Op loopafstand, circa 2 minuten

Busverbinding op ca 3 minuten

5. Betalen Visa Master Card pin

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1289619015 78
1305202240 84
1320785466 74
1351951917 70
1419479227 64
1492200946 73

1. M. Leeraar

Alles goed geregeld. Vriendelijk personeel. Dikke 10.

2. All you can eat spareribs gehad. Nog nooit zo'n slechte spareribs gehad. Nog slechter dan kant en klare uit de winkel. Jammer, want verder is het wel een aardig restaurant.

3. Hele fijne avond gehad met fantastische bediening!

4. Uitstekende kwaliteit, prima service, vriendelijke bediening, een aanrader voor het centrum van Arcen. Blijf zo doorgaan dan blijven jullie de matige concurrentie duidelijk voor.

5. Jacqueline

Leuk restaurant voor gewoon een avondje uiteten, niet chic. Wel een beetje gehorig. Jonge bediening. Er ging wel een paar keertjes wat fout maar daar maakten we niet zo'n probleem over, vb verkeerde soep. Verder prima.

6. fam Heijmans

Mooie sfeervolle inrichting. Het restaurant zat helemaal vol en wij zaten aan tafeltje dicht bij de buitendeur, waardoor twee personen iedere keer in de trek zaten als de buitendeur open ging. Het personeel liep regelmatig langs om naar de overkant van het plein te gaan, om bij een ander restaurant dingen op te halen (werd binnen gedragen onder theedoek). We hadden gereserveerd met een wow deal (keuze uit gehele menukaart) maar bemerkte dat porties kleiner waren dan bij gasten die van de kaart bestelde. Een kom soep was niet warm, maar lauw. Voor een karafje kraanwater moesten we € 1,50 extra betalen.

8. Janine Klaassens

Een super avond gehad. Beide een reuze spies besteld. Super bediening en voor een prima prijs! Wij komen zeker terug.

9. jason janssen

Heerlijk gegeten, perfect bediend en erg gezellige sfeer.

Zeker een aanrader.

10. Heerlijk gegeten. Wat langer moeten wachten maar werd netjes aan tafel verteld. Leuke bediening, goed eten.

11. Uitzonderlijk slecht. Rauw vlees bij 2 van de tafelgenoten, vette frieten, veel zout, groenten te gaar. Veel pretentie maar blijkt een hoop gebakken lucht. Geen aanrader.

12. Prima service. Eten is lekker, maar geen bijzonderheden. Je krijgt wat je verwacht. Maar heb lekkerder gegeten voor dezelfde prijs.

13. Heb op woensdag met een vriendin op terras gezeten tijdens braderie, jezus wat een drukte en hektiek daar, en wat hebben de meiden daar hard gewerkt, complimenten voor bediening.
    Daarna zijn we donderdag bij jullie gaan eten, een all you can eat menu, en het was goed, lekker. En de bediening was weer goed, de meiden deden heel goed hun best en waren heel vriendelijk terwijl het toch druk was. Er wordt vaak geklaagd tegen en over het personeel, maar sta er maar eens en zeurpieten zijn er altijd en vooral achteraf!
    Ik kom in ieder geval weer terug bij Sjef als het net zo uitkomt.

14. Middels Bongo-bon daar een 4-gangenmenu gegeten. Overvloedig en geweldig van kwaliteit en smaak. De service was prima. Echt een aanrader en als wij weer eens in Arcen of omgeving zijn, gaan we zeker nog een keer daar eten.

Arie

15. S.Huijbers

Menukaart kwam niet overeen met de kaart die online op internet staat. Weinig keus. Bediening langzaam, jong en onervaren. Toen we vertrokken waren er 3 dames van de bediening uitgebreid aan het eten. Er kwam nog geen gedag. Niet voor herhaling vatbaar helaas.

16. Dit restaurant mag eigenlijk geen restaurant heten. Ik ben met een vriendin gaan uit eten bij de Sjef voor het all you can eat spare ribs en all you can eat kip menu. Na de eerste portie was mijn honger wel over. De spare ribs waren uit een pakje van de supermarkt. Nadat ik duidelijk kon proeven dat het kant en klare spare ribs waren, heb ik even navraag gedaan bij de serveerster, die inderdaad toegaf dat de spade ribs kant en klaar werden ingekocht.

17. Van de Greef

Vandaag gegeten bij sjef. Beide gekozen voor een all you can eat menu. Eén keer scampi's en een keer kip. Voor €18 en €16. Dit was boven verwachting. Erg goed bereid en goed van temperatuur. Klein minpuntje is dat de friet wat sneller afkoelt. Het personeel is erg vriendelijk. Komt meerdere malen vragen of alles naar wens is en of er nog een nieuwe portie mag komen. Ook na meerdere porties bleef het personeel uitermate vriendelijk.
    Zeker een aanrader en waar wij zeker nog een keer langs gaan.

