Sarajevo in Wijchen

Balkan Specialiteiten Restaurant

Deal Kom van maandag t/m vrijdag genieten van een 5-gangenmenu in de gezellige sfeer van Sarajevo, voor slechts 23,50!

Sarajevo, een Balkan restaurant, is gelegen in Wijchen. Hier beleef je de typische Balkan sfeer met vriendelijke bediening die jouw avond onvergetelijk maken. Bij Sarajevo wordt gewerkt met verse ingrediënten en kun je genieten van heerlijke wijnen.

Voor deze deal heeft Sarajevo een 5-gangenmenu samengesteld, bestaande uit stokbrood met kruidenboter vooraf. Dan als tussengerecht een Servische bonensoep gevolgd door Prust (ham met meloen op zn kroatisch). Dan als hoofdgerecht de Balkan grill (met bijbehorende bijgerechten) en als toetje een Dame blanche of Baklava.

Maak kennis met de Balkan keuken, een typische Mediterraanse keuken, en reserveer nu deze deal voor slechts 23,50!

39,40 23,50 -40%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-01-2023

Er zijn verschillende parkeerplaatsen in Wijchen te vinden.

Goed bereikbaar per trein.

Balkan Restaurant Sarajevo bereid diverse vlees -en visgerechten op traditionele wijze. Geniet van onze unieke keuken in hartje centrum van Wijchen! Bij mooi weer openen we ook ons fijne buitenterras aan de achterzijde van het restaurant, wat zich ook goed leent voor feesten en partijen.

• All-inclusive

1492203631 89
1520642216 80
1577519387 85

1. Roel en Marjon

Wij hebben hier héérlijk gegeten, en je krijgt waar voor je geld!
    Lekker relaxed, vriendelijk en gastvrij personeel en complimenten voor de kok!

2. Dragana

Het eten was heerlijk, bediening was super vriendeijk. We komen zeker nog een keer terug.

3. Wolfgang

Het was fantastisch, eten, drinken, sfeer altijd gezellig!

4. Heerlijk gegeten, sfeer kan beter, de ene zaal zat in het donker (waarop mensen aan het eten waren) en wij in t licht. Bediening kan ook wat vlotter, maar overall heerlijk gegeten voor niet al te veel €

5. Was gezellig en lekker en leuke bediening!

6. Enis Kopić

Wij hebben vroeg gereserveerd, dus er was geen drukte op het moment dat wij aankwamen. Dit was om 16.00 uur. We werden ditect geholpen.
    Omdat ik en mijn vrienden uit de regio komen kennen we de gerechten goed. De voorbereiding van vlees was op de traditionele wijze en goed van smaak. De bijgerechten, salade en sausjes tevens op de traditionele wijze.
    Zeker een aantader om een keer hier te eten. 👍🏻

7. Dirk guijt

Inrichting iets gedateerd, eten was heerlijk, Grote portie's, enigste nadeel, je kunt er niet pinnen

8. Heerlijk gegeten van zeer ruime porties voor een acceptabele prijs. Vriendelijke bediening. Wel jammer dat je er niet kunt pinnen.

9. We hebben heerlijk gegeten bij Restaurant Sarajevo.
    De entourage is misschien wat gedateerd.
    Maar het eten was super.

10. De eigenaar heeft alleen voor ons de deur geopend, wij waren de enige gasten die avond. De andere personeelsleden waren uitgevallen door ziekte, maar de eigenaar vond het jammer dat anders de reservering niet door kon gaan. We hebben erg lekker gegeten, het was zoveel dat we niet alles konden opeten. Complimenten aan de eigenaar voor de service.

11. Gerdie v Breene

Zeer goede service heerlijk gegeten en hele gezellige sfeer we gaan zeker terug.

