast! In mei zal (hopelijk) het volgende hoogtepunt komen; De aspergepannenkoek. Voor mij is dat in de aspergetijd een absolute 'must have'.

16. Wir kommen seit Jahren immer gern hierhin. Für uns gibt es hier die besten Pfannkuchen in der Umgebung. Haben früher auch andere Lokale besucht. Abwechselungsreich der Pfannkuchen des Monats. Immer wieder tolle Ideen.

17. Fam.Schollaart

De slechtste pannenkoek die we ooit gegeten hebben, niet gaar, vet en melig. Eigenaar nam niet eens de moeite om ernaar te kijken, snel betalen en wegwezen hier en nooit meer terug komen in dit ongezellige oude bollige houten schoollokaal.

2,1
  18. Dat dit restaurant populair is bleek wel. Het scheelde dat men op het terras kon eten anders was er simpelweg te weinig plek geweest.

Bij binnenkomst doet de eetzaal nogal oubollig aan en doet mij denken aan het bowling centrum uit mijn geboorteplaats. De bediening was erg vriendelijk en vlot.
    De pannekoeken waren op zich prima maar er zat op alle pannekoeken zoveel (zoute/(extra) belegen) kaas dat deze erg machtig waren. Dat is helaas een minpuntje.

Verder prima gegeten hier. Alle kinderen krijgen bij afrekenen/vertrek nog een kadootje/verrassing mee. Dat naast de verrassing van het toetje..

Grote leuke bijkomstigheid is dat er een midgetgolf park bij hoort waar je erg leuk en balletje kunt slaan.

19. Bart Vogels

Lekker eten voor een vriendelijke prijs met erg vriendelijk personeel.

20. Twee lekkere pannenkoeken gegeten. Ze waren dun, en dus waren de hartige ingredienten goed te proeven.

Voor onze dochter van bijna 1 was er een speciale kinderstoel en ze kreeg nog een knuffeltje mee naar huis.

Sfeer zoals je die van een pannenkoekenrestaurant verwacht. Jonge bediening. Veelal dames. Wij hebben de bediening als positief ervaren. Ze stonden inderdaad samen gegroepeerd bij de bar, maar dit stoorde niet. De kwaliteit van de bediening was goed.

21. De pannenkoeken waren goed te eten. Het personeel daarentegen was zwaar onder de maat. Personeel stond met zen alle de hele tijd bij de bar met elkaar te praten. Het restaurant zat op dat moment compleet vol. Je moest een aantal keer vragen om nog wat te drinken, terwijl er 2 het drinken ophadden toen de pannenkoeken kwamen. Er werd op dat moment niet gevraagd of we nog iets wilde drinken. Ook moest je vragen om de appelstroop en poedersuiker. Al met al niet echt klantvriendelijk dus! Ik zou zeggen het was eens en nooit meer.

22. Hier afgelopen zondag met familieweekend wezen eten met 12 personen. Ik kan geen ander woord bedenken dan uitstekend!! Zeer goede pannenkoeken en goede en vriendelijke bediening ook al is het super druk!

23. Gisteravond hier lekker pannenkoek gegeten. Het was heerlijk, vriendelijke bediening,
    Eigenlijk zoals we gewend waren hier, we zijn er vaker geweest.

24. fam.hilhorst

lekkere pannekoek gegeten

25. Dachten even een broodje te pakken. Dat hadden ze dus niet (kan gebeuren in een pannenkoekenrestaurant). Toen maar een soepje besteld. Soep werd binnen een paar minuten op tafel gezet. De oortjes van de soepkop waren heet. Conclusie: soep uit de magnetron.

26. Heerlijke pannekoeken voor een vriendelijke prijs. Kindvriendelijke tent met speeltoestel en een speeltje bij de rekening. Goed idee bij de ijs pannekoek appart een wafeltje (bakje) met het bolletje ijs! Zodat de rest van de heerlijke pannekoek geen kleffe waterige bedoening word. SUPER en echte eerlijke pannekoeken. Als we in de buurt zijn komen we zeker terug!

27. Tessie 132 punten

Gezellig, veel keus en erg gastvrij. Wat leuk die knuffel pannenkoek! Personeel gaat leuk met kinderen om. Zo nu en dan zijn er speciale acties en entertainment voor de kinderen. Eten smaakt ook goed, er zijn ook andere gerechten te bestellen als je een keer geen zin in een pannenkoek hebt. Niet duur, maar betaalbaar. Sfeer: Top!

28. RP 192 punten

Gezellig restaurant met een leuke midgetgolfbaan. Hebben heerlijke pannenkoeken en een grote assortiment. Echte aanrader!

29. Neeltje

Als het aspergeseizoen aanbreekt: vooraf aspergesoep, daarna aspergepannenkoek; dat is echt smikkelen! Als het ff kan en niet al te druk, lekker genieten van de pannenkoek en met mooi weer heerlijk op terras vertoeven!

30. Al weer een tijdje geleden een heerlijke Indische pannekoek gegeten. Helemaal top. Tot nu toe bij geen ander pannekoekenhuis geëvenaard. Vriendelijke bediening, niet te duur en vooral lekker. En de ijsjes met namen van het bedienend personeel is wel erg origineel.

31. In de herfstvakantie een pannenkoek gegeten met 2 kleine kinderen.

Vriendelijk personeel met een enorm tempo. Binnen 10 minuten stond onze pannenkoek op tafel. Heerlijke pannenkoek, enorm groot.

Onze kleine meid had een knuffel-pannenkoek, met een superleuke knuffel erop. Er werden kleurplaatjes gebracht en ze kreeg een kadootje bij de rekening. Supervriendelijk. Zelfs voor de baby was er een klein knuffeltje. Leuk glijbaantje bij de voordeur. Magnetron aanwezig voor opwarmen olvarit, allemaal keurig verzorgd.

Zaak oogt niet gezellig. Meer een Duits snelwegrestaurant, maar wel zalig gegeten.

32. De pannekoeken zijn altijd lekker en het personeel vriendelijk. Het personeel kan ook goed werken tijdens drukte.

33. Goede prijs en kwaliteit verhouding. Leuke bediening en in combi met midget golfen bij het restaurant een leuke middag gehad met 3 pers.

34. Op vakantie in Arcen hebben we hier pannekoeken afgehaald; Nooit eerder gehoord dat dit kon!

Ondanks de mega-drukte in de herfstvakantie toch in hele korte tijd een paar pannekoeken klaar. Vriendelijke onthaald en gratis een drankje gekregen voor het wachten. Gastvriendelijk!

De zaak ademt een gezellig drukke sfeer; ondanks dat het stampvol zat.

Het eten zelf was heerlijk. Wanneer we weer in de buurt van Arcen zijn halen we hier zeker weer weg. Zoals men hier een horecagelegenheid uitbaat kunnen ze hier in Groningen wat van leren!

35. Heel vaak gegeten. Pannekoeken zijn niet te evenaren. Als ik met vienden in de buurt ben, ga ik er altijd met hun eten.

Bediening zeer vriendelijk. Komen veel Duitsers.

36. iedere keer weer lekker zomer en winter smaken jullie pannekoeken geweldig