Hier zie je hoe de meningen over de Néos Athene verdeeld zijn.

1. Het was een gezellige avond met goed eten en drinken.

2. Fons van schijndel

Super lekker eten.
    Klant vriendelijk.
    Wij halen altijd.

3. We vinden de prijs kwaliteit verhouding niet optimaal. We hebben bijna 1,5 uur in een nauwelijks gevuld restaurant op het eten moeten wachten. De kwaliteit van het eten was redelijk. De cevapcici deed niet echt denken aan wat we vroeger aan de straat aten in Yugoslavie. Van de salade is ook veel meer te maken. Ik kan me herinneren dat de dressing destijds in Yugoslavie heel bijzonder smaakvol was. Dressing ontbrak bij de salade: gemiste kans. Drankjes werden soms vergeten om af te leveren en soms kreeg je het verkeerde drankje. De service was dus niet professioneel maar de sfeer in het restaurant was wel heel gezellig en bijzonder gastvrij.

4. Internationaal Wijchen

Joke en Jan Tap - van Elleswijk

Weer een super feest gehad bij Thuis bij Fien!! Heel goed verzorgd, prima bediening en fijne sfeer!!
    3x is scheepsrecht!! 3x een feest daar gegeven en 3x ontzettend genoten!!
    Dank je wel lieve mensen van Thuis bij Fien!

5. We hebben heerlijk gegeten, in een gezellige sfeer.
    Je voelde je echt thuis.
    Voor herhaling vatbaar.

6. Het eten (combinatie vlees en vis schotel) was smaakvol en met liefde bereid. Een toetje is ook zeker de moeite waard. Het personeel en bediening waren op en top geweldig. Bedankt voor de verrukkelijke maaltijd.

7. Internationaal Wijchen

Monica Dekkers

Sfeer was niet ontspannen, nagenoeg geen communicatie tussen teamleden inclusief de kok. Het eten was best lekker maar vlees veel zenen en daardoor niet prettig kauwbaar (flink restant op de rand van het bord). Na klacht daarover bij nog zeer jonge medewerker die het door zou geven geen reactie van de kok of collega.
    Niet best al met al.

8. Chinees-Indisch Wijchen

Zoals altijd weer prima gegeten. Kwaliteit is erg goed, evenals de bediening. Prijzen van de drank zijn wel erg hoog geworden.

9. Prima eten, goede bediening. Komen hier vaker terug!

10. Internationaal Wijchen

Wij zijn zaterdag 23 juli 2022 met 24 Wijchense vrijwilligers van De Cirkel bij 'Thuis bij Fien' geweest. Wij hadden een aantal weken van te voren gereserveerd en aangegeven dat we met 20 tot 25 personen zouden komen om 13.00h en weer rond 14.30h zouden vertrekken. We zouden starten met koffie/ thee met eigen gebak van Fien (keuze uit 2 soorten, dat was prima voor ons) en vervolgens een aantal drankjes zouden nuttigen.

We namen plaats in de achtertuin en dat was prima. Vervolgens is er koffie en thee besteld en het gebak gekozen. Maar na 2 rondjes koffie was het gebak er nog steeds niet en hebben de meesten het gebak pas bij een glas bier of i.d. gekregen. Het appelgebak was warm aan de buitenzijde en koud van binnen. Het viel ook uit elkaar en kwam duidelijk uit de vriezer. De verhouding van kwaliteit en prijs was niet goed. We hebben een aantal keren vervolgens moeten vragen of de bestelling opgenomen kon worden. Totaal gezien was het geen goede ervaring. We hebben eerst onze bevindingen per email voorgelegd. Er kunnen altijd omstandigheden zijn geweest waardoor het anders is gelopen dan verwacht. Maar de reactie was dat er navraag gedaan zou worden. En niets meer gehoord. Jammer, jammer!

Wij en de Wijchense vrijwilligers zullen hier in ieder geval niet meer komen.

2,4
  11. Eerlijk gezegd was het eten redelijk. De service was vreselijk. Er werkt daar een oudere dame die daar echt niet hoort te werken. Het werd op den duur gewoon lachwekkend, wat een grote mond had deze dame. Gewoon gênant voor het overige personeel. Ze stond van ver uit het restaurant te schreeuwen tegen haar collega's, zelfs de collega's schaamde zich voor haar asociale gedrag. Ook kwam er een jong stel binnen die netjes om een tafel vroegen. Ze zei nee we zitten helemaal vol, terwijl er binnen maar 2 tafels in gebruik waren. NEE we gaan hier NOOIT meer terug. Je mist hier niets aan!!

1,8
  12. Internationaal Wijchen

De Cirkel

13. Jos verbeek

Heerlijk gegeten, de service is geweldig en een heerlijk perenlikeurtje gekregen na afloop. Het was super, we komen zeker binnenkort weer langs.