12. Cor de Haardt

We waren met een groep van 8 personen.
    Kwaliteit was goed.
    Alleen het was jammer dat het eten niet warm was. Dit geldt voor de hele groep. Eenvoudig op te lossen om het eten op voorverwarmde borden door te geven.
    Maar we hebben toch gezellig met elkaar gegeten.

13. heerlijk eten voor relatief weinig geld.
    Vriendelijke bediening.
    Het grootste probleem is dat er te veel lekkers word geserveerd wat je niet allemaal op krijgt.

Eén vorige recensie
  14. Heerlijk gegeten, atokbroodje met kruidenboter was super verder veel vlees, lekkere aardappel wedges en heerlijke rijst.
    Salade iets te zout.
    Gezellige bediening en prijs oke.

15. Door het nazomer weer nog heerlijk buiten op het terras kunnen zitten. Was onze eerste keer bij Sarajevo en beviel prima. Bediening, gastvrijheid en uiteraard het eten, het was allemaal tot in de puntjes verzorgd. Eventuele minpunten? Ik heb ze niet ervaren. Ben je in de buurt van Wijchen dan is eten bij Sarajevo een must. Een dikke 9 voor dit restaurant.

16. Bianca jacobs

Je zit lekker rustig.
    En het eten is erg lekker, we nemen meestal een zwaard.
    Dit is aan te raden, voor wie niet weet wat ze willen bestellen.
    Ook zijn ze erg gastvrij en vriendelijk.

17. Lekker veel eten en super lekker. Vriendelijke en gastvrije mensen.

18. Kim en Roger

Omdat wij trek hadden veel vroeger dan gereserveerd naar het restaurant gegaan, het was geen enkel probleem om al te komen eten!
    Een vleesschotel voor 2 personen besteld, de schotel van de kok, Heerlijk!! Veel te veel om op te krijgen en toen wij aangaven vol te zijn vroeg het personeel of we wat over was mee wilden nemen, zo hebben we thuis nog eens van alles kunnen genieten.
    Echt een aanrader! Nette prijs/kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel. Garant voor een leuke avond!

19. Leuke vlotte bediening, heerlijke en ruime portiesen je krijgt echt waar voor je geld.
    Een echte aanrader.

20. thea ritchie albers

Heerlijk gegeten, meer dan voldoende, bediening is gezellig en vriendelijk.

21. Lekker gegeten, buiten in de tuin. Het eten zag er verzorgd uit. Personeel was erg vriendelijk. Het restaurant is van binnen gedateerd.

22. Wij hebben een hele leuke avond gehad en heerlijk gegeten. Zag er gezellig uit en vriendelijke bediening!!
    Wij gaan er zeker vaker uit eten 👍👍

23. Arco Luiten

Het eten was erg lekker en ruim voldoende. Het restaurant is qua aankleding niet meer van deze tijd maar dat maakt het eten niet minder lekker en de bediening was zeer attent etc. Zeker voor herhaling vatbaar!

24. Het eten was erg lekker en de bediening super, we gaan zeker op herhaling

25. N van Veen

We waren hier jaren geleden eens geweest toen we voor de 4 daagse in de buurt waren en nu weer terug omdat we een hotel in de buurt hadden en nog steeds geweldig! Heel bijzonder dat het op een zaterdagavond zo enorm rustig was, want aan de service en het eten kan het niet liggen.
    Zwaard van Sarejevo besteld, was enorm veel en erg lekker! Aanrader ! Als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker weer!

26. Denise Methorst

Heerlijk gegeten en goed ontvangen.

27. Vrijdagavond 2 juli met 2 personen het zwaard van Sarajevo besteld. Heerlijk vlees van goed kwaliteit. Bijna niet op te krijgen… Lekker aardappeltjes en een prima salade. We hebben heerlijk buiten gezeten.
    Echt een aanrader‼️

28. J van steeg

We werden hartelijk ontvangen en vriendelijk behandeld. Het eten was erg goed en veel. De moeite waard om terug te gaan.

