Néos Athene in Wijchen

Open

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Onze gerechten worden bereid door een Griekse kok, die met dagelijks vers geleverde producten werkt.Néos Athene is een restaurant met een informele en vriendelijke sfeer, waar U kunt genieten van onze heerlijke authentieke Griekse gerechten.

Uw bezoek zal beginnen met een glaasje ouzo, een traditioneel Grieks drankje dat u wordt aangeboden door Néos Athene.

Uitzonderingen

Open

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1460462017 90
1472002387 89
1485191381 88
1509920745 90

1. Néos Athene

1 punt
  2. We hebben heerlijk gegeten, veel en goed vlees bij het hoofdgerecht. Bediening was erg vriendelijk, prettige sfeer. Akoestisch kan het wat beter, als het vol is kun je elkaar haast niet verstaan.

3. Anita Verhees

Super lekker gegeten. Vriendelijke bediening en snelle bediening ondanks dat het erg druk was. Echt een aanrader!

4. T eten was erg lekker. We hadden echt genoeg gegeten. Alleen jammer dat er n gezin achter ons zat. Wat behoorlijk luidruchtig aanwezig waren. Je kon elkaar bijna niet verstaan. Maar t eten was super!

5. Super lekker eten, hele gezellige warme sfeer, goede bediening. Ze komen regelmatig vragen of alles naar wens is of komen drinken opnemen. Niet opdringerig, gewoon netjes. Wij komen zeker terug!

6. Geweldig gegeten. Zeker voor herhaling valbaar.

7. Goed lekker geeten.

8. José Evers

Heerlijk gegeten. Leuke bediening.
    Enige minpuntje is dat de akoestiek wat minder is.
    Maar komen zeker terug...

9. Heerlijk gegeten. Gezellige sfeer!

10. Heerlijk gegeten, meer als voldoende. Goede bediening, vriendelijk. Komen zeker weer terug.

11. Hans Op de Laak

Kijk, zo hoort een gezellig avondje uit eten: vriendelijke ontvangst en bediening, en bovenal heerlijk Grieks eten! Wij kozen niet iets van de menukaart maar vroegen de eigenaresse om "iets lekkers, typisch Grieks". Resultaat was een overdaad aan allerlei heerlijke Griekse gerechten. Néos Athene is een absolute aanrader!

12. Gezellig. Aardige en attente bediening. Goede prijs qualiteit. Het was druk dus je kon niet echt een speld horen vallen..

13. Angelique Reuser

Néos Athene is één van onze favoriete restaurants; we eten er geregeld. Het personeel is zeer vriendelijk en het eten erg lekker. Een aanrader dus!

14. Fijn restaurant aardige bediening voor herhaling vatbaar. Pluspunt zeer makkelijk te reserveren.

15. Het was super. Geweldige bediening. En het was erg lekker.

16. De ontvangst was goed, de bediening was goed, eten was lekker en ruim voldoende, echt een aanrader, we komen terug 👌

17. Leuk restaurant met lekker eten. Binnenkomst vriendelijk ontvangen. Ouzo als welkoms drankje gleed soepel na binnen... Eten was lekker en super goed enige waar wat ik persoonlijk jammer vind is de bier keuze op tap. Dat was Heineken maar de irisch coffee was goed gemaakt !!! Of ik hier weer eens terug ga? JAZEKER

18. Na een zeer gastvrij ontvangst genoten van een heerlijk voor én hoofdgerecht.
    Zeker een aanrader voor 'n tweede en volgende bezoeken.

19. Telkens weer een verrassing. Net terug van Karpathos en weer zin in Grieks eten. En dan kom je hier zeker aan je trekken.
    Geen kaasplank, geen meter bier maar een meter Pikilia. Smullen!
    Laat andere Griekse restaurants ver achter zich wat betreft de kwaliteit van het eten en de originele opmaak.

20. Louise Willems

Je kunt heel gemakkelijk via de website kunnen reserveren. De dag voor de reservering krijg je een mailtje ter herinnering. Je wordt vriendelijk ontvangen bij binnenkomst en naar je tafel gebracht. De gastvrouw komt gezellig een praatje met je maken, het eten is erg lekker en het restaurant is sfeervol. Zeker een aanrader om hier te komen eten.

