Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wijchen verdeeld zijn.

bm.kuling@kpnmail.nl

Na lange tijd weer een keer een bezoek gebracht aan restaurant het Wapen van Wijchen in Wijchen.
    En dan weet je het weer: een gewoon goed, eerlijk geprijsd en compleet bordje kippenlevertjes met daarbij een heerlijke rode huiswijn; depressie voorbij. Keurige lunch- en dinerkaart en bijhorende uitstekende wijnkaart. Tot slot een geweldige bediening en de juiste sfeer. Voor herhaling vatbaar!
    Bep Kuling/ Lent

Néos Athene

Gisteren voor de eerste keer hier gegeten, met een groepje van vijf personen. We hebben echt een topavond gehad. De bediening was zeer prettig en goed. De tapas zagen er fraai uit en smaakten echt heerlijk. Er was voor elk van ons geruime keuze, ook voor degene met een allergie. We hadden een jarige in ons gezelschap, die ook nog eens extra in het zonnetje werd gezet. :) hier komen we zeker een keer terug!

We hebben heerlijk gegeten, veel en goed vlees bij het hoofdgerecht. Bediening was erg vriendelijk, prettige sfeer. Akoestisch kan het wat beter, als het vol is kun je elkaar haast niet verstaan.

5. Nederlands Wijchen

Yvonne Tuite

Ik had een verrassing van de kok was super lekker.

Heb je een ALLERGIE dan moet je hier NIET gaan eten.
    Wij hadden vanwege onze trouwdag gereserveerd en aan de telefoon aangegeven dat ik glutenvrij moet eten. Dit was geen enkel probleem, ze hadden een aparte menukaart voor mij en ze zouden het noteren bij de reservering.

We vonden het er allereerst erg druk en rumoerig, Je zit dicht op andere klanten en het tafeltje voor 2 personen is wel erg klein. Het duurde erg lang voordat je de gerechtjes kreeg en persoonlijk vonden wij de meesten gerechten ook niet lekker.

Er was geen aparte glutenvrije menukaart voor mij en daarom kreeg ik een bestelkaartje met daarin recepten en onderdelen van de recepten doorgestreept. Alles wat niet was doorgestreept was glutenvrij. Als ik bij elke bestelling een G achter mijn bestelling zou zetten zou de kok er extra rekening mee houden en zou het wel goed komen. Helaas… het kwam niet goed. Op mijn bestelkaartje waren ze een aantal gerechten vergeten door te strepen waar wel gluten in zat. En uiteindelijk heb ik een gerecht gegeten die niet was aangepast. De saus die bij het gerecht zat, welke ik had gegeten, bleek gluten te bevatten.

Het commentaar dat ik kreeg van de verantwoordelijke was: "gelukkig zit er maar een kleine beetje tarwe / gluten in het gerecht" en "tja, dat kan gebeuren! ".

Na 2 gangen hield het etentje helaas voor mij meteen al op en kun je alleen nog maar met veel warm vocht (kop thee) proberen het probleem te beperken. En onze plezier was uiteraard ook meteen weg. Wij zijn dus op dat moment ook maar gegaan. Wel moest ik nog even de rekening betalen: 60 euro (voor 2 personen) voor een paar hapjes en 4 frisdrankjes, maar ik kreeg vanwege de situatie wel 10 euro korting en het kopje thee gratis. Oftewel ik moest nog steeds (voor dat kleine beetje "gluten" wat ik had gegeten) wel betalen.

Eigenlijk te schandalig voor woorden hoe dit is afgehandeld en hoe luchtig er over zo'n situatie wordt gedacht. Gelukkig krijg ik geen hele ernstige problemen, maar het risico om dit nog eens op te lopen ga ik niet meer nemen. Ons zie je nooit meer terug in Het Broertje.

Afgelopen domderdag met 4 personen daar gegeten. Wat een geweldig restaurant. Klantvriendelijk, heerlijke sfeer, deskundige, zeer vriendelijke, medewerkster en het eten is kort maar krachtig: top. Voor een avondje uit ben je daar helemaal op z'n plaats.

Sven van hoeven

Was heel lekker om te eten met mijn vrouw en mijn 3 kinderen goeie prijs en veel keuze.

