Néos Athene in Wijchen

Grieks Restaurant Néos Athene

Onze gerechten worden bereid door een Griekse kok, die met dagelijks vers geleverde producten werkt.Néos Athene is een restaurant met een informele en vriendelijke sfeer, waar U kunt genieten van onze heerlijke authentieke Griekse gerechten.

Uw bezoek zal beginnen met een glaasje ouzo, een traditioneel Grieks drankje dat u wordt aangeboden door Néos Athene.

1444190417 92
1448020028 93
1492060551 87
1499719772 88
1511208604 89
1520782631 89

1. Heerlijk en voldoende eten.

2. Ingeborg

Het begon al top toen we aankwamen bij Neos. De gastvrouw liet net iemand naar buiten (ook al een heel leuk gebaar) toen wij - 8 man sterk - naar binnen wilden gaan. We werden ontvangen als vaste gasten, terwijl onze vorig keer bij Neos ruim 5 jaar geleden was. De gastvrouw kende bovendien - zonder haar lijst te checken - de naam waaronder we gereserveerd hadden, dan voel je je echt gezien. De hartelijkheid bleef: de 2 mensen die ons bedienden waren zeer prettig in de omgang. En als dan ook nog het eten uitstekend is, dan kan je avond niet meer stuk. Prima vlees- en vegetarische gerechten, lekker gekruid, een vol bord ... echt heerlijk. Als je dan bij de kassa nog geen 150,- hoeft af te rekenen, voel je je bijna bezwaard. Dat hebben we opgelost door een flinke fooi te geven, die was tenslotte meer dan verdiend! We komen zeker terug, en daar gaan we niet weer ruim 5 jaar overheen laten gaan :-)

3. van Schijndel

Knus restaurant, jonge bediening, nemen je jas aan en bedienen erg correct, aardig personeel.
    Lekker gegeten, voor herhaling vatbaar.

4. Schrievers

Het eten was heerlijk, zeker een aanrader.
    Erg vriendelijke bediening.
    Wij komen zeker terug.

5. Het was weer prima. Lekker gegeten en gedronken.

6. Henk van Haare

Het was een gezellige avond, alleen met een grote groep, begrijpen dat ieder aan tafel gelijk met eten te beginnen, dan zijn er gerechten al behoorlijk afgekoeld jammer?
    Maar we komen zeker weer terug.
    Groetjes van de hele groep.

7. Ontvangst hartelijk. Eten weer erg lekker.

8. M.Tychon

Erg lekker en goed gevulde borden.

9. T van Roij-Noij

Heerlijk gegeten👍

10. Zoals gewoonlijk weer lekker gegeten. Bediening was weer perfect. Kortom de 10 is dik verdiend.

11. A. Ravenstijn

Hier op zaterdagavond gegeten en alles was meer dan prima! De recensies waren goed en het avondje uit hier heeft die verwachtingen ook zeker waargemaakt. De gerechten waren zonder uitzondering geweldig en authentiek Grieks voor zover wij dat als regelmatige vakantiegangers naar de Griekse eilanden kunnen beoordelen. De portie grootte was ruim en de prijzen zeer redelijk. Over een verkeerd begrepen voorgerecht werd niet moeilijk gedaan: In no-time stond het goede gerecht op tafel en we mochten het verkeerd geleverde gerecht zelfs 'houden'. De bediening was correct en uiterst vriendelijk. Ondanks de grote drukte ging dat niet ten koste van de service. Een knappe prestatie. Het nagerecht wilden wij graag delen en ook dit was geen enkel probleem. Echt super. We komen hier graag nog eens terug!

12. Van de Pol

Eten prima....
    Erg veel geluid van andere mensen in het restaurant ...waardoor je zelf ook harder moet praten....helaas een uur gewacht voordat we konden eten....was ook druk.
    Maar bediening en eten prima..

13. Hoorde dat er nieuwe eigenaar van vroeger weer terug was inmiddels aantal jaar. Dat was te merken weer top gegeten personeel wat onervaren, maar gaan zeker nog een keer vaker!

