Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Arcen verdeeld zijn.

1. Internationaal Arcen

Marianne lemmers

Heerlijke dag gehad in het thermaalbad. Blij!

Daarna nog een fijn etentje in het restaurant, althans dat dachten wij. Nou dat viel erg tegen.
    Glas rode wijn, was lauw warm. (€6.75) dit gemeld werd niks aan gedaan! Bisque van Hollandse garnalen, gemeld dat deze flauw van smaak was en met IJslandse garnalen ipv Hollandse garnalen (€ 12.50) gemeld niks aan gedaan!

Hoofdgerecht ; de rösti teller met champignons en tomaten (€19.75) zeer zwaar, niet lekker. 2 Happen op gegeten en had het idee dat ik anders niet meer kon slapen die nacht, van dit machtige breierige gerecht. 2 Haast onaangeroerde borden retour naar de keuken. Geen reactie!
    € 90.00 Afgerekend en onze dag hierdoor laten verpesten. Bediening kan er ook niks aan doen, die waren aardig maar culinair te weinig ervaring en zijn mijn inziens niet genoeg ingewerkt.

Zo jammer… erg teleurstellend!

2. Nederlands Arcen

Ik was met mijn ouders uit eten. Wij hadden een burger, uitsmijter en een zalm. De zalm was zo klein dat het 1 hap was en ik dus al uit gegeten was, terwijl mijn ouders net begonnen waren.
    Als tegemoetkoming kreeg ik een bakje friet. Nou uiteindelijk mij helemaal vol gegeten aan de friet… De rekening was 95 EURO! Had niet echt het idee dat ik in een restaurant zat maar een cafetaria. Omdat je vol wordt gestopt met friet. Als je iets aangeeft wat niet zint. Maar wel 95 EURO BETALEN! NOOIT MAAR DAN OOK NOOOIT MEER!

2,7
  3. Pannenkoekenhuis Arcen

Eten redelijk, bediening in begin erg snel maar daarna lieten ze je zitten en vroegen niet meer of we wat drinken wilden.
    Na de pannenkoeken kwamen ze ook niet vragen voor nagerecht.
    Personeel stond alleen maar te kletsen met elkaar.
    Na lang gewacht te hebben opgestaan en weggegaan! Heel jammer, meer van verwacht gezien de recensies!

5,1
  4. Geen leuke ervaring bij deze lunchroom.
    Mix grill besteld (3 kleine pennen) en toen het gebracht werd en ik een pen vastpakte verbrandde ik mijn vingers want er werd niet bij verteld dat de pennen onder de de grill vandaan kwamen. Zou een kleine moeite geweest zijn.
    Reactie van de serveerster was: ....ja die zijn heet, niet even vragen of het goed gaat of een ijsklontje brengen nee een sorry kon er niet af, ik heb mijn vingers om mijn koude glas gekoeld. Behoorlijk onbeschoft vond ik dat.
    Resultaat 2 blaren.
    Verder kennen ze er alleen maar sla en patat en vind ik het behoorlijk aan de prijs voor wat je op je bord krijgt.

4,5
  5. Leuk en zeer uitnodigend terras, vandaar dat we dachten hier lekker te drinken met een keuze uit de menukaart erbij.
    Daar wij altijd later eten (horeca achtergrond hé) dit hier ook maar aangegeven, nadat al 3 x was gevraagd of we al wisten wat onze keuzes waren. Uiteindelijk dan de mixed grill, op spiesjes? Gekozen.
    Droog, smaakloos, tijdens de middag mise en place voorgegrilld en op afroep geregenereerd combisteamer voer getuigt niet van een gediplomeerd "chefkok".
    Een ventje van 16 met geen enkele koksopleiding kan dit ook.
    Maar, en toen, nog niet meegemaakt, wat een afgang.
    Gasten, die hier waarschijnlijk klanten heten, worden zonder pardon om 18.10 Uur doorgestuurd, met de boodschap dat de keuken gaat sluiten.
    Pardon! Een prachtige dag gedurende het naseizoen, alle omringende terassen tjokvol.
    Slechte keuze met dito " onderbouw". " Het is druk geweest, we zijn al deze ochtend begonnen om 9.00 Uur, en we doen zelf de afwas.
    Lekker belangrijk, dit is horeca, je werkt niet bij de Gamma.
    Kortom, vreemde ervaring, eten ondermaats, motivatie 1%.
    Voor ons nooit meer.