21. Zoals ook de vorige keer heerlijk eten en vriendelijke bediening! Ik kom zeker terug.

22. Was super ! Herhaling vatbaar.

23. Tekenclub Noorderlicht

Reserveren online ging heel makkelijk en snel. Vriendelijke en vlotte bediening. Leuke sfeer en het eten was ook prima. Zeker de moeite waard!

24. Rob & Mary

Afgelopen zaterdagmorgen online geboekt, binnen 10 minuten bevestiging,ging dus prima. Het eten was weer voortreffelijk, alleen de service was deze keer minder. We werden uiterst vriendelijk ontvangen door de gastvrouw en naar onze tafel gebracht. Het restaurant zat lekker gezellig vol, er liep voldoende personeel rond maar toch was de service onder de maat. We zaten aan het raam zoals gevraagd. We hebben het personeel er zelf iedere keer op moeten attenderen indien we iets wilden bestellen. Ze keken niet vanuit eigen beweging een keer naar onze tafel of kwamen even vragen of alles naar wens was. Maar dat was ook het enigste minpuntje van de avond. We komen er zeker terug want aan het lekkere eten lag het zeker niet!

25. Thea Zak

Fantastisch restaurant, eerlijk EN heerlijk eten en dan die service/bediening. In een woord geweldig!

26. Heerlijk eten, gezellige sfeer, vriendelijk personeel. We hebben deze keer buiten op het leuke terras gegeten. Kortom een aanrader!

27. Vd broek

Super restaurant, zeer goed eten. Personeel vriendelijk. Je krijgt aandacht👍🏼

28. wilma Bouwman

Prima gegeten, goede bediening.

29. Stokkermans

Onze eerste keer daar gegeten. Het is goed bevallen en willen zeker terug komen

30. We hebben gisteren weer heerlijk gegeten met onze kinderen en schoonzoon. Het was erg gezellig we kregen meer dan genoeg!
    De bediening was top! We komen zeker binnenkort terug.

31. Fam. Lapre

Het eten was heerlijk. Met veel fruit en groente. Prima presentatie.
    Minpuntje: ontbreken van airco zodat het er behoorlijk warm was.

32. Francois

Zoals altijd TOP!

33. Het was weer heerlijk genieten met ons vijven, heerlijke gerechten.
    Bediening en service top.
    Zeker weer herhalen... ga zo door....

34. Het was weer super, we waren met 5 personen, en hebben heerlijk gegeten van verschillende gerechten. bediening en service top.....
    Zeker tot een volgende keer.

35. Vera Dominikus

We hebben heerlijk gegeten en zijn goed ontvangen. Voor herhaling vatbaar.

36. Kirsten

Heerlijk gegeten en netjes bediend, komen zeker vaker eten!!

37. Lekker eten, gezellige sfeer en zeker voor herhaling vatbaar.

38. Bert Daaneb

Lekker buiten kunnen eten, was dan ook heerlijk weer.

39. Marie jose

Sfeer was heel goed, bediening ook. Klein minpuntje was het lange wachten voordat de bestelling geserveerd werd.

40. Gisteren met het gezin gegeten bij Neos Athene. Ik had via Eet.nu gereserveerd en bij de opmerkingen benoemd dat mijn zusje en ik verschillende allergieën hebben. Ik kreeg een bericht terug dat ze zouden bellen. Dit is ook gebeurd, alles was al door de koks nagekeken! Ik kon alle wensen opgeven en alles werd overlegd. We hebben allebei heerlijk kunnen eten. Het personeel heeft met alles rekening gehouden en ze deden alle moeite om het ons naar onze zin te maken en alles aan te passen aan onze allergieën. Heerlijk gegeten! Wij komen zeker terug!

41. Was lekker, alleen zij hadden helaas niet genoeg gyros in huis, omdat wij met een grote club waren was het iets minder het eten, ik heb wel eens beter gehad.

42. Anja v B

Heerlijk gegeten, heel goede prijs/kwaliteit verhouding.

43. Meidengroep

Zeer goed bevallen , lekker gegeten, genoeg voor een mooie prijs.