29. J. Vialle

Fantastische sfeer en heerlijk eten. Was alleen teveel, maar kom zeker terug. Minpuntje, hoewel goed opgelost is dat men niet kan pinnen.

30. This was something we needed. Full plate of tasty, incredible meat connected with peacefull atmosphere and kindly service gave us very romantic date. Creme de la creme was Croatia's national alcohol, that we as people from Poland know well, slivovica.
    Amazing place, best to forget about all problems of actual days.

31. Loesje de Jong

Gisterenavond wederom, samen met mijn zus, gedineerd in mijn favoriete restaurant Sarajevo in Wijchen. Zoals gewend: hoge kwaliteit eten, méér dan voldoende en een prima bediening! Voor herhaling vatbaar.

Eén vorige recensie
  32. Het was n avond vullend diner.
    Voorgerecht heerlijk en genoeg.
    Diner bijzonder.
    Nagerecht lekkere ijs+ irisch coffee.
    En zeker voor herhaling vatbaar.

33. Eten was heerlijk en meer dan voldoende. Vriendelijke bediening. Gastvrij en gezellig.

34. Mooie plaats achter buiten.
    Lekker gegeten en een prettige bediening.

35. Met absolute lievelings restaurant, altijd heerlijk eten en fijne sfeer. En heb je speciale wensen, bijna alles is er mogelijk.

36. Gisteravond de verjaardag van onze vriendin Loes in restaurant Sarajevo gevierd.
    De eigenaar Zoran heeft ons een fantastisch menu geadviseerd.
    We hebben heerlijk gegeten. Voortreffelijk!!
    Zeker voor herhaling vatbaar.
    Dank, Ineke

37. Erg lekker gegeten voor een zeer aantrekkelijke prijs. Zeer vriendelijke bediening.

38. Ton Wellink

Goedenavond, jammer dat ik geen goed bericht kan doen. Waren de enige gasten in dit wel gezellige grote restaurant. Alle overige restaurants waren gunstig bezet op het sfeervolle horecaplein in Wijchen!!! Het 5 gangen menu bestond uit stokbrood -koud- met boter, lekkere bonensoep. Meloen/ham, ham oké meloen veel te hard en koud dus totaal geen smaak. Toen ik dit aangaf kreeg ik als antwoord we zijn vandaag teruggekomen van vakantie en er volgde een heel verhaal etc!!?? Hoofdgerecht: gegrild vlees en alles te doorbakken, waardoor zeer taai. Het was ook veel te veel vlees, de bijgerechten oké. Toen ik aangaf dat dit veel te veel vlees was voor een vijfgangen menu kreeg ik als antwoord, dat dit gewoon was!! Het dessert ijs, van de groothandel idem zo de chocolade saus die koud was. Als een "kenner" kok, eigen restaurant gehad was dit van de zeven x uiteten geweest, -we waren op vakantie- de slechtste ervaring! Al met al waren we bijna twee en half uur!! te gast in Restaurant Serajevo in Wijchen. Echt geen directe aanrader voor uw site.. Graag bereid telefonisch gesprek te doen indien gewenst. HG, tonw. Oud eigenaar van Brasserie Mariton..Den Haag.

39. Onze 2de keer daar en ontzettend heerlijk gegeten. Helemaal corona proof. Wij hadden het restaurant helemaal voor ons zelf en dat is onbegrijpelijk met al dat heerlijke eten.
    Top bediening. Je word echt in de watten gelegd. Daar kunnen andere restaurants nog wat van leren.
    Dank u wel Sarajevo voor de geweldige ervaring. Wij waande ons even terug in Kroatië en komen zeer zeker terug.

40. Henk Janssen

Gezellig restaurant met lekker groot terras aan de achterzijde waar je heerlijk rustig kunt genieten van het lekkere eten. Bediening gezellig, dus kortom niets te klagen daar.