14. We hebben heerlijk gegeten voor een mooie prijs. Gezellig en goed personeel. En een mooi restaurant.

15. Weer heerlijk gegeten, afgelopen donderdag.
    Komen zeker terug.

16. R. Peters

Lekker gegeten en flinke schotels!

17. Het was weer heerlijk! Onze complimenten!

18. Anita Thijssen

Het was erg lekker en gezellig, alleen was het vlees wat gauw koud.

19. j.tijsse klasen

We hebben een heel fijne avond gehad met vriendelijke gastvrouw en sympathiek personeel. Lekker gegeten en gedronken. Zeker voor herhaling vatbaar.

20. Rob van Zon

Gegeten met het gezin zeven personen. Grieks is ons lekkerste eten maar we hebben nog nooit zo lekker gegeten als hier. Elk stukje vlees was perfect en vol van smaak, de sfeer was gezellig en de bediening zeer ontspannen. We moeten meer dan een uur rijden en komen zeker terug, van ons een tien.

21. Gister wezen eten, en deze keer een plankje besteld, veel soorten vlees en super mals, echt een aanrader, komen gauw weer terug, ook het personeel zeer vriendelijk.

22. Hans de Ru

Geweldig leuk en sfeervol restaurant. Absoluut een aanrader.

23. Peter Peters

Geweldige Griekse avond gehad in restaurant NÉOS ATHENE in Wijchen.
    We waren hier met de Karpathos club voor een gezellige bijeenkomst we hebben er wederom
    heerlijk gegeten ook de muziek Navtilos was geweldig.Kortom voor herhaling vatbaar met dank aan de orginisatoren Henk&Carla en onze lieve charmante en klantvriendelijke gastvrouw Jessica.

24. Monique Kleinjan

Samen met de Karpathos eetclub een fantastische avond gehad. Keuken had geen moeite met grote groep alles kwam versbereid op tafel. Bediening heel de avond met een glimlach en een gezellig dansje na het nagerecht. Fijne avond gehad Neos dankjewel.

25. Hennie Verkerk

26. Heerlijk gegeten met ons gezin, we komen er regelmatig!

27. Weer super lekker gegeten. Teveel om op te kunnen. Top service en eigenaresse goed advies gegeven betreft Griekenland vakantie. Gezellig klein restaurantje.

28. Frank Jansen

Een vriendelijk welkom, nette aangeklede zaak, heel veel keuze in voor en hoofdgerechten en allemaal even lekker. Met honger zal je hier zeker niet weg gaan.

29. Super lekker gegeten! Vriendelijke gastvrouw, wij komen zeker weer terug!

30. G van Loveren

Diverse malen in deze zaak geweest, altijd een goede - leuke en vriendelijke sfeer.
    Het eten is prima en de prijs is prettig, wat wil je als gast nog meer?
    Zeker voor herhaling vatbaar.

31. Matthyn. Van den Broek

Waardeloze zaak waar je veel te lang op je gerechten moet wachten.
    Krappe tafeltjes en dito beenruimte. Geen aanrader.
    De Griek in Grave qua atmosfeer en gerechten, 10 x beter!

32. Gisteren voor de 3e keer hier geweest, Gastvrouw is super vriendelijk. Het was gisteravond een kakelhok. Ook weer als voorgerecht keftdakia gegeten, deze ballen waren erg klein tegenover de vorige keer. (Smaak uitstekend hoor) de kruidenboter van €1.75 Heb ik teruggegeven. Bediening zou het doorgeven, niets meer van gehoord (geen smaak) wel afgerekend. Het hoofdmenu was prima van smaak. Gyros was zéér zéér weinig.
    Verder doet het jonge bedieningspersoneel hun uiterste best. We hebben geen nagerecht genomen ivm. Het gekakel.

33. Robin Jansen

Zeer lekker gegeten en leuke ambiance.
    We komen hier vaker, altijd lekker.

