Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wijchen verdeeld zijn.

j.tijsse klasen

We hebben een heel fijne avond gehad met vriendelijke gastvrouw en sympathiek personeel. Lekker gegeten en gedronken. Zeker voor herhaling vatbaar.

Rob van Zon

Gegeten met het gezin zeven personen. Grieks is ons lekkerste eten maar we hebben nog nooit zo lekker gegeten als hier. Elk stukje vlees was perfect en vol van smaak, de sfeer was gezellig en de bediening zeer ontspannen. We moeten meer dan een uur rijden en komen zeker terug, van ons een tien.

Gister wezen eten ,en deze keer een plankje besteld,veel soorten vlees en super mals ,echt een aanrader,komen gauw weer terug ,ook het personeel zeer vriendelijk.

4. Shoarma Wijchen

Afhaalpizza was koud, de man die hem gebakken had was bepaald niet klantvriendelijk . Diepvriespizza’s van de coöp zijn lekkerder, de caissières bovendien klantvriendelijker. Mij zien ze daar niet meer.

5. Shoarma Wijchen

Vandaag na lange tijd weer eens een poging gewaagd en we zijn meteen weer genezen.
    Mensen geef je geld elders uit; koude pizza die te laat kwam en waarop de groenten nog rauw(!) waren.
    De pizza Margarita voor de kinderen was eerder een kartonnen plaat.

Bah!! Nooit meer!!

Bij binnenkomst netjes ontvangen.
    Het restaurant was erg oubollig en er mag zeker wel een frisse wind ingeblazen mogen qua interieur.

Het voorgerecht was prima.

Het hoofdgerecht was ronduit BAGGER daarintegen. Erg droog vlees en het bestelde vlees was niet wat we hadden besteld. Ossenhaas is iets anders dan een soort van biefstuk met zenen erin! Erg jammer want wij hadden erg veel verwachtingen van het balkan restaurant wat al enige tijd bestaat in Wijchen.

Ondanks dat was het personeel vriendelijk, maar helaas de laatste keer voor ons.

Hans de Ru

Geweldig leuk en sfeervol restaurant. Absoluut een aanrader.

Peter Peters

Geweldige Griekse avond gehad in restaurant NÉOS ATHENE in Wijchen.
    We waren hier met de Karpathos club voor een gezellige bijeenkomst we hebben er wederom
    heerlijk gegeten ook de muziek Navtilos was geweldig.Kortom voor herhaling vatbaar met dank aan de orginisatoren Henk&Carla en onze lieve charmante en klantvriendelijke gastvrouw Jessica.

Monique Kleinjan

Samen met de Karpathos eetclub een fantastische avond gehad. Keuken had geen moeite met grote groep alles kwam versbereid op tafel. Bediening heel de avond met een glimlach en een gezellig dansje na het nagerecht. Fijne avond gehad Neos dankjewel.

Hennie Verkerk

Heerlijk gegeten met ons gezin, we komen er regelmatig!

Weer super lekker gegeten. Teveel om op te kunnen. Top service en eigenaresse goed advies gegeven betreft Griekenland vakantie. Gezellig klein restaurantje.

Anja van Son

Zo jammer, wij gaan nooit iets halen van een cafetaria, afg donderdagavond wel, omdat het eigenlijk het beste uit kwam.
    Wat viel dit tegen, taaie frites, ipv bestelde frites speciaal, zag ik thuis dat het alleen met mayo was, de knakworst was niet te eten, echt oud. De berenklauw speciaal was het enige wat nog enigszins te eten was en het eten van mijn partner viel ook tegen, echt smakeloze taaie frites. Jammer.

Frank Jansen

Een vriendelijk welkom, nette aangeklede zaak, heel veel keuze in voor en hoofdgerechten en allemaal even lekker. Met honger zal je hier zeker niet weg gaan.

15. Chinees-Indisch Wijchen

corry van Voorst

Wat is dit toch een goed restaurant, heb er dit jaar weer mijn verjaardags etentje gehad.
    Goed eten, uitstekende en vriendelijke medewerkers.
    Kom hier al ruim 30 jaar geregeld, kan echt geen negatieve dingen ontdekken.
    Blijf graag bij Suse komen!

Super lekker gegeten! Vriendelijke gastvrouw, wij komen zeker weer terug!

G van Loveren

Diverse malen in deze zaak geweest, altijd een goede - leuke en vriendelijke sfeer.
    Het eten is prima en de prijs is prettig, wat wil je als gast nog meer?
    Zeker voor herhaling vatbaar.