Anita Verhees

Super lekker gegeten. Vriendelijke bediening en snelle bediening ondanks dat het erg druk was. Echt een aanrader!

T eten was erg lekker. We hadden echt genoeg gegeten. Alleen jammer dat er n gezin achter ons zat. Wat behoorlijk luidruchtig aanwezig waren. Je kon elkaar bijna niet verstaan. Maar t eten was super!

11. Balkan Wijchen

C. Verhoeven

Het was in een woord een geweldige avond. Alles was perfect!

12. Pannenkoekenhuis Wijchen

De eigenaar is alles behalve vriendelijk!
    De bediening is wel vriendelijk. Hier kan de eigenaar nog wat van leren.

13. Lunchroom Wijchen

miranda engels

Super lekker eten, hele gezellige warme sfeer, goede bediening. Ze komen regelmatig vragen of alles naar wens is of komen drinken opnemen. Niet opdringerig, gewoon netjes. Wij komen zeker terug!

15. Balkan Wijchen

Aardige mensen en het eten was heerlijk

Ik kom hier nooit meer. Er kan altijd iets verkeerd gaan maar bij ons ging alles verkeerd. Mensen naast onder kwamen later binnen maar kregen wel eerder het drinken en brood. Oké kan gebeuren vervolgens hebben wij In 2 uur tijd 1 ronde gehad. Drankjes besteld die we nooit gehad hebben. Echt schandalig misschien toch is ander personeel aan nemen..?!

Goed eten. Ik had menu satespeciaal. Heerlijk en veel. Goed en vriendelijk personeel.

Geweldig gegeten. Zeker voor herhaling valbaar.

19. Chinees-Indisch Wijchen

Familie Hendriks

Beste allemaal van Asia,

Even melden namens de Familie Hendriks. Eind september 2017 heerlijk gegeten zoals gebruikelijk. Samen met onze kinderen en kleinzoon. Super gezellige avond.
    De bediening top.
    Onze dank hiervoor.

20. Pannenkoekenhuis Wijchen

Het is een erg leuk en gezellig restaurant. Ik en mijn familie gaan altijd hierheen als we pannenkoeken gaan eten. Ook als je met een grote groep komt wordt alles snel en zorgvuldig afgehandeld.
    De pannenkoeken vallen altijd in de smaak.

Altijd voor herhaling vatbaar!

21. Balkan Wijchen

Goed eten, vriendelijk personeel.
    Geen pinautomaat, dat geeft wat "probleempjes".

Goed lekker geeten.

José Evers

Heerlijk gegeten. Leuke bediening.
    Enige minpuntje is dat de akoestiek wat minder is.
    Maar komen zeker terug...

Heerlijk gegeten. Gezellige sfeer!

Heerlijk gegeten, meer als voldoende. Goede bediening, vriendelijk. Komen zeker weer terug.

Hans Op de Laak

Kijk, zo hoort een gezellig avondje uit eten: vriendelijke ontvangst en bediening, en bovenal heerlijk Grieks eten! Wij kozen niet iets van de menukaart maar vroegen de eigenaresse om "iets lekkers, typisch Grieks". Resultaat was een overdaad aan allerlei heerlijke Griekse gerechten. Néos Athene is een absolute aanrader!

Gezellig. Aardige en attente bediening. Goede prijs qualiteit. Het was druk dus je kon niet echt een speld horen vallen..

28. Balkan Wijchen

Bediening was uitstekend, zeer attent. Het eten was redelijk, gegrilde varkensspies iets te taai en de forel amper gaar en koud van binnen. De bijgeleverde champignonsaus was amper gebonden en teleurstellend. Al met al geen slechte avond, maar door de matige kwaliteit van het eten (ook al was het goedkoop) denk ik niet dat we nog terugkomen.

29. Balkan Wijchen

Een restaurant wat je even terug brengt naar Kroatië. Heerlijk eten. Een aanrader.

Angelique Reuser

Néos Athene is één van onze favoriete restaurants; we eten er geregeld. Het personeel is zeer vriendelijk en het eten erg lekker. Een aanrader dus!