34. We waren vroeg omdat we nog elders heen moesten. Bediening was goed een vriendelijke jongeman. Het eten was heerlijk goed warm en smaakvol. We hebben er van genoten we gaan zeker een keer terug. We hadden gereserveerd met de vraag tafeltje aan het raam. Dat is netjes geregeld.

35. Het was erg rumoerig, het eten was lekker maar veel te veel.

36. Wij hebben hier heerlijk met zijn vieren gegeten.

Het was erg druk en gezellig.

Voor herhaling vatbaar.

37. Deze vrijdag lekker gegeten bij Neos in Wijchen. Grote porties, lekker bereid en vriendelijke bediening. Aanrader!

38. Lekker eten en meer dan genoeg. Goede ontvangst en prima bediening. Kom hier zeker terug.

39. Ontvangst was goed.
    Het eten uitstekend het was er gezellig alleen een beetje gehorig.
    Prijs-kwaliteit was prima.
    Alles voor herhaling vatbaar.

40. Néos Athene

41. We hebben heerlijk gegeten, veel en goed vlees bij het hoofdgerecht. Bediening was erg vriendelijk, prettige sfeer. Akoestisch kan het wat beter, als het vol is kun je elkaar haast niet verstaan.

42. Anita Verhees

Super lekker gegeten. Vriendelijke bediening en snelle bediening ondanks dat het erg druk was. Echt een aanrader!

43. T eten was erg lekker. We hadden echt genoeg gegeten. Alleen jammer dat er n gezin achter ons zat. Wat behoorlijk luidruchtig aanwezig waren. Je kon elkaar bijna niet verstaan. Maar t eten was super!

44. Super lekker eten, hele gezellige warme sfeer, goede bediening. Ze komen regelmatig vragen of alles naar wens is of komen drinken opnemen. Niet opdringerig, gewoon netjes. Wij komen zeker terug!

45. Geweldig gegeten. Zeker voor herhaling valbaar.

46. Goed lekker geeten.

47. Heerlijk gegeten. Gezellige sfeer!

48. Heerlijk gegeten, meer als voldoende. Goede bediening, vriendelijk. Komen zeker weer terug.

49. Hans Op de Laak

Kijk, zo hoort een gezellig avondje uit eten: vriendelijke ontvangst en bediening, en bovenal heerlijk Grieks eten! Wij kozen niet iets van de menukaart maar vroegen de eigenaresse om "iets lekkers, typisch Grieks". Resultaat was een overdaad aan allerlei heerlijke Griekse gerechten. Néos Athene is een absolute aanrader!

50. Gezellig. Aardige en attente bediening. Goede prijs qualiteit. Het was druk dus je kon niet echt een speld horen vallen..

51. Fijn restaurant aardige bediening voor herhaling vatbaar. Pluspunt zeer makkelijk te reserveren.

52. Het was super. Geweldige bediening. En het was erg lekker.

53. De ontvangst was goed, de bediening was goed, eten was lekker en ruim voldoende, echt een aanrader, we komen terug 👌

54. Leuk restaurant met lekker eten. Binnenkomst vriendelijk ontvangen. Ouzo als welkoms drankje gleed soepel na binnen... Eten was lekker en super goed enige waar wat ik persoonlijk jammer vind is de bier keuze op tap. Dat was Heineken maar de irisch coffee was goed gemaakt !!! Of ik hier weer eens terug ga? JAZEKER

55. Na een zeer gastvrij ontvangst genoten van een heerlijk voor én hoofdgerecht.
    Zeker een aanrader voor 'n tweede en volgende bezoeken.

56. Telkens weer een verrassing. Net terug van Karpathos en weer zin in Grieks eten. En dan kom je hier zeker aan je trekken.
    Geen kaasplank, geen meter bier maar een meter Pikilia. Smullen!
    Laat andere Griekse restaurants ver achter zich wat betreft de kwaliteit van het eten en de originele opmaak.