14. Internationaal Wijchen

De restaurantwereld staat niet stil. We hebben een nieuw toprestaurant leren kennen, dat in zijn prille bestaan de aandacht heeft weten te trekken van de Gault Millau, de lekker 500 en van Michelin.
    We hebben genoten van een viergangenmenu, dat duidelijk blijk gaf van pure kwaliteit en creativiteit ,van vernieuwing en van het vooroplopen in de culinaire ontwikkelingen.
    Ware kunstwerken met uitgesproken verfijnde smaken werden in alle gangen gepresenteerd.
    Een vriendelijke en niet afstandelijke bediening gaf een duidelijk gevoel van welkom zijn.

We hebben en restaurant ontdekt dat een grote toekomst tegemoet gaat. Een geluk dat we zo snel in het bestaan van Document 12 hebben mogen genieten van het vele mooie dat men te bieden heeft.
    Het is een verrijking voor Wijchen en wijde omgeving, zeker van Gendt tot Gennep van waaruit we Document 12 bezocht hebben.
    Dank je wel voor de heel mooie avond.

15. Super gegeten. Alles perfect. Zeker een aanrader. Eten meer dan voldoende. Wij hadden 5 gangen menu, gewoon geweldig. Als wij in de buurt zijn komen wij zeker terug.

16. Internationaal Wijchen

Bijzondere smaakcombinaties, fijne bediening, kleinschalig, persoonlijk, mooie plek tegenover het kasteel. Heerlijk menu ook voor herbivoren. Geen alledaags restaurant dus ook goed passend voor een bijzondere gelegenheid!

17. Moniqueverwoert@gmail.com

We hebben echt lekker gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Verder heerlijk knapperige frietjes, lekkere tapas. En we kregen het eten allemaal tegelijkertijd. De locatie vond ik gezellig. Ik heb er werkelijk niets op aan te merken. We komen er graag terug.

18. Internationaal Wijchen

Heerlijk gegeten samen met mijn dochter. We zijn prima verwend. Ook de bediening was perfect.

19. Roel en Marjon

Wij hebben hier héérlijk gegeten, en je krijgt waar voor je geld!
    Lekker relaxed, vriendelijk en gastvrij personeel en complimenten voor de kok!

20. Dragana

Het eten was heerlijk, bediening was super vriendeijk. We komen zeker nog een keer terug.

21. Elke vrijdag gaan we wat snacken in het seizoen in onze middag pauze in de Homberg, gelukkig hoeven we nooit lang te wachten en wordt het eten netjes naar de tafel gebracht.
    Ook heerlijke milkshakes daaro, tot vrijdag maar weer 😀

22. Internationaal Wijchen

Lex Hins

We zijn met onze dochter en schoonzoon op Koningsdag gaan lunchen. Het driegangenmenu was weer verrassend en heerlijk.

23. Wolfgang

Het was fantastisch, eten, drinken, sfeer altijd gezellig!

24. Internationaal Wijchen

Van het zes gangen menu was niet elk gerecht een voltreffer maar er zaten wel een paar pareltjes tussen. Bediening is prettig en kundig, wijn spijs combinaties perfect!

25. Annie Janssen

Het was allemaal goed, eten was erg smakelijk mooi opgemaakt er was duidelijk aandacht aan besteed. Voor herhaling vatbaar.

26. Heerlijk gegeten, sfeer kan beter, de ene zaal zat in het donker (waarop mensen aan het eten waren) en wij in t licht. Bediening kan ook wat vlotter, maar overall heerlijk gegeten voor niet al te veel €

27. Goed en lekker gegeten. Goede kwaliteit eten en goede bediening. Lege bordjes werden snel afgehaald. Drinken werd regelmatig gevraagd door de bediening.

28. Internationaal Wijchen

Lex Hins

Met vrienden wezen eten, het was in één woord geweldig. De bijzondere combinaties en zeer smakelijke gerechten. Een uitstekend wijnadvies maakte het compleet. Zeker voor herhaling vatbaar. Het personeel weet waar ze voor staan en stralende ook rust uit. Kortom geweldig.

29. Was gezellig en lekker en leuke bediening!

30. Enis Kopić

Wij hebben vroeg gereserveerd, dus er was geen drukte op het moment dat wij aankwamen. Dit was om 16.00 uur. We werden ditect geholpen.
    Omdat ik en mijn vrienden uit de regio komen kennen we de gerechten goed. De voorbereiding van vlees was op de traditionele wijze en goed van smaak. De bijgerechten, salade en sausjes tevens op de traditionele wijze.
    Zeker een aantader om een keer hier te eten. 👍🏻