2,4
  6. Nederlands Arcen

Wij hebben het gerecht Hertog Jan stoofvlees gegeten. Volgens mij kun je dit gerecht beter Hertig Jan Stoof noemen, want mijn echtgenote had zegge en schrijven 3 kleine stukjes vlees tussen de saus met groenten en ik 5 kleine stukjes, dus er zat niet echt vlees in. In tegenstelling tot de goulashsoep, daar zat wel voldoende vlees.
    De smaak van deze gerechten was zonder meer goed.

6,7
  7. Internationaal Arcen

Bij aankomst werden we meteen verwezen naar n tafeltje. Er hing eigenlijk al gelijk een goede sfeer, maar wat wil je met het zonnetje erbij. Drinken kwam al vrij snel. Ook een ruime en lekkere keuze op de menukaart. Keuze was vrij snel gemaakt. En lekker dat onze gerechten waren. We hebben ervan genoten.
    Nog n mooi presentje gekregen, nadat we onze borden leeg hadden.
    Restaurant Sjef is zeker een aanrader!!

8. Nederlands Arcen

By far het slechtste restaurant waar ik ooit heb gegeten. Ruim 19 euro voor een handje rucola sla 4 schijfjes komkommer een hele tomaat in 4 partjes gesneden en wat dressing uit een flacon erop gespoten die geen smaak had. 6 Scampi' s zonder enige smaak waren een tantaluskwelling. Het personeel onbeschoft, de keuken een puinzooi, koks die meer zaten te appen dan te bakken. Wat een amateuristische bende. Geen enkele keer smaakt het of alles naar wens gehoord. Ongeïnspireerde bende. 1 TIP stop ermee en verkoop de toko aan mensen met passie. Iets wat hier ontbreekt.

9. Pannenkoekenhuis Arcen

Kennelijk hadden ze dit keer een slechte dag bij de Bosrand. Tot nu best altijd redelijk tot goed gegeten, maar vandaag liep het niet goed. Rokers op het overdekte terras en aangebrand gehakt op de Mexicaanse pannenkoek. Jammer, volgende keer? maar beter.

3,4
  10. Huiskamerrestaurant Arcen

Patrick

Lunch....daar zou ik op terugkomen. Een lunch bsteld vanaf een lunchkaart is niet mogelijk. Kopje koffie/thee met gebak is wel mogelijk.Wel kun je reserveren voor een high tea naast het diner uitereraard. Gisteren weer daar geweest voor het diner. 1 woord: fantastisch! En niet vreselijk duur. Geboden service was ook erg goed. Moest door omstandigheden eerder weg en dus liefst vroeger dineren. Daar werd rekening mee gehouden en de chef maakte de gerechtingen ongeveer 1.5 uur eerder. Vers natuurlijk.
    Locatie is een prachtig oud huis en tuin van de voormalig directeur van de plaatselijke bierbrouwer. Dit is een regelrechte aanrader!