41. Nou we hadden gereserveerd een uur voor we aankwamen, toen we er dus eenmaal waren moesten we een uur wachten en ook heel onduidelijk allemaal dus we dachten laat maar want we hadden gereserveerd en toch uur wachten. En de prijzen wow voor cevapcici 19€ en een schotel €40

42. Piet Vos

Super, zeer zeker voor herhaling vatbaar. Leuk personeel, niets was teveel. Leuk dat de kok langs kwam of alles naar wens was. Komen zeer zeker terug.

43. Mathieu

Lekker gegeten, prima wijntje erbij. Wel beetje veel vlees, mag wel iets minder maar goed, dat is persoonlijk. Misschien dat ik gewoon een ander gerecht had moeten kiezen ;-) leuk restaurant, Kom er zeker een keer terug. Lekker casual uit eten.

44. Marc jan Goossink

Een verborgen schat in wijchen! Heerlijk gegeten, goede en vriendelijke service en prima prijs. Een echte aanrader.

45. Raymond Tegelaar

Heerlijk eten, goede service. Geen haast, je wordt niet opgejaagd maar je kan rustig genieten van de heerlijke gerechten. Wij komen terug, en snel.

46. Raimond

Het eten was prima. Sarajevo snitzel, steak en mixed grill smaakte heerlijk. En het was ook veel. We hebben alleen wel erg lang moeten wachten tot het hoofdgerecht gereserveerd werd. Als het druk is dan begrijp ik dat het soms wat langer duurt maar het was op dat moment erg rustig.

47. Lekker eten, grote porties in een prettige sfeer op een terras voor een eerlijke prijs. Vijf sterren. 👍

48. Yvonne Beekman

Heerlijk gegeten, correcte bediening.

49. J van Berkum

Goede service en een leuke indeling.

50. John van Bergen

Gewoon zeer gastvrij! Eten… heerlijk. Fijne entourage… heel huiselijk gezellig. Ga er veel komen voor een heerlijk avondje uit eten!

51. Almir Abdula

Slechte ervaring! Bel om 14:00 uur telefoonnummer die op de site word vermeld spreek hier twee keer een man over de menukaart vervolgens doe ik een bestelling die ik dan om 18:00 uur dezelfde dag wilde opgaan halen is de deur op slot. Na 20 minuten te hebben gewacht en ook een 06 nummer te hebben gebeld werd er eindelijk opgenomen. Kreeg iemand anders aan de lijn die mij verteld dat mijn bestelling niet door is gekomen en waarschijnlijk de schoonmaker heeft opgenomen 🤔 maar deze schoonmaker kon mij wel goed helpen en mij goed informatie geven over het menukaart. Uiteindelijk heb ik geen eten, 20 minuten hiernaartoe gereden, 20 minuten gewacht in regen en avond verpest 👍🏽 Bedankt 👏🏾

52. Familie

In deze Covid19 tijd hebben wij bij restaurant Sarajevo (centrum Wijchen) schotel vd chef besteld en echt top verzorgd! Beste van al onze bestellingen om de horeca te ondersteunen in deze tijd. Het ontbrak aan niets. Heerlijk vlees (en veel, divers), zelfgemaakte sauzen, salade, brood, aardappels. Heel netjes verpakt en bezorgd bij ons thuis.

53. Raymond

Omdat het restaurant vrijdag 4 april vanwege de coronacrisis was gesloten, hebben wij een schotel besteld. De maaltijd werd zonder extra kosten thuis gebracht op exact het afgesproken tijdstip en was nog goed op temperatuur. Wij hebben heerlijk gegeten. Hulde aan Balkanrestaurant Sarajevo. Dit is echt een aanrader in deze bizarre tijden voor een ieder, die iets anders wil : een heerlijke maaltijd.

54. Harry de Vries

Het achterstuk van het restaurant was wat donker verder was het goed en netjes!!
    Bediening was vriendelijk en goed evenals het eten dat was erg lekker!!!

