Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wijchen verdeeld zijn.

1. Arco Luiten

Het eten was erg lekker en ruim voldoende. Het restaurant is qua aankleding niet meer van deze tijd maar dat maakt het eten niet minder lekker en de bediening was zeer attent etc. Zeker voor herhaling vatbaar!

2. Heerlijk gegeten!
    Het Samen Beleven concept is zeker een aanrader voor de voor- en nagerechten. Wij waren met 4 personen en hebben de hoofdgerechten individueel besteld.
    Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

3. Martin de Haas

Heerlijk tapas gegeten. Vriendelijke bediening en vlot.

4. Het eten was erg lekker en de bediening super, we gaan zeker op herhaling

5. Theo van Raaij

Gezellig zitten, heerlijk eten en heel goede bediening. Een aanrader.

6. N van Veen

We waren hier jaren geleden eens geweest toen we voor de 4 daagse in de buurt waren en nu weer terug omdat we een hotel in de buurt hadden en nog steeds geweldig! Heel bijzonder dat het op een zaterdagavond zo enorm rustig was, want aan de service en het eten kan het niet liggen.
    Zwaard van Sarejevo besteld, was enorm veel en erg lekker! Aanrader ! Als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker weer!

7. Denise Methorst

Heerlijk gegeten en goed ontvangen.

8. Vrijdagavond 2 juli met 2 personen het zwaard van Sarajevo besteld. Heerlijk vlees van goed kwaliteit. Bijna niet op te krijgen… Lekker aardappeltjes en een prima salade. We hebben heerlijk buiten gezeten.
    Echt een aanrader‼️

9. J van steeg

We werden hartelijk ontvangen en vriendelijk behandeld. Het eten was erg goed en veel. De moeite waard om terug te gaan.

10. J. Vialle

Fantastische sfeer en heerlijk eten. Was alleen teveel, maar kom zeker terug. Minpuntje, hoewel goed opgelost is dat men niet kan pinnen.

11. M.J.Heller

Ben net terug van lunch bij Wapen van Wijchen.
    Bijna 10 minuten moeten wachten voordat er eindelijk iemand kwam. Na 1 koffie en 1 thee besteld te hebben kwam het eindelijk weer plm 10 minuten moeten wachten.
    Op het schoteltje van de koffie was een groot voetbad. Ik heb het tegen de dame verteld en die wou gewoon weglopen. Ik heb haar teruggeroepen en gezegd dat ik een nieuwe koffie wou. Die heb ik uiteindelijk gekregen. Maar nu zat er weer geen melk bij
    Zij wist ook niet dat je met eeen pasje van Wijchenis kunt betalen
    Al met al een hele slechte ervaring die niet voor herhaling vatbaar is.
    Met vriendelijke groet
    M.J. Heller

3,4
  12. H Bruggers

Zeer slecht een uur wachten op het voorgerecht.
    Na een uur en drie kwartier het hoofdgerecht.
    Van mij een 5 van mijn vrouw een 3 voor het gerecht.

13. This was something we needed. Full plate of tasty, incredible meat connected with peacefull atmosphere and kindly service gave us very romantic date. Creme de la creme was Croatia's national alcohol, that we as people from Poland know well, slivovica.
    Amazing place, best to forget about all problems of actual days.

14. Lunchroom Wijchen

Uitstekend ontbijt. Vriendelijke bediening, fijne sfeer. Alleen ervaring met ontbijtje.

15. Lunchroom Wijchen

Peter & Bart

16. Gastvrijheid en klanttevredenheid staan zeer hoog in het vaandel. Zodra we weer mogen komen we graag weer op bezoek

17. Frank de Haan

18. Zeer onvriendelijke eigenaresse. Kan geen lachje vanaf. Bot tegen klanten en personeel. Geen aanwinst voor deze zaak. Ik kom er niet meer. Wij gaan voortaan naar de concurrent.