11. Gisteravond weer eens bij de Hertog Jan proeverij gegeten. De sfeer is altijd gastvrij, warm en persoonlijk.
    Op de kaart staan lokale gerechten als zwarte kiep en zuurvlees, gerechten bereid met bier, vegetarische en gangbare Grand cafe gerechten. Ook deze keer vielen de gerechten weer in de smaak bij ons gezelschap (6 pers.): de knapperige frieten, lekker gemarineerde spareribs, nacho's met een royale topping, verse salade, de overheerlijke zwarte kiep, de prima burger en de afsluiter, warme smokkelkoffie met een toef slagroom en een lekkere bonbon.
    Er wordt een groot scala aan bieren verkocht naast de "eigen" Hertog Jan bieren, met als topper de Grand Prestige, die ook gerijpt of in een spannende mix te bestellen is. Zeker uitproberen!! De kennis van hetgeen geschonken wordt is uitstekend.
    Je zit je aan een mooie authentieke bar, in een Grand cafe met deels industriële deels authentieke inrichting, een prachtig beschut terras of biertuin met nieuw hip meubilair.
    Tot slot is de prijs/kwaliteit verhouding netjes. Absolute aanrader dus!

12. D. de Rijk

13. Huiskamerrestaurant Arcen

Patrick

Diner: eten is formidabel. Bio en Eko is daar nummer 1. Eten en drinken zijn daar vers en bio spat er van af. Meteen maar een reservering gemaakt voor na onze vakntie ergens in juni. Vrees dat ze dan gesloten zijn. Zoek ik een andere dag uit.
    Prijs is verrassend laag gezien de kwaliteit die geleverd wordt. Met deze recensie hoop ik dat lezers besluiten niet te komen. Zou jammer zijn voor de eigenaren, maar wil dit plekje als mijn geheim bewaren.
    Lunch: Helaas geen idee wat er mogelijk is… zoek ik uit en kom er een keer op terug.

14. Nederlands Arcen

Wilbrink

Vanavond gaan dineren bij alt arcen. Het begon goed, maar zakte snel naar een dieptepunt. Het voorgerecht was snel geserveerd en smaakte goed. Daarna hebben we na 2 keer te vragen, een anderhalf uur op het hoofdgerecht kunnen wachten. Dit was gezien de prijzen een regelrechte tegenvaller. Er kwam zelfs geen excuus van de bediening voor het lange wachen. Èèn keer maar nooit meer.

15. Pannenkoekenhuis Arcen

Hollander

Zeer vriendelijk.

Water voor de hond gekregen. Kwamen zelfs ff knuffelen.
    Eten was heerlijk.
    Hebben genoten

16. Bram Clevis

17. Superlekker eten en vriendelijke bediening. Drinken binnen 1 minuut. Lekker in het zonnetje gezeten, maar je kunt ook onder de luifel zitten.

18. Internationaal Arcen

Marian en de meiden

Lekker eten en drinken. Altijd genieten van het eten bij Sjef.

19. Nederlands Arcen

H.van Veldhuizen

Vanmiddag geluncht, was prima, daarom besloten om vanavond het diner ook daar te gebruiken. Dit was echter een bittere teleurstelling, het voorgerecht (Scampi’s) was prima, het hoofdgerecht, een biefstuk was ronduit slecht, de biefstuk was zo taai als mij schoenzolen, de hond was er wel gelukkig mee, dien is waarschijnlijk minder kieskeurig. De bediening was slecht, niet 1 x meer langs geweest om te vragen of we nog wat drinken wilden, maar ongeïnteresseerd bij elkaar staan kijken. Ook bij het afrekenen. Niet gevraagd of het heeft gesmaakt! Jammer voor de-prachtige ambiance!

20. IJssalon Arcen

Dirk Kersten

Geweldige kwaliteit ijs. Heel vriendelijk personeel. Uiterst behulpzaam. Hij ging pijlsnel onze rollator ophalen van het beneden terras. Een dikke tien voor dit personeelslid. Ten eerste moet je het zien als personeel en dan pijlsnel de rollator halen. Dit is een topzaak met top personeel. Kenmerkend gastvrijheid in optima forma.

21. Nederlands Arcen

Piet van der Stegen

De bediening en de sfeer is prima. Jammer van de gefrituurde lekkerbekjes. Te lang gebakken waardoor deze veel te hard waren. Eigenlijk moet je zoiets niet uitserveren.