57. Louise Willems

Je kunt heel gemakkelijk via de website kunnen reserveren. De dag voor de reservering krijg je een mailtje ter herinnering. Je wordt vriendelijk ontvangen bij binnenkomst en naar je tafel gebracht. De gastvrouw komt gezellig een praatje met je maken, het eten is erg lekker en het restaurant is sfeervol. Zeker een aanrader om hier te komen eten.

58. Zoals ook de vorige keer heerlijk eten en vriendelijke bediening! Ik kom zeker terug.

59. Was super ! Herhaling vatbaar.

60. Tekenclub Noorderlicht

Reserveren online ging heel makkelijk en snel. Vriendelijke en vlotte bediening. Leuke sfeer en het eten was ook prima. Zeker de moeite waard!

61. Rob & Mary

Afgelopen zaterdagmorgen online geboekt, binnen 10 minuten bevestiging,ging dus prima. Het eten was weer voortreffelijk, alleen de service was deze keer minder. We werden uiterst vriendelijk ontvangen door de gastvrouw en naar onze tafel gebracht. Het restaurant zat lekker gezellig vol, er liep voldoende personeel rond maar toch was de service onder de maat. We zaten aan het raam zoals gevraagd. We hebben het personeel er zelf iedere keer op moeten attenderen indien we iets wilden bestellen. Ze keken niet vanuit eigen beweging een keer naar onze tafel of kwamen even vragen of alles naar wens was. Maar dat was ook het enigste minpuntje van de avond. We komen er zeker terug want aan het lekkere eten lag het zeker niet!

62. Thea Zak

Fantastisch restaurant, eerlijk EN heerlijk eten en dan die service/bediening. In een woord geweldig!

63. Heerlijk eten, gezellige sfeer, vriendelijk personeel. We hebben deze keer buiten op het leuke terras gegeten. Kortom een aanrader!

64. Vd broek

Super restaurant, zeer goed eten. Personeel vriendelijk. Je krijgt aandacht👍🏼

65. wilma Bouwman

Prima gegeten, goede bediening.

66. Stokkermans

Onze eerste keer daar gegeten. Het is goed bevallen en willen zeker terug komen

67. We hebben gisteren weer heerlijk gegeten met onze kinderen en schoonzoon. Het was erg gezellig we kregen meer dan genoeg!
    De bediening was top! We komen zeker binnenkort terug.

68. Fam. Lapre

Het eten was heerlijk. Met veel fruit en groente. Prima presentatie.
    Minpuntje: ontbreken van airco zodat het er behoorlijk warm was.

69. Francois

Zoals altijd TOP!

70. Vera Dominikus

We hebben heerlijk gegeten en zijn goed ontvangen. Voor herhaling vatbaar.

71. Kirsten

Heerlijk gegeten en netjes bediend, komen zeker vaker eten!!

72. Lekker eten, gezellige sfeer en zeker voor herhaling vatbaar.

73. Bert Daaneb

Lekker buiten kunnen eten, was dan ook heerlijk weer.

74. Marie jose

Sfeer was heel goed, bediening ook. Klein minpuntje was het lange wachten voordat de bestelling geserveerd werd.

75. Gisteren met het gezin gegeten bij Neos Athene. Ik had via Eet.nu gereserveerd en bij de opmerkingen benoemd dat mijn zusje en ik verschillende allergieën hebben. Ik kreeg een bericht terug dat ze zouden bellen. Dit is ook gebeurd, alles was al door de koks nagekeken! Ik kon alle wensen opgeven en alles werd overlegd. We hebben allebei heerlijk kunnen eten. Het personeel heeft met alles rekening gehouden en ze deden alle moeite om het ons naar onze zin te maken en alles aan te passen aan onze allergieën. Heerlijk gegeten! Wij komen zeker terug!

76. Was lekker, alleen zij hadden helaas niet genoeg gyros in huis, omdat wij met een grote club waren was het iets minder het eten, ik heb wel eens beter gehad.

77. Anja v B

Heerlijk gegeten, heel goede prijs/kwaliteit verhouding.

78. Meidengroep

Zeer goed bevallen , lekker gegeten, genoeg voor een mooie prijs.