18. Jasper en Miranda

De bediening was goed. Het eten was lekker en zag er goed en verzorgt uit. Zeker een aanrader!! Als we weer in de buurt zijn komen we zeker weer terug.

19. Al paar keer gegeten hier. We vinden het concept wel leuk en verassend. Kiezen uit vegetarisch, vis, vlees of combi en dan maar afwachten. De ene keer hebben we goed gegeten, de andere keer minder (biefstuk was toen erg taai en draderig) erg jammer, die avond kregen ze daar veel klachten over. Ik raad ze dan ook aan goed naar de kwaliteit te kijken van de producten.

De andere keren was het wel goed, vegetarisch en vis gekozen. Maar gezien prijs, kwaliteit verwacht ik van de kwaliteit van het eten en de bereiding er ietsjes meer van. Ook hebben wij niet genoeg aan een 3-gangen menu, de gerechtjes zijn vrij klein. De sfeer van binnen vinden wij juist leuk, modern en stijlvol. Alle keren op doordeweekse avonden geweest, altijd meerdere tafels bezet. De bediening is erg vriendelijk en snel genoeg. Geen topper qua eten, ook niet erg duur, maar wel de moeite waard. Geen avondvullend programma want er wordt wel vlot geserveerd. We komen nog eens terug.

20. fam weerensteyn

We hebben vanmiddag heerlijk gegeten , we hebben all you can eat gedaan en we hebben de gamba's gehad .
    Het is zeer zeker niet de laatste keer dat we hier hebben gegeten.
    Een echte aanrader.
    De bediening was ook heel goed.

21. Verrrassingsmenu in 2,3,4 of 5 gangen vereist een keukenbrigade met capaciteiten die verrassende gerechten op tafel zet. Menuprijs van drie tientjes voor drie gangen, voor deze prijs verwacht ik geen sterrenmaaltijd, maar wel een creatief menu, bereid in eigen keuken van verse en regionale producten. Voorgerecht; gerookte zalm en heilbot, pluk wakame en rucola, piece: wildzwijn (varkenshaas) met Livarham (katenspek) saus van Knorr en kleffe frites. Of zeebaars en zalm met spinazie en saus van Knor (kweekzeebaars) Ontdooid Dessert uit de vriezer van de groothandel. Tip eet een ijsje aan de overkant, waarwel met liefde gewerkt wordt. Conclusie: een verrassingsmenu voor 30,- schept verwachtingen en vraagt om vertrouwen van de gast. Dat vertrouwen wordt hier beschaamd, niets regionaals, geen vakmanschap, geen empathie, de kok heeft een baan ipv een vak! Signatuur van groothandel/halffabrikaat is in elk gerecht prominent aanwezig. Volgende keer maar twee tientjes meer en richting restaurant met betere reputatie. Gr Bb

22. Volgens de recensies op deze site is Sjef het restaurant waar je moet gegeten hebben wanneer je in Arcen bent, wij daar dus ook heen.
    Vol verwachting. De mogelijkheid tot alleen een verrassingsmenu schept nog hogere verwachtingen.
    Wat krijg je dan?... Carpaccio van zwaardvis, prima, maar daarna biefstuk (helemaal doorbakken!) als vleeskleuze en zalm als viskeuze. Op zich niks mis mee, maar totaal niet verrassend. Het nagerecht was vervolgens van het type: veel gelatine en in de koelkast bewaren, vooral niet te moeilijk doen! Van een menu van €31, 95 had ik meer verwacht. Vooral omdat iedereen die avond hetzelfde eet. De inkopen kunnen volledig afgestemd worden op een aantal keuzes. Wees dan op zijn minst verrassend!
    Jammer, maar er zijn restaurants waar je lekkerder kunt eten in Arcen.

23. Gisteravond heerlijk gegeten bij restaurant Sjef. Bij binnenkomst werd onze jas netjes aangenomen en mochten we een plekje uitzoeken. In het restaurant worden uitsluitend verrassingsmenu's aangeboden. Het voordeel hiervan is dat alles lekker vers is! Smaken van het eten waren goed op elkaar afgestemd.
    We hebben genoten van een 4-gangen verrassingsmenu waarbij we per gang steeds twee gerechtjes kregen. Van alle gerechten heb ik evenveel genoten. De porties zijn van prima formaat (soms zelfs iets te veel voor mij persoonlijk)
    De bediening was erg vriendelijk en attent.
    Het enige kleine nadeel vond ik dat de gerechten vrij snel op elkaar volgden waardoor ik van mijn laatste gerecht helaas iets minder heb kunnen genieten.
    Ik kom hier zeker een keer terug en raad het iedereen aan om ook eens een keer hier te gaan eten!