44. Een April Zaterdag Vanavond heerlijk gegeten gezellig vriendelijk personeel en de gastvrouw Jessica super aardig echt toppie

45. Het was te lang geleden dat we hier weer eens gegeten hadden. Het was zoals we verwacht hadden super! Heerlijk eten en een fantastische gastvrouw. Wat is dit restaurant erop vooruit gegaan sinds ze deze zaak overgenomen hebben. Eigenlijk gaan we er te weinig naartoe. Supertent!

46. Heerlijk eten, mooi restaurant en vriendelijke bediening.

47. Jacqueline burgers

Goede sfeer niet te druk, snelle bediening, betaalbaar.

48. Weer heerlijk gegeten.

49. We hebben heerlijk gegeten meer dan genoeg en we zijn uitstekend bediend.
    Kan Neos Athene echt aanbevelen.

50. Alles was OK, alleen tussen voor- en hoofdgerecht zat meer dan 1 uur en dat was met kinderen een beetje te lang.

51. A van Ewijk

Prettige ontvangst, vriendelijk personeel en het eten was voortreffelijk. Het is zeker een aanrader.

52. Heerlijk gegeten, gezellige ambiance, aardig personeel, gaan zeker nog een keer eten, hopelijk weer met live muziek... Geen uitgebreide kaart, maar wat erop staat is goed, misschien verandert het iedere maand?

53. Woensdagavond heerlijk gegeten, zoals altijd werden we zeer vriendelijk ontvangen. Het eten was weer heerlijk en meer dan genoeg! De bediening is erg vriendelijk, we hebben een gezellige avond gehad en we komen zeker zeer snel weer terug!

54. Gezellige avond, lekker gegeten, wel een beetje veel! Vriendelijke bediening, heel gastvrij.

55. Lekker. Gezellig. Voor mensen met een milde gluten allergie goed te doen.

56. Ine Onderstal

Helemaal top, ontvangst erg prettig, jassen worden aangenomen. Welkom drankje van het huis. Twee voorgerechten gedeeld met 4 personen, anders was het echt teveel, voortreffelijk gebakken mosselen en gebakken schapenkaas met brood. Topper! Hoofdgerechten erg lekker. We hebben als dessert allemaal koffie genomen, want we zaten gewoon vol. Ik kan iedereen aanraden om hier te gaan eten, wel reserveren! Prima bediening. Wij zijn erg tevreden en komen beslist terug.

57. Lekker gegeten, alles was naar wens, de porties waren meer dan voldoende (eerder te veel). Zeker een aanrader en wij gaan graag nog een keer terug.

58. Piet Hendriks

Wij komen er regelmatig en steeds is het weer een genot om daar te eten. Prijs/kwaliteit is meer dan goed en de ontvangst en service is super!

59. P van Bronkhorst

Heerlijk gegeten met 5 personen, zeker de moeite waard om er wat vaker een bezoekje te brengen.

60. Het eten is er echt heerlijk, de bediening is ook heel erg vriendelijk, wij komen er graag weer terug.

61. Alles was lekker, behalve het nagerecht hadden we iets meer van verwacht... Was vanille ijs met "warme kersen".
    Kersen waren niet warm en het ijs smaakte nergens naar... Jammer!!

62. Na ruim een uur wachten kregen we een heel lekker voorgerecht. Dat was de moeite van het wachten waard, maar het hoofdgerecht was de moeite van nog een uur wachten helaas niet waard. Het was veel maar het vlees was erg droog. De baklava als toetje is ook geen aanrader.

63. Lekker gegeten voor een goede prijs. We moesten er wel een stuk voor reizen, maar het was zeer zeker de moeite waard.
    Gaan zeker nog `n keer terug.

64. Perfect eten voor een uiterst betaalbare prijs, zeker een aanrader. Ook de bediening perfect, vriendelijk en snel. Zeker voor herhaling vatbaar.
    Rene en therese boogaart

65. Langenberg

Het was lang geleden dat wij ECHT Grieks eten konden proeven in een Griekse restaurant als fervent Griekenland. Top kok! Aanrader: Macedonië schotel.
    Personeel vriendelijk en behulpzaam.
    Wij komen zeker terug!
    Léon en Hélène.