55. Klösters

Zaterdagavond gereserveerd maar een leeg restaurant. 18:00 Vroeg maar nog een donker restaurant.
    Menukaart is beperkt, prijzen zijn echter laag.
    Helaas was de schotel voor twee personen goed gevuld maar vet en droog vlees. Op de vraag bij bestellen met frietjes. Antwoord jazeker. Echter muffe puree achtige halfgare gefrituurde aardappels… jammer en voor ons niet voor herhaling vatbaar. Toch maar naar Kleve of Emmerich voor een goede Balkan l.

56. Rein Eijsbroek

We hadden geboekt voor 5 personen op maandagavond 30 december 2019.
    Het was stil in het restaurant, geen andere bezoekers. De dagen ervoor waren de drukke kerst diners. Wij hadden dus de ober geheel voor onszelf. Hij was een vriendelijke attente jongeman.
    We bestelden 2 grote vleesschalen (van de chef en de gecombineerde grill). Daarbij kregen we smaakvolle rijst, gefrituurde aardappeltjes, vleessauzen en een rijkelijke salade.
    Het geheel zag er goed uit en het vlees was smaakvol.
    De ober heeft ons een plezierige avond bezorgd.
    Hier komen wij zeker weer eens terug.

N.b.: Je kunt er niet pinnen, dus als je komt, contant geld meenemen.

57. Peter Vermeulen

Een gezellig en rustig restaurant met een zeer prettige, persoonlijke en vriendelijke bediening. Het eten is zeer goed klaargemaakt, en we kunnen het Zwaard van Sarajevo iedereen aanraden. De menukaart is uitgebreid, met authentieke gerechten. Let wel op dat je er niet kunt pinnen. Maar het is zelfs mogelijk om de rekening achteraf thuis te voldoen! Waar vindt je dat nog? Al met al een geweldige ervaring. We zullen er zeker vaker komen eten.

58. Lekker gegeten, meer dan genoeg. Vriendelijke service en leuke mensen. We gaan zeker terugkomen.

59. S.Biscanin

Gezellig sfeer, aardig personeel en niet te duur.

60. Heerlijk eten voor een prima prijs!

61. Zoals altijd heerlijk gegeten. En een heel goede bediening.

62. Heerlijk gegeten. Meer dan vriendelijke bediening.

63. Henkjan de Groot

Met een groep wezen eten. Was heerlijk en de service was uitstekend!

64. Wij hebben heerlijk gegeten. Wij hadden expres al geen groot gerecht gekozen want zoals je van dit restaurant mag verwachten was het teveel.

65. Marianne

Fijn rustig restaurant met een prettige, persoonlijke en vriendelijke bediening. Het eten is goed klaargemaakt, de huisgemaakte baklava is heerlijk. Dat je er niet kunt pinnen is misschien een nadeel, maar dat niet alles er up to date is vinden wij juist wel charmant. Het binnenterras zou wat sfeervoller ingericht mogen worden.

66. De Servische bonensoep was heerlijk.
    De meloen met ham was goed.
    De mixed grill met groente en friet was voortreffelijk en veel.
    Het ijsje ging er met moeite in (volle maag).
    Kortom perfect eten.
    Verbeterpunt: Het interieur kan wel een vernieuwing gebruiken.

67. Bediening was klasse. De tafel was voor ons buiten gereserveerd, was perfect.
    Bij de Balkan-schotel was het karbonaatje iets te taai.
    Kan Sarajevo iedereen aanbevelen.

68. Heerlijk authentiek Bosnisch gerecht gegeten. Leuk restaurant, helemaal niet duur.

69. Lise 5 punten
    Vertaal van English naar Nederlands

Al een paar keer super lekker gegeten, de gegrilde Scampi is een echte aanrader. Ook het gegrilde vlees smaakt altijd goed, veel lekkere keuzes voor een goede prijs!