24. Vanavond heerlijk gegeten bij restaurant Sjef!!!! Het eten lekker, de bediening vriendelijk en de ambiance prettig. Een hele fijne avond.

25. Het eten was niet erg origineel. Zo kregen we tomatensoep en zalm met spinazie en friet. Dit was wel een verrassing, maar geen fijne. De bediening was niet heel goed, het menu werd niet uitgelegd en de jas niet aangenomen. De wijn was wel lekker. De sfeer in het restaurant is niet erg gezellig. Dit komt door de felle verlichting en het door galmen van het geluid.

26. Het restaurant was een positieve verrassing. Wij kwamen op een rustige avond en we waren aan de late kant. We kregen de indruk dat de kok net weg was en speciaal voor ons terug kwam. Qua eten en gastvrijheid was daar absoluut niets van te merken. Wij kozen voor verschillende menu's: vlees, combi en vegetarisch. Het eten van alle drie menu's was uitstekend. Het waren smaakvolle gerechten, die mooi opgemaakt waren. De bediening was hoffelijk en gastvrij. Bij de verschillende gerechten werd een korte uitleg gegeven en de kok hield rekening met onze wensen. Het enige minpunt was dat maar één andere tafel bezet was. Daarom vonden wij de sfeer wat minder. Wel moet gezegd worden daat het die avond sowieso erg rustig in Arcen was en de andere restaurants hadden het niet drukker.

27. Wij hebben op 7 december 2012 een viergangenverrassingsmenu gegeten bij Sjef.
    Met bijpassend wijnarrangement. De gerechten waren goed op smaak en de soep met de coquilles was heel origineel. Het wijnarrangement paste goed bij de gerechten en er was duidelijk gekozen voor wat minder bekende wijnen. Tempo was goed en de bediening ook. Wij heben een 7 gegeven voor sfeer omdat wij ervan houden als een restaurant wat drukker is. Hoewel de horeca het in deze tijden best moeilijk heeft gunnen wij Sjef iedere avond volle bak!

28. Op vakantie in Limburg hier gedineerd. Het concept is duidelijk: een verrassingsmenu waarbij je wel kunt aangeven wat je wel/niet lust. De bediening is erg vriendelijk, de ambiance prettig. Broodmandje, waar bijzonder lekker in brood in zat, daar wordt je blij van!
    Het voorgerecht vonden wij heerlijk, zo ook het hoofdgerecht. De hoeveelheden waren ruim voldoende en veelheid aan smaken. Het dessert vonden wij wat minder lekker, wat saai ten opzichte van andere twee gangen, maar is een kwestie van smaak.
    Over-all waren wij zeer tevreden, vooral omdat we heerlijk hebben gesmuld!

29. Buitenkant restaurant veelbelovend, eenmaal binnen kwamen we op de 1e verdieping in een nogal sfeerloos vertrek met een irritante mega ventilator. Deze kon helaas niet voorkomen dat we in de walm van de keuken zaten (onze kleren roken flink....) Na lang wachten kwam het voorgerecht, met excuus voor de lange wachttijd, maar met hetzelfde euvel bij het hoofdgerecht....(waardoor we de bios misten) Het eten was wel smakelijk.

30. Vandaag hier gegeten met mijn vriendin. De zaak is beton achtig strak aangekleed met zilveren metalen kabelgoten, ronde ventilatiebuizen en led verlichting. Voorgerechtje was uitstekend, mooie paling met zalm en een schuim met vanille erin. Mijn hoofdgerecht bestond uit rib-eye die helaas al 8 minuten daarvoor gebakken was, dus niet warm maar lauw was. Ook de gebakken champignons waren niet echt gekruid, terwijl dit juist met champignons zo goed kan! Als bijgerechten aardappel gratin en een schaaltje tomaten met feta kaas. Had ik wel iets meer van verwacht. Het dessert was een trio van vruchten taart, vanille ijs en witte chocolade met vruchten. Alles was vers gemaakt. Ober was vriendelijk en met 2 personen waren wij 77 euro kwijt.

31. Cindy frieswijk

Vandaag een top ervaring bij Sjef. Wat een heerlijk restaurant. Wij vroegen om een lekkere avond waar we goed van konden genieten, in alle rust lekker bij praten en een heerlijke ambiance met super goed eten. Sjef wist precies wat we wilden. Lekker rustig en op tijd goede wijn en heel vriendelijke bediening. Voor ons uit Arnhem een ervaring op zich. Kortom ga je naar Limburg Arcen, ga naar Sjef. Dat maakt alles af.

