Asia in Wijchen

Bezorgrestaurants in de buurt van Asia

1194211460 97
1491952829 74
1499041909 74
1513220069 76

1. Peter van schayk

Vanavond het slechtste gegeten aller tijden in dit restaurant.
    Gaat de laatste tijd alleen in kwaliteit omlaag. De medewerker doet er nog een schepje bovenop door zijn vreselijke onverschillige onvriendelijkheid. Vanavond slecht gegeten. Aangebrande groente.
    Geen vraag of alles naar wens was. Waar ik vroeger zeer lekker heb gegeten en een leuk praatje kon maken met Suze, daar herken ik dit restaurant niet meer. Jammer maar er zijn meer en zeker betere leuke restaurants in wijchen. Suze erg jammer!

2. Familie Hendriks

Beste allemaal van Asia,

Even melden namens de Familie Hendriks. Eind september 2017 heerlijk gegeten zoals gebruikelijk. Samen met onze kinderen en kleinzoon. Super gezellige avond.
    De bediening top.
    Onze dank hiervoor.

3. Het was weer goed en lekker

4. Nico Verhoeven

Het was ons eerste bezoek aan Asia.
    Gehoord eerdere berichten van kennissen viel het enigszins tegen. Het was redelijk maar niet bijzonder.

5. Gerda Strik

Ondanks dat erg druk was, prima gegeten en goede service.
    Een aanrader !♡♡

6. H. van Breukelen

Net weer eens geprobeerd! Gezien het verleden geen hoge verwachting van. Maar ze hebben zich weer overtroffen!! Wat een goor eten, dit heeft helemaal niks met Chinees eten te maken. Gewoon smerige drab!! Verschrikkelijk, nu echt nooit meer. Iedere hier aan uitgegeven cent is er een te veel.

7. De beste Chinees in de regio. Altijd kwaliteit en service. Met name de Ti-pan gerechtjes moet je proberen. Lieve mensen die hun gasten een warm hart toedragen.

8. Bart

9. Afgehaald. Het was niet heel druk en ik hoefde niet lang te wachten, ik werd gewoon geholpen maar cash en zonder bonnetje. 2 loempia's met kip en een Hong Kong nasi.

Thuis na 7 minuten bleek de loempia niet gaar van binnen, het deeg was gewoon rauw. De kip moest je zoeken. De taugé was vers, maar alles was slap dus niet goed gebakken. De nasi is ook zee slecht. Moest zoeken naar de garnalen die veel te gaar waren ook de rijst zelf was veel te gaan en dat verwacht je niet bij een Chinees. Het geroosterde varkensvlees was zeer miniem aanwezig en de paprika is raar net als het ontbreken van prei. Jammer.

10. Aangenaam verrast! Meer dan zomaar goed!

11. Henk

12. Wei Min

Eerste keer dat ik hier was. Zeer bijzonder en fijn restaurant. Jonge bediening die een prima mix maken tussen China en Nederland. Ben al ik veel chinese restaurants geweest, in Nederland en in China. Deze komt qua service, vriendelijkheid en kwaliteit dicht in de buurt van restaurants in China. Sfeer is goed, afhaalgedeelte zat propvol en restaurant stroomde na 6 uur ook vol. Ouderen, jongeren en alles daar tussenin. Hier gaan we overduidelijk vaker terugkomen.

13. Fam. van de Ven

Erg lekker en beslist niet vet. Het personeel is heel erg vriendelijk en de bediening netjes. Wanneer je afhaalt moet je wel van te voren bellen anders moet je erg lang wachten aangezien het altijd druk is. De drukte zegt iets over de kwaliteit. Reserveren voor een tafeltje is ook aan te raden. Mensen die het niet te eten vinden snap ik niet. We zijn wel eens ergens anders geweest maar Asia blijft gewoon de beste kwaliteit houden. Dit is gewoon de beste chinees in de regio.

14. Altijd gezellig en ontzettend lekker eten. In mijn ogen al vele jaren het beste Chinese restaurant!

15. De werknemers trekken de vaste klanten voor, ze zijn vriendelijker en gastvrijer tegenover hen. Je krijgt wel lekker en genoeg eten daar, maar het is soms waterig. Ik vind dat ze gierig met de sausjes doen, ze willen er maar 1 of 2 meegeven..

16. Piet van Erp

1 punt
  17. Ton van der linden

Ondanks reservering vooraf werden we slecht ontvangen, werden ergens in een hoekje weggestopt , tafel was niet gedekt. Service was matig omdat we volledig uit zicht zaten, bami en miho was koud. Klantvriendelijkheid was matig.