19. Anneloes Boomkamp

Nu met de Corona kun je bij meneer Smit al een tijdje mee eten met de chef. Mijn moeder is 85 jaar en kan niet meer zelf koken, dus ze eet nu thuis heerlijk van de chef! Het personeel is ook nog eens zeer vriendelijk!
    Top Meneer Smit dank jullie wel!

20. Pannenkoekenhuis Wijchen

Heerlijke ambachtelijke pannenkoeken!!
    Sinds kort ook een nieuwe lunchkaart met heerlijke gerechten en zelfs huisgemaakt gebak,vooral het Alvernees gebakje is een echte aanrader!!
    Een eclair met Zwitserse room.
    Ook de heerlijke zelfgebakken appeltaart is een echte aanrader!!

21. Vanavond genoten van een overheerlijk afhaalmenu, salade met zalm en garnalen, heilbotfilet met diverse groenten en gebakken aardappeltjes.
    Top, Phivos en Manon!

22. Doppie1978

De calzone's waren niet te eten. De calzone kip was gortdroog. De kip was duidelijk gekookt en daarna in de calzone gedaan waardoor het water eruit sijpelde, ook zat er geen kraak of smaak aan, de saus was ver te zoeken en de kaas wat er al dan wel of niet in zat plakte aan de deeg. De groenten waren rauw ook de andere calzone had rauwe groente en de dönner was droog en niet te eten. Superlang op moeten wachten en zelf terug gebracht om ons geld terug te krijgen. Meneer zei dat er wel saus in zat nou als je een vergrootglas zou hebben dan kwam je wat gedroogde saus tegen. 1 ding is zeker we bestellen hier nooit weer. Zelfs domino's is nog beter.

23. Zeer slechte kwaliteit 2 rauwe calzones gekregen een zeiknat die kwam nog niet uit de doos. 1 minipuntje saus en da noemde die mens saus, nou bij mij is saus minimaal n eetlepel of 3 en iets wat op vet leek noemde die mens kaas. Sorry maar daar ga ik geen 30 euro voor betalen, oplichters zijn het.

24. Imke Zwartjes

Onze bestelling zou om 18:00 klaar zijn en het werd toen 18:45 drie kwartier gewacht.
    Eenmaal toen we thuis waren was het eten koud de friet was erg slap en koud.
    De broodje hamburger was niet eens gaar 1 x en nooit meer

25. Eens met Desiree, viel tegen. Frietjes kon je met een rietje opzuigen (neefje van 1 was er gelukkig blij mee). Stokbrood en loempia brak je je tanden op. Contact opgenomen om dit te melden. Er waren nog noooooit klachten geweest.. wij komen niet meer terug.

26. Ip

27. Vandaag afgehaald. Als je alleen wil eten kan je niets bestellen want moet perse per 2 personen. Beetje jammer voor de alleenstaande.
    De porties zijn echt een tegenvaller als je prijs technisch kijkt. 1 klein pistoletje, 2 stokjes sate met 3 hele hele kleine kroepoekjes, 6 mini loempia's, klein bakje nachos, en een midden bakjes met champignons en 2 carpaccio, klein bordje met 2 plakjes ham en meloen. Dit zou dus voor 2 personen zijn A 40,- euro. hadden er echt meer van verwacht.
    Beetje jammer dit

3,9
  28. Chinees-Indisch Wijchen

R. Ubachs

Een chinese rijsttafel voor 2 personen afgehaald. Binnen 5 minuten was ik thuis, maar alle gerechten waren lauw. De garnalen en de ku lo yuk waren gortdroog. De saté was smakeloos, net als de satésaus. Dit was dus de laatste keer dat ik iets bij asia heb gehaald.

1,4
  29. karel Janssen

Prima ontvangst, keurige bediening en uitstekend eten.

30. Loesje de Jong

Gisterenavond wederom, samen met mijn zus, gedineerd in mijn favoriete restaurant Sarajevo in Wijchen. Zoals gewend: hoge kwaliteit eten, méér dan voldoende en een prima bediening! Voor herhaling vatbaar.