32. Via vakantieveilingen een bon voor twee personen 'gewonnen'. Met mijn vriendin tijdens een weekend Arcen wezen eten.

Zowel het uiterlijk als het innerlijk van het restaurant oogt erg modern en trendy. We werden goed ontvangen door de gastheer, tevens werden de jassen voor ons weggehangen.

Hierna keuze uit een drietal (verrassings)menu's: Vlees, Vis of Vegetarisch. Mijn vriendin is vegetarisch. Uiteindelijk gekozen voor de vegetarische en voor mij het vlees menu.

Het eten werd prima op tijd geserveerd, en was naar mijn beleving bovengemiddeld. Alles zag er prima uit, smaakte zeer goed en we werden goed bediend.

Ik zou iedereen die in de buurt van Arcen eens lekker wilt eten voor een marktconforme prijs, aan willen raden om daar eens te eten. Wat een heerlijk etentje!

33. fam.hilhorst

wij zijn hier terecht gekomen via vakantieveilingen.
    we kregen een 3 gangen verrassingmenu. was lekker eten en goede bediening.

34. Dramatisch slecht en dan ben ik nog redelijk positief! We waren gezellig weekendje weg en gingen vol verwachting naar chef! Leuke kaart, mooi interieur ik dacht dat word helemaal top! We werden al slecht ontvangen er stonden 3 jongens ( de naam gastheer is nog te veel) achter de bar. Duurde even voordat ze naar ons toe kwamen. Eenmaal aan tafel begon ik al te twijfelen of dit wel de goede keus was! Mensen naast ons aan beide kanten vonden het eten niet echt lekker! Maarja niet te negatief dacht ik....vol goede moed bestelde ik het verrassings menu ( aanrader van het huis, hun specialiteit vertelde de jongen) mijn vader nam carpaccio, entrecote en panna cotta van het seizoen, mijn vriendin ook de carpaccio, risotto en twee kleuren chocolade mousse, mijn moeder en ik het verrassingsmenu! Laat ik het zo zeggen de verrassing was ver te zoeken! Hoop dat de koks geen verrassingen doen voor hun vriend of vriendin want dan waren die waarschijnlijk net zo verdrietig als mij! Kregen zo genaamd carpaccio van het kalf, dit was niet het geval ik ben namelijk zelf kok en het was gewoon rund! Dat was de verrassing denk ik en niet echt heel origineel als juist een verrassingsmenu hun specialiteit is. Maar ja ik dacht laat maar op naar het volgende! De tweede gang, mensen om ons heen zagen er steeds verdrietiger uit en de sfeer was dan ook erg ver weg!!! Daar kwam de volgende gang aan, de entrecote super slecht stuk vlees, taai en te ver doorbakken, saus moest een reductie zijn van paddestoelen ( de paddestoelen waren waarschijnlijk weg gelopen ) risotto was kurkdroog, te hard nog dus niet gaar! Onze verrassings hoofdgerecht hun specialiteit was ribeye met rode wij saus! Hoe ik hem omschrijf droog gebakken stuk vlees met weinig smaak met een saus van ik heb geen flauw idee maar geen rode wijn! Aardappels waren koud sla zonder dressing pffff ben geen konijn! Ik was er flauw van teleurgesteld en dan komen er van die ongeintreseerde jongens aan tafel! Heel erg amateuristisch allemaal. Het dessert was helemaal een drama wil er niet te veel over zeggen maar als je een mousse krijgt op een warm bord weet iedereen wel wat er gebeurd! We kregen de slappe lach en hebben betaald en zijn gauw weg geggaan!!! Wij komen hier nooit nooit nooit weer, heel erg slecht. Als ik Sjef was zou ik gauw op zoek gaan naar ander personeel want anders kan je de tent sluiten. Interieur heel mooi maar sfeer en eten dikke onvoldoende.

Een kok!

35. Afgelopen zondag heerlijk gegeten bij Sjef. Per toeval binnen komen wandelen. Leuke kaart met uitdagende gerechten. Een aanrader zijn de gamba's en de coquilles. Voor ons erg belangrijk voor een geslaagde avond: ontzettend fijn, enthousiast en vriendelijk personeel.