18. Wij kwamen voor de tweede keer en hadden niet gereserveerd.
    Personeel is uitermate vriendelijk en maakt ook een praatje met niet vaste klanten!
    Het eten is heerlijk, wij vinden het niet erg om te wachten. We nemen gewoon iets te drinken en vinden het gezellig. Regelmatig komt er iemand bij je informeren of alles in orde is. Kregen dit adres van mijn broer. Dank je broer, goede tip.

19. Gisteren weer heerlijk gegeten. Deze keer een Chinees Indische rijsttafel. Iemand uit de groep was vegetarisch, geen enkel probleem, men past gewoon het menu een beetje aan. Naast het eten is ook de sfeer prima en de service is top!

20. Altijd hier goed gegeten. De service is snel en goed voor Nederlandse maatstaven. Menu geeft ook genoeg keuze.

21. Gewoon de beste chinees, alleen wel bellen als je eten gaat afhalen anders moet je lang wachten. En als je er gaat eten is het zeker aan te raden om te reserveren anders word je op een onrustig plekje geplaats (wat overigens goed te doen is, maar toch liever niet) en het personeel ie zeer vriendelijk. En mijn kindjes krijgen altijd een lolly. (doet er niet toe maar toch is het net dat extra vriendelijkheid ;)

22. van der Donk

De beste chinees uit de regio. Wij rijden 20 km voor eten en/of afhalen. Heerlijke gerechten. Super gastvrij. Menus zijn goed, prima prijs kwaliteit. De tipan gerechten zijn super! Zeer gastvrije en lieve mensen. Ga het vooral proberen en je zult zien. Wij komen er al bijna 20 jr.

23. Heerlijk eten & wachttijd is soms wel lang maar ja, goede sfeer & heel handig dat je telefonisch kan bestellen.

24. Alex Wisselink

25. Eten is goed evenals de sfeer. Personeel is vriendelijk maar er zijn erbij die de Nederlandse taal wat minder beheersen waardoor er soms een klein misverstand ontstaat met je bestelling. Maar dat wordt dan keurig opgelost.

26. Wij komen hier al jaren, echt een aanrader.

27. Knuiman

Vanaf dat ik in wijchen woon kom ik bij Asia.

Eten is altijd lekker en personeel zeer vriendelijk.

De eigenaresse Suzie, komt, als het kan, altijd even gezellig een praatje maken.

28. jettie

29. Het personeel is heel vriendelijk voor de vaste klanten, voor de andere helaas iets minder!

Prijs komt niet overeen met de kwaliteit. Eten is vooral later op de avond vaak oud met een bijsmaak.

Sfeer is voldoende.

30. Thijs Leuverink

Altijd lekker! Vriendelijke bediening.

31. Het eten is echt heerlijk. Je hebt eigenlijk altijd te veel, voor een betaalbare prijs. Het eten wordt op schalen op verwarmplaten geserveerd. Het eten wordt dus ook niet koud!

Personeel is uitermate vriendelijk. Suzie maakt altijd een praatje, of je bekend bent of niet.

Het is echt een top restaurant. Een echte aanrader voor mensen die lekker willen eten!

32. Ik kom hier al mijn hele leven en nog steeds zeker 1 keer per week. Of het nu afhaal is of bij Asia eten. Suzie is altijd super aardig en gezellig. Komt altijd een praatje maken. Verder is het eten echt geweldig. Veel keus, vooral de verschillende soorten Tipan. Wil je van alles wat bestel dan het verrassingsmenu. Ik ben blij dat zij in Wijchen zijn en hoop dat ze daar voorlopig ook blijven. Ze krijgen van mij een dikke 10!

Eet smakelijk!

33. Leuk gezellig restaurant. Wij komen er echt al jaren en het eten is altijd goed. Het personeel is altijd vriendelijk en staat altijd voor je klaar. Suze is ook een erg vriendelijke vrouw en verwelkomt je altijd even hartelijk.

Ling komt meestal even een praatje maken en dat stellen wij altijd op prijs, kortom een top restaurant.

34. ED 757 punten

Asia is een mooi Chinees restaurant met een goede bediening, maar het eten is middelmatig. De buitenkant van de loempia lijkt op een eenvoudige omelet en de vulling lijkt te bestaan uit slappe tauge met kleine vlees- en omeletsnippers. De nasi is net iets te vaak opgebakken met droge bruine rijstkorrels. Kortom, de uitstraling is prima en nu het eten nog.