70. maurice van beek

Super gastheer Zoran heeft ons een gezellige avond bezorgd. Later schoof Tiny de taxichauffeuse nog even aan. Eten was ok, en gastheer prima. Jammer dat er niemand was verder op een maandagavond…

71. Het eten was perfect en werd binnen redelijke tijd gebracht, de bediening uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ook de kok kwam nog informeren hoe het had gesmaakt. Na afloop kregen we een heerlijk Kroatisch drankje.

Eén vorige recensie
  72. Gisteren voor de 1e keer hier gegeten. Heerlijk was het eten en zeer vriendelijke bediening. Komen zeker terug.

73. Heerlijk gegeten.
    Er was een speciale feestavond met live muziek.
    Super vriendelijk personeel.

74. Prima eten, aangenaam verrast. Wel erg rustig maar wellicht door de carnaval.

75. Echt heerlijk gegeten. Je moet wel houden van Balkanspecialiteit.
    Overvriendelijke vrouw.
    Oubollige outillage.
    Entree nodigt niet uit naar binnen te gaan.
    Oja zachte zitting op de stoelen. Ook niet onbelangrijk.

76. Erik Van Malsen

77. 24 december j.l. hebben we met vier personen bij Sarajevo gegeten.
    De bediening is zeer vriendelijk en goed.
    De vlees- en vismaaltijd waren uitstekend, evenals de rode huiswijn, kortom een aanrader.

78. Janny Godefrooij

Heerlijk eten, leuke mensen, en de prijs, super eerlijk.

79. Het restaurant is enorm uit de tijd met de inrichting. Vieze versleten kussens om op te zitten. Alsof er in 30 jaar tijd niets aan het interieur is gedaan. We waren de enige gasten op wat luidruchtige vriendjes van de ober na. Je zou dan verwachten dat het bereiden van je eten de volle aandacht krijgt.
    We begonnen met aangebrand brood. Een mini stokbroodje die zwart, jawel zwart was van boven en onder. Bovendien was deze niet net pas gebakken maar eerder op de dag. Zo iets serveer je gewoon niet.
    We hadden en gemixte schotel besteld en het meeste vlees was te doorbakken, droog en een beetje taai. Bovendien was het vlees niet heel erg gekruid, er zat weinig smaak aan.
    De prijzen zijn flink en daar mag je best wel kwaliteit van verwachten. Helaas was dat niet het geval. Een snackbar serveert betere maaltijden.

80. Corrie. Verbeek

Heerlijk gegeten ik had gekozen voor de goulashsoep en wij hadden de visschotel. Er lagen alleen 2 vissen op die vol met graat zaten mijn Mijn man heeft ze allebei genomen omdat het zo uitgeplozen moest worden anders had je een mond vol graat. Het smaakte verder uitstekend en na afloop kregen we nog een likeurtje van de zaak en die was heerlijk.

81. Ine Janssen

Ja wat moet ik er nou van zeggen. Op de eerste plaats vonden wij het erg raar dat we niet konden pinnen. Helaas geen mensen in de zaak wij waren er met ons tweetjes… beetje raar toch! Mensen waren erg vriendelijk maar niet professioneel. Overal volop licht na vraag om het grote licht uit te doen werd het wat sfeervoller.
    Prijs/kwaliteit goed het was eenvoudig maar wel smaakvol.

Helaas geen terugkomer!

82. Het was werkelijk fantastisch.

83. Wederom heerlijk gegeten, super service en fijne gesprekken gehad! Top!

84. Lekker buiten gezeten onder twee heel grote beuken-bomen.
    Lekkere wijn, overvloedig eten, vriendelijke bedieing.
    Geen pin automaat, maar we konden gewoon thuis de rekening voldoen. DIe viel alleszins mee. Ook geen parkeerplaats vlakb ij, maar even door het dorp wandelen is geen straf.
    Nota BEne, Wijchen is niet met y, maar met een i en een j..
    Wychen met y is bij de navigatie niet bekend.