22. Nederlands Arcen

Jacques

Gezellig, prima eten. Volop sfeer

23. Nederlands Arcen

A.Janssen

We hadden een mooi tafeltje aan de Maas, de prijzen voor frisdrank zijn schrikbarend hoog, maar het eten, werd gepresenteerd op een heel groot langwerpig bord, en dat op een ronde tafel, is erg onhandig, verder was het schandalig dat er salade op lag die enkele dagen oud was, zonder smaak, helemaal verlept, voor deze prijzen, moet het beter kunnen. Ook voor mayo en mosterd moeten betalen, wat standaard bij gerecht hoort.

24. In mei 2022 voor de eerste keer na Corona weer iets gegeten. Vond het erg tegenvallen. Ik had de burger, maar aan het vlees zelf zat weinig smaak. De rest van de ingrediënten die op de kaart vermeld stonden, moest ik zoeken. Mijn man had het vispotje, de vis zat allemaal aan elkaar in een kluwen.

3,2
  25. Nederlands Arcen

Chris

Hier laatst gegeten met familie, waarvan er vier vegan aten. Er was helaas weinig keuze voor vegans. Als voorgerecht konden we enkel "gegratineerde" champignons kiezen, maar dan zonder de kaas. Dit was daardoor een erg saai gerecht. Als hoofdgerecht konden we enkel de vegetarische burger kiezen, maar omdat ze geen vegan mayonaise o.i.d. hebben, zat er niets bij de bijbehorende frieten. De burger was niet mijn smaak, maar verder wel prima en de rest was hier wel heel tevreden over. Ik vind het zonde dat ze zo weinig ingericht zijn op vegans (ondanks dat ze wisten dat we vegan kwamen eten), ze hadden makkelijk een veel hoger cijfer kunnen verdienen.

De sfeer is er uitstekend. Het is een mooie plek aan het water, het terras en restaurant zien er prima uit en het zat goed vol (maar niet te vol). Je kunt er dus zeker lekker zitten. Eén minpuntje was dat er een hondje op het terras was toegelaten die soms naar mensen en een andere hond begon te blaffen.

De service vond ik prima. Het personeel was vriendelijk, snel genoeg, zag er verzorgd uit en deed haar best om vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. Een echte gastvrouw of -heer was er niet, maar wellicht moet je dat ook niet verwachten bij een dergelijke brasserie. Evenwel was ik hier tevreden over.

Concluderend lijkt het me een prima eetgelegenheid voor mensen die geen moeite hebben met dierlijke producten. Als je vegan bent zou ik het zeker aanraden voor een drankje, maar niet direct om er te gaan eten.

26. Coby de Geus

27. Nederlands Arcen

Wij hebben hier heerlijk gegeten.
    Er is een glutenvrijekaart en er wordt zorgvuldig met een glutenvrij dieet omgegaan. Hierdoor kun je zorgeloos genieten van heerlijke gerechten.
    Bediening is vriendelijk en hebben zichtbaar plezier in hun werk.

28. Pannenkoekenhuis Arcen

A.v.d.Dobbelsteen

Al 2 x gegeten bij Pannenkoekenhuis De Bosrand aan de Leermakt in Arcen.
    Wij zijn daarover heel eerlijk.
    Je eet daar werkelijk heerlijk.
    De bediening is uitmuntend en lief.
    Je wordt behandeld als een hartedief.
    Klantenbinding is daar het motief.
    De serveersters zijn er erg lief.
    Nadien ga je er ook van dromen.
    Dat je bij de BOSRAND terug wilt komen.

Gr. André en Coby en Choco(lekker water)

29. Pannenkoekenhuis Arcen

Theo Hendrix

De lekkerste pannenkoeken eet je bij de bosrand en zeker de asperges pannenkoek 😋 die is zo lekker.

30. Pannenkoekenhuis Arcen

J Swijgman

Werden heel gastvrij ontvangen in een mooie zaak kindvriendelijk goede bediening in lekkere pannekoek gegeten samen.