66. Wij zijn weer blij dat er een goede griek in Wijchen zit. Wij waren met 4 personen wij hebben lekker gegeten.

Monique & Theo Teuwsen
    Francien & Pieter Rutten

67. nigel janssen

Het eten was heerlijk en de bediening vriendelijk.

68. Prettig en vriendelijke ontvangst met een goede bediening. Gezellig sfeervol restaurant met goede kwaliteit en lekker eten. Genoeg keus.

69. H.J.Hofkens

Het reserveren via PC ging vlot.
    Het personeel was bij binnenkomst vriendelijk en behulpzaam, keuze genoeg en de gerechten waren prima. We hebben heerlijk gegeten.
    De bediening was prima.
    Gewoon goed (zoals het hoort).

70. Rudy Asschert

We zijn hier al een paar keer wezen eten en elke keer is het weer even goed. Als fervent Griekenland fan beschouwen we uit eten gaan bij de Griek als een kleine vakantie. Wanneer we hopelijk binnenkort in Wijchen wonen, kunnen we nog vaker op vakantie gaan.

71. Ingeborg van de poel

Zoals altijd alles prima! Heerlijk gegeten, fijne sfeer en super bediening

72. Monique en Ed

Het eten was heerlijk en ruim voldoende. De bediening super. We komen zeker terug.

73. Gewoon heerlijk Grieks eten met een prima sfeer en stiften/stempels voor de kinderen :)

74. B van Dreumel

Zeer vriendelijk ontvangen en erg lekker gegeten. Zeker een aanrader!

75. Peter Gerrits

Fantastisch restaurant, erg lekker gegeten en leuke aardige bediening.
    Bedankt voor deze fijne avond.

76. Kaja Hendriks

Heel lekker gegeten, porties kunnen iets kleiner

77. Bennie en Angelique van der Aa

Het was lekker en gezellig👍🏻

78. Zeer leuk mooi restaurant , goed ontvangen,
    Eten en drinken was zeer lekker en goed geserveerd

79. Piet van Diermen

Het eten is prima, maar als je gaat afhalen mag je je brood wel meenemen. Ik kwam om 19.50 binnen, wordt genegeerd door het bedienend personeel. Plaats 5 min later mijn bestelling en sta vervolgens om 20.45 buiten. Ze waren ermee bezig... ja snap ik.
    Heb de afgelopen tijd veel afgehaald. Soms geklaagd (werd opgelost) maar dit is de druppel😢😢. Mij zien ze niet meer...

80. Het voorgerecht was top. Leuke medewerkers. Het vlees van hoofdgerecht was minder. beetje droog.

81. Heerlijk gegeten, zeker een aanrader voor iedereen. Super gastvrij en uitstekend eten in een hele mooi restaurant, vooral de bediening was top!!

Iedereen bedankt en tot snel weer!

82. Erg lekker gegeten, prima bediening. Bedankt nogmaals.

83. We zijn hier al vaak wezen eten. Het is iedere keer weer een feestje. Overheerlijk eten! Kostelijke voorgerechten, lekker vers mals vlees en vis, heerlijke salades, smakelijk gekruide en gebakken aardappeltjes, rijst en verrukkelijke nagerechten. De bediening is uitstekend. Wil je echt culinair genieten van de Griekse keuken dan is dit zeker een aanrader. DOEN!

84. Heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk en behulpzaam! Wij zaten alleen net onder een muziek box en dat was een beetje storend, had iets zachter gekund. En een kleine tip voor op tafel... tandenstokertjes... dat misten we. Verder voor herhaling vatbaar!

85. A Westerduin

Kwam al jaren niet bij dit Grieks restaurant nadat ik meerdere malen slecht gegeten had. Maar omdat een vriendin graag wilde, toch maar mee gegaan. En tot mijn verrassing was er een nieuwe eigenaar. Een zeer vriendelijke dame die voor iedereen persoonlijke aandacht heeft. Een prachtige eigentijdse witte stijlvolle inrichting. Maar vooral een geweldige verbetering van het eten.

Wat ben ik blij dat ik hier met tegenzin mee naar toegenomen werd. Kom graag nog eens terug en kan zeker de Garnalen Saganaki aanraden, zalig. En ook zeer mooie nette prijzen. Er is zelfs voor de zomer een mooi terras buiten, wel weinig uitzicht maar zeer mooi aangekleed.