35. Vorige week eten gehaald. De tjaptjoy met tofu was érg waterig! De mihoen was lekker, babi pangang lekker en het was niet vet, wat goed is. De wachttijd was best lang, maar het was ook erg druk. Aan de balie besteld op zondag, en 40 minuten moeten wachten... Verder was het wel oké :)

36. Gisteren hier wezen eten. Ik kom hier al sinds ik in de luiers zit. Dat is aardig lang. Het is altijd super en de sfeer die er hangt is geweldig. Het personeel is altijd vriendelijk. Ze nemen bij iedereen de tijd om even een praatje te maken. Super.

Het eten komt perfect verzorgd op tafel en je hebt eigenlijk altijd te veel. Het eten smaakt altijd heerlijk en echt voor de hoeveelheid hoef je het niet te laten.

Enige min puntje is dat het aquarium er niet meer zo mooi uit ziet als vroeger. Maar het restaurant zelf is gewoon perfect.

37. Manuela Meijer

Zeker iedere 2 maanden komen we hier uit eten, super restaurant.

Heerlijk eten, idd vooral de tipan osse haas knoflook, tipan osse haas lente ui. Krijg al honger als ik eraan denk.

Zeker een aanrader.

Groetjes en ni hao van Manuela.

38. Paul 5 punten

Zeer positief.

Vriendelijke gastvrouw en het eten smaakt ook zeer goed.

39. Jeroen 36 punten

Dit is de beste Chinees van de regio, kan niet anders. Ze serveren wel kleine glaasjes bier en glazen wijn die half vol zijn, dus moet je grotere glazen bestellen. Verder super eten, vooral de soorten tipan gerechten zijn echt lekker.

40. Minstens 1x per 2 weken haal ik hier mijn eten!

Het is lekker en het personeel is zeer vriendelijk!

Het eten in het restaurant is ook zeer goed! Wanneer je eten besteld en ze komen het aan je tafel brengen denk je als eerst hoe ga ik dit opkrijgen ;)

41. Zeer goede service, Sfeer heel gezellig.
    Prijs/Kwaliteit zeer goed. Aanrader : Tipan.

42. Henk Jansen

Zeer goede kwaliteit! Smaak van het eten perfect, zeer gastvrij en vriendelijke bediening. Ik hoop dat ze nog jaren in Wijchen blijven voort bestaan!

Groetjes.

43. Super, heerlijk eten, goede bediening, mooie uitstraling, gewoonweg super.

Aanrader:

Tipan.

Saté

Tomatensoep.

En nog veel meer.

44. Heerlijk eten maar wel heel veel!

Je wordt er vriendelijk behandeld.

Prijs kwaliteit verhouding zeer goed.

45. Ik kom vrij regelmatig in Wijchen bij Asia, daar kun je lekker eten, maar word je ook netjes behandeld. Ik pak meestal de overheerlijke tomatensoep vooraf.

46. Het beste Chinese restaurant in de omgeving van Nijmegen.

Mooi restaurant, goede bediening en service, zeer goede kwaliteits en prijsverhouding. Aanrader.

Wel reserveren want op alle dagen zit het vol.

47. Mijn ervaring met dit restaurant is gewoonweg super de luxe.
    Vooral het verrassings menu, heerlijk gewoon, en een top bediening, die erg naar je wensen luistert.

Een echte aanrader... en de prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Ook met bepaalde voedsel allergien, houden ze heel goed rekening, mits je het van te voren doorgeeft.

48. Prima restaurant: eten is uitstekend, de bediening altijd zeer gastvrij! Een echte aanrader dit restaurant.

De succesvolle tipangerechten veroorzaken soms wel een doordringende geur en damp.

49. Sfeer is altijd wel goed, ademt echt chinees. Vlees en het andere eten is vaak wel heel erg vet. Het is ook wat aan de dure kant voor het vette vlees. Personeel is wel heel attent, maar besteed veel meer aandacht aan de vaste klanten dan aan de andere gasten.

50. super en vooral de tipan wij willen nks anders meer

51. Goed eten, goede sfeer, blijf zo door gaan. Hopen nog vaak te kunnen komen

52. echt een top restaurant een dikke pluim voor ze

53. Wijchenaar

Heerlijk eten en euh Nick Wilems, je bedoelt zeker dat je er niet gegeten hebt!

54. Niet te eten

Nick Willems

55. helemaal top

56. Zeer goed, Eten zoals in China! (als je voor de echte Chineese gerechten kiest!)

57. De lekkerste, mooiste,beste chinees die er is echt lekker eten een 10.