79. Een April Zaterdag Vanavond heerlijk gegeten gezellig vriendelijk personeel en de gastvrouw Jessica super aardig echt toppie

80. Het was te lang geleden dat we hier weer eens gegeten hadden. Het was zoals we verwacht hadden super! Heerlijk eten en een fantastische gastvrouw. Wat is dit restaurant erop vooruit gegaan sinds ze deze zaak overgenomen hebben. Eigenlijk gaan we er te weinig naartoe. Supertent!

81. Heerlijk eten, mooi restaurant en vriendelijke bediening.

82. Jacqueline burgers

Goede sfeer niet te druk, snelle bediening, betaalbaar.

83. Weer heerlijk gegeten.

84. We hebben heerlijk gegeten meer dan genoeg en we zijn uitstekend bediend.
    Kan Neos Athene echt aanbevelen.

85. Alles was OK, alleen tussen voor- en hoofdgerecht zat meer dan 1 uur en dat was met kinderen een beetje te lang.

86. A van Ewijk

Prettige ontvangst, vriendelijk personeel en het eten was voortreffelijk. Het is zeker een aanrader.

87. Heerlijk gegeten, gezellige ambiance, aardig personeel, gaan zeker nog een keer eten, hopelijk weer met live muziek... Geen uitgebreide kaart, maar wat erop staat is goed, misschien verandert het iedere maand?

88. Gezellige avond, lekker gegeten, wel een beetje veel! Vriendelijke bediening, heel gastvrij.

89. Lekker. Gezellig. Voor mensen met een milde gluten allergie goed te doen.

90. Ine Onderstal

Helemaal top, ontvangst erg prettig, jassen worden aangenomen. Welkom drankje van het huis. Twee voorgerechten gedeeld met 4 personen, anders was het echt teveel, voortreffelijk gebakken mosselen en gebakken schapenkaas met brood. Topper! Hoofdgerechten erg lekker. We hebben als dessert allemaal koffie genomen, want we zaten gewoon vol. Ik kan iedereen aanraden om hier te gaan eten, wel reserveren! Prima bediening. Wij zijn erg tevreden en komen beslist terug.

91. Lekker gegeten, alles was naar wens, de porties waren meer dan voldoende (eerder te veel). Zeker een aanrader en wij gaan graag nog een keer terug.

92. P van Bronkhorst

Heerlijk gegeten met 5 personen, zeker de moeite waard om er wat vaker een bezoekje te brengen.

93. Het eten is er echt heerlijk, de bediening is ook heel erg vriendelijk, wij komen er graag weer terug.

94. Alles was lekker, behalve het nagerecht hadden we iets meer van verwacht... Was vanille ijs met "warme kersen".
    Kersen waren niet warm en het ijs smaakte nergens naar... Jammer!!

95. Na ruim een uur wachten kregen we een heel lekker voorgerecht. Dat was de moeite van het wachten waard, maar het hoofdgerecht was de moeite van nog een uur wachten helaas niet waard. Het was veel maar het vlees was erg droog. De baklava als toetje is ook geen aanrader.

96. Lekker gegeten voor een goede prijs. We moesten er wel een stuk voor reizen, maar het was zeer zeker de moeite waard.
    Gaan zeker nog `n keer terug.

97. Perfect eten voor een uiterst betaalbare prijs, zeker een aanrader. Ook de bediening perfect, vriendelijk en snel. Zeker voor herhaling vatbaar.
    Rene en therese boogaart

98. Langenberg

Het was lang geleden dat wij ECHT Grieks eten konden proeven in een Griekse restaurant als fervent Griekenland. Top kok! Aanrader: Macedonië schotel.
    Personeel vriendelijk en behulpzaam.
    Wij komen zeker terug!
    Léon en Hélène.

99. Wij zijn weer blij dat er een goede griek in Wijchen zit. Wij waren met 4 personen wij hebben lekker gegeten.

Monique & Theo Teuwsen
    Francien & Pieter Rutten

100. nigel janssen

Het eten was heerlijk en de bediening vriendelijk.

Volgende pagina