36. Wij hebben afgelopen zaterdag voortreffelijk gegeten in Sjef.
    de inrichting is geweldig en het koken op de bakplaat is zeer smaakvol. De wijnen die we kregen pasten uitstekend bij de gerechten en waren perfect van temperatuur.
    Voor de prijs hoef je het niet te laten, normale prijzen voor deze uitmuntende kwaliteit

37. DJK 17 punten

Eerste indruk was "een chique restaurant". Een moderne menukaart (tablett 10 inch). De prijzen zijn m.i. normaal voor zo'n restaurant.

Zelfs heb ik een vegetarisch hoofdgerecht genomen. Dat viel erg tegen qua hoeveelheid. Voor mij was dat een voorgerecht. De overige bijgerechten (aardappelschijfjes en gemengde sla) van de andere eters hebben wij GELUKKIG samen kunnen delen.

Persoonlijk vind ik de prijs van mijn hoofdgerecht t.o.v. de andere eters erg duur. (vorige week waren wij uit eten geweest bij ons in de buurt en hebben iets meer voorbetaald maar wij waren daarna erg enthousiast, dat kan ik van wat wij alle drie hier hebben gehad helaas niet zeggen)

Misschien volgende keer beter!

38. k. van heugten

Heerlijk drie gangen diner gehad met lekkere bijpassende wijnen, leuke entaurage en vriendelijk personeel.

Topavond!

39. Marlies

We waren met pinksteren in Hotel Arcen.(Prima Hotel)

Restaurant Sjef was ons aanbevolen.(Zeer slecht)

We bestelden het hoofdgerecht en kregen wat we niet besteld hadden. De Kalfsoester was niet te eten, de aspgerge was half geschild dus niet te eten. We hebben zonder iets te eten het restaurant verlaten. Onze vrienden hadden een drie gangen menu wat geen maak had. Al met al het was een tegenvaller.

Een Tegoedbon zou op zijn plaats zijn.

40. MJ 17 punten

Vreselijk. Alles ging er mis, eten niet lekker. 2de Gang waren ze vergeten, dus toen kwam de snelle oplossing: bouillon met 2 stukjes asperge, ook nog eens erg smakeloos. Telkens kwam het verkeerde gerecht, wij wilde ons laten verrassen door de kok, maar helaas niet op de manier waarop we gehoopt hadden. Personeel was zeer onvriendelijk en totaal ongeïnteresseerd. Voor 45,-- p.p. Mag je wel wat meer verwachten. Hadden niet eens een wijnkaart, terwijl deze wel op de site staat. Absoluut geen aanrader, achteraf hoor je van meerdere mensen dat ze het zo slecht vonden, helaas wisten wij dit niet op tijd. Wij zijn met ons gezelschap zelfs na een brok vet vlees (hoofdgerecht, ahum..) opgestapt. Ons zien ze hier in ieder geval nooit meer terug!

41. Van amuse tot nagerecht : alles smaakte geweldig, dit gevoegd bij de uiterst vriendelijke en professionele bediening leidt tot de enig mogelijke conclusie : watertandend zsm weer een bezoekje brengen aan de Sjef!

42. W.Hovestad

Geweldig gegeten. Samen met mijn dochter een geweldige ervaring op culinairgebied.

Het was absoluut hemels.

43. Jessica

Prima gegeten. Restaurant ziet er strak uit, mooie presentatie van de gerechten. Goed wijn advies.

44. Wat een geweldig restaurant! Je proeft hier dat het eten met heel veel passie en liefde is klaargemaakt. Het personeel is erg vriendelijk en de aankleding van het restaurant sfeervol.

45. Een restaurant zoals een restaurant moet zijn: eten is met liefde klaargemaakt sfeer is prima en de bediening is alert en vriendelijk. Kortom: hier komen we zeker nog eens terug!

46. Tegenvaller! Slordige bediening, ongeinteresseerd en ongeorganiseerd. Aan het eten mankeerde vanalles bij allen van onze groep. Te gaar, niet gaar genoeg, te zout, te koud... vanalles. Zeker geen aanrader! Bovendien was het toilet vies en zaten we op de bovenverdieping in enorme oliebaklucht waardoor onze kleding na dit etentje enorm stonk.

47. Dit is een aanrader, heeeeerlijk eten en als plaatjes op je bord door vriendelijk personeel geserveerd! Voor ons: ik kan niet wachten om snel terug te keren naar Arcen!

48. Fam. Geijsen

49. NB 5 punten

Geweldig restaurant. Met een geweldige keuken, sfeer en uitmuntende bediening. Hoop wel dat de vlaggetjes zijn opgeruimd.

50. Vriendelijke bediening en verrukkelijk gegeten.

51. Sfeervol moderne inrichting, vriendelijke bediening, mooie menukaart, verrukkelijk gegeten....een aanrader.