85. Goede ontvangst lekker gegeten recept van de kok.
    Het is echt een aanrader een beetje gedateerd binnen.
    Wel netjes.

86. Rob Bosman

Sarajevo is een gezellig en sfeervol restaurant in centrum van wijchen. Met heerlijk eten en een typische Balkan smaak. Heb heerlijk gegeten met diverse soorten vlees, rijst en friet en goede uitleg wat het eten was en hoe het gemaakt was. Kan ook de speciale koffie aanraden en de rijst die zeer apart en smaak vol is met een paprika verrijkt.

87. Annemarie

Het was heel goed. Prima eten vriendelijke bediening. Vlot vanuit de keuken.
    Lekkere bonensoep, prima grilschotel, lekker voorgerecht. Toetje was niet meer helemaal beschikbaar maar alternatief eigenlijk nog beter een heerlijke dame blanche.

88. Heerlijk gegeten, goede porties, top bediening.
    Tot gauw!

89. Ton Sijnen

Gezellig restaurant met een zeer vriendelijke en behulpzame bediening.

90. Boeke Nettekoven

We hadden gegrild vlees besteld, maar het vlees was droog en niet erg mals. Zijn we niet gewend, want de vorige keer was het perfect. We hebben ons ongenoegen ook kenbaar gemaakt aan de bediende.

Eén vorige recensie
  91. Bij binnenkomst netjes ontvangen.
    Het restaurant was erg oubollig en er mag zeker wel een frisse wind ingeblazen mogen qua interieur.

Het voorgerecht was prima.

Het hoofdgerecht was ronduit BAGGER daarintegen. Erg droog vlees en het bestelde vlees was niet wat we hadden besteld. Ossenhaas is iets anders dan een soort van biefstuk met zenen erin! Erg jammer want wij hadden erg veel verwachtingen van het balkan restaurant wat al enige tijd bestaat in Wijchen.

Ondanks dat was het personeel vriendelijk, maar helaas de laatste keer voor ons.

1,7
  92. C. Verhoeven

Het was in een woord een geweldige avond. Alles was perfect!

93. Aardige mensen en het eten was heerlijk

94. Goed eten, vriendelijk personeel.
    Geen pinautomaat, dat geeft wat "probleempjes".

95. Bediening was uitstekend, zeer attent. Het eten was redelijk, gegrilde varkensspies iets te taai en de forel amper gaar en koud van binnen. De bijgeleverde champignonsaus was amper gebonden en teleurstellend. Al met al geen slechte avond, maar door de matige kwaliteit van het eten (ook al was het goedkoop) denk ik niet dat we nog terugkomen.

96. Petra Peters

Super goed bevallen, portie's groot genoeg. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

97. Brevoord

Goed en genoeg eten voor goede prijs.

98. Astrid de Kok

Heerlijk gegeten en de bediening zeker naar wens.

99. Klaas Sloots

Met mijn vrouw en ex-schoonzus genoten van een heerlijk 5-gangen diner. Vriendelijke en attente bediening, een aanrader!

100. Fam Willemse

Zaterdag 4 februari voor de eerste maal dit restaurant bezocht. En ook de laatste maal. Wat een blamage.

Via Social Deal een last minute reservering geboekt. En dat was te merken. De reactie was bij binnenkomst al zo van: mm, ok, jaja. Ga daar maar ergens zitten. De menukaart was aangepast, geplastificeerd en met beperkte keuze. En later kwam men vertellen dat zelfs dat niet meer voorhanden was. Frites waren lauw, vlees taai, vis was een iglofilet of zo. De wijn was qua prijs aan de maat maar de smaak van literfles supermarkt.

Voor mij een dikke onvoldoende en ik ben niet gauw te porren om een review te schrijven. Dit was eens en nooit meer. Wat een gemiste kans om een nieuwe gast te werven.

Volgende pagina