Wat ik het minste vond waren de tafeltjes die heel erg dicht op elkaar gezet zijn.
    Je zit zo ongeveer op schoot bij je buurman!
    Een goed gesprek voeren met je tafelpartner kan, maar degene naast je volgt het gesprek dan wel compleet mee. Heel groot minpunt vind ook dit.
    Het eten vind ik erg tegenvallen. Keuze is groot maar de kwaliteit van het eten matig.
    Voor ons geen tweede keer helaas…

Matthyn. Van den Broek

Waardeloze zaak waar je veel te lang op je gerechten moet wachten.
    Krappe tafeltjes en dito beenruimte. Geen aanrader.
    De Griek in Grave qua atmosfeer en gerechten, 10 x beter!

Met kerstavond wezen eten met 12 man. Speciaal menu voor kerst gemaakt wat op zich leuk is. Het eten was eerlijk gezegd minder. Veel gerechtjes dreven in de saus en vaak droog en of rauw. Om alle gerechtjes afzonderlijk te benoemen is wat overdreven. De opmaak van de borden was matig. Gehaktballetjes droog, kip droog. Varkenshaas was erg lekker. De bediening valt niks over te zeggen dan alleen maar lof. Erg vriendelijk en ondanks de drukte zat er een prima tempo in. Wel een leuke avond gehad ondanks dat naar onze mening de prijs kwaliteit verhouding beter kon. Volgende keer beter.

Gisteren voor de 3e keer hier geweest, Gastvrouw is super vriendelijk. Het was gisteravond een kakelhok. Ook weer als voorgerecht keftdakia gegeten, deze ballen waren erg klein tegenover de vorige keer. (Smaak uitstekend hoor) de kruidenboter van €1.75 Heb ik teruggegeven. Bediening zou het doorgeven, niets meer van gehoord (geen smaak) wel afgerekend. Het hoofdmenu was prima van smaak. Gyros was zéér zéér weinig.
    Verder doet het jonge bedieningspersoneel hun uiterste best. We hebben geen nagerecht genomen ivm. Het gekakel.

Goed cafetaria! :)

Tot 18 dec van dit jaar nooit geen klachten. Echter de frites die we hadden op dinsdag 19 dec was absoluut niet te eten, spek vet totaal glazig van het leek of het twee keer was gebakken in misschien te koud of oud vet. De Frites 's avonds (18.00u ) teruggebracht en gevraagd hoe het bestond dat de kwaliteit zo slecht was t.o.v. voorheen. Kreeg als antwoord andere frites??? En verder “ bedankt” en totaal geen andere compensatie dan die woorden. Zeer ontevreden deze zaak verlaten

Robin Jansen

Zeer lekker gegeten en leuke ambiance.
    We komen hier vaker, altijd lekker.

Peter Rijnhart

Heerlijk eten in gezellige sfeer met bijzondere gastvrouw.

We waren vroeg omdat we nog elders heen moesten. Bediening was goed een vriendelijke jongeman. Het eten was heerlijk goed warm en smaakvol. We hebben er van genoten we gaan zeker een keer terug. We hadden gereserveerd met de vraag tafeltje aan het raam. Dat is netjes geregeld.

27. Chinees-Indisch Wijchen

Peter van schayk

Vanavond het slechtste gegeten aller tijden in dit restaurant.
    Gaat de laatste tijd alleen in kwaliteit omlaag. De medewerker doet er nog een schepje bovenop door zijn vreselijke onverschillige onvriendelijkheid. Vanavond slecht gegeten. Aangebrande groente.
    Geen vraag of alles naar wens was. Waar ik vroeger zeer lekker heb gegeten en een leuk praatje kon maken met Suze, daar herken ik dit restaurant niet meer. Jammer maar er zijn meer en zeker betere leuke restaurants in wijchen. Suze erg jammer!

G Hendriks

Vandaag gegeten bij Lieve Sophie in Wijchen samen met mijn vriendin. Ondanks dat we via Social Deal gereserveerd hadden kregen we de volledige service (dit is lang niet overal zo). We werden zeer vriendelijk ontvangen en kregen een mooi plekje aangewezen. De gastheer is een topper! Het restaurant zelf zag er degelijk uit. Het was wel een beetje kaal maar met goed gezelschap is dat niet erg. Eten kwam zeer snel en smaakte overheerlijk. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Het was erg rumoerig, het eten was lekker maar veel te veel.

Wij hebben hier heerlijk met zijn vieren gegeten.

Het was erg druk en gezellig.

Voor herhaling vatbaar.