86. We hebben heerlijk gegeten! We kregen meer dan genoeg! Het was erg gezellig en sfeervol en vriendelijke bediening, we komen zeker terug.

87. Goed restaurant met vriendelijk en gastvrij personeel. Eten is goed bereid en op temperatuur. Je krijgt veel voor een goede prijs. Een aanrader voor wie echt Grieks wil eten.

88. Fantastisch zoals altijd natuurlijk! Wij komen zeker terug!!! Een echte aanrader. Bediening was zeker top en het eten ook!

89. Van bergen

Werkelijk heerlijk gegeten. Zeer moderne presentatie van de Griekse maaltijden. Geen souflaki op een stokje zoals je al honderd keer gegeten hebt maar mooi gepresenteerde malse stukken vlees. Ook het vooraf gerecht was van echte Griekse klasse. Lekker Grieks mythos biertje erbij en je avond is compleet. Durf met recht te zeggen zelden zo lekker Grieks te hebben gegeten.

90. Heerlijk gegeten. Attente bediening, vriendelijk personeel en gelukkig niet zó snel geserveerd dat je na een uurtje na een driegangendiner weer buiten staat. Hier gaan we vaker eten.

91. J. Ouwehand

Ondanks dat er een groep mensen aanwezig was met la Tourette hebben we toch een heerlijke avond gehad. We moesten alleen wel beetje lang (45min) op ons hoofdgerecht wachten. Het personeel kan trouwens niks aandoen dat deze mensen duidelijk aanwezig waren met de nodige harde kreten door de zaak heen. Deze mensen zullen er niet elke week zijn.... Na afloop kregen we een doosje bonbons mee!!! Zeer attent! 👍🏼

92. familie Knapen

Was lekker eten én een vriendelijke bediening!

93. Wij kunnen het kort houden: Wij kregen een gastvrij onthaal in een gezellige omgeving, prima eten van een mooie uitgebreide kaart voor een hele nette prijs. Zeer aan te bevelen!!!

94. Theo Jansen

Zijn alweer een paar keer bij Néos geweest. Eindelijk weer een goede Griek in Wijchen. Hier kun je heerlijk eten en een supervriendelijke bediening. We hebben alweer een nieuwe boeking gedaan voor de hele familie. Je kunt samen met de eigenaars zelf een leuke avond samenstellen. Zijn benieuwd, maar hebben er alle vertrouwen in.

95. Vriendelijk personeel, redelijke porties alleen te weinig frites voor 3 personen. We bestelden wat frites bij maar daar moesten we extra voor betalen waar we uiteraard niet mee akkoord gingen, net zoals de knoflooksaus, te weinig voor 3 personen en dat kwam ook extra op de rekening te staan. Flinke discussie gehad met afrekenen. Weet niet of we hier nog terugkomen...!

96. Het eten en de gastvrijheid is daar echt geweldig. Het eten echt top, ik heb met genot gegeten en de sfeer geproefd en die zijn alle twee echt top.

De bediening is geweldig, en reuze spannend. Keurig geklede dames en je wordt verzorgd net als bij je moeder thuis. Kan niet beter.

Als ik weer in de buurt ben ga ik weer. Je wordt als je binnen komt goed verzorgd en als je weg gaat net zo. Dus echt top.

97. L. van den Heuij

Vandaag weer heerlijk buiten gegeten bij Neos Athene. Er hangt een leuk sfeertje, het ziet er gezellig uit. De service was top, goede bediening.
    We komen er zeker vaker eten.

98. Vanavond heerlijk gegeten bij Neos Athene. Ik ben blij dat er sinds april 2015 een nieuwe eigenaar in zit! Porties ruim voldoende. Ontvangst en bediening prima. Een aanrader.

99. Onlangs voor de tweede keer hier gegeten. We hebben van een keur aan voorgerechten genoten. Néos Athene is een aanwinst voor Wijchen en omstreken. We zullen hier vaker terugkomen om in Griekse sferen te blijven.

100. Anoniem

Super, geen andere worden voor. Zondag hebben we hier weer voor het eerst gegeten na de slechte ervaring met de oude Griek. Wat een kwaliteitsverschil. Een aanrader voor iedereen. Ga zo door